moeten!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:09 schreef schizolientje het volgende:
Ze hebben wel laten zien dat ze mannen kunnen weren van hun kamer als zij dat willen!!!!
Ik ben als een speer die winkel doorgerend... vraagt de cassiere heb je haast.... uhmzzzz. jah ik moet naar de tandarts zei ik maarquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:11 schreef Yez het volgende:
[..]
Heb de boodschappentas eerst leeggemaakt voor ik hem in de hoek gooide,.. zo helder was
ik dan weer wel..![]()
CA, rennuh!!![]()
Ik zie alleen stream 1 : Jeroen... en hij is erg stil.. in slaap gevallen?![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben als een speer die winkel doorgerend... vraagt de cassiere heb je haast.... uhmzzzz. jah ik moet naar de tandarts zei ik maar
Volgens mij heb ik alles gehaald en niks vergeten....... Snel de boodschappentas leeggeruimd en naar boven gesprint
Nu wachten op de vrijlating van jeroen... wel voor 17:00 uur graag want dan moet ik spaghetti klaar makenEn een broodje gezond voor mezelf
HUMMIE IK BEN TERUG! Laat Jeroen maar LOS![]()
Neuhhh laat um nog maar ff zitten daar ik moet me boodschappen gaan doen nuquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben als een speer die winkel doorgerend... vraagt de cassiere heb je haast.... uhmzzzz. jah ik moet naar de tandarts zei ik maar
Volgens mij heb ik alles gehaald en niks vergeten....... Snel de boodschappentas leeggeruimd en naar boven gesprint
Nu wachten op de vrijlating van jeroen... wel voor 17:00 uur graag want dan moet ik spaghetti klaar makenEn een broodje gezond voor mezelf
HUMMIE IK BEN TERUG! Laat Jeroen maar LOS![]()
op de BB site staat onder de dagboeken dat het nog maar even duurt, dus dan ga ik niet uit van nog 2 uurquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:23 schreef Yez het volgende:
[..]
Geweldig!
tandarts...
![]()
Nou, ik denk niet dat het nog erg lang duurt hoor.. ik neem toch aan dat het voordat de weekopdracht begint wel gebeurd...
Jeroen is aan het lunchen... lijkt me ook niets, liggend eten...![]()
ik ga altijd bij dezelfde cassiere... even praatje maken... vandaar dat ze vroeg heb je haastquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:23 schreef Yez het volgende:
[..]
Geweldig!
tandarts...
![]()
Nou, ik denk niet dat het nog erg lang duurt hoor.. ik neem toch aan dat het voordat de weekopdracht begint wel gebeurd...
Jeroen is aan het lunchen... lijkt me ook niets, liggend eten...![]()
vermoed dat ze hem los laten als de tuin open gaatquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:28 schreef heksie69 het volgende:
ik wacht tot 15.00 daarna ga ik boodschappen doen
maar in de live is echt 13.00 gezegd.. heb een zeer goed geheugen
Ik heb die uitzending terug gekeken, alleen het stuk dat bridget alles uitlegt en met de zusjes praat. Daar heeft ze niks gezegd. Denk dat iedereen 1 uur denkt omdat de zusjes zeiden tegen Jeroen dat ze gokten dat het tot een uurtje of 1 zou duren...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:28 schreef heksie69 het volgende:
ik wacht tot 15.00 daarna ga ik boodschappen doen
maar in de live is echt 13.00 gezegd.. heb een zeer goed geheugen
Hup naar buiten jijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:30 schreef marientje het volgende:
Daar gaat m'n (vrije) middagje in de tuin zitten!
Het is zooooooooo mooi weer, zit ik streams te kijken![]()
wat ben ik blij dat ik een laptop heb en draadloos internet.... kan ik in het zonnetje gaan zitten genieten van BBquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:30 schreef marientje het volgende:
Daar gaat m'n (vrije) middagje in de tuin zitten!
Het is zooooooooo mooi weer, zit ik streams te kijken![]()
Wel drol. als hij erin had gebleven was ie weer genomineerd geweest. nu niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:35 schreef farceman het volgende:
snap heel die Jeroen niet, hij schiet er toch niks mee op als missie gehaald wordt ofwel dan?
Ja, krijgt ook een vrijstelling.... ws de volgende nominatieronde?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:35 schreef farceman het volgende:
snap heel die Jeroen niet, hij schiet er toch niks mee op als missie gehaald wordt ofwel dan?
OK, das slim, vroeg me ook al af.....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:35 schreef berney het volgende:
[..]
Wel drol. als hij erin had gebleven was ie weer genomineerd geweest. nu niet.
nee, deze ronde zou die dan niet genomineerd kunnen worden, meer niet. Alleen weet hij eventuele consequenties niet als hij het laat mislukken dus neemt ie denk ik maar het zekere voor het onzekere.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:36 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ja, krijgt ook een vrijstelling.... ws de volgende nominatieronde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |