quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:25 schreef Vida het volgende:
[..]
gisteren, stationsrestauratie van rotterdam centraal![]()
ik zat daar op mn trein te wachten en zij zat een eindje verderop, steeds lief naar me te lachen![]()
dus toen ben ik er naast gaan zitten, hebben we 20 minuten gepraat
dat was veel te kort natuurlijk maar het klikte echt
toen kwam haar trein (amsterdam) en ik moest helemaal de andere kant op (zeeland)![]()
gelukkig gaf ze haar nummer, gisterenavond heb ik haar een smsje gestuurd en ik kreeg er ook een terug, er stond in dat ze me lief vond jeujen denet hebben we een half uurtje gebeld
ze was zo mooi![]()
Ik heb mijn ex ook door mijn 'brutaliteit' leren kennen. Kwam samen met mijn vriendin de dancing binnen, ik zag hem staan samen met een vriend. Ik tik mijn vriendin aan en zeg: lekkere vent. Vriendin: owww ik zie gelijk wie je bedoelt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:16 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dat zijn wel leuke verhalen ja. Ik heb nooit echt het lef er dan bij te gaan zitten.
Ik ben ook een beetje verliefd en we gaan zaterdag samen uitquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:48 schreef ma_jojo het volgende:
Ik ben onwijs verliefd.
Al 3 weken hoteldebotel.
heb je weer een nieuw meisjequote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:51 schreef Mordreth het volgende:
TT Even aangepast. Het is nog steeds niet een SC-topic.
En Vida![]()
Meisjes.quote:
''Predik het geloof totdat je het hebt en dan zal je het prediken omdat je het hebt. '' - Nietzschequote:
Ja, ach, ik begrijp het wel hoor. Standvastig, totdat ze voor je staat.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:59 schreef WeirdMicky het volgende:
''Predik het geloof totdat je het hebt en dan zal je het prediken omdat je het hebt. '' - Nietzsche
ja best wel ver weg, zij in amsterdam en ik in zeelandquote:
Dacht ik oooook. Dachten zoveel mensen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:10 schreef kaos- het volgende:
Al zeker 3 jaar niet verliefd geweest, zal ook denk ik niet zo snel meer gebeuren schat ik.
Teveel narigheid meegemaakt, ben onbewust nog steeds aan het revalideren volgens mij.![]()
Right back at ya!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:28 schreef miekd het volgende:
LALALALALALLALAA
Nou ja jong.. 23 jaar.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:27 schreef Sukilove het volgende:
[..]
Dacht ik oooook. Dachten zoveel mensen.
Maar je bent nog jong.
wtf manquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:58 schreef JeroenV het volgende:
Vrouwen, ik snap er niets meer van...
Zondag dan met haar over gehad, zei ze dat ze niks wilde. Sprak ik haar gister, zei ze dat ze toch maar weer af wilde spreken om te kijken hoe het loopt. Dat het allemaal een beetje te snel ging en rustig aan wil doen.
My idea...quote:
En hoe liep het bij jou?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:16 schreef Houniet het volgende:
je kan het wellicht proberen man, had ik ook gedaan
gewoon kijken wat er van komt. al snap ik die onzekerheid
wou ze het weekend weer meeten dan
Bij jou was het dus goed afgelopen?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:25 schreef Houniet het volgende:
ja precies. laat het maar van haar af komen. als zij het zo wilt, so be it.
je moet er zeker niet achteraan lopen is slecht voor je
en richt je zeker niet alleen op haar, zoek ondertussen lekker verder
bij mij was het weer gezelligvan het weekend weer
De keuze aan haar gelaten, in welk opzicht? Ik wil niet te veel achter haar aanlopen, maar ik wil het ook weer niet laten verwateren. Eerst smsten we ook bijna 10 smsjes per dag, ik vraag me of dat nu weer gaat gebeuren. Eerst kwam dat vaak van haar af.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:39 schreef Houniet het volgende:
ik had de keuze aan haar gelatenmoeilijk maar verstandig. anders loop je teveel achter haar aan. en dat vind ze misschien nog wel vervelend ook..
maar als je haar smst, smst ze dan ook terug
Haha, goed dat je het even benadruktquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:08 schreef Roeni3 het volgende:
JeroenV, ben je het niet allemaal een beetje te 'zwaar' aan het maken? Jullie zijn nog lang niet getrouwd, maar het klinkt net alsof je een diepe breuk in je al twintig jaar durende relatie probeert te herstellen. Laat het gaan, beredeneer het niet zo allemaal. Je maakt het jezelf alleen maar moeilijker.
Geen slappe zak, maar een klootzak bedoel je.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:02 schreef MoreMini het volgende:
Ik ben verliefd op een jongen die ik al een half jaar leuk vind. Alleen: het is een slappe zak. Na een half jaar eindelijk eens gezoend (het is wederzijds, vinden elkaar leuk). En toen ik deze week vroeg waar het nou heen gaat met "ons" zegt ie: "We kunnen toch chill met elkaar omgaan?" en "We zien wel."
Ik denk dat dit een exit is... Nooit smsjes, verder geen initiatief. Vaarwel.![]()
[/broedse kip modus]
Je hebt het mooi geschrevenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:07 schreef Pumatje het volgende:
![]()
Nou ja zeg,.....
pardon...?
maakte een grapje met vido en nu is mijn vehraal ineens niet waar, ja inderdaad ik ga een nepverhaal typen waar ik 2 uur over doe omdat het grote onzin is en ik iedereen erin wil laten trappen![]()
![]()
Nee, gelukkig is dat wel waarheid![]()
Lieve Roeni3, snap je nu m'n punt van laatst?quote:
Nee, want dat ging toen over oa posts van onszelf. Die hadden inhoud. Deze laatste posts gingen echt nergens over; totaal andere situatie.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lieve Roeni3, snap je nu m'n punt van laatst?.
Ik ga hier straks opruimen, mochten mensen een paar posts missen, kan kloppen.
Bloodylotte, miekd, seriously. Waar die posts voor nodig zijn?
.
[/retorisch]
Ja. Nee. How. Wacht.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:50 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Nee, want dat ging toen over oa posts van onszelf. Die hadden inhoud. Deze laatste posts gingen echt nergens over; totaal andere situatie.
Ja, vertel eens. Ik ben wel benieuwd, zeker na je memorabele topic over het spel der liefde.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:49 schreef WeirdMicky het volgende:
Mijn verhaal gaat ook echt geweldig. Details alleen op aanvraag.
Nou okay, omdat ik in een goede bui ben.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, vertel eens. Ik ben wel benieuwd, zeker na je memorabele topic over het spel der liefde.
Tuurlijk, je zat de hele tijd te wachten tot iemand om details zou vragen omdat je het van de daken wil schreeuwen. Geef maar toe!quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:57 schreef WeirdMicky het volgende:
Nou okay, omdat ik in een goede bui ben.
Tsja, dat doet verliefdheid met je hè. Hoewel deze wel érg doorzichtig wasquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Tuurlijk, je zat de hele tijd te wachten tot iemand om details zou vragen omdat je het van de daken wil schreeuwen. Geef maar toe!
Ik was ook zo ironisch als de hel. Goed dat je het doorhad.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Tuurlijk, je zat de hele tijd te wachten tot iemand om details zou vragen omdat je het van de daken wil schreeuwen. Geef maar toe!
Je wordt toch geen corpsballetje he?quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:04 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik was ook zo ironisch als de hel. Goed dat je het doorhad.![]()
Die vereniging is niet het korps nee. Uiteindelijk kwam ik ook enkel voor haar naar die borrels, zo gezellig is het daar.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je wordt toch geen corpsballetje he?
Holy fuck dat klinkt bekend...Enige verschil is dat het slechts om een 2 jaar oudere arts gaat bij haar...quote:Op maandag 16 oktober 2006 04:54 schreef Slappertje het volgende:
Je suis hopeloos verliefd, in de letterlijke zin van het woord hopeloos. Het gaat echt om een bloedmooi moordwijf dat al 4 jaar een relatie heeft met één of andere 10 jaar oudere arts. Zij houdt er van mannen gek te maken, wat haar bij 99% van de (echte) mannen (en 20% van de vrouwen) makkelijk lukt en dan bedoel ik ook echt de hele kroeg. En mij vindt ze geweldig, omdat ik zo makkelijk door dat oppervlakkige heen prik en als één van de weinige gasten normaal met haar om ga.
Probleem is dat ze mijn hoofd ook zwaar op hol brengt, terwijl het toch niks gaat worden![]()
Vida, dit is echt een sprookjesverhaalquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:00 schreef Vida het volgende:
mijn dates waren echt geweldig... vrijdagmiddag ging ik naar haar toe bijna 2uur reizen, dat is best kut
we zijn uit eten geweest, daarna naar de bioscoop en toen nog naar een cafeetje. rond 02:00u heb ik haar naar huis gebracht, het klikte echt helemaalom 04:30u was ik zelf thuis...
om 10:00u zaterdagochtend belde ze me wakker, dat ze weer af wou sprekendus toen kwam ze met de trein naar zeeland en ik ( zonder dat zij het wist
) nam de trein naar rotterdam, zodat ze het laatste stuk niet alleen hoefde te reizen hehe... we zijn even naar mijn huis gegaan, toen gingen we poolen en daarna weer naar mijn huis waar ik spaans voor haar heb gekookt
's avonds gingen we samen uit en het was allemaal super...
zo lief, zo mooi, verliefd![]()
vertel eens meer danquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:46 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik word steeds verliefder.Ik kan niet eens meer normaal functioneren. Dit is bijna too good to be true.
But it's so true.
Verder word ik helemaal vrolijk van jouw berichtjes hierquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:18 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh ja, en ik loop raar.ik dacht even aan wat anders![]()
Alsof ik op veertjes loop die laten stuiteren ofzo. Ik eet tráág, slaap veel te veel, mensen moeten voor me gaan staan roepen en zwaaien, anders hoor ik ze niet omdat ik zo loop te dagdromen en ik neurie de hele dag door met een ENORME grijns op m'n smoelwerk.
Compleet gestoord, I tell you. But I liiiiike it.
Egwel!quote:
A dirty mind is a joy forever.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Verder word ik helemaal vrolijk van jouw berichtjes hier![]()
Stomme smoesjes enzo!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:49 schreef ma_jojo het volgende:
Nog steeds onwijs verliefd.
Maar na de nodige drank etc. vreemdgegaan gister.
Hope he can forgive me.
Dat dacht ik ook altijd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
Stomme smoesjes enzo!![]()
Als je echt verliefd ben doe je zoiets niet lijkt mij..
Nog steeds een ontzettend kutverhaal.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:56 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd.
Maarnee, het kan dus wel.
Maargoed, heb het wel eerlijk opgebiecht en morgen komt 'ie langs en ik vind 'm echt leuk, eerlijk waar![]()
. Ik ben gewoon dom
.
Ik weet 'tquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:12 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Nog steeds een ontzettend kutverhaal.
Hoe makkelijk kan het gaan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:49 schreef ma_jojo het volgende:
Hope he can forgive me.
Ik denk toch dat je iets mis in de relatie die je nu hebt want anders zoek je dat niet bij een ander. Ik veroordeel je niet hoor ik weet hoe het is maar geef de drank niet de schuld want daar ligt het niet aan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:56 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd.
Maarnee, het kan dus wel.
Maargoed, heb het wel eerlijk opgebiecht en morgen komt 'ie langs en ik vind 'm echt leuk, eerlijk waar![]()
. Ik ben gewoon dom
.
Damn wat ben jij een hoer.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:49 schreef ma_jojo het volgende:
Hope he can forgive me.
Mijn vriend gooide laatst mijn vieze zakdoekjes wegquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:40 schreef BloodyLotte het volgende:
Ben ik zo verkouden en snotterig, gaat 'ie thee voor me zetten en na elke keer dat ik hoest of mijn neus snuit me knuffelen met een "aaahw" reactie.
Mijn sma post hier zelf ook in 't topic. En 's avonds na het neuken nemen we onze slijmposts hier nog even door en dan vinden we elkaar daardoor nog liever en neuken we nog eens.quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:41 schreef SuizzeJonnais het volgende:
Slijmtopic.
Allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gaan posten, in de hoop dat hun smatje meeleest
.
Ik vind snot best intiemquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:46 schreef SuizzeJonnais het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat dit met m'n vorige reply te maken heeft.
Die van mij mag nog niet op fok.nl van haar ouders.quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:41 schreef SuizzeJonnais het volgende:
Slijmtopic.
Allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gaan posten, in de hoop dat hun smatje meeleest
.
Pedoquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:56 schreef Roellio het volgende:
Die van mij mag nog niet op fok.nl van haar ouders.
Nee. En aangezien ik, hoe verliefd ik ook ben, in een enorme kutbui ben en al genoeg geslowchat zie hier een flinke waarschuwing.quote:
In welk topic? Ik weet niet waarover je het hebt.quote:Op maandag 23 oktober 2006 03:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee. En aangezien ik de slowchat van laatst niet vergeten ben is dit een flinke waarschuwing.
Hier. Acht reacties van je, waarvan 1 door kan gaan als ontopic. Je mag m'n toon met een korreltje zout nemen, maar de boodschap is duidelijk.quote:Op maandag 23 oktober 2006 03:34 schreef SuizzeJonnais het volgende:
[..]
In welk topic? Ik weet niet waarover je het hebt.
Man, je wil niet weten hoeveel milder ik ben sinds dat kleurtjequote:Op maandag 23 oktober 2006 03:40 schreef Roellio het volgende:
Ik vond je voordat je mod werd toch liever, clumsy!
Popje toch. Gaat het niet goed in de liefde?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:56 schreef BloodyLotte het volgende:
Dit wordt zoooooo afgezaagd.
Volgens mij bedoelt ze dat ze steeds hetzelfde blijft herhalen...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:02 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Popje toch. Gaat het niet goed in de liefde?
je kreeg een autoongeluk? O_oquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:49 schreef Pumatje het volgende:
oeeh datzelfde meisje heb ik nu een relatietje mee![]()
op school verdergegaan in niet gebruikte lokalen, toen een ritje adam.. heel erg heet geworden op de terugweg ^^ , en toen kregen we een autoongeluk bij haar in de buurt en toen wilde ze mijn dinnetje zijn ..
![]()
flieft
iszoooo.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:29 schreef miekd het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze dat ze steeds hetzelfde blijft herhalen...
Teminste, dat hoop ik
Nog 18 minuten en dan komt er weer een dag bijquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:53 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
iszoooo.
Want het gaat goed. Zo goed. Lalalala.
Dus een pimpautootje tegen een bus aanrammen en dan zegt zij INEENS.. OMG, wil je een relatie met mij?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:35 schreef Pumatje het volgende:
ja ik reed met mijn auto een rotonde op toen ik haar leerde schakelen, heb een lage auto.. dusja die hoge bus zag me niet![]()
Das een verhaal voor de kidsquote:Op donderdag 26 oktober 2006 07:53 schreef Pumatje het volgende:
ja zoiets wel ja![]()
en ik jaaaaaaaaaaaaa tuuurlijk schattebout![]()
![]()
dus nu al 1 week verkering![]()
relatie.. hoe je het noemen wilt..
Het is aaaaaan!![]()
![]()
![]()
Nee ons verhaal is normaal.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:40 schreef miekd het volgende:
[..]
Das een verhaal voor de kids
Verder.. Leuk!
ons verhaal is ook niet de meest gangbarequote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:56 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Nee ons verhaal is normaal.
OT: Ik ben in jubelstemming.
Gevaarlijke uitspraak.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:14 schreef RobinK het volgende:
Ik ben ongelofelijk gek op mijn meisje (waar ik nu inmiddels al 4 maanden mee heb)!
Zou haar nooit meer kwijt willen
Ok.quote:
Hebben je poezen een telefoon of refereerde eerder iets in de trant: aai je poesje eens.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:46 schreef Yoni het volgende:
Hij stuurde me gisteravond een smsje gericht aan mijn poezen met de opdracht me een knuffel te geven. Zooo lief
Neeheeej 't was een grapje natuurlijkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:19 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Hebben je poezen een telefoon of refereerde eerder iets in de trant: aai je poesje eens.
Denk t nog meer.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:04 schreef SilverBullet het volgende:
Denk t.
Dat heb ik nou altijd met mannen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:08 schreef DrMarten het volgende:
Begin weer eens gevoelens te ontwikkelen voor de zoveelste onbereikbare vrouw
goede actie!! heel creatiefquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:46 schreef Yoni het volgende:
Hij stuurde me gisteravond een smsje gericht aan mijn poezen met de opdracht me een knuffel te geven. Zooo lief
Misschien jat ik deze ooit wel eens.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:35 schreef Yoni het volgende:
[..]
Neeheeej 't was een grapje natuurlijkIk kreeg twee smsjes, eentje aan mij met daarin de melding dat ik het volgende smsje niet mocht lezen en de volgende gericht aan mijn katten
Kvonnut wel lief![]()
wees blij dat het niet wederzijds is, maar onmogelijkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:08 schreef DrMarten het volgende:
Clichéquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:51 schreef biggetje het volgende:
*meldt*
En morgen een date met die persoon!Iemand tips?
![]()
Ik ken datquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:08 schreef DrMarten het volgende:
Weet je veel, misschien ook wel..... Ze vindt me iig niet onaardig.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:18 schreef Logician het volgende:
[..]
wees blij dat het niet wederzijds is, maar onmogelijk
Je zegt zelf dat ze onbereikbaar isquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Weet je veel, misschien ook wel..... Ze vindt me iig niet onaardig.
In zoverre.... ze woont 3 maand in Nederland. Is hier naartoe gekomen vanwege haar vriend. Ik ben niet de persoon om daarin te gaan stoken, dus in zoverre onbereikbaar.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat ze onbereikbaar is
Ik vind ook zoveel meisjes aardig, dat hoeft niet veel te zeggen natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Weet je veel, misschien ook wel..... Ze vindt me iig niet onaardig.
Ik nu ook weer, trouwens ook wéér voor dezelfde.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:08 schreef DrMarten het volgende:
puh-lease.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:43 schreef BloodyLotte het volgende:
* BloodyLotte kijkt naar de man naast haar.
Uhuh.
Wat heb je te verliezen?????quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:40 schreef annelies80 het volgende:
Ik vind de CWS jongen leuk die hier 1 keer in de 3 weken langskomt!! We maken elke keer een praatje.... over het voetballen waar we beide vaak naar toe gaan... onwijs leuk, veel lachen, rode wangetjes... kriebels in de buik... ik ... die altijd een grote mond heb... maar neeeee ik durf zijn voornaam niet te vragen... zijn achternaam heb ik al wel, dat scheelt haha
inderdaad, doooeeen! Misschien zit hij zelf ook wel te wachten tot iemand die stap neemt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:48 schreef annelies80 het volgende:
Kan je nagaan, een meid van 26, aan haar bureau.... zelfverzekerd, maar NIET durven vragen aan een doodnormaal iemand... HOE HIJ HEET!! ongelooflijk!
Maar je hebt ook gewoon gelijk... absoluut! :-)
quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:57 schreef annelies80 het volgende:
:-) hahaha ja dat kan ik ook doen.... IK GA HET DE VOLGENDE KEER DOEN!!! wat een schijtluis zeg! hihi
Niet egoistisch. Volwassen. Chapeau, kweek, je doet het goed.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:56 schreef kweek89 het volgende:
verhaal
Misschien even een hart onder de riem. Vriend van me had een relatie met een meisje uit het buitenland. Ze is hem twee keer komen opzoeken, vreselijk leuke meid. We hebben wat tijd samen doorgebracht en toen ze weer terug naar huis was hebben we vriendschappelijk contact gehouden via internet. Ik ben ergens in die tijd verliefd geworden op d'r en kon dus ook helemaal niks met die gevoelens, wou ook niet stoken. Die relatie is om hele andere redenen uitgegaan en na 4 maanden de moed bij elkaar geraapt en verteld hoe ik voor d'r voel. Groot succes, nu zijn wij een stelquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In zoverre.... ze woont 3 maand in Nederland. Is hier naartoe gekomen vanwege haar vriend. Ik ben niet de persoon om daarin te gaan stoken, dus in zoverre onbereikbaar.
Je vriendje 2x komen opzoeken vind ik niet echt te vergelijken met alles in je eigen land achterlaten om samen te gaan wonen met je vriendje in een vreemd land, maar goed. No offence btw.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:25 schreef Lorn het volgende:
[..]
Misschien even een hart onder de riem. Vriend van me had een relatie met een meisje uit het buitenland. Ze is hem twee keer komen opzoeken, vreselijk leuke meid. We hebben wat tijd samen doorgebracht en toen ze weer terug naar huis was hebben we vriendschappelijk contact gehouden via internet. Ik ben ergens in die tijd verliefd geworden op d'r en kon dus ook helemaal niks met die gevoelens, wou ook niet stoken. Die relatie is om hele andere redenen uitgegaan en na 4 maanden de moed bij elkaar geraapt en verteld hoe ik voor d'r voel. Groot succes, nu zijn wij een stelDie vriend heeft er geen problemen mee en iedereen is gelukkig met de situatie. Hoop op een vergelijkbare afloop voor jou!
dankjequote:Op woensdag 1 november 2006 10:34 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Niet egoistisch. Volwassen. Chapeau, kweek, je doet het goed.![]()
Hoezo 'zit' je ook in een vriendengroep? Volgens mij ga je niet bepaald bij een vriendengroep zoals je bij bv een studentenvereniging gaat, en helemaal niet als je de helft niet mag..quote:Op woensdag 1 november 2006 17:26 schreef kweek89 het volgende:
probeer het niet te volgen :p
doe ik zelf namelijk ook niet.
deze 'groep' doet bijna alles met elkaar, op school, buiten school, uitgaan etc.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:44 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Hoezo 'zit' je ook in een vriendengroep? Volgens mij ga je niet bepaald bij een vriendengroep zoals je bij bv een studentenvereniging gaat, en helemaal niet als je de helft niet mag..![]()
herkenbaarquote:Op woensdag 1 november 2006 17:33 schreef poepje3 het volgende:
Mijn verliefdheid is te ingewikkeld voor woorden. Het doet pijn in m'n hart.
Er is teveel gebeurd. Een hele romance. Was halsoverkop verliefd, we hebben veel gebeld. Hij gezegd dat hij me bijzonder vindt en lief vindt, langzaam ook verliefd begint te worden. Ik ben niet meer verliefd. Maar door alles wat er gebeurd is tussen ons, wil ik 'm ook niet UIT mijn leven hebben. Maar met 'm praten kan ik ook niet.... daar ben ik nog niet klaar voor. Eerst moet ik genezenIk ben nog net geen zestien, en hij is al volwassen. Dus er MAG niks gebeuren tussen ons, en dat ik ook gewoon frustrerend.
En een tijdje wachten.....tjah, dan is alles misschien wel helemaal dood.
Maar 't is wel een schatje, hij's echt ongeloofelijk lief.
't Was allemaal gewoon niet de goede timing
Open er een topic in R&P overquote:Op woensdag 1 november 2006 23:38 schreef kweek89 het volgende:
vraagje voor jullie
stel dat: een goede vriendin jou zou vertellen dat ze je leuk vind(en verliefd is)..hoe zou je daar dan mee omgaan
en hoe zou je daarmee omgaan als het niet overgaat...
deze vraag kreeg ik vandaag van het meisje....
geantwoord heb ik nog niet....
he? hoe volwassen dan? 38 ?quote:Op woensdag 1 november 2006 17:33 schreef poepje3 het volgende:
Ik ben nog net geen zestien, en hij is al volwassen. Dus er MAG niks gebeuren tussen ons, en dat ik ook gewoon frustrerend.
hoezo geen goede timing? verschil in leeftijd?quote:Maar 't is wel een schatje, hij's echt ongeloofelijk lief.
't Was allemaal gewoon niet de goede timing
Dat dusquote:Op woensdag 1 november 2006 23:45 schreef lienelien het volgende:
[..]
Open er een topic in R&P over![]()
Hier hoor je enkel je verliefdheid te melden
oooohhhhquote:Op donderdag 2 november 2006 13:25 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
*zucht*
Het kriebeltook bij hem
*zucht*
ik hetzelfde gedaan, alleen ook bios en etentje erbijquote:Op maandag 6 november 2006 03:43 schreef BloodyLotte het volgende:
Whoa. Geniaal weekend samen gehad. Lam op de bank hangen en van elkaar genieten.Da's weer eens wat anders dan in de kroeg/danstent hangen tot diep in de nacht.
Ik ben zo gelukkig met hem.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Jeetje wat een blij topic.
kiezenquote:Op maandag 13 november 2006 20:10 schreef Aphrodite het volgende:
Heb ik weer.. Oude relatie al 2 jaar in complete sleur.. Kom ik toch wel een erg interessante man tegen.. Wat the fuck nu?
kan je maar op 1 manier achterkomen hequote:Op maandag 13 november 2006 23:18 schreef _superboer_ het volgende:
beetje verliefd, maar zie haar nauwelijksweet ook niet of het enigszins wederzijds is
![]()
alleen ben ik daar te verlegen/onzeker voorquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
kan je maar op 1 manier achterkomen he![]()
maar dan gebeurt er niets hequote:Op dinsdag 14 november 2006 12:27 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
alleen ben ik daar te verlegen/onzeker voor![]()
omdat het meestal gevraagd wordt als men al wel bijna zeker ja zegt, en dat weet ik nog zeker niet..quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:27 schreef Sukilove het volgende:
Ja! En op zo'n vraag zeggen toch niet zoveel mensen 'nee'.
Je hebt niks te verliezen, en nee heb je....quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:53 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
omdat het meestal gevraagd wordt als men al wel bijna zeker ja zegt, en dat weet ik nog zeker niet..
Iddquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:54 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Je hebt niks te verliezen, en nee heb je....![]()
En nu maar wachten op een reactie.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:32 schreef kipknots het volgende:
Ik ken haar nog maar net maar toch... kriebels![]()
Nou alleen me even niet als een schijtluis gedragen en d'r mee uitvragen![]()
Hoi liefquote:
update, tot nu toe is het bij smsen geblevenquote:Op donderdag 16 november 2006 17:49 schreef KansloosForEver het volgende:
Net als het verhaal in de OP ben ik ook verliefd op een meisje uit de trein. Wat een heerlijk gevoel. Eerst misten wij onze trein op een haar na, toen gebeurde en niks, we lachten wat naar elkaar en gingen onze eigen weg op het station. Later zaten we heel toevallig in dezelfde coupé van een trein later. Ook hier gebeurde niets. Ondertussen vond ik haar steeds leuker, maar kon geen gespreksstof bedenken. Toen viel ineens deze trein uit, en moesten we een half uur op een verlaten station wachten. Totdat ze tegen mij sprak: "We hebben vandaag wel veel pech hé". Geniale openingszin dacht ik zo. Daarna nog op het station en in de trein gepraat en nummers uitgewisseld.![]()
Gelukkig begon zij het gesprek, anders was er weer eens niets van terechtgekomen![]()
![]()
je partner verminken dat hij zo lelijk wordt dat je hem niet meer wilquote:Op zondag 19 november 2006 19:43 schreef -XX- het volgende:
Hoe kan je verliefdheid laten wegrotten?
TIPS: veel tips welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |