quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Fluggs is gewoon welkom hier hoor ?![]()
Dat doen steeds meer FOK-mannen de laatste tijd!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
*sms van Jappie*
Ik ben ff een kopje suiker lenen......![]()
Hallo gezellige nymf!quote:
Zet um op fluggss...die alto is al bijna van jou.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:45 schreef flugeltje het volgende:
Ik duik m'n nestje in, moet alvast een voorschotje nemen
Jij gaat je eigen niet laten ketsen voor een auto alvorens je netjes mijn FB behandeld...die ligt nu onderhand voor mijn gevoel een jaar onbeantwoord te rotten op dat kuttopic van jullie!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:45 schreef flugeltje het volgende:
Trusten Flugelquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:45 schreef flugeltje het volgende:
Dat is ook zo'n plek waar ik nooit durf te kijkenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb je al ge-PM-t en daar moet je het even mee doen.![]()
zo je hebt antwoordquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij gaat je eigen niet laten ketsen voor een auto alvorens je netjes mijn FB behandeld...die ligt nu onderhand voor mijn gevoel een jaar onbeantwoord te rotten op dat kuttopic van jullie!![]()
Ga toch gewoon voor het volle bedrag!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:45 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:48 schreef versabommie het volgende:
Hey, nu Flugie ligt te krikken voor een bakfiets met motor kan ik de vraag normaal stellen:
WAT DOET DIE SNOR HIER????![]()
Het is een jostimobiel!quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |