abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42546730
Hier door.
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:25 schreef Vida het volgende:

[..]

gisteren, stationsrestauratie van rotterdam centraal
ik zat daar op mn trein te wachten en zij zat een eindje verderop, steeds lief naar me te lachen
dus toen ben ik er naast gaan zitten, hebben we 20 minuten gepraat
dat was veel te kort natuurlijk maar het klikte echt
toen kwam haar trein (amsterdam) en ik moest helemaal de andere kant op (zeeland)
gelukkig gaf ze haar nummer, gisterenavond heb ik haar een smsje gestuurd en ik kreeg er ook een terug, er stond in dat ze me lief vond jeuj en denet hebben we een half uurtje gebeld
ze was zo mooi
pi_42547164
Leuk man

Woonde ze niet erg ver weg?
pi_42547172
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 16:16 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Dat zijn wel leuke verhalen ja . Ik heb nooit echt het lef er dan bij te gaan zitten.
Ik heb mijn ex ook door mijn 'brutaliteit' leren kennen. Kwam samen met mijn vriendin de dancing binnen, ik zag hem staan samen met een vriend. Ik tik mijn vriendin aan en zeg: lekkere vent. Vriendin: owww ik zie gelijk wie je bedoelt.
(Achteraf bleek dat mijn ex op datzelfde moment zei tegen zijn vriend: komt een lekker wijf binnen ).

Paar x oogcontact en toen ben ik naar hem toe gelopen en zei: Zo we gaan straks wel even dansen he! Hij: .

En idd samen gedanst en daarna naar een kroeg waar ik mijn dronken vriendin de taxi in heb gegooid nadat ze naast de kruk ging zitten . Vervolgens kwam ze 10 minuten later weer de kroeg binnen want ik had haar sleutels nog .

Daarna zijn ex en ik samen naar huis gelopen en halverwege gingen we op een bankje zitten en hebben we gezoend
Dat was het begin van een 4 jaar durende met vlagen flinke knipperlichtrelatie
pi_42547536
Vida, btw, je moet even weten dat je voor een 'newbie' achterlijk snel een naamtopic hebt gekregen . Rond de 40 posts, en dan al een eigen naamtopic..
pi_42560815
Ik ben onwijs verliefd .
Al 3 weken hoteldebotel .
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_42569669
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 22:48 schreef ma_jojo het volgende:
Ik ben onwijs verliefd .
Al 3 weken hoteldebotel .
Ik ben ook een beetje verliefd en we gaan zaterdag samen uit
  woensdag 11 oktober 2006 @ 11:53:25 #7
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_42571829
Vida wat een verhaal super
en Snever, goed bezig man

Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_42573670
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 14:29:13 #9
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_42576359
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 13:03 schreef WeirdMicky het volgende:
heb je weer een nieuw meisje
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_42576681
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 13:03 schreef WeirdMicky het volgende:
Oei, van je geloof gevallen?
pi_42577156
TT Even aangepast. Het is nog steeds niet een SC-topic .

En Vida
pi_42578861
pi_42578952
Hij is echt enorm leuk, maar hij begint eigenlijk vrijwel nooit uit zichzelf een gesprek met mij.
Als ik het gesprek eenmaal begonnen ben praat hij volop uuurenlang (bijna dan) terug en als het even stilvalt pakt hij het weer op. Maar hij begint nooit.
En we zien elkaar alleen in het weekend.
En ik durf hem niet eens te vragen of hij een vriendin heeft.

Het wordt nooit wat.

Maar toch ben ik verliefd.
Always shoot for the moon!
Even if you miss, you'll land among the stars.
pi_42579783
Vorig weekend een date waar het heel leuk mee klikte. Uiteindelijk bij me wezen slapen. Of ik verliefd ben weet ik niet...da's al weer aardig lang geleden en na sinds jaren weer eens flink geknuffeld te hebben wordt je natuurlijk al gauw verliefd...

Heb maandag & dinsdag nog even met haar gechat (op mijn initiatief, zag haar online) en we zouden afspreken voor de film.... en nu zit ik dus de hele tijd mijn MSN in de gaten te houden. Ze was online, maar ging weer offline. Zou ze het bij een one night stand willen houden of verder willen??? ...onzekere mij, nam ze maar contact op ipv van dat ik het moet doen En waarom ben ik zo onzeker? Het is pas woensdag en ze sprak zulke lieve woordjes in mijn oor

32 jaar... ben ik toch verliefd?
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_42582123
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 14:51 schreef Mordreth het volgende:
TT Even aangepast. Het is nog steeds niet een SC-topic .

En Vida
Wat heeft een uitgebreidere TT met SC-en te maken?

Jullie zijn weer eens lekker bezig, Mordreth.
pi_42583674
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 14:29 schreef Houniet het volgende:

[..]

heb je weer een nieuw meisje
Meisjes.
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 14:38 schreef dawg het volgende:

[..]

Oei, van je geloof gevallen?
''Predik het geloof totdat je het hebt en dan zal je het prediken omdat je het hebt. '' - Nietzsche
pi_42584948
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 17:59 schreef WeirdMicky het volgende:

''Predik het geloof totdat je het hebt en dan zal je het prediken omdat je het hebt. '' - Nietzsche
Ja, ach, ik begrijp het wel hoor. Standvastig, totdat ze voor je staat.
pi_42585233
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 16:34 schreef JeroenV het volgende:
Leuk man

Woonde ze niet erg ver weg?
ja best wel ver weg, zij in amsterdam en ik in zeeland
maar ja als het echt iets kan worden dan heb ik dat er wel voor over
we hebben alweer 6x gebeld en vrijdag zien we elkaar
Vive al máximo
pi_42588215
Goed bezig
pi_42597483
Ik weet niet of ik verliefd ben

Twee oktober dingen gebeurd. Sindsdien één date, meerdere overnachtingen en flink wat smsjes heen en weer. Het is allemaal wel vrij plotseling....

Maar wel leuk
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_42598035
Zucht !!
Hij was vandaag langsgekomen, zie 'n nu pas dinsdag weer, drukke schema's etc
!!!
pi_42598474
Oh jeeee.
Het is nu 3 weken dikke mik en ik heb een grijns op m'n smoel die ik er niet afgepoetst krijg. WAAH! This feels so damn good.
pi_42598478
Al zeker 3 jaar niet verliefd geweest, zal ook denk ik niet zo snel meer gebeuren schat ik.
Teveel narigheid meegemaakt, ben onbewust nog steeds aan het revalideren volgens mij.
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
pi_42599796
LALALALALALLALAA
pi_42602830
Vrouwen, ik snap er niets meer van...

Zondag dan met haar over gehad, zei ze dat ze niks wilde. Sprak ik haar gister, zei ze dat ze toch maar weer af wilde spreken om te kijken hoe het loopt. Dat het allemaal een beetje te snel ging en rustig aan wil doen.
pi_42603448
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 01:10 schreef kaos- het volgende:
Al zeker 3 jaar niet verliefd geweest, zal ook denk ik niet zo snel meer gebeuren schat ik.
Teveel narigheid meegemaakt, ben onbewust nog steeds aan het revalideren volgens mij.
Dacht ik oooook. Dachten zoveel mensen.
Maar je bent nog jong.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 11:40:20 #27
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_42605278
Ik ben ook flieft, ff melden
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_42606306
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 02:28 schreef miekd het volgende:
LALALALALALLALAA
Right back at ya!
  donderdag 12 oktober 2006 @ 12:15:40 #29
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_42606355
ik hou gewoon zoooooo super veel van mijn schatje dat ik haar nooit meer kwijt wil

ze is na 15 maanden nog steeds the one voor me
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  donderdag 12 oktober 2006 @ 13:17:25 #30
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_42608048
LOL ^^^^^^^^
pi_42608778
waarom snap ik het niet? zijn verhaaltje klopt niet echt

maar goed gelukkig is het bijna vrijdag
Vive al máximo
pi_42611882
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 10:27 schreef Sukilove het volgende:

[..]

Dacht ik oooook. Dachten zoveel mensen.
Maar je bent nog jong.
Nou ja jong.. 23 jaar.
Niet echt jong meer, oud wil ik ook niet zeggen, maar zeker niet zo energiek en vlot meer als toen ik 15/16 was.
Toen genoot je nog echt van dingen, kon je dagen lang achter elkaar aan hetzelfde werken en het geweldig vinden.
Als je dan verliefd was, was je ook echt hard verliefd. Nu boeien me 99 vd 100 meiden me niet meer.
Niet dat ik flikker ben, maar we leven in een g-unit-generatie die me totaal niet aanstaat. En helaas gaan mij daar iets teveel mensen in mee
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
  donderdag 12 oktober 2006 @ 18:03:07 #33
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_42616228
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 09:58 schreef JeroenV het volgende:
Vrouwen, ik snap er niets meer van...

Zondag dan met haar over gehad, zei ze dat ze niks wilde. Sprak ik haar gister, zei ze dat ze toch maar weer af wilde spreken om te kijken hoe het loopt. Dat het allemaal een beetje te snel ging en rustig aan wil doen.
wtf man
pi_42616455
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 18:03 schreef Houniet het volgende:

[..]

wtf man
My idea...

Ik sprak haar dus op msn. Kwam er op een gegeven op neer dat ze het toch wel erg gezellig vond als we afspraken. Er werd vanuit haar omgeving ook nogal gepusht, en van mijn kant natuurlijk ook, en dat ging haar allemaal iets te snel. Ook omdat we elkaar pas net kennen eigenlijk. Maargoed, nu zit ik een beetje in dubio...

Aan de ene kant lijkt het me erg leuk weer af te spreken en te zien wat er komt. Ze zei dat ze weer wat wilt afspreken, elkaar beter wil leren kennen en dan zien hoe het loopt. Aan de andere kant heb ik geen zin meer keihard neer te vallen straks als het toch niks wordt.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 18:16:14 #35
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_42616610
je kan het wellicht proberen man, had ik ook gedaan
gewoon kijken wat er van komt. al snap ik die onzekerheid
wou ze het weekend weer meeten dan
pi_42616711
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 18:16 schreef Houniet het volgende:
je kan het wellicht proberen man, had ik ook gedaan
gewoon kijken wat er van komt. al snap ik die onzekerheid
wou ze het weekend weer meeten dan
En hoe liep het bij jou?
Nee, ze kwam er gisteren mee. Zondag vroeg ik of ze wat wilde. Die dagen daarna geen contact opgenomen ofzo, alleen 1 keer kort op msn.
Ik ben wel benieuwd hoe het gaat lopen. Onzekerheid is kut, maar ik ga me niet alleen op haar richten. Ik vraag me ook af of het contact en manier van omgaan zo goed zal lopen als voor zondag. Ik ben natuurlijk eerst al afgewezen...

Zij heeft er in ieder geval geen haast mee. Gewoon weer eens afspreken, misschien volgende week ofzo.
pi_42616736
.

zie d;'r vanavond weer, maar eerst 3 uur treinen .
  donderdag 12 oktober 2006 @ 18:25:03 #38
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_42616880
ja precies. laat het maar van haar af komen. als zij het zo wilt, so be it.
je moet er zeker niet achteraan lopen is slecht voor je

en richt je zeker niet alleen op haar, zoek ondertussen lekker verder
bij mij was het weer gezellig van het weekend weer
  donderdag 12 oktober 2006 @ 18:26:18 #39
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_42616918
Ben al dik anderhalf jaar gek op hem, he's my best friend for 4 years now en sinds anderhalf jaar is het raak.

Still going strong
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_42617086
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 18:25 schreef Houniet het volgende:
ja precies. laat het maar van haar af komen. als zij het zo wilt, so be it.
je moet er zeker niet achteraan lopen is slecht voor je

en richt je zeker niet alleen op haar, zoek ondertussen lekker verder
bij mij was het weer gezellig van het weekend weer
Bij jou was het dus goed afgelopen?

Ik heb vandaag de eerste stap gezet om te smsen. Misschien vanavond of morgen nog, daarna mag zij beginnen. Ik weet alleen niet of ik het zal vragen of ze een keer langskomt of dat ook van haar af moet laten komen... Denk niet dat ze zelf snel met een dag zal komen.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 18:39:48 #41
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_42617304
ik had de keuze aan haar gelaten moeilijk maar verstandig. anders loop je teveel achter haar aan. en dat vind ze misschien nog wel vervelend ook..
maar als je haar smst, smst ze dan ook terug
pi_42617686
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 18:39 schreef Houniet het volgende:
ik had de keuze aan haar gelaten moeilijk maar verstandig. anders loop je teveel achter haar aan. en dat vind ze misschien nog wel vervelend ook..
maar als je haar smst, smst ze dan ook terug
De keuze aan haar gelaten, in welk opzicht? Ik wil niet te veel achter haar aanlopen, maar ik wil het ook weer niet laten verwateren. Eerst smsten we ook bijna 10 smsjes per dag, ik vraag me of dat nu weer gaat gebeuren. Eerst kwam dat vaak van haar af.
En ja, ze smst terug. Waarom zou ze dat niet doen?
  donderdag 12 oktober 2006 @ 19:00:46 #43
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_42617936
nee dan heb je gelijk dan zou ik ook smsen. ik zou zeggen, wacht het af, laat het van haar kant afkomen om wat af te spreken
en ze wil toch weer wat afspreken, dat is al een plus-puntje natuurlijk straks is het harstikke gezellig, je weet nooit
pi_42618167
Je hebt gelijk
Ik wacht het ook wel af. Maar ik heb ook geen zin om over een week nog niks afgesproken te hebben, dan vraag ik het denk ik zelf wel.

Maar het verbaasde me wel erg...
pi_42618177
JeroenV, ben je het niet allemaal een beetje te 'zwaar' aan het maken ? Jullie zijn nog lang niet getrouwd, maar het klinkt net alsof je een diepe breuk in je al twintig jaar durende relatie probeert te herstellen. Laat het gaan, beredeneer het niet zo allemaal. Je maakt het jezelf alleen maar moeilijker.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 19:12:27 #46
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_42618310
precies, het moet nu van haar kant afkomen, zoniet, volgende meid
pi_42618536
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 19:08 schreef Roeni3 het volgende:
JeroenV, ben je het niet allemaal een beetje te 'zwaar' aan het maken ? Jullie zijn nog lang niet getrouwd, maar het klinkt net alsof je een diepe breuk in je al twintig jaar durende relatie probeert te herstellen. Laat het gaan, beredeneer het niet zo allemaal. Je maakt het jezelf alleen maar moeilijker.
Haha, goed dat je het even benadrukt . Ik zit nu eenmaal zo in elkaar, ik denk echt onwijs veel na over dat soort dingen. En helemaal als het om meiden gaat. Dat ik het mezelf alleen maar moeilijker maakt klopt overigens ook wel ja, ik zit alleen zo in mekaar en kan er weinig aan doen.
pi_42626650
Hiiiiiiii, ga 'm morgen verrassen door naar z'n optreden te gaan, terwijl ik tegen hem zei dat ik niet ga. !
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 23:13:12 #49
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_42658336
Nou, mijn verhaal..

ik ben verliefd geworden denk ik...Ik heb geweldige ervaringen erbij, en weer dat gevoel..maargoed dat probeer ik te onderdrukken, ik doe mijn verhaal.

Het nieuwe schooljaar was begonnen, 1 maand geleden voor me ongeveer..ik kwam terug van een jaar stage en was de 1e lichting van de opleiding, dus oudste en gelijk laatste jaars. Ik vernam ook dat we in een nieuw gebouw terecht zouden komen, plus een 3 tal nieuwe opleidingen..

Ik volg een studie waarvan 70% vrouw is, een creatieve opleiding.. geweldig nieuws voor mij.. leuke klassen.. en de gozers die dan nog in de klas zaten zijn gelijk je maten, heel toevallig, en goed geluk.

Na geweldige jaren komt altijd dat laatste jaar, waarin alles het beste moet zijn.. en na een KUT stage jaar was dat ook mijn bedoeling, een feestjaar van gezelligheid en leuke avonden met de gehele klas.

Maargoed.. het jaar was begonnen, ik merkte al dat het vrouwelijk schoon weer goed vertegenwoordigd werd, en elke 3 minuten werd ik wel verliefd op een andere, nieuwe mooie dame

Maargoed, we hebben een magazijn dat word bemand door 1e en 2e jaars leerlingen, daar werkte een mooi meisje, waarmee ik al snel het erg goed kon vinden, maargoed te druk..turks..maar heel mooi maar gewoon niets voor mij, wel spannend maargoed.. ach, wat maakt het uit.

Elke ochtend als ik een peuk rookte zag ik altijd een meisje binnenkomen, die ik nooit vergat.. haar naam wist ik niet, maar ze had zo'n lief gezichtje..en prachtig lichaam.. en altijd lief lachen, geen arrogante breezer drinkende opgetutte snol, maar echt gewoon een gruwelijk killer wijf dat wist wat ze aantrok en dit deed met verstand om mij helemaal gek te maken..

Ook in school, als ik haar tegenkwam groette ik haar, keek haar aan, lachte lief..en zei, hee schatje.. hoe gaat het? Zelf ben ik 21 en de 1e/2e jaars rond 16.17.18 dus automatisch voelde je jezelf minder kwetsbaar dus geef je ze zulke namen.. ze reargeerde met : Oh, haha ik? Ik jaaa jij je lacht de hele dag, ik moet lachen als ik dat zie, vandaar .. ze vond het grappig, en we praatten wat..

Dit ging enkele dagen door totdat ik 's ochtends aankwam in de aula en haar zag zitten in haar eentje.. Ze kwam uit Zuid-Brabant, zoveel jaar oud, had deze hobby's.. , was een leuke ochtend , ik werd gebeld, vrienden waren op school en ik wilde buiten een sigaretje roken, ik zei later dame, ik zie je.. en liep weg

Ik bedacht me ondertussen dat ik haar echt wel leuk vond, en haar er echt prachtig uit vond zien , altijd al..dus best kon vragen of ze ooit wat kon gaan drinken, terwijl ik naar buiten liep draaide ik me om en vroeg snel of ze misschien zin had wat te gaan drinken in het weekend, ja dat wilde ze! helemaal goed , en eh je nummer? mag ik dat ook... Ja tuurlijk, waarop ik meteen : Leuk! riep! en wegliep...

stom dus, aap die ik ben,toen ik besefte dat ik haar nummer nog niet had was ze al pleite.. mja fuck..

maargoed, eindelijk haar nummer die volgende dag.. en met wat op en neer gesms kwamen we tot wat leuke gesprekken, op en buiten school.. op weg naar het station.. ik had haar afgezet met mijn auto en we hadden erg veel lol onderweg en de vonk schoot echt dik over

Op een avond herrinerde ik me dat ik haar wilde verassen.. ik vond haar leuk.. dacht vaak aan haar en kon me ogen niet van haar afhouden.. Ze vertelde me dat ze van Mango's hield.. ja ik ook..Heerlijke vrucht. Dus ik besloot de volgende ochtend een mango te kopen en die met een briefje : Smakenlijk eten, Liefs ****** in haar tasje te stoppen als ze er niet bij was...

Goed, ik wakker.plan doorgezet.. maar eenmaal op school is het allemaal niet zo gemakkelijk meer Het was een stuk lastiger, en spannender.. hoe kwam ik ongezien bij haar tasje.. hier kwam dat turkse meisje bij van pas, daar was ik inmiddels wat bevriend mee geraakt.. en die wilde me wel helpen mits ik van plan was te vertellen wat ik ging doen.. Ik legde alles uit en ze vond het geweldig, ze lokte haar naar het magazijn toe waar ze zelf stond en zou ondertussen mij van mijn collegeruimte ophalen zodat ze me naar haar tasje zou brengen.. Ik heb wel 5400 keer dat briefje opnieuw geschreven, cuz of my sloppy wirting

Het smsen ging door, en we raakte alebei op een wat zwoelige toer, ik had mooie ogen, zij mooie benen, lieve lach.. je kent het wel.. Toen ontdekte ze de mango, ik hoorde het gejank erom in de klas.. 4 minuten daarna kwam ze mijn klaslokaal binnen om me te bedanken , ze vond het zo lief, dit had nog nooit iemand gedaan, ikvond het ook origineel van mezelf, maargoed ik word reclameman , moet je ook creatief zijn komt goed met me

Enkele dagen ging dit zo door, ik zette haar enkele malen af op het station, en vergezelde haar naar de trein, het klikte en ik vond haar leuker en leuker..ik raakte verliefd er was nog niets gebeurd, behalve het mango verhaal..

Op een avond was ik kapot, sprak haar even op msn en daar werd alles besproken , ik vroeg wat ze von me vond.. ik was te scheit om het te vragen voor haar ogen , dus op die manier..maargoed zelf vond ze het ook een geweldig medium voor nu dus geen probleem, ze vond me leuk en ik vroeg of ze mee wilde naar Amsterdam als ik schoenen ging kopen.. tuurlijk, leuk! leek haar heel gezellig.. ze vond me lief, knap dit en dat, en ik gaf ook het compliment.. ik sloot msn af, ging op bed liggen.. en zat een beetje gaar tv te zappen..

opeens sms* Brrrrrrrrt,brrrrrrrrrrrt..

ik kijk.. ah van ***** , wat schrijft ze..

Ze lag al lekker in bed te woelen en vond het erg leuk me te spreken en had zin in adam, ook vroeg ze wati k aanhad in bed altijd,etc..

ik reargeren, en ik wist dat er een sms avond uit kwam rollen, maar niet 1 van het niveau wat ik die avond kreeg.. mijn god.. Dit was een fucking gestoord superwijf.. de freakin pleuris ik heb in ieder geval 12 smsjes later weer niet geslapen.. hele avond voor pampus gelegen.. out of the blue kwam er opwindender dan opwindender bericht binnen ..

Oke goed, damn.. ik vond haar al prachtig, ze is het mooiste meisje van de freakin school..serieus een prachtig lief puur meisje, maar geil als de gekken , echt zo knap.. dus ik nam me voor heel simpel, de volgende ochtend, na het uitwisselen van die shit.. gewoon erop af te stappen, en haar mee naar een lokaal te nemen dat nog in aanbouw was.. om uit te leggen wat ik van haar vond..

* wakker... ik stond een uur te vroeg op..stond onder de douche, heb me een uur staan insoppen met me duurste armani zeep, na een kleine work uit was dat ook weer nodig zo vroeg

Hop in de auto.. muziek aan, koffie mee, peuken..kauwgom.. hop.. Ik ging haar zien, ik ging haar zoenen.. ik werd gek, ik maakte mezelf gek in de auto.. ik ging haar vertellen dat ik gek van haar was... vroem daar vloog ik met 210 over de snelweg.. waarom in godsnaam zo hard? Geen idee. adrenaline..

Op school! Peuk.. Fuck te zenuwachtig!!! Waarom? Ik heb nooooit problemen met het aanspreken van dames.. one night stands regel ik bij het leven , maar als ik verliefd ben .. oke, jointje gescoord..rustig..goed zo.. erop af!

ze was op school.. in de aula.. Shit..fuck! nee ik viel dicht ik wist het.. nee niet nu.. Ik smste haar.. hee schatje..kom naar boven.. de gang..

sms terug:..welke gang?? er zijn er 300 hier.. Nou ik uitleggen.. *( had ze een uitleg via de telefoon van nodig , ( vrouwen en oriëntatie ) ) Ik stond bij een zijmuur, waar ze langs zou lopen, dus ik zou achter haar komen.. ik zag haar inpakken, ze liep met haar tasje naar boven !!!! HELLUP! [b] point of NO return [b]

Ik erachteraan, eenmaal bij het trappenhuis gekomen, pakte ik haar hand, ze schrok..ze riep PUMATJE !?!?! ik , hee schatje.. kom mee.. ik wil je wat laten zien!

eenmaal boven vroeg ze zich af wat ik in godsnaam van plan was.. ik keek haar aan.. ..en probeerde wat uit mijn mond te laten komen, meer dan.. : Ik, eh..ik wil je. ehm.. kwam er niet uit..

Ik dacht na.. oke dit is het moment, klaar..scheit aan.. Schatje ik wil je zoenen...en duwde haar tegen de muur aan. .. en zoende haar zo intens mogelijk.. ik pakte haar vast kuste haar nek, wang,lippen..tong.. en vertelde haar dat ik stapelgek op haar was.. ze zei ik ook op jou !
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 00:07:46 #50
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_42660084
:o

x

[ Bericht 78% gewijzigd door Pumatje op 14-08-2014 13:26:15 ]
pi_42671070
Ik ben verliefd op een jongen die ik al een half jaar leuk vind. Alleen: het is een slappe zak. Na een half jaar eindelijk eens gezoend (het is wederzijds, vinden elkaar leuk). En toen ik deze week vroeg waar het nou heen gaat met "ons" zegt ie: "We kunnen toch chill met elkaar omgaan?" en "We zien wel."

Ik denk dat dit een exit is... Nooit smsjes, verder geen initiatief. Vaarwel.

Waar is de tijd gebleven dat mannen achter de vrouwen aanzaten en niet andersom?

[/broedse kip modus]

[ Bericht 16% gewijzigd door MoreMini op 14-10-2006 15:23:06 ]
pi_42671289
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 15:02 schreef MoreMini het volgende:
Ik ben verliefd op een jongen die ik al een half jaar leuk vind. Alleen: het is een slappe zak. Na een half jaar eindelijk eens gezoend (het is wederzijds, vinden elkaar leuk). En toen ik deze week vroeg waar het nou heen gaat met "ons" zegt ie: "We kunnen toch chill met elkaar omgaan?" en "We zien wel."

Ik denk dat dit een exit is... Nooit smsjes, verder geen initiatief. Vaarwel.

[/broedse kip modus]
Geen slappe zak, maar een klootzak bedoel je.
pi_42671382
Alle mogelijke scheldwoorden zijn ook goed.
pi_42671673
En mannen zijn alleen jagers als de vrouwen zich opstellen als prooi. Doe dat dan ook, verval in zo'n rollenspel waarin je kan winnen.
pi_42672838
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 00:07 schreef Pumatje het volgende:

Nou ja zeg, .....
pardon...?

maakte een grapje met vido en nu is mijn vehraal ineens niet waar, ja inderdaad ik ga een nepverhaal typen waar ik 2 uur over doe omdat het grote onzin is en ik iedereen erin wil laten trappen

Nee, gelukkig is dat wel waarheid
Je hebt het mooi geschreven
Sowieso schrijf je zo.
  zondag 15 oktober 2006 @ 21:35:51 #56
105263 Litso
Interlectueel.
pi_42706748
Ik ben verliefd. Op een fokster

"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  zondag 15 oktober 2006 @ 21:39:21 #57
103012 Nies
Die hekse
pi_42706861
*meldt

Lang leve een vriendin die met zijn vrienden klept.... anders had ik nu nog niet geweten hoe ie heet

maar....maar..... hij is zo jong...
stiekumpjes hopen dat ie vrijdag weer in de kroeg is
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_42706882
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 21:30 schreef Roeni3 het volgende:
Wtf?
Lieve Roeni3, snap je nu m'n punt van laatst? .

Ik ga hier straks opruimen, mochten mensen een paar posts missen, kan kloppen.

Bloodylotte, miekd, seriously . Waar die posts voor nodig zijn? .

[/retorisch]
pi_42707106
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 21:35 schreef Litso het volgende:

Ik weet wie ik weet wie ik weet wie .
pi_42707156
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 21:39 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Lieve Roeni3, snap je nu m'n punt van laatst? .

Ik ga hier straks opruimen, mochten mensen een paar posts missen, kan kloppen.

Bloodylotte, miekd, seriously . Waar die posts voor nodig zijn? .

[/retorisch]
Nee, want dat ging toen over oa posts van onszelf. Die hadden inhoud. Deze laatste posts gingen echt nergens over; totaal andere situatie.
pi_42707246
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 21:50 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Nee, want dat ging toen over oa posts van onszelf. Die hadden inhoud. Deze laatste posts gingen echt nergens over; totaal andere situatie.
Ja. Nee. How. Wacht. . Ok, ik geef het op, sorry .

Ik ga ergens in een hoekje verliefd zitten wezen, kay?
pi_42707289
Mag ikdan gewoon even mijn liefde voor miekd hier verkondigen? Ja? Fijn.
  zondag 15 oktober 2006 @ 21:55:11 #63
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_42707338
Meldt alvast
Nog niet echt verliefd maar ben bang dat dat er wel aan zit te komen als het zo door gaat..
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_42707748

Hopeloos ook enzo
pi_42708760
Ik ben stiekempjes verliefd en het is wederzijds

En ik ben heeeeeeeel blij.
pi_42708933
een hetero-vrouw
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
pi_42710512
mijn dates waren echt geweldig... vrijdagmiddag ging ik naar haar toe bijna 2uur reizen, dat is best kut
we zijn uit eten geweest, daarna naar de bioscoop en toen nog naar een cafeetje. rond 02:00u heb ik haar naar huis gebracht, het klikte echt helemaal om 04:30u was ik zelf thuis...
om 10:00u zaterdagochtend belde ze me wakker, dat ze weer af wou spreken dus toen kwam ze met de trein naar zeeland en ik ( zonder dat zij het wist ) nam de trein naar rotterdam, zodat ze het laatste stuk niet alleen hoefde te reizen hehe... we zijn even naar mijn huis gegaan, toen gingen we poolen en daarna weer naar mijn huis waar ik spaans voor haar heb gekookt 's avonds gingen we samen uit en het was allemaal super...
zo lief, zo mooi, verliefd
Vive al máximo
pi_42711390
Mijn verhaal gaat ook echt geweldig. Details alleen op aanvraag.
  maandag 16 oktober 2006 @ 01:06:56 #69
152954 Mokz
De man met de snor.
pi_42711724
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 21:35 schreef Litso het volgende:

Zelfde verhaal
pi_42712059
immer vliefd op een fokker
dag
pi_42712107
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 00:49 schreef WeirdMicky het volgende:
Mijn verhaal gaat ook echt geweldig. Details alleen op aanvraag.
Ja, vertel eens. Ik ben wel benieuwd, zeker na je memorabele topic over het spel der liefde.
pi_42712683
Wuuuuuuuuuw, !
pi_42712735
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 01:26 schreef dawg het volgende:

[..]

Ja, vertel eens. Ik ben wel benieuwd, zeker na je memorabele topic over het spel der liefde.
Nou okay, omdat ik in een goede bui ben.

Ik ben net een nieuwe studie begonnen in Amsterdam. Echt relaxed, leuke mensen, studie en stad, dus ik genoot uitstekend van mn nieuwe leven. Op de 1 of andere reden kwam ik op een borrel terecht van 1 of andere studentenvereniging en na teveel gedronken te hebben schreef ik me in. Toen toch eens meegegaan met wat gasten naar een borrel, waar ik het meisje leerde kennen.

En ja, ik vind dr echt geweldig. De klik was er direct, en ik hoefde niet te voldoen aan alle spelletjes die ik hiervoor noodzakelijk vond of waren bij al mn ex-jes. Dus na wat daten begint het toch serieuze vormen aan te nemen. Gelukkig maar, want ik heb me al een lange tijd niet meer zo extreem chill gevoeld.

Dus zeg het maar: 'I told you so'.
pi_42712774
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 01:57 schreef WeirdMicky het volgende:
Nou okay, omdat ik in een goede bui ben.
Tuurlijk, je zat de hele tijd te wachten tot iemand om details zou vragen omdat je het van de daken wil schreeuwen. Geef maar toe!
pi_42712821
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 02:00 schreef Xennia het volgende:

[..]

Tuurlijk, je zat de hele tijd te wachten tot iemand om details zou vragen omdat je het van de daken wil schreeuwen. Geef maar toe!
Tsja, dat doet verliefdheid met je hè. Hoewel deze wel érg doorzichtig was .
pi_42712852
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 02:00 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik was ook zo ironisch als de hel. Goed dat je het doorhad.
pi_42712876
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 02:04 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Ik was ook zo ironisch als de hel. Goed dat je het doorhad.
Je wordt toch geen corpsballetje he?
pi_42712989
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 02:06 schreef Xennia het volgende:

[..]

Je wordt toch geen corpsballetje he?
Die vereniging is niet het korps nee. Uiteindelijk kwam ik ook enkel voor haar naar die borrels, zo gezellig is het daar.
pi_42713944
Alle verliefdheid is een beetje weggeëbt. Toch, wanneer ik die personen weer intensief zal spreken zal het weer opkomen. Maar dat gebeurt toch niet.
pi_42713950
Verliefdheid, dat is toch al weer sinds de middelbare school niet meer voorgekomen. Volgens mij kan ik het niet meer, het lijkt wel of alle meisjes aardig oppervlakkig (nu moet ik zeggen dat ik kritisch ben in dat opzicht ) zijn tegenwoordig.

[ Bericht 8% gewijzigd door Bolkesteijn op 16-10-2006 04:23:23 ]
  maandag 16 oktober 2006 @ 04:23:16 #81
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_42713983
Ik heb vanavond mijn vriendin weer gesproken aan de telefoon en ik ben weer helemaal verliefd

Wat een lieve meid is het toch, ik wil haar niet graag kwijt!!
Internetjosti!
pi_42714035
Je suis hopeloos verliefd, in de letterlijke zin van het woord hopeloos. Het gaat echt om een bloedmooi moordwijf dat al 4 jaar een relatie heeft met één of andere 10 jaar oudere arts. Zij houdt er van mannen gek te maken, wat haar bij 99% van de (echte) mannen (en 20% van de vrouwen) makkelijk lukt en dan bedoel ik ook echt de hele kroeg. En mij vindt ze geweldig, omdat ik zo makkelijk door dat oppervlakkige heen prik en als één van de weinige gasten normaal met haar om ga.

Probleem is dat ze mijn hoofd ook zwaar op hol brengt, terwijl het toch niks gaat worden
Now we come to step three. This... drives... most... people... crazy.
Woord omhoog, hond! Je weeeet.
  maandag 16 oktober 2006 @ 05:16:59 #83
154952 spoor4
Spoort niet
pi_42714068
Gelukkig ben ik even niet verliefd
pi_42714078
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 04:54 schreef Slappertje het volgende:
Je suis hopeloos verliefd, in de letterlijke zin van het woord hopeloos. Het gaat echt om een bloedmooi moordwijf dat al 4 jaar een relatie heeft met één of andere 10 jaar oudere arts. Zij houdt er van mannen gek te maken, wat haar bij 99% van de (echte) mannen (en 20% van de vrouwen) makkelijk lukt en dan bedoel ik ook echt de hele kroeg. En mij vindt ze geweldig, omdat ik zo makkelijk door dat oppervlakkige heen prik en als één van de weinige gasten normaal met haar om ga.

Probleem is dat ze mijn hoofd ook zwaar op hol brengt, terwijl het toch niks gaat worden
Holy fuck dat klinkt bekend...Enige verschil is dat het slechts om een 2 jaar oudere arts gaat bij haar...

Voor de rest dezelfde bagger
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  maandag 16 oktober 2006 @ 13:46:11 #85
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_42719830
geweldig verhaal over die mango
pi_42723243
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 00:00 schreef Vida het volgende:
mijn dates waren echt geweldig... vrijdagmiddag ging ik naar haar toe bijna 2uur reizen, dat is best kut
we zijn uit eten geweest, daarna naar de bioscoop en toen nog naar een cafeetje. rond 02:00u heb ik haar naar huis gebracht, het klikte echt helemaal om 04:30u was ik zelf thuis...
om 10:00u zaterdagochtend belde ze me wakker, dat ze weer af wou spreken dus toen kwam ze met de trein naar zeeland en ik ( zonder dat zij het wist ) nam de trein naar rotterdam, zodat ze het laatste stuk niet alleen hoefde te reizen hehe... we zijn even naar mijn huis gegaan, toen gingen we poolen en daarna weer naar mijn huis waar ik spaans voor haar heb gekookt 's avonds gingen we samen uit en het was allemaal super...
zo lief, zo mooi, verliefd
Vida, dit is echt een sprookjesverhaal . Geweldig.

Is er al gezoend, trouwens?
pi_42730524
Ik word steeds verliefder. Ik kan niet eens meer normaal functioneren. Dit is bijna too good to be true. But it's so true.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 01:48:54 #88
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_42730558
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 01:46 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik word steeds verliefder. Ik kan niet eens meer normaal functioneren. Dit is bijna too good to be true. But it's so true.
vertel eens meer dan

pi_42730804
We zijn a.s. donderdag een maand samen. En het gaat zo ontzettend goed! We liggen samen in een deuk om niks, hebben zoveel gemeen qua allerlei dingen, snappen elkaar en het is gewoon zo leuk en tof en oh Ik heb me volgens mij nog nooit nooit zo relaxed en goed gevoeld in een relatie. Tuurlijk, vorige relaties waren ook fijn, maar dit gevoel is helemaal nieuw voor me en het voelt gewoon erg oké.
pi_42730832
Oh ja, en ik loop raar. Alsof ik op veertjes loop die laten stuiteren ofzo. Ik eet tráág, slaap veel te veel, mensen moeten voor me gaan staan roepen en zwaaien, anders hoor ik ze niet omdat ik zo loop te dagdromen en ik neurie de hele dag door met een ENORME grijns op m'n smoelwerk.

Compleet gestoord, I tell you. But I liiiiike it.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 02:24:35 #91
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_42730896
leuk
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:03:33 #92
95752 crew  Chell
Kluns
pi_42746321
Die grijns is zooo herkenbaar

En vlinders in je buik! Njammie
pi_42748279
It's the best feeling ever.
pi_42748417
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 02:18 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh ja, en ik loop raar.ik dacht even aan wat anders Alsof ik op veertjes loop die laten stuiteren ofzo. Ik eet tráág, slaap veel te veel, mensen moeten voor me gaan staan roepen en zwaaien, anders hoor ik ze niet omdat ik zo loop te dagdromen en ik neurie de hele dag door met een ENORME grijns op m'n smoelwerk.

Compleet gestoord, I tell you. But I liiiiike it.
Verder word ik helemaal vrolijk van jouw berichtjes hier
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:16:51 #95
140557 Relayer
Sound Chaser
pi_42748540
Stilletjes verliefd op een zangeres, en als ik bedenk hoe we met elkaar omgaan vraag ik me af of het niet wederzijds is.
At times like these, any fool can see
Any fool can see your love inside me
(Marillion - Neverland)
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:43:25 #96
95752 crew  Chell
Kluns
pi_42749357
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 19:09 schreef BloodyLotte het volgende:
It's the best feeling ever.
Egwel!

Iemand zat me vanmiddag raar aan te kijken toen ik in de supermarkt neuriede en met een big smile rondliep
pi_42752339
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 19:13 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Verder word ik helemaal vrolijk van jouw berichtjes hier
A dirty mind is a joy forever.
pi_42755343
Als het goed is, is ze nu onderweg hierheen.. lalalalaalalaalalalalalaaa
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 23:18:07 #99
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_42756909
beetje erg verliefd op een badjuf nu nog de ballen hebben om het niet bij verliefdheid te houden
In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
pi_42759900
Verliefder met de dag .
  woensdag 18 oktober 2006 @ 07:59:50 #101
123984 Heidi-
pi_42762247
oeh nog steeds
en vanavond gaan we huisje kijken, ben zo benieuwd
  donderdag 19 oktober 2006 @ 12:51:39 #102
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_42801473
gisteren date gehad in Adam.. heerlijke dag geweest
pi_42810502
Mijn vriendje is heel goed in verrassingen en daar word ik heel verliefd en huppelig van. Nog meer dan ik al was. Dat kan blijkbaar.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:43:11 #104
139913 Raat
Struikel niet over je twijfels
pi_42820471
Nog steeds flieft, gezoend en morgen weer naar 'm toe
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:04:24 #105
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_42821197
Denk t.
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
pi_42822750
uhuh

enzo
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:59:15 #107
152954 Mokz
De man met de snor.
pi_42823289
Ik ben ongelofeloos verliefd op mijn geweldige supermeisje.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:54:44 #108
127158 MisterTata
Ja, tuurlijk..jij hebt gelijk.
pi_42834344
Meld
Er zijn drie soorten mensen; mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 21:19:27 #109
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_42847434
1e dag van relatie hierzo
pi_42848824
Ik ben verliefd op Fietsje617
pi_42850131
Nog steeds onwijs verliefd .
Maar na de nodige drank etc. vreemdgegaan gister .
Hope he can forgive me .
pi_42850166
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 22:49 schreef ma_jojo het volgende:
Hope he can forgive me .
Stomme smoesjes enzo!
Als je echt verliefd ben doe je zoiets niet lijkt mij..
Sowieso schrijf je zo.
pi_42850306
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 22:50 schreef -XX- het volgende:

[..]

Stomme smoesjes enzo!
Als je echt verliefd ben doe je zoiets niet lijkt mij..
Dat dacht ik ook altijd.
Maarnee, het kan dus wel .
Maargoed, heb het wel eerlijk opgebiecht en morgen komt 'ie langs en ik vind 'm echt leuk, eerlijk waar . Ik ben gewoon dom .
pi_42850777
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 22:56 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook altijd.
Maargoed, heb het wel eerlijk opgebiecht en morgen komt 'ie langs en ik vind 'm echt leuk, eerlijk waar . Ik ben gewoon dom .
Nog steeds een ontzettend kutverhaal.
pi_42851079
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 23:12 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Nog steeds een ontzettend kutverhaal.
Ik weet 't .
pi_42851088
ik ben verliefddddddddddddddddd
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 11:05:56 #117
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_42858353
ma_jojo wat doe je
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:08:56 #118
103012 Nies
Die hekse
pi_42863241
meld...
zwaar....

die onzekerheid is killing....
of vanaaf of volgende week zie ik um weer...

vlinders.....
pi_42864915
quote:
Hope he can forgive me .
Hoe makkelijk kan het gaan.
pi_42865037
*flieft is*

En ook op ons huisje, wat we hebben gekocht in Slowakije.

En waar we zeer binnenkort gaan wonen.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:48:09 #121
150742 Mysticlight
zonnestraaltje
pi_42866792
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 22:56 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook altijd.
Ik denk toch dat je iets mis in de relatie die je nu hebt want anders zoek je dat niet bij een ander. Ik veroordeel je niet hoor ik weet hoe het is maar geef de drank niet de schuld want daar ligt het niet aan.

ontopic: Helemaal super verliefd op mijn poezies en ventje
Soms...
Soms heel even bekruipt je het gevoel,
dat mensen niet snappen hoe je je voelt.
pi_42903576
Waarom hebben vrouwen die macht! Waarom moet ik steeds aan haar denken..life's a bitch
pi_42903731
quote:
Hope he can forgive me .
Damn wat ben jij een hoer.
pi_42908277
Ben ik zo verkouden en snotterig, gaat 'ie thee voor me zetten en na elke keer dat ik hoest of mijn neus snuit me knuffelen met een "aaahw" reactie.

Goh, hij heeft me een uur geleden thuis gebracht en ik mis hem stiekem al.
En mijn vrienden vinden hem ook leuk! TRALALALAAAAAA.
pi_42908292
Slijmtopic.

Allemaal gaan posten, in de hoop dat hun smatje meeleest .
pi_42908302
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 02:40 schreef BloodyLotte het volgende:
Ben ik zo verkouden en snotterig, gaat 'ie thee voor me zetten en na elke keer dat ik hoest of mijn neus snuit me knuffelen met een "aaahw" reactie.
Mijn vriend gooide laatst mijn vieze zakdoekjes weg
pi_42908340
Er is een vrouw gesignaleerd die het serieus al 4 weken met me uithoudt.

Dat is vrij bijzonder en verdient derhalve een plaatsje in dit topic!
pi_42908349
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 02:41 schreef SuizzeJonnais het volgende:
Slijmtopic.

Mijn sma post hier zelf ook in 't topic. En 's avonds na het neuken nemen we onze slijmposts hier nog even door en dan vinden we elkaar daardoor nog liever en neuken we nog eens.

Zo werkt dat. Ja. Heus.
pi_42908374
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 02:46 schreef SuizzeJonnais het volgende:

[..]

Ik zie niet in wat dit met m'n vorige reply te maken heeft .
Ik vind snot best intiem
pi_42908395
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 02:49 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik vind snot best intiem
Over elkaar heen niezen.
pi_42908457
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 02:41 schreef SuizzeJonnais het volgende:
Slijmtopic.

Die van mij mag nog niet op fok.nl van haar ouders.
pi_42908511
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 02:56 schreef Roellio het volgende:

Die van mij mag nog niet op fok.nl van haar ouders.
Pedo

OT :
Meld
Het is weer heel erg vrees ik voor hem
pi_42908881
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 03:21 schreef SuizzeJonnais het volgende:

[..]

En boeit ons dat?
Nee. En aangezien ik, hoe verliefd ik ook ben, in een enorme kutbui ben en al genoeg geslowchat zie hier een flinke waarschuwing.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2006 03:35:22 ]
pi_42908885
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 03:33 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nee. En aangezien ik de slowchat van laatst niet vergeten ben is dit een flinke waarschuwing.
In welk topic? Ik weet niet waarover je het hebt.
pi_42908909
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 03:34 schreef SuizzeJonnais het volgende:

[..]

In welk topic? Ik weet niet waarover je het hebt.
Hier. Acht reacties van je, waarvan 1 door kan gaan als ontopic. Je mag m'n toon met een korreltje zout nemen, maar de boodschap is duidelijk.

En het is een tweede waarschuwing voor BL en miekd, niet alleen voor jou. Vragen, opmerkingen en klachten hoeven ook niet hier in dit topic verder.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2006 03:37:18 ]
pi_42908951
Ik vond je voordat je mod werd toch liever, clumsy!
pi_42909069
Kan me niet verrotten.

BL
pi_42909070
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 03:40 schreef Roellio het volgende:
Ik vond je voordat je mod werd toch liever, clumsy!
Man, je wil niet weten hoeveel milder ik ben sinds dat kleurtje .

Oh en ik ben sinds vandaag precies 3 maanden met Vriendlief aan de gang .
  maandag 23 oktober 2006 @ 10:27:18 #139
91245 Zeverzak
Ik zever teveel
pi_42911303
Jahaaaa!!! Na 1,5 jaar is het me toch overkomen...
De vlinders in mijn buik, grote grijns op mijn gezicht en 0,0 focus op de dagelijkse bezigheden.
Hmmzzz, wat is ze toch goed!
(__/) This is Bunny,
(='.'=) Bunny Became a Hooker
(.Y.)
(")_(")
pi_42926427
Dit wordt zoooooo afgezaagd.
pi_42926556
Sinds gister een vriendin, heeelemaal verliefd
pi_42928314
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 16:56 schreef BloodyLotte het volgende:
Dit wordt zoooooo afgezaagd.
Popje toch. Gaat het niet goed in de liefde?
pi_42930825
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 18:02 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Popje toch. Gaat het niet goed in de liefde?
Volgens mij bedoelt ze dat ze steeds hetzelfde blijft herhalen...

Teminste, dat hoop ik
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:49:12 #144
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_42931461
oeeh datzelfde meisje heb ik nu een relatietje mee

op school verdergegaan in niet gebruikte lokalen , toen een ritje adam.. heel erg heet geworden op de terugweg ^^ , en toen kregen we een autoongeluk bij haar in de buurt en toen wilde ze mijn dinnetje zijn ..

flieft
pi_42932910
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 19:49 schreef Pumatje het volgende:
oeeh datzelfde meisje heb ik nu een relatietje mee

op school verdergegaan in niet gebruikte lokalen , toen een ritje adam.. heel erg heet geworden op de terugweg ^^ , en toen kregen we een autoongeluk bij haar in de buurt en toen wilde ze mijn dinnetje zijn ..

flieft
je kreeg een autoongeluk? O_o
  woensdag 25 oktober 2006 @ 20:35:53 #146
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_42933099
ja ik reed met mijn auto een rotonde op toen ik haar leerde schakelen, heb een lage auto.. dusja die hoge bus zag me niet
pi_42935910
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 19:29 schreef miekd het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt ze dat ze steeds hetzelfde blijft herhalen...

Teminste, dat hoop ik
iszoooo.
Want het gaat goed. Zo goed. Lalalala.
pi_42939711
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 21:53 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

iszoooo.
Want het gaat goed. Zo goed. Lalalala.
Nog 18 minuten en dan komt er weer een dag bij
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 20:35 schreef Pumatje het volgende:
ja ik reed met mijn auto een rotonde op toen ik haar leerde schakelen, heb een lage auto.. dusja die hoge bus zag me niet
Dus een pimpautootje tegen een bus aanrammen en dan zegt zij INEENS.. OMG, wil je een relatie met mij?

Euh.. Vet?
  donderdag 26 oktober 2006 @ 07:53:05 #149
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_42944009
ja zoiets wel ja

en ik jaaaaaaaaaaaaa tuuurlijk schattebout

dus nu al 1 week verkering

relatie.. hoe je het noemen wilt..

Het is aaaaaan!
pi_42946201
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 07:53 schreef Pumatje het volgende:
ja zoiets wel ja

en ik jaaaaaaaaaaaaa tuuurlijk schattebout

dus nu al 1 week verkering

relatie.. hoe je het noemen wilt..

Het is aaaaaan!
Das een verhaal voor de kids

Verder.. Leuk!
  donderdag 26 oktober 2006 @ 11:43:36 #151
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_42947870
haha ja dat zeiden wij ook al.. daarna meteen een discussie gekregen over kinderen , ik ben nu 21, maar nog wel wat te vroeg voor kids

Toen kwamen we aan bij haar huis, ik zou haar ouders voor de 1e keer zien , zei ze lief.. schatje zeg maar niet dat we net een ongeluk hebben gehad oke?

tuurlijk liefje
pi_42951898
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:40 schreef miekd het volgende:

[..]

Das een verhaal voor de kids

Verder.. Leuk!
Nee ons verhaal is normaal.
OT: Ik ben in jubelstemming.
pi_42953799
!
pi_42955962
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:56 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Oh please do tell
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:14:11 #155
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_42956497
Ik ben ongelofelijk gek op mijn meisje (waar ik nu inmiddels al 4 maanden mee heb)!
Zou haar nooit meer kwijt willen
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:15:16 #156
131369 RobinK
pi_42956540
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:56 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

OT: Ik ben in jubelstemming.
ons verhaal is ook niet de meest gangbare
pi_42956551
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:14 schreef RobinK het volgende:
Ik ben ongelofelijk gek op mijn meisje (waar ik nu inmiddels al 4 maanden mee heb)!
Zou haar nooit meer kwijt willen
Gevaarlijke uitspraak.

Verder ben ik ook gek op mijn meisje. Het gaat echt heerlijk nog steeds.
pi_42956764
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:58 schreef lienelien het volgende:

[..]

Oh please do tell
Ok.

Ik leerde hem kennen via flickr en LJ, maar ik kende 'm a een beetjel via zijn toenmalige vriendinnetje die hier op fok en lj ook rondzwerft. Omdat hij ook met fotografie bezig was zijn we toen na lange msnsessies samen naar een concertje van Gem geweest hier in de buurt om te fotograferen. Dat was echt heel erg leuk, het klikte meteen en we zijn daarna nog de pub ingedoken. Meer dan vrienden werd het niet, want ik had een vriend waar ik al 3 jaar mee samen was. Maar ik vond 'm wel erg leuk. Maar ik ben lief, dus nee.

Toen nog complete nachten door de regio hier gecrosst, tot half 4 's nachts bij mij voor de voordeur in zijn auto gelegen, muziek luisteren en lomp ouwehoeren. Gewoon leuk.
Toen maakte mijn toenmalige vriend het uit, en wie was daar voor steun, jawelll. Inmiddels werden mijn kriebels heftiger, maar ik speelde het wel nog klaar om bij hem op een bankje langs de Maas hysterisch te huilen op zijn schouder om mijn verbroken relatie.

Een paar dagen later kwam hij bij me thuis. Op de bank, beetje kletsen, soms een aanraking. Ik gilde het van binnen uit, maar 't was zo snel dus ik deed niks. Een paar dagen later (na 3043759035 hints) kwam hij weer. En na lang aarzelen en suf doen zoenend op de bank beland.

En nu zijn we bijna 1,5 maand ofzo verder en ik ben nog nooit zo verliefd geweest.

Dit is 't heel beknopt, er komt nog meer bij kijken, maar ik heb geen zin om te typen. Dus.
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 26 oktober 2006 @ 16:46:34 #159
95752 crew  Chell
Kluns
pi_42957695
Hij stuurde me gisteravond een smsje gericht aan mijn poezen met de opdracht me een knuffel te geven. Zooo lief
pi_42958800
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:46 schreef Yoni het volgende:
Hij stuurde me gisteravond een smsje gericht aan mijn poezen met de opdracht me een knuffel te geven. Zooo lief
Hebben je poezen een telefoon of refereerde eerder iets in de trant: aai je poesje eens.
pi_42960788
Al 3 jaar verliefd en nu hebben we een geweldig nieuw huis op het oog
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_42960901
Het topic wordt nog erger nu er ook nog stelletjes hun verliefdheid hier spuien.
pi_42961107
Miekd en bloodylotte: nu kappen met het slowchatten.. dat kunnen jullie doen in de daarvoor bestemde topics. Dit is gelijk jullie laatste waarschuwing.

En ohja.. vragen/klagen/enz mag hier: R&P FB: Nu met PM *)

[ Bericht 17% gewijzigd door Mordreth op 26-10-2006 18:59:32 ]
pi_42968254
zwaar klote ...
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 26 oktober 2006 @ 22:35:59 #165
95752 crew  Chell
Kluns
pi_42968983
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:19 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Hebben je poezen een telefoon of refereerde eerder iets in de trant: aai je poesje eens.
Neeheeej 't was een grapje natuurlijk Ik kreeg twee smsjes, eentje aan mij met daarin de melding dat ik het volgende smsje niet mocht lezen en de volgende gericht aan mijn katten
Kvonnut wel lief
  donderdag 26 oktober 2006 @ 22:41:45 #166
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_42969212
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:04 schreef SilverBullet het volgende:
Denk t.
Denk t nog meer.
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
pi_42970005
Begin weer eens gevoelens te ontwikkelen voor de zoveelste onbereikbare vrouw
A mind with a heart of it's own
pi_42974471
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:10:09 #169
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_42983895
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:08 schreef DrMarten het volgende:
Dat heb ik nou altijd met mannen.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:27:39 #170
131369 RobinK
pi_42984441
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:46 schreef Yoni het volgende:
goede actie!! heel creatief
pi_42986043
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 22:35 schreef Yoni het volgende:

[..]

Neeheeej 't was een grapje natuurlijk Ik kreeg twee smsjes, eentje aan mij met daarin de melding dat ik het volgende smsje niet mocht lezen en de volgende gericht aan mijn katten
Kvonnut wel lief
Misschien jat ik deze ooit wel eens.
pi_42991211
quote:
wees blij dat het niet wederzijds is, maar onmogelijk
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:51:38 #173
69183 biggetje
niet wat naam doet vermoeden!
pi_42994724
*meldt*

En morgen een date met die persoon! Iemand tips?
puurheid zonder vergankelijkheid
pi_42998308
10 maanden
Too much is never enough!
pi_42998600
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 20:51 schreef biggetje het volgende:
*meldt*

En morgen een date met die persoon! Iemand tips?
Cliché Gewoon jezelf zijn
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:24:15 #176
45984 fiat126
Goosfraba...
pi_42998720
quote:
Ik ken dat
De hoeveelheid massa in het heelal is zo klein ten opzichte van de hoeveelheid ruimte, dat je kan stellen dat het heelal leeg is...
pi_43002369
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 18:18 schreef Logician het volgende:

[..]

wees blij dat het niet wederzijds is, maar onmogelijk
Weet je veel, misschien ook wel..... Ze vindt me iig niet onaardig.
pi_43002393
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 02:05 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Je zegt zelf dat ze onbereikbaar is
pi_43002571
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 02:06 schreef Xennia het volgende:

[..]

Je zegt zelf dat ze onbereikbaar is
In zoverre.... ze woont 3 maand in Nederland. Is hier naartoe gekomen vanwege haar vriend. Ik ben niet de persoon om daarin te gaan stoken, dus in zoverre onbereikbaar.
pi_43005275
Nog nooit zo verliefd geweest, vlindertjes in m'n buik En al de hele week heel erg blij/hyper

Ze is zo mooi, lief, schattig....
pi_43005863
Ik word helemaal depressief van dit topic
pi_43046953
Morgen alweer een half jaar een relatie met het allerliefste en leukste en mooiste meisje ter wereld.
pi_43047156
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 02:05 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik vind ook zoveel meisjes aardig, dat hoeft niet veel te zeggen natuurlijk.

Ik ben zelf eens een keer niet verliefd. En dat is knap, omdat ik echt snel verliefd wordt.
  zondag 29 oktober 2006 @ 21:41:49 #184
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_43048626
quote:
Ik nu ook weer, trouwens ook wéér voor dezelfde.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_43051147
Verliefd. Ook als het slecht gaat.
pi_43053536
* BloodyLotte kijkt naar de man naast haar.

Uhuh.
pi_43054210
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 23:43 schreef BloodyLotte het volgende:
* BloodyLotte kijkt naar de man naast haar.

Uhuh.
puh-lease.

Men weet het wel hoor.
pi_43054248
Watch me not care.
pi_43056411
Edit: Nah, laten we het beschaafd houden enzo.

[ Bericht 78% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2006 02:08:03 ]
  maandag 30 oktober 2006 @ 15:51:57 #190
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_43068907
drie maandjes

pi_43069343
Totally in
pi_43069399
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:04 schreef miss.cutie4you het volgende:
Totally in
Tja, je gelooft ook alles, hé.
pi_43070519
Ik vind de CWS jongen leuk die hier 1 keer in de 3 weken langskomt!! We maken elke keer een praatje.... over het voetballen waar we beide vaak naar toe gaan... onwijs leuk, veel lachen, rode wangetjes... kriebels in de buik... ik ... die altijd een grote mond heb... maar neeeee ik durf zijn voornaam niet te vragen... zijn achternaam heb ik al wel, dat scheelt haha
Annelies... in tha house... dus iedereen kan weer naar buiten... het is veilig!
pi_43070589
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:40 schreef annelies80 het volgende:
Ik vind de CWS jongen leuk die hier 1 keer in de 3 weken langskomt!! We maken elke keer een praatje.... over het voetballen waar we beide vaak naar toe gaan... onwijs leuk, veel lachen, rode wangetjes... kriebels in de buik... ik ... die altijd een grote mond heb... maar neeeee ik durf zijn voornaam niet te vragen... zijn achternaam heb ik al wel, dat scheelt haha
Wat heb je te verliezen?????

Just ask!
pi_43070853
Ik neem het ook elke keer weer voor om het gewoon te vragen... niets aan de hand, gewoon doen.

Maar op het moment dat hij binnenkomt, schiet ik rood aan, word ik verlegen, wat ik echt bijna nooit ben... en kan ik het niet uit mijn strot krijgen hahaha...

Kan je nagaan, een meid van 26, aan haar bureau.... zelfverzekerd, maar NIET durven vragen aan een doodnormaal iemand... HOE HIJ HEET!! ongelooflijk!

Maar je hebt ook gewoon gelijk... absoluut! :-)
pi_43070981
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:48 schreef annelies80 het volgende:

Kan je nagaan, een meid van 26, aan haar bureau.... zelfverzekerd, maar NIET durven vragen aan een doodnormaal iemand... HOE HIJ HEET!! ongelooflijk!

Maar je hebt ook gewoon gelijk... absoluut! :-)
inderdaad, doooeeen! Misschien zit hij zelf ook wel te wachten tot iemand die stap neemt.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:52:39 #197
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_43071002
je kan ook een brief aan je deur hangen voordat hij weer langskomt hoef je ook niets te zeggen
pi_43077768
:-) hahaha ja dat kan ik ook doen.... IK GA HET DE VOLGENDE KEER DOEN!!! wat een schijtluis zeg! hihi
  maandag 30 oktober 2006 @ 20:07:21 #199
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_43078214
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 19:57 schreef annelies80 het volgende:
:-) hahaha ja dat kan ik ook doen.... IK GA HET DE VOLGENDE KEER DOEN!!! wat een schijtluis zeg! hihi

oke dan, hou ons op de hoogte he
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:11:31 #200
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_43122321
Nog altijd behoorlijk
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
  woensdag 1 november 2006 @ 00:36:02 #201
96705 mirrie1986
all you need is love
pi_43125175
Ik ben verliefd, en hij volgens mij ook!! Veel smsen, bellen en vooral veel praten met elkaar
pi_43125679
goh herkenbaar, gelukkig bij jullie wel wederzijds!

zie vorige deel voor meer uitleg;

na vandaag weer een dag vol negeren, en zeggen ga weg kweek etc.
heb ik besloten maar niet meer met haar om te gaan, tijdens een goed gesprek 2 weken terug, is eruit gekomen dat ze het contact te intenst vond geworden en ik teveel hing( tbh was zij meestal de gene die om mijn aandacht vroeg, en als ik dat niet gaf boos werd maargoed) daar heel erg boos over geworden, en gezegd dat is een shit argument.
waarop zij zei; maakt niet uit, zo voelde het.
het enige wat ik op dit punt nog in stand wil houde is een goeie vriendschap, want het was een hele fijne.

zij zei, jij bent bang mij kwijt te raken, ik heb dat niet, want ik weet dat ik je niet kwijt zal raken, het is heel simpel, ik wil je niet kwijt.
dacht ik, alles is weer goed! we hebben alles eruit gegooid et voila, alles zal wel weer goed zijn.

niet dus.

ik zit in een vriendengroep, en de enige rede dat ik in die groep zit is omdat er 4 goeie vrienden in zitten(waaronder zij) maar 4 mensen waar ik absoluut niks mee heb.

er speelt door dat ik in juli met een meisje heb gezoent uit deze groep, in een weet ik veel bui waar iedereen bij was(zij begon) groep maakt daar nog regelmatig grapjes over( ik negeer het vrij dikke huid qua beledegingen) en laatst reageerde zij erop door te zeggen ik wou dat ik dat nooit had gedaan, als ik iets kon terugdraaien etc. dit heeft ze een aantal keer gezegd.
ik voel niks voor haar, maar om dat te horen doet auw.

bij elkaar opgeteld, twee jongens die twee simpelen ziele zijn waar ik absoluut niks mee heb, een meisje waar ik heel veel omgeef, maar mij nu zoveel pijn doet en een meisje dat gewoon lullig is.
heeft mij de conclusie gegeven dat ik stop met deze mensen en met andere mensen en vrienden ga optrekken.

als ik dit zo typ vind ik mezelf enorm egoistiche, want als ze wat om mij geeft, zal ze weer contact met me zoeken, de ultieme test dus.

gaat moeilijk worden om niet met iedereen op te trekken, maar het proberen waard.

het klinkt allemaal heel stom als ik dit zo typ, maar ik weet ook niet waar ik het allemaal moet laten, dus uit ik mijn frustraties hier maar.

wel heel leuk contact met een ander meisje uit m'n klas nu, heeft helaas een vriend:(

god wat ben ik hopeloos.

toepasselijk is wel : Cause all that's left has gone away And there's nothing there for you to prove van Jet (look what you've done van het album Get Born) zo voelt het, wat heb je nu nog te bewijzen lief meisje.
you might aswell do the white line
  woensdag 1 november 2006 @ 01:16:38 #203
103012 Nies
Die hekse
pi_43126076
. Kasta .
pi_43127122
En het gaat nog steeds heerlijk.
pi_43130261
quote:
Op woensdag 1 november 2006 00:56 schreef kweek89 het volgende:
verhaal
Niet egoistisch. Volwassen. Chapeau, kweek, je doet het goed.
pi_43130687
* Meldt
  woensdag 1 november 2006 @ 11:25:31 #207
6654 Lorn
vergeten door iedereen
pi_43131313
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 02:20 schreef DrMarten het volgende:

[..]

In zoverre.... ze woont 3 maand in Nederland. Is hier naartoe gekomen vanwege haar vriend. Ik ben niet de persoon om daarin te gaan stoken, dus in zoverre onbereikbaar.
Misschien even een hart onder de riem. Vriend van me had een relatie met een meisje uit het buitenland. Ze is hem twee keer komen opzoeken, vreselijk leuke meid. We hebben wat tijd samen doorgebracht en toen ze weer terug naar huis was hebben we vriendschappelijk contact gehouden via internet. Ik ben ergens in die tijd verliefd geworden op d'r en kon dus ook helemaal niks met die gevoelens, wou ook niet stoken. Die relatie is om hele andere redenen uitgegaan en na 4 maanden de moed bij elkaar geraapt en verteld hoe ik voor d'r voel. Groot succes, nu zijn wij een stel Die vriend heeft er geen problemen mee en iedereen is gelukkig met de situatie. Hoop op een vergelijkbare afloop voor jou!
It's not the despair, Laura. I can take the despair. It's the hope.
pi_43138036
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:25 schreef Lorn het volgende:

[..]

Misschien even een hart onder de riem. Vriend van me had een relatie met een meisje uit het buitenland. Ze is hem twee keer komen opzoeken, vreselijk leuke meid. We hebben wat tijd samen doorgebracht en toen ze weer terug naar huis was hebben we vriendschappelijk contact gehouden via internet. Ik ben ergens in die tijd verliefd geworden op d'r en kon dus ook helemaal niks met die gevoelens, wou ook niet stoken. Die relatie is om hele andere redenen uitgegaan en na 4 maanden de moed bij elkaar geraapt en verteld hoe ik voor d'r voel. Groot succes, nu zijn wij een stel Die vriend heeft er geen problemen mee en iedereen is gelukkig met de situatie. Hoop op een vergelijkbare afloop voor jou!
Je vriendje 2x komen opzoeken vind ik niet echt te vergelijken met alles in je eigen land achterlaten om samen te gaan wonen met je vriendje in een vreemd land, maar goed. No offence btw.

Maar goed, ze is nog steeds erg leuk. Zit er nu mee in m'n maag of ik moet laten weten dat ik d;r leuk vind, aangezien we elkaar op het werk weer tegen het lijf zullen lopen
pi_43140862
quote:
Op woensdag 1 november 2006 10:34 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Niet egoistisch. Volwassen. Chapeau, kweek, je doet het goed.
dankje

vandaag iedereen genegeerd, met andere vrienden opgetrokken en dat was fijn, het scheelt echt om niet elke minuut een beledeging ongeveer naar je hoofd te krijgen, en gewoon het gevoel word gegeven dat ze je aandacht enzo waardere enzo...

woensdag 1 november 2006 @ 16:47:39 #210
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_43141788
ik vind het maar een vaag verhaal kweek
pi_43143167
probeer het niet te volgen :p
doe ik zelf namelijk ook niet.
  woensdag 1 november 2006 @ 17:33:13 #212
158005 poepje3
Dansende goudbruine krullen
pi_43143382
Mijn verliefdheid is te ingewikkeld voor woorden. Het doet pijn in m'n hart.
Er is teveel gebeurd. Een hele romance. Was halsoverkop verliefd, we hebben veel gebeld. Hij gezegd dat hij me bijzonder vindt en lief vindt, langzaam ook verliefd begint te worden. Ik ben niet meer verliefd. Maar door alles wat er gebeurd is tussen ons, wil ik 'm ook niet UIT mijn leven hebben. Maar met 'm praten kan ik ook niet.... daar ben ik nog niet klaar voor. Eerst moet ik genezen Ik ben nog net geen zestien, en hij is al volwassen. Dus er MAG niks gebeuren tussen ons, en dat ik ook gewoon frustrerend.

En een tijdje wachten.....tjah, dan is alles misschien wel helemaal dood.

Maar 't is wel een schatje, hij's echt ongeloofelijk lief.

't Was allemaal gewoon niet de goede timing
''Wieh wort duh niewuh hallends nekst tap moddel?''
Yfke -briefke- Sturm
  woensdag 1 november 2006 @ 17:44:40 #213
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_43143774
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:26 schreef kweek89 het volgende:
probeer het niet te volgen :p
doe ik zelf namelijk ook niet.
Hoezo 'zit' je ook in een vriendengroep? Volgens mij ga je niet bepaald bij een vriendengroep zoals je bij bv een studentenvereniging gaat, en helemaal niet als je de helft niet mag..
pi_43144267
Whiiii!
pi_43145354
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:44 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Hoezo 'zit' je ook in een vriendengroep? Volgens mij ga je niet bepaald bij een vriendengroep zoals je bij bv een studentenvereniging gaat, en helemaal niet als je de helft niet mag..
deze 'groep' doet bijna alles met elkaar, op school, buiten school, uitgaan etc.
dat ik een aantal mensen niet mag, laat ik natuurlijk niet merken, en ik accepteer ze gewoon.
  woensdag 1 november 2006 @ 22:14:51 #216
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_43154842
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:33 schreef poepje3 het volgende:
Mijn verliefdheid is te ingewikkeld voor woorden. Het doet pijn in m'n hart.
Er is teveel gebeurd. Een hele romance. Was halsoverkop verliefd, we hebben veel gebeld. Hij gezegd dat hij me bijzonder vindt en lief vindt, langzaam ook verliefd begint te worden. Ik ben niet meer verliefd. Maar door alles wat er gebeurd is tussen ons, wil ik 'm ook niet UIT mijn leven hebben. Maar met 'm praten kan ik ook niet.... daar ben ik nog niet klaar voor. Eerst moet ik genezen Ik ben nog net geen zestien, en hij is al volwassen. Dus er MAG niks gebeuren tussen ons, en dat ik ook gewoon frustrerend.

En een tijdje wachten.....tjah, dan is alles misschien wel helemaal dood.

herkenbaar
The more debt, the better
pi_43157905
vraagje voor jullie

stel dat: een goede vriendin jou zou vertellen dat ze je leuk vind(en verliefd is)..hoe zou je daar dan mee omgaan
en hoe zou je daarmee omgaan als het niet overgaat...

deze vraag kreeg ik vandaag van het meisje....

geantwoord heb ik nog niet....
pi_43158080
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:38 schreef kweek89 het volgende:
vraagje voor jullie

stel dat: een goede vriendin jou zou vertellen dat ze je leuk vind(en verliefd is)..hoe zou je daar dan mee omgaan
en hoe zou je daarmee omgaan als het niet overgaat...

deze vraag kreeg ik vandaag van het meisje....

geantwoord heb ik nog niet....
Open er een topic in R&P over
Hier hoor je enkel je verliefdheid te melden
  donderdag 2 november 2006 @ 00:24:27 #219
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_43159095
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:33 schreef poepje3 het volgende:
Ik ben nog net geen zestien, en hij is al volwassen. Dus er MAG niks gebeuren tussen ons, en dat ik ook gewoon frustrerend.
he? hoe volwassen dan? 38 ?
quote:

hoezo geen goede timing? verschil in leeftijd?
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  donderdag 2 november 2006 @ 00:42:13 #220
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_43159447
ben ik ook benieuwd naar
pi_43162652
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:45 schreef lienelien het volgende:

[..]

Open er een topic in R&P over
Hier hoor je enkel je verliefdheid te melden
Dat dus
pi_43168813
*zucht*
Het kriebelt ook bij hem
*zucht*
Whatever you're about to discover we off that.
pi_43171712
quote:
Op donderdag 2 november 2006 13:25 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
*zucht*
Het kriebelt ook bij hem
*zucht*
oooohhhh spannend
pi_43199640
Ze ligt hier weer schattig op bed.

Slaapkopje
pi_43206358
*bounce*
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
  vrijdag 3 november 2006 @ 15:55:25 #226
106160 Hime
Queen of Crap Mus
pi_43207470
*zucht* *zwijmel*
Het voelt nog steeds alsof het nooit anders is geweest

Failure is not an option!
^O^
pi_43222824
Ik geloof dat ik verliefd (aan het worden) ben, maar eigenlijk wil ik dat nog helemaal niet ik wil gewoon scharrelen!

Maar toch:
pi_43226574

Ik ben nooit zo zeker geweest over een meisje, en het is wederzijds

*hopst een rondje*
  zaterdag 4 november 2006 @ 09:57:27 #229
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_43226965
vanavond weer
  zaterdag 4 november 2006 @ 10:02:19 #230
123984 Heidi-
pi_43227006
Ik zou weekendje weg zijn, sinds lange tijd, maar hij belde me vanochtend wakker en ik wil stiekem gewoon straks weer trein pakken en 5 u reizen om weer thuis bij hem te zijn
  zaterdag 4 november 2006 @ 10:52:58 #231
110414 _Flame_
Allemaal gelul
pi_43227620
Helemaal verliefd
en afgelopen week hebben we besloten om samen te gaan samenwonen
Ik hoor alleen maar bla bla bla
pi_43227956
Flame....gefeliciteerd!!
  zaterdag 4 november 2006 @ 11:13:59 #233
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_43227988
Gefeliciteerd
  zaterdag 4 november 2006 @ 11:16:41 #234
110414 _Flame_
Allemaal gelul
pi_43228036
Thnx
pi_43228210
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 11:16 schreef _Flame_ het volgende:
Thnx
Hehe en nu de laatste x he
pi_43230343
Verliefd zijn is helemaal niet leuk! Ik word er helemaal gek van!

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2006 13:08:24 ]
  zaterdag 4 november 2006 @ 13:43:47 #237
110414 _Flame_
Allemaal gelul
pi_43231392
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 11:27 schreef Heiputtertje het volgende:

[..]

Hehe en nu de laatste x he
Je kon t niet laten he
maar daar ga ik wel vanuit ja
  zaterdag 4 november 2006 @ 15:55:01 #238
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_43234269
Hoezeee!

Sinds gister officieel vriendje en vriendinnetje..
pi_43255580
*Meldt

Hoewel ik er niet aan toe durf te geven .
pi_43257432
Al bijna 2 weekjes met me vriendinnetje, hihi Echt super!
pi_43278279
nog steeds zwaar klote

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2006 23:43:12 ]
pi_43279556
pi_43282086
Whoa. Geniaal weekend samen gehad. Lam op de bank hangen en van elkaar genieten. Da's weer eens wat anders dan in de kroeg/danstent hangen tot diep in de nacht.

Ik ben zo gelukkig met hem.
pi_43282109
Ik ben verliefd en en en zij ook volgens mij en en en dan worden we weer een stelletje net als 4 jaar geleden
  maandag 6 november 2006 @ 12:07:13 #245
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_43287327
quote:
Op maandag 6 november 2006 03:43 schreef BloodyLotte het volgende:
Whoa. Geniaal weekend samen gehad. Lam op de bank hangen en van elkaar genieten. Da's weer eens wat anders dan in de kroeg/danstent hangen tot diep in de nacht.

Ik ben zo gelukkig met hem.
ik hetzelfde gedaan, alleen ook bios en etentje erbij :0
  maandag 6 november 2006 @ 12:09:13 #246
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_43287387
*nog steeds verliefd is*

Ik ben echt stapelgek op hem

Zaterdag wezen shoppen en lenzen wezen aanmeten. God wat hadden we een lol
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 6 november 2006 @ 18:21:19 #247
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_43297745
Ik ben verliefd op m'n mooie, lieve vriendinnetje. Match made in heaven enzo
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_43315196
Jahaaa, ik weet dat ondertussen half Fok en de halve wereld helemaal gek van me wordt, maar ik kan er niks aan doen. Ik ben zo verliefd dat ik het gewoon uit moet brullen.
pi_43319178
Tof heel leuk voor je, maar beperk het wel een beetje .
pi_43321296
Na een jaar lang om elkaar heen te hebben gedraait, zijn we een maand geleden eindelijk echt een stelletje geworden

Het gaat echt goed (met af en toen wat mindere dagen) maar gister was het super, zoveel gelachen en lekker samen geweest, heerlijk

En krijg net een smsje dat ie mij ook de allerliefste vind
  dinsdag 7 november 2006 @ 13:50:11 #251
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_43323214
Jeetje wat een blij topic.
  woensdag 8 november 2006 @ 00:35:20 #252
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_43346780
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 13:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Jeetje wat een blij topic.
pi_43347833
Zij dronk ranja met een rietje, mijn Sophietje
Op een Amsterdams terras
Zij was Hollands als het gras
Als een molen aan een plas
Ik wist niet wat ik moest zeggen
Uit moest leggen
Iets wat Cupido wel weet
Dat ze mij meteen iets deed
Meteen iets deed

Ik zag meisjes in Parijs en in Turijn
In Helsinki, in Londen en Berlijn
Waar ik op de wijde wereld was
Zij mochten er wel zijn
Maar de mooiste van de mooisten is Sophie
In de liefde is ze zeker een genie
Want een meisje als Sophietje is een lentesymfonie

In haar stem hoor ik een liedje, melodietje
't Is een liedje met een lach
Dat ik hoor sinds ik haar zag
Sinds ik haar zag

Ik zag meisjes in Parijs en in Turijn
In Helsinki, in Londen en Berlijn
Waar ik op de wijde wereld was
Zij mochten er wel zijn
Maar de mooiste van de mooisten is Sophie
In de liefde is ze zeker een genie
Want een meisje als Sophietje is een lentesymfonie

Zij dronk ranja met een rietje, mijn Sophietje
Op een Amsterdams terras
Toen wist ik dat mijn Sophie de liefste was

Sophie
pi_43400869
Steeds meer kriebels
pi_43401474
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:21 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Steeds meer kriebels
* miekd seconds that.
pi_43467911
Een beetje...
El duffo o muerte
pi_43477990
Ik ben verliefd

Ok, eigenlijk al bijna 3 jaar, maar ik heb het alleen nooit gemeld...
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli.
pi_43484804
Liefdesverklaringen when you least expect it.
pi_43508234
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_43519267
Heb ik weer.. Oude relatie al 2 jaar in complete sleur.. Kom ik toch wel een erg interessante man tegen.. Wat the fuck nu?
Triumph starts with a try and ends with an oempfh
pi_43524268
vandaag 1 maand...

Vive al máximo
pi_43524449
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:10 schreef Aphrodite het volgende:
Heb ik weer.. Oude relatie al 2 jaar in complete sleur.. Kom ik toch wel een erg interessante man tegen.. Wat the fuck nu?
kiezen
pi_43527552
beetje verliefd, maar zie haar nauwelijks weet ook niet of het enigszins wederzijds is

[ Bericht 36% gewijzigd door _superboer_ op 13-11-2006 23:40:43 ]
  dinsdag 14 november 2006 @ 11:28:16 #264
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_43537233
quote:
Op maandag 13 november 2006 23:18 schreef _superboer_ het volgende:
beetje verliefd, maar zie haar nauwelijks weet ook niet of het enigszins wederzijds is
kan je maar op 1 manier achterkomen he
pi_43538621
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 11:28 schreef Houniet het volgende:

[..]

kan je maar op 1 manier achterkomen he
alleen ben ik daar te verlegen/onzeker voor
  dinsdag 14 november 2006 @ 14:56:58 #266
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_43543619
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 12:27 schreef _superboer_ het volgende:

[..]

alleen ben ik daar te verlegen/onzeker voor
maar dan gebeurt er niets he je moet er gewoon op af stappen en vragen of ze wat leuks met je wilt gaan doen het is wel moeilijk om zo te vragen, maar als je eenmaal over die drempel bent..
pi_43546759
Ja! En op zo'n vraag zeggen toch niet zoveel mensen 'nee'.
pi_43549756
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:27 schreef Sukilove het volgende:
Ja! En op zo'n vraag zeggen toch niet zoveel mensen 'nee'.
omdat het meestal gevraagd wordt als men al wel bijna zeker ja zegt, en dat weet ik nog zeker niet..
pi_43549783
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:53 schreef _superboer_ het volgende:

[..]

omdat het meestal gevraagd wordt als men al wel bijna zeker ja zegt, en dat weet ik nog zeker niet..
Je hebt niks te verliezen, en nee heb je....
  dinsdag 14 november 2006 @ 19:13:39 #270
117875 H-blast
Niet de echte.
pi_43552380
morgen een date oja en ik ben verliefd op der datwasut
pi_43556492
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:54 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Je hebt niks te verliezen, en nee heb je....
Idd
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  dinsdag 14 november 2006 @ 22:51:46 #272
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_43561349
Nog steeds enorm enorm enorm verliefd!

we allebei, 3 weken nu een relatietje.. 20 november een maand
pi_43562918
Ik ken haar nog maar net maar toch... kriebels

Nou alleen me even niet als een schijtluis gedragen en d'r mee uitvragen
  dinsdag 14 november 2006 @ 23:42:32 #274
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_43563268
ik mis der
  dinsdag 14 november 2006 @ 23:59:03 #275
140262 Rixie
28 juli 2006 was onze dag!
pi_43563856
Is ook verliefd al 1 jaar, 8 maanden en 2 weken en inmiddels ook alweer paar maandjes getrouwd
Als lelijk zijn pijn deed, zou jij de hele dag huilen!
pi_43589438
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:32 schreef kipknots het volgende:
Ik ken haar nog maar net maar toch... kriebels

Nou alleen me even niet als een schijtluis gedragen en d'r mee uitvragen
En nu maar wachten op een reactie.
  woensdag 15 november 2006 @ 21:39:23 #277
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_43590495
heeeeel flieft

kerst geplanned, oud en nieuw geplanned, en bruiloft geplanned ( niet van ons overigens )
pi_43590603
Nog 2 nachtjes slapen
pi_43592736
Ik kan hem tot vrijdag niet zien omdat we het allebei druk hebben en daar begin ik steeds meer van te balen. Want hij is zo leuk.
pi_43595163
Als het zo half kan dan is verrassen toch zo leuk. Ook al bedenk je het ter plekke
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 16 november 2006 @ 00:10:23 #281
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_43595308
HIerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_43615074
Net als het verhaal in de OP ben ik ook verliefd op een meisje uit de trein. Wat een heerlijk gevoel. Eerst misten wij onze trein op een haar na, toen gebeurde en niks, we lachten wat naar elkaar en gingen onze eigen weg op het station. Later zaten we heel toevallig in dezelfde coupé van een trein later. Ook hier gebeurde niets. Ondertussen vond ik haar steeds leuker, maar kon geen gespreksstof bedenken. Toen viel ineens deze trein uit, en moesten we een half uur op een verlaten station wachten. Totdat ze tegen mij sprak: "We hebben vandaag wel veel pech hé". Geniale openingszin dacht ik zo. Daarna nog op het station en in de trein gepraat en nummers uitgewisseld.

Gelukkig begon zij het gesprek, anders was er weer eens niets van terechtgekomen
  donderdag 16 november 2006 @ 18:24:30 #283
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_43616067
goed bezig wanneer zie je der weer ?
  donderdag 16 november 2006 @ 18:28:21 #284
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_43616189
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_43617932
en maar wachten
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 16 november 2006 @ 19:21:08 #286
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_43617984
Aaaaaaaaaah nog steeds
pi_43621865
Ja ikke ikke ikke!
pi_43622946
Ik ook

Naja een beetje dan.

[ Bericht 19% gewijzigd door Filay op 16-11-2006 22:28:41 (een beetje) ]
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 16 november 2006 @ 22:34:42 #289
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_43623256
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:51 schreef Merel1808 het volgende:
Ja ikke ikke ikke!
Hoi lief
pi_43659597
volgens mij vind hij me ook wel
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli.
pi_43674947
Ik ben nog steeds verliefd en woon sinds gisteren samen!!!!!!!!
Tralalalaaa
pi_43675233
Hmmm net weer met me ex gegaan haha
  zondag 19 november 2006 @ 17:12:35 #293
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_43689402
Ze was er gisteren niet
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_43693262
Vandaag zijn we 2 maanden samen en het wordt steeds leuker. En hij had zoooo'n geweldige verrassing voor me gisteravond.
  zondag 19 november 2006 @ 19:18:49 #295
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_43693327
Zuuuuucht..
pi_43694075
Hoe kan je verliefdheid laten wegrotten ?
TIPS: veel tips welkom
Sowieso schrijf je zo.
pi_43697885
quote:
Op donderdag 16 november 2006 17:49 schreef KansloosForEver het volgende:
Net als het verhaal in de OP ben ik ook verliefd op een meisje uit de trein. Wat een heerlijk gevoel. Eerst misten wij onze trein op een haar na, toen gebeurde en niks, we lachten wat naar elkaar en gingen onze eigen weg op het station. Later zaten we heel toevallig in dezelfde coupé van een trein later. Ook hier gebeurde niets. Ondertussen vond ik haar steeds leuker, maar kon geen gespreksstof bedenken. Toen viel ineens deze trein uit, en moesten we een half uur op een verlaten station wachten. Totdat ze tegen mij sprak: "We hebben vandaag wel veel pech hé". Geniale openingszin dacht ik zo. Daarna nog op het station en in de trein gepraat en nummers uitgewisseld.

Gelukkig begon zij het gesprek, anders was er weer eens niets van terechtgekomen
update, tot nu toe is het bij smsen gebleven ... wss volgende week een afspraak... als ik nog vrij kan krijgen op het werk
pi_43697922
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:43 schreef -XX- het volgende:
Hoe kan je verliefdheid laten wegrotten ?
TIPS: veel tips welkom
je partner verminken dat hij zo lelijk wordt dat je hem niet meer wil
pi_43698277
Ik ben verliefd
Zucht
  zondag 19 november 2006 @ 21:35:48 #300
99410 nightdaughter
a dark soul in a cold world
pi_43698393
ik geloof dat ik van mijn roze wolk geschopt ben:(
Dark Blessings from the other world
  maandag 20 november 2006 @ 02:10:43 #301
62014 Apocrypha
Beautiful Emptyness
pi_43707060
Ben verliefd, maar het sloopt me meer dan dat ik er happy van word...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')