waar zien jullie jeroen??quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:19 schreef Flurrie het volgende:
wat zal jeroen zich vervelen op dit moment.
die ogen
Hij is te zien op stream 1 en stream 3 is de deur van de prinsessenkamerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waar zien jullie jeroen??
![]()
ik zie ene stylende rik en toilettasjes en een witte deur...
achter die roze bloemenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waar zien jullie jeroen??
![]()
ik zie ene stylende rik en toilettasjes en een witte deur...
Dan moeten die meiden dat ook wel willen natuurlijkquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:17 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Arme Jeroen?![]()
2 dagen alleen op een kamer met 2 meiden, ik had het wel geweten, dan maar ondekt worden.
Ik zie op stream 2 de deur en op 3 en 4 het gefrunnik van Rik en Marlies.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:21 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Hij is te zien op stream 1 en stream 3 is de deur van de prinsessenkamer
kan ookquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zie op stream 2 de deur en op 3 en 4 het gefrunnik van Rik en Marlies.![]()
ik heb serieus geen Jeroen in beeld...quote:
Dat is Hummie dr bedoeling ook.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:23 schreef Flurrie het volgende:
straks bevrijden ze hem pas om 16.00 uur, Zit je gewoon nog 2 uur vol spanning naar de streams te kijken
S1 wel hoorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb serieus geen Jeroen in beeld...![]()
ja dat zie ik ook!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zie op stream 2 de deur en op 3 en 4 het gefrunnik van Rik en Marlies.![]()
Zitten we hier nog 2 uur naar die deur te starenquote:
Alleen heb ik op 1 ook Jeroen erbijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja dat zie ik ook!!
ligt het iig niet aan mij![]()
klaarjjjjj, drjjjjie uurrjjjjjj.
niet te lang naar luisteren....
kan niet meer cappen... maar ik zie een roze en een rode toilettas en en iets zwartigs...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |