Die paardebek (marlies)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kan niet meer cappen... maar ik zie een roze en een rode toilettas en en iets zwartigs...
Jeroen is wel erg goed verborgen dan....
Wie noemen ze nou Ankie??
Ze kunnen ook gewoon even de BB-telefoon gebruiken...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:36 schreef marky het volgende:
Kan een van die meiden niet effe naar de DBK lopen om te vragen wanneer ze hem nu precies los moeten laten?
en hoelaat begint de weekopdracht?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:30 schreef marientje het volgende:
voor de dansopdracht wordt er waarschijnlijk in paartjes gedanst, er zijn momenteel 4 mannen en 5 vrouwen in het huis dus een oneven aantal, jeroen is nodig om een gelijk aantal paartjes te vormen.
dus wordt pas bevrijd als de opdracht begint???
17:00uur exactquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en hoelaat begint de weekopdracht?
ze mogen niet meer de lounge in, ik neem aan dat die nu klaargemaakt wordtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en hoelaat begint de weekopdracht?
17:55 is ook nog middagquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
Dit staat op de BB site
Ze moeten de Bewoner die niet afvalt tot en met woensdagmiddag verstopt houden in hun Prinsessenkamer.
Dus hoe komen ze aan 13:00? Wie heeft dat gezegd? Het kan ook 3 uur zijn of 4 uur of 5 uur idd
volgens mij las ik ergens dat jeroen tot woensdag 17:00 moest verstopt blijven...quote:
Op een manier va we missen nog 1 mannelijk danspartner en die staat klaar in de prinsessenkamer ofzoquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:43 schreef goofychicken het volgende:
[..]
volgens mij las ik ergens dat jeroen tot woensdag 17:00 moest verstopt blijven...
mischien laten ze het samen met de weekopdracht vallen??
ok dan ga ik nu maar even snel boodschappen doenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:43 schreef goofychicken het volgende:
[..]
volgens mij las ik ergens dat jeroen tot woensdag 17:00 moest verstopt blijven...
mischien laten ze het samen met de weekopdracht vallen??
een opdracht is pas gelukt waneer big brother dat vind... ze kunnen jeroen dus heel veel maken!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:51 schreef n1ek het volgende:
Ik zie niet wat ze Jeroen kunnen maken, het is al middag dus kan hij altijd zeggen dat het geslaagd is.
dat is zo, maar ze zijn zelf altijd van de lettertjes, zoals bij Egbert, dus kan Jeroen wel zn gelijk halen als ie wil..maarja we will see..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:52 schreef goofychicken het volgende:
[..]
een opdracht is pas gelukt waneer big brother dat vind... ze kunnen jeroen dus heel veel maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |