**kuch** niet allemaal he! ik zei 17:00!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:56 schreef jateke het volgende:
ze zeggen allemaal 1 uur maar volgens mij mag hij er pas om 17.00 uur uit
Zoiets stond me wel bij ja, weet het niet meer 100% opzeker, misschien heeft BB blijkbaar de planning iets aangepast in dat gevalquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:00 schreef Big_Momma het volgende:
Volgens mij zeiden ze bij de live-uitzending 13.00 uur... Toch?
Ik ben ook even supersnel boodschappen gaan halen,quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok dan ga ik nu maar even snel boodschappen doenEn dan hopen dat hij niet vrij wordt gelaten in dat half uurtje dat ik weg ben
Hummie wacht eerst dat Charmed Angel terug is.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:04 schreef Yez het volgende:
[..]
Ik ben ook even supersnel boodschappen gaan halen,
het zal me niet verbazen dat ik de helft ben vergeten, maar dat is voor latere zorg!
Ik heb in ieder geval wat eten in geslagen dus vandaag overleef ik het in ieder geval wel...
*boodschappentas in de hoek gooit* Nou, ik ben er klaar voor, laat Jeroen maar komen!![]()
Vergeet je niet de producten die in de koelkast moeten?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:04 schreef Yez het volgende:
[..]
*boodschappentas in de hoek gooit* Nou, ik ben er klaar voor, laat Jeroen maar komen!![]()
Zo flauw is BB nietquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:09 schreef miraculeus het volgende:
Of misschien is nu de geheime missie wel mislukt.
Dat hij zich tot 13:00 moest verstoppen en dat hij niet op dat tijdstip tevoorschijn is gekomen, dus het is nu misluk.....?
Die ligt naast Jeroen...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:09 schreef BigBuzzz het volgende:
Waar is de rest eigenlijk? heb E<10 al een tijd niet meer gezien
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vergeet je niet de producten die in de koelkast moeten?![]()
In de uitzending werd in eerste instantie ook gezegd dat Semih verstopt moest worden. Als ze dat opeens veranderen dat Jeroen de klos is, sta ik niet raar te kijken dat ze nu ook dingen anders doen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zoiets stond me wel bij ja, weet het niet meer 100% opzeker, misschien heeft BB blijkbaar de planning iets aangepast in dat geval
Whehehe goeie van Marliesquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:14 schreef Fikkert het volgende:
whahaha... ploffie met zn scheiding... marlies: je lijkt zo wel op hitler
Ze heeft nog gelijk ook.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:14 schreef Fikkert het volgende:
whahaha... ploffie met zn scheiding... marlies: je lijkt zo wel op hitler
Ik ben terug....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:06 schreef berney het volgende:
[..]
Hummie wacht eerst dat Charmed Angel terug is.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |