om kwart voor één door E<10quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:36 schreef petraa het volgende:
hoe laat wordt hij bevrijd ???
Wel in gesprek met de zusjesquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:39 schreef n1ek het volgende:
Ik zit nu de live te kijken, alleen zegt ze nergens 13:00 uur
dat zit ik nu te kijken ;o nog niet gezegd in elk geval, mayb opt eindequote:
tot en met woensdagmiddag...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:43 schreef MadMaster het volgende:
Op de Talpa-site staat in het nieuwsbericht 'Geheime Missie voor zussen' alleen:
'Ze moeten de Bewoner die niet afvalt tot en met woensdagmiddag verstopt houden in hun Prinsessenkamer.'
Er staat daar geen tijd...
heb het bericht nog wat aangevuld en in de 2e quote staat tot woensdagmiddag en dat is het inmddels...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tot en met woensdagmiddag...![]()
dan ligt ie er nog wel een paar uur...
Ja, Sabrinaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:46 schreef Yez het volgende:
Weten de zusjes dat Marcia in hun kamer is geweest?
(Ik heb maar 1 werkende stream dus kan de rest niet volgen )
zag m gister met Sabrina prusten...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:52 schreef Ecila111 het volgende:
E10 doet de cursus schriftelijk ofzo?
Jeroen mag de polonaise dansen...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:57 schreef Sug4r het volgende:
Als Jeroen mee moet dansen zal hij toch tijd moeten krijgen om te oefenen
Lag Sinterklaas bij jou onder het bed dan?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:04 schreef Verida het volgende:
Ik denk dat die meiden zo gehaaid zijn omdat ze jarenlang sinterklaasgeheimen hebben moeten houden met hun kinderen, het komt mij namelijk zeer bekend voor.
Misschien maken ze een mooie ballroom.....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:05 schreef MadMaster het volgende:
Weet iemand waarom de lounge dicht is?
Weekopdrachtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:05 schreef MadMaster het volgende:
nee, maar wel cadeautjes en suprises en bovendien heeft mijn vader een keer bij mijn eigen kinderen op school Sinterklaas gespeeld. Je wordt er in ieder geval wel heel vindingrijk van in het vinden van smoezen, dat herken ikquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:04 schreef Spablauw het volgende:
[..]
Lag Sinterklaas bij jou onder het bed dan?
Ivm de weekopdracht (ws. wordt er een podium geïnstalleerd)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:05 schreef MadMaster het volgende:
Respect voor Jeroenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:04 schreef BigBuzzz het volgende:
RESPECT
ze kletsen zich er steeds goed uit . . . .
dansvloertje neerleggen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:05 schreef MadMaster het volgende:
Neeeeeee, toch????quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:09 schreef goofychicken het volgende:
het was toch woensdag 17:00?
Geniaalquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:08 schreef pullup het volgende:
Sabrina tegen Etienne: Wij zijn het John de Wolf team
Etienne Nou die kon anders nog aardig goed dansen.
Sabrina: Dan zijn we als John de Wolf in de grondverf
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:08 schreef Yez het volgende:
Damn.. nou schiet op.. ik heb nog heel veel te doen maar zolang Jeroen daar
ligt ga ik niet weg want dan zul je zien dat ik het moment supreme mis...![]()
*stofzuiger een schop geeft* kom op, je weet de weg...![]()
waar heb jij die stofzuiger vandaan, zoeen wil ik er ook![]()
begin van de weekopdracht is dan ja, maar hoelang Jeroen er nog moet liggen is onduidelijk..het is toch middag dus..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:09 schreef goofychicken het volgende:
Nee dan begint het dansenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:09 schreef goofychicken het volgende:
Dan begint de WOquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:09 schreef goofychicken het volgende:
Wat is er mis met haarquote:
Dat is de weekopdracht.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:10 schreef Kanjer het volgende:
In de live uitzendig hadden ze het over 48 uur.
Zeg dat de live om 21.00 uur was, dan komt ie er toch pas vanavond uit?
Ze miste ineens haar schoentjes en belde of ze gevonden waren.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:10 schreef debuurvrouw het volgende:
wat had Marlies nou voor telefoon? en wat was er zo grappig. had net telefoon![]()
Neen, scherp en zeer geestig.....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:11 schreef Yez het volgende:
Het zou op zich ook wel een stunt zijn als BB Jeroen uit de kamer haalt en zolang in de DBK neerzet,
vervolgens de bewoners mededeeld dat Jeroen in het huis is, en de zusjes tot hun schrik Jeroen
niet in hun kamer aantreffen.. verlullen ze zich misschien en tadaaa missie mislukt...![]()
Of ben ik heel gemeen?![]()
"De lounge is dicht"quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:10 schreef jeempie het volgende:
Het plasmascherm staat aan, maar het is niet te lezen wat er op staat.
Kanjer volgt het ook helemaal niet, maar zijn vrouw wel.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:11 schreef Suikeroom het volgende:
Kanjer haalt allemaal aantallen door elkaar die genoemd zijn![]()
Dat zeker ook . . . hij heeft blijkbaar heel wat angstzweet verlorenquote:
ow, dank je...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze miste ineens haar schoentjes en belde of ze gevonden waren.
Arme Jeroen?quote:
Ik keihard naar huis gefietst na mijn gezichtsbehandeling die ook nog eens uitliep. En kom ik hier ligt Jeroen nog steeds onder een denkenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:16 schreef Bartoli het volgende:
moet over 20 min weg dus dan mogen ze het nog 1h30 rekken totdat ik thuis ben
waar zien jullie jeroen??quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:19 schreef Flurrie het volgende:
wat zal jeroen zich vervelen op dit moment.
die ogen
Hij is te zien op stream 1 en stream 3 is de deur van de prinsessenkamerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waar zien jullie jeroen??
![]()
ik zie ene stylende rik en toilettasjes en een witte deur...
achter die roze bloemenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waar zien jullie jeroen??
![]()
ik zie ene stylende rik en toilettasjes en een witte deur...
Dan moeten die meiden dat ook wel willen natuurlijkquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:17 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Arme Jeroen?![]()
2 dagen alleen op een kamer met 2 meiden, ik had het wel geweten, dan maar ondekt worden.
Ik zie op stream 2 de deur en op 3 en 4 het gefrunnik van Rik en Marlies.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:21 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Hij is te zien op stream 1 en stream 3 is de deur van de prinsessenkamer
kan ookquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zie op stream 2 de deur en op 3 en 4 het gefrunnik van Rik en Marlies.![]()
ik heb serieus geen Jeroen in beeld...quote:
Dat is Hummie dr bedoeling ook.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:23 schreef Flurrie het volgende:
straks bevrijden ze hem pas om 16.00 uur, Zit je gewoon nog 2 uur vol spanning naar de streams te kijken
S1 wel hoorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb serieus geen Jeroen in beeld...![]()
ja dat zie ik ook!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zie op stream 2 de deur en op 3 en 4 het gefrunnik van Rik en Marlies.![]()
Zitten we hier nog 2 uur naar die deur te starenquote:
Alleen heb ik op 1 ook Jeroen erbijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja dat zie ik ook!!
ligt het iig niet aan mij![]()
klaarjjjjj, drjjjjie uurrjjjjjj.
niet te lang naar luisteren....
kan niet meer cappen... maar ik zie een roze en een rode toilettas en en iets zwartigs...quote:
Die paardebek (marlies)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kan niet meer cappen... maar ik zie een roze en een rode toilettas en en iets zwartigs...
Jeroen is wel erg goed verborgen dan....
Wie noemen ze nou Ankie??
Ze kunnen ook gewoon even de BB-telefoon gebruiken...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:36 schreef marky het volgende:
Kan een van die meiden niet effe naar de DBK lopen om te vragen wanneer ze hem nu precies los moeten laten?
en hoelaat begint de weekopdracht?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:30 schreef marientje het volgende:
voor de dansopdracht wordt er waarschijnlijk in paartjes gedanst, er zijn momenteel 4 mannen en 5 vrouwen in het huis dus een oneven aantal, jeroen is nodig om een gelijk aantal paartjes te vormen.
dus wordt pas bevrijd als de opdracht begint???
17:00uur exactquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en hoelaat begint de weekopdracht?
ze mogen niet meer de lounge in, ik neem aan dat die nu klaargemaakt wordtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en hoelaat begint de weekopdracht?
17:55 is ook nog middagquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
Dit staat op de BB site
Ze moeten de Bewoner die niet afvalt tot en met woensdagmiddag verstopt houden in hun Prinsessenkamer.
Dus hoe komen ze aan 13:00? Wie heeft dat gezegd? Het kan ook 3 uur zijn of 4 uur of 5 uur idd
volgens mij las ik ergens dat jeroen tot woensdag 17:00 moest verstopt blijven...quote:
Op een manier va we missen nog 1 mannelijk danspartner en die staat klaar in de prinsessenkamer ofzoquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:43 schreef goofychicken het volgende:
[..]
volgens mij las ik ergens dat jeroen tot woensdag 17:00 moest verstopt blijven...
mischien laten ze het samen met de weekopdracht vallen??
ok dan ga ik nu maar even snel boodschappen doenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:43 schreef goofychicken het volgende:
[..]
volgens mij las ik ergens dat jeroen tot woensdag 17:00 moest verstopt blijven...
mischien laten ze het samen met de weekopdracht vallen??
een opdracht is pas gelukt waneer big brother dat vind... ze kunnen jeroen dus heel veel maken!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:51 schreef n1ek het volgende:
Ik zie niet wat ze Jeroen kunnen maken, het is al middag dus kan hij altijd zeggen dat het geslaagd is.
dat is zo, maar ze zijn zelf altijd van de lettertjes, zoals bij Egbert, dus kan Jeroen wel zn gelijk halen als ie wil..maarja we will see..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:52 schreef goofychicken het volgende:
[..]
een opdracht is pas gelukt waneer big brother dat vind... ze kunnen jeroen dus heel veel maken!
**kuch** niet allemaal he! ik zei 17:00!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:56 schreef jateke het volgende:
ze zeggen allemaal 1 uur maar volgens mij mag hij er pas om 17.00 uur uit
Zoiets stond me wel bij ja, weet het niet meer 100% opzeker, misschien heeft BB blijkbaar de planning iets aangepast in dat gevalquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:00 schreef Big_Momma het volgende:
Volgens mij zeiden ze bij de live-uitzending 13.00 uur... Toch?
Ik ben ook even supersnel boodschappen gaan halen,quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok dan ga ik nu maar even snel boodschappen doenEn dan hopen dat hij niet vrij wordt gelaten in dat half uurtje dat ik weg ben
Hummie wacht eerst dat Charmed Angel terug is.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:04 schreef Yez het volgende:
[..]
Ik ben ook even supersnel boodschappen gaan halen,
het zal me niet verbazen dat ik de helft ben vergeten, maar dat is voor latere zorg!
Ik heb in ieder geval wat eten in geslagen dus vandaag overleef ik het in ieder geval wel...
*boodschappentas in de hoek gooit* Nou, ik ben er klaar voor, laat Jeroen maar komen!![]()
Vergeet je niet de producten die in de koelkast moeten?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:04 schreef Yez het volgende:
[..]
*boodschappentas in de hoek gooit* Nou, ik ben er klaar voor, laat Jeroen maar komen!![]()
Zo flauw is BB nietquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:09 schreef miraculeus het volgende:
Of misschien is nu de geheime missie wel mislukt.
Dat hij zich tot 13:00 moest verstoppen en dat hij niet op dat tijdstip tevoorschijn is gekomen, dus het is nu misluk.....?
Die ligt naast Jeroen...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:09 schreef BigBuzzz het volgende:
Waar is de rest eigenlijk? heb E<10 al een tijd niet meer gezien
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vergeet je niet de producten die in de koelkast moeten?![]()
In de uitzending werd in eerste instantie ook gezegd dat Semih verstopt moest worden. Als ze dat opeens veranderen dat Jeroen de klos is, sta ik niet raar te kijken dat ze nu ook dingen anders doen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zoiets stond me wel bij ja, weet het niet meer 100% opzeker, misschien heeft BB blijkbaar de planning iets aangepast in dat geval
Whehehe goeie van Marliesquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:14 schreef Fikkert het volgende:
whahaha... ploffie met zn scheiding... marlies: je lijkt zo wel op hitler
Ze heeft nog gelijk ook.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:14 schreef Fikkert het volgende:
whahaha... ploffie met zn scheiding... marlies: je lijkt zo wel op hitler
Ik ben terug....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:06 schreef berney het volgende:
[..]
Hummie wacht eerst dat Charmed Angel terug is.![]()
moeten!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:09 schreef schizolientje het volgende:
Ze hebben wel laten zien dat ze mannen kunnen weren van hun kamer als zij dat willen!!!!
Ik ben als een speer die winkel doorgerend... vraagt de cassiere heb je haast.... uhmzzzz. jah ik moet naar de tandarts zei ik maarquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:11 schreef Yez het volgende:
[..]
Heb de boodschappentas eerst leeggemaakt voor ik hem in de hoek gooide,.. zo helder was
ik dan weer wel..![]()
CA, rennuh!!![]()
Ik zie alleen stream 1 : Jeroen... en hij is erg stil.. in slaap gevallen?![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben als een speer die winkel doorgerend... vraagt de cassiere heb je haast.... uhmzzzz. jah ik moet naar de tandarts zei ik maar
Volgens mij heb ik alles gehaald en niks vergeten....... Snel de boodschappentas leeggeruimd en naar boven gesprint
Nu wachten op de vrijlating van jeroen... wel voor 17:00 uur graag want dan moet ik spaghetti klaar makenEn een broodje gezond voor mezelf
HUMMIE IK BEN TERUG! Laat Jeroen maar LOS![]()
Neuhhh laat um nog maar ff zitten daar ik moet me boodschappen gaan doen nuquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben als een speer die winkel doorgerend... vraagt de cassiere heb je haast.... uhmzzzz. jah ik moet naar de tandarts zei ik maar
Volgens mij heb ik alles gehaald en niks vergeten....... Snel de boodschappentas leeggeruimd en naar boven gesprint
Nu wachten op de vrijlating van jeroen... wel voor 17:00 uur graag want dan moet ik spaghetti klaar makenEn een broodje gezond voor mezelf
HUMMIE IK BEN TERUG! Laat Jeroen maar LOS![]()
op de BB site staat onder de dagboeken dat het nog maar even duurt, dus dan ga ik niet uit van nog 2 uurquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:23 schreef Yez het volgende:
[..]
Geweldig!
tandarts...
![]()
Nou, ik denk niet dat het nog erg lang duurt hoor.. ik neem toch aan dat het voordat de weekopdracht begint wel gebeurd...
Jeroen is aan het lunchen... lijkt me ook niets, liggend eten...![]()
ik ga altijd bij dezelfde cassiere... even praatje maken... vandaar dat ze vroeg heb je haastquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:23 schreef Yez het volgende:
[..]
Geweldig!
tandarts...
![]()
Nou, ik denk niet dat het nog erg lang duurt hoor.. ik neem toch aan dat het voordat de weekopdracht begint wel gebeurd...
Jeroen is aan het lunchen... lijkt me ook niets, liggend eten...![]()
vermoed dat ze hem los laten als de tuin open gaatquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:28 schreef heksie69 het volgende:
ik wacht tot 15.00 daarna ga ik boodschappen doen
maar in de live is echt 13.00 gezegd.. heb een zeer goed geheugen
Ik heb die uitzending terug gekeken, alleen het stuk dat bridget alles uitlegt en met de zusjes praat. Daar heeft ze niks gezegd. Denk dat iedereen 1 uur denkt omdat de zusjes zeiden tegen Jeroen dat ze gokten dat het tot een uurtje of 1 zou duren...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:28 schreef heksie69 het volgende:
ik wacht tot 15.00 daarna ga ik boodschappen doen
maar in de live is echt 13.00 gezegd.. heb een zeer goed geheugen
Hup naar buiten jijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:30 schreef marientje het volgende:
Daar gaat m'n (vrije) middagje in de tuin zitten!
Het is zooooooooo mooi weer, zit ik streams te kijken![]()
wat ben ik blij dat ik een laptop heb en draadloos internet.... kan ik in het zonnetje gaan zitten genieten van BBquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:30 schreef marientje het volgende:
Daar gaat m'n (vrije) middagje in de tuin zitten!
Het is zooooooooo mooi weer, zit ik streams te kijken![]()
Wel drol. als hij erin had gebleven was ie weer genomineerd geweest. nu niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:35 schreef farceman het volgende:
snap heel die Jeroen niet, hij schiet er toch niks mee op als missie gehaald wordt ofwel dan?
Ja, krijgt ook een vrijstelling.... ws de volgende nominatieronde?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:35 schreef farceman het volgende:
snap heel die Jeroen niet, hij schiet er toch niks mee op als missie gehaald wordt ofwel dan?
OK, das slim, vroeg me ook al af.....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:35 schreef berney het volgende:
[..]
Wel drol. als hij erin had gebleven was ie weer genomineerd geweest. nu niet.
nee, deze ronde zou die dan niet genomineerd kunnen worden, meer niet. Alleen weet hij eventuele consequenties niet als hij het laat mislukken dus neemt ie denk ik maar het zekere voor het onzekere.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:36 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ja, krijgt ook een vrijstelling.... ws de volgende nominatieronde?
Nee, ze mogen alleen niet in de Loungeruimtequote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:40 schreef arneaux het volgende:
Moeten ze van BB allemaal bij elkaar zitten?
het lijkt mij wel , eet nu een beschuitje met muisjes ...rollen door het huisquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:44 schreef Ecila111 het volgende:
Vorig jaar liep er toch een muisje in het huis? Jeroen moet maar niet teveel kruimelen met z'n beschuitje hagelslag.....
Er staat me iets van bij dat hij tot 17.00 uur vanmiddag verborgen moest blijven. Maar ik heb geen idee hoe ik daarbij kom dus weet het niet zeker.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:45 schreef sherry_tje het volgende:
jah het zal me benieuwen hoelaat hij tevoorschijn mag komen .....
ik dacht dat het tot 13.00 wasquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:49 schreef Lyza het volgende:
[..]
Er staat me iets van bij dat hij tot 17.00 uur vanmiddag verborgen moest blijven. Maar ik heb geen idee hoe ik daarbij kom dus weet het niet zeker.
in de gang hangt geloof ik een heel schema..... ze moeten natuurlijk wisselen omdat ze zgn 1 man tekort komen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:49 schreef itsme het volgende:
Met dat dansen. Zijn er al paartjes toegewezen? Ik vraag dat omdat Moon zo zeker weet dat ze met Tijn danst?
paartjes moesten ze zelf makenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:49 schreef itsme het volgende:
Met dat dansen. Zijn er al paartjes toegewezen? Ik vraag dat omdat Moon zo zeker weet dat ze met Tijn danst?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:52 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
in de gang hangt geloof ik een heel schema..... ze moeten natuurlijk wisselen omdat ze zgn 1 man tekort komen.
Wat mij betreft ook om 15:00, kan ie ook nog even een uurtje luchten in de tuin.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:50 schreef AnTjUh het volgende:
laten we dan het verschil nemen en t houden op 15.00 uur
Daar ga ik gevoegelijk wel van uitquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:56 schreef sherry_tje het volgende:
maar zal jeroen vanaaf dan ook evengoed mee doen met het dans gebeuren ?
In de gang hangen er allerlei foto's(?) geplakt op de spiegel maar ik kan het helemaal mis hebben hoor.....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:55 schreef arneaux het volgende:
[..]. Hoe kom je daar nou bij. t Is al een hele tijd duidelijk dat ze zelf ook niet weten wat ze moeten doen omdat er een oneven aantal is.
Ik denk dat dat de kluisjes zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:57 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
In de gang hangen er allerlei foto's(?) geplakt op de spiegel maar ik kan het helemaal mis hebben hoor.....
Dat zijn de kluisjes met het geld. Het schema moet nog komen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:57 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
In de gang hangen er allerlei foto's(?) geplakt op de spiegel maar ik kan het helemaal mis hebben hoor.....
Dat zou heel goed kunnen ja..... heb ik me vergist..... excuses voor eventuele verwarring.quote:
Ik denk dat hij eerst gaat douchenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:56 schreef jeempie het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook om 15:00, kan ie ook nog even een uurtje luchten in de tuin.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:57 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Tjah en dat is NU!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:50 schreef AnTjUh het volgende:
laten we dan het verschil nemen en t houden op 15.00 uur
dat is cola light in een wijnglasquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:59 schreef arneaux het volgende:
Zit Sabrina nou trouwens aan de wijn?!
Nee, cola light, ze hebben namelijk niet meer voldoende frisdrankglazenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:59 schreef arneaux het volgende:
Zit Sabrina nou trouwens aan de wijn?!
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:57 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Soms gaat de tuin wat later openquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:04 schreef BigBuzzz het volgende:
Geen tuin vandaag ? ? ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |