Wat mij betreft ook om 15:00, kan ie ook nog even een uurtje luchten in de tuin.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:50 schreef AnTjUh het volgende:
laten we dan het verschil nemen en t houden op 15.00 uur
Daar ga ik gevoegelijk wel van uitquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:56 schreef sherry_tje het volgende:
maar zal jeroen vanaaf dan ook evengoed mee doen met het dans gebeuren ?
In de gang hangen er allerlei foto's(?) geplakt op de spiegel maar ik kan het helemaal mis hebben hoor.....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:55 schreef arneaux het volgende:
[..]. Hoe kom je daar nou bij. t Is al een hele tijd duidelijk dat ze zelf ook niet weten wat ze moeten doen omdat er een oneven aantal is.
Ik denk dat dat de kluisjes zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:57 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
In de gang hangen er allerlei foto's(?) geplakt op de spiegel maar ik kan het helemaal mis hebben hoor.....
Dat zijn de kluisjes met het geld. Het schema moet nog komen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:57 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
In de gang hangen er allerlei foto's(?) geplakt op de spiegel maar ik kan het helemaal mis hebben hoor.....
Dat zou heel goed kunnen ja..... heb ik me vergist..... excuses voor eventuele verwarring.quote:
Ik denk dat hij eerst gaat douchenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:56 schreef jeempie het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook om 15:00, kan ie ook nog even een uurtje luchten in de tuin.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:57 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Tjah en dat is NU!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:50 schreef AnTjUh het volgende:
laten we dan het verschil nemen en t houden op 15.00 uur
dat is cola light in een wijnglasquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:59 schreef arneaux het volgende:
Zit Sabrina nou trouwens aan de wijn?!
Nee, cola light, ze hebben namelijk niet meer voldoende frisdrankglazenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:59 schreef arneaux het volgende:
Zit Sabrina nou trouwens aan de wijn?!
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:57 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Soms gaat de tuin wat later openquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:04 schreef BigBuzzz het volgende:
Geen tuin vandaag ? ? ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |