Misschien maken ze een mooie ballroom.....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:05 schreef MadMaster het volgende:
Weet iemand waarom de lounge dicht is?
Weekopdrachtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:05 schreef MadMaster het volgende:
nee, maar wel cadeautjes en suprises en bovendien heeft mijn vader een keer bij mijn eigen kinderen op school Sinterklaas gespeeld. Je wordt er in ieder geval wel heel vindingrijk van in het vinden van smoezen, dat herken ikquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:04 schreef Spablauw het volgende:
[..]
Lag Sinterklaas bij jou onder het bed dan?
Ivm de weekopdracht (ws. wordt er een podium geïnstalleerd)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:05 schreef MadMaster het volgende:
Respect voor Jeroenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:04 schreef BigBuzzz het volgende:
RESPECT
ze kletsen zich er steeds goed uit . . . .
dansvloertje neerleggen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:05 schreef MadMaster het volgende:
Neeeeeee, toch????quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:09 schreef goofychicken het volgende:
het was toch woensdag 17:00?
Geniaalquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:08 schreef pullup het volgende:
Sabrina tegen Etienne: Wij zijn het John de Wolf team
Etienne Nou die kon anders nog aardig goed dansen.
Sabrina: Dan zijn we als John de Wolf in de grondverf
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:08 schreef Yez het volgende:
Damn.. nou schiet op.. ik heb nog heel veel te doen maar zolang Jeroen daar
ligt ga ik niet weg want dan zul je zien dat ik het moment supreme mis...![]()
*stofzuiger een schop geeft* kom op, je weet de weg...![]()
waar heb jij die stofzuiger vandaan, zoeen wil ik er ook![]()
begin van de weekopdracht is dan ja, maar hoelang Jeroen er nog moet liggen is onduidelijk..het is toch middag dus..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:09 schreef goofychicken het volgende:
Nee dan begint het dansenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:09 schreef goofychicken het volgende:
Dan begint de WOquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:09 schreef goofychicken het volgende:
Wat is er mis met haarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |