Soms zie je een auto rijden en wil je weten wat het voor 1 het isquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is dat een mannen-dingetje ofzo??
leef ook met zo'n kenteken-freak...![]()
kwaak kwaak kwaakquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:19 schreef puntoortje het volgende:
[..]
doe jij is kwaak kwaak kwaak ...
Donequote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:19 schreef demins het volgende:
[..]
Nou met een no-claim garantie zou ik ook in mijn nopjes zijn!![]()
Wat dat trouwen betreft: PM!
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet
Eerst meneer Flugel nog overtuigen, vanavond dus maar eens vroeg naar bed gaan...![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
kwaak kwaak kwaak
kleed jij je nu eens uit![]()
![]()
Dat jij nog een afwasborstel krijgt...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Doe ik ook hier
als ik een nieuwe afwasborstel nodig heb
![]()
SuperDad ook en da´s ook ee moetjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Not really.........owkee ...ik weet dan praktisch alle kentekens van ons bedrijf uit mijn hoofd maar dat is meer een "moetje"![]()
Is ook grappig om te zien dat een auto die je al 10 jaar geleden hebt weggedaan nog steeds op de weg te vinden isquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
site is super idd.
Kribbet gaf aan kentekengluurder te zijn... de buurman hiero roept ook regelmatig.. kijk: en dan een (in zijn ogen)geweldige kenteken-combi...
ik snap dat niet zo...![]()
hmja dat zeg ik liever n jaartje of 2 ouder of n paar km meer kost ie t zelfde n dan met n 1.4 16v lekker pittig en top van 185km is gewoon n snelle auto als je geen gekke dingen doet haal ik er 1:20 meequote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lupo is ook leuk hoor
Alleen wil meneer Flugel niet zoveel uitgeven.
Wrom...je ken hem toch dumpen ?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:25 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
SuperDad ook en da´s ook ee moetje![]()
quote:
Zit mijnheer Flugel nog wel in de no-claim garantie?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet
Eerst meneer Flugel nog overtuigen, vanavond dus maar eens vroeg naar bed gaan...![]()
Gelukkig hebben we een afwasmachinequote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat jij nog een afwasborstel krijgt...
Ik moet het met 2de hands sponsjes doen.![]()
En die mag jij zelf bedienen ?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we een afwasmachine![]()
En hoeveel rouwenden passen er in jouw auto'tje?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:18 schreef demins het volgende:
[..]
Banzwart of zwarte ban of zoiets! Verdien soms een centje bij op begrafenissen, als volgauto'tje!![]()
Acht! En dan moet je ze horen rouwen! Soms gaat het dak eraf!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
En hoeveel rouwenden passen er in jouw auto'tje?![]()
Aha,,,nu komt de aap uit de mouw...dus in dat soort termen denken jullie over ons...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kribbet ís de afwasmachine denk ik.![]()
panda cabrio?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:32 schreef demins het volgende:
[..]
Acht! En dan moet je ze horen rouwen! Soms gaat het dak eraf!![]()
Yepquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Aha,,,nu komt de aap uit de mouw...dus in dat soort termen denken jullie over ons...![]()
![]()
Doe nog eens wat meer vertellenquote:
Zeg mom ik weet niet hoe jullie er bij komen maar ik vond je vorige tieten (die je uitgeleend heb aan Puntjuh) al primaquote:
is leuk hequote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:29 schreef KRIBBET het volgende:
even House kijken !!
Wist je dat wij, vrouwen, als we alleen wonen óók gewoon 3 kratten boodschappen en een krat bier naar binnen kunnen sjouwen? Pas als er een man in het spel is zijn die ineens te zwaar voor onsquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe nog eens wat meer vertellen....tis nu toch praktisch ladies night
.....demins en ikkuh zijn immers zo goed als zelfverklaarde nichten.
![]()
Een goed begin is het halve werkquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wist je dat wij, vrouwen, als we alleen wonen óók gewoon 3 kratten boodschappen en een krat bier naar binnen kunnen sjouwen? Pas als er een man in het spel is zijn die ineens te zwaar voor ons
ej, Flugel....quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wist je dat wij, vrouwen, als we alleen wonen óók gewoon 3 kratten boodschappen en een krat bier naar binnen kunnen sjouwen? Pas als er een man in het spel is zijn die ineens te zwaar voor ons
O die, nou een tipje van de sluier dan maar.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Een goed begin is het halve werkmaar ik heb het meer over de gesprekken in de damestoiletten tijdens het neus poederen enzo...
![]()
geloof me, dat wil je niet weten...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Een goed begin is het halve werkmaar ik heb het meer over de gesprekken in de damestoiletten tijdens het neus poederen enzo...
![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:41 schreef demins het volgende:
"Hoe je het ook wendt of keert, die twaalf uur gaan tóch voorbij!"
Het is 'een krat boodschappen en 3 kratten bier'!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Whehehehhehe...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O die, nou een tipje van de sluier dan maar.
Size DOES matter![]()
, niet, want de vrouw woonde alleen...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:45 schreef demins het volgende:
[..]
Het is 'een krat boodschappen en 3 kratten bier'!![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:46 schreef demins het volgende:
[..]
Raad het Citaat!
Weer zo'n geinige kwis van Demins
Dat is bij mánnen die alleen wonen, bij vrouwen is het andersomquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:45 schreef demins het volgende:
[..]
Het is 'een krat boodschappen en 3 kratten bier'!![]()
Vrouwen vertellen ook altijd specifiek wie wat op een bepaald moment deed of gezegd heeft. Waar mannen volstaan met "lekker geneukt" willen vrouwen nog wel eens inzoomen op de details... Heren zorg voor schoon ondergoed!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whehehehhehe...![]()
![]()
"boom shake shake shake the room"![]()
*and the crowd goes* more more![]()
Dit is Bommels cuequote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:48 schreef flugeltje het volgende:
Heren zorg voor schoon ondergoed!!
Waaromquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is bij mánnen die alleen wonen, bij vrouwen is het andersom
Jij zag 'm ook komen zeker?quote:
Hoezo 'weer'? Heb ik de vorige succesnummers gemist?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:46 schreef demins het volgende:
[..]
Raad het Citaat!
Weer zo'n geinige kwis van Demins
Vrouwen hebben niets aan bierquote:
quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
, niet, want de vrouw woonde alleen...
dus dat is een krat bier en de boodschappen bevatten veel bonbon-blocks en andere nuttige etenswaar.![]()
Met jouw geluk, waarschijnlijk wel!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoezo 'weer'? Heb ik de vorige succesnummers gemist?![]()
As if mannen wat met een "krat" boodschappen kunnen..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vrouwen hebben niets aan bier
Die gaan voor een lekkere salade een kop thee en eventueel nog een wijntje
En bonbons, chocolade, koekjes, chips, drop,.....
Zijn er hier uberhaubt nog mensen die bommels níet op MSN hebben?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoorde jij de deurbel ook overgaan?![]()
ik....quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zijn er hier uberhaubt nog mensen die bommels níet op MSN hebben?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik durf het niet eens meer áán te zettenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mag ik je handtekening? Je bent een uitstervend ras....quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mag ik je handtekening? Je bent een uitstervend ras....
Hé, ik wil ook wel eens een keer kunnen lachen hoor!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:51 schreef demins het volgende:
[..]
Met jouw geluk, waarschijnlijk wel!![]()
Dat was geen ras, dat was een soort!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
zich toch een beetje als een dinosaurus voelt nu![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:54 schreef demins het volgende:
[..]
Ik durf het niet eens meer áán te zetten![]()
Doe al je kleren uit, lach tegen het vogeltje en post het resultaat; kunnen wij ook eens lachen!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hé, ik wil ook wel eens een keer kunnen lachen hoor!![]()
Wat ook zo erg is zijn die ca 50 Pm's elke dag...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:54 schreef demins het volgende:
[..]
Ik durf het niet eens meer áán te zetten![]()
nou een giganotosaurus dan...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:56 schreef demins het volgende:
[..]
Dat was geen ras, dat was een soort!![]()
Ben jij een kloon van Bommie ?????quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je kunt me ook gewoon blokkeren hoor.
![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou een giganotosaurus dan...![]()
Klinkt als een buiten proportionele grote Magnum...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou een giganotosaurus dan...![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:40 schreef Inodder het volgende:
[..]
Zeg mom ik weet niet hoe jullie er bij komen maar ik vond je vorige tieten (die je uitgeleend heb aan Puntjuh) al prima(zoals ik hier al zei) dus dat beloofd wat voor de nieuwe
![]()
Ben best benieuwd je mag ook PMen hoor![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:58 schreef demins het volgende:
[..]
Doe al je kleren uit, lach tegen het vogeltje en post het resultaat; kunnen wij ook eens lachen!!![]()
ej mom... lets shake hands...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |