Stomme smoesjes enzo!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:49 schreef ma_jojo het volgende:
Nog steeds onwijs verliefd.
Maar na de nodige drank etc. vreemdgegaan gister.
Hope he can forgive me.
Dat dacht ik ook altijd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
Stomme smoesjes enzo!![]()
Als je echt verliefd ben doe je zoiets niet lijkt mij..
Nog steeds een ontzettend kutverhaal.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:56 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd.
Maarnee, het kan dus wel.
Maargoed, heb het wel eerlijk opgebiecht en morgen komt 'ie langs en ik vind 'm echt leuk, eerlijk waar![]()
. Ik ben gewoon dom
.
Ik weet 'tquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:12 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Nog steeds een ontzettend kutverhaal.
Hoe makkelijk kan het gaan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:49 schreef ma_jojo het volgende:
Hope he can forgive me.
Ik denk toch dat je iets mis in de relatie die je nu hebt want anders zoek je dat niet bij een ander. Ik veroordeel je niet hoor ik weet hoe het is maar geef de drank niet de schuld want daar ligt het niet aan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:56 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd.
Maarnee, het kan dus wel.
Maargoed, heb het wel eerlijk opgebiecht en morgen komt 'ie langs en ik vind 'm echt leuk, eerlijk waar![]()
. Ik ben gewoon dom
.
Damn wat ben jij een hoer.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:49 schreef ma_jojo het volgende:
Hope he can forgive me.
Mijn vriend gooide laatst mijn vieze zakdoekjes wegquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:40 schreef BloodyLotte het volgende:
Ben ik zo verkouden en snotterig, gaat 'ie thee voor me zetten en na elke keer dat ik hoest of mijn neus snuit me knuffelen met een "aaahw" reactie.
Mijn sma post hier zelf ook in 't topic. En 's avonds na het neuken nemen we onze slijmposts hier nog even door en dan vinden we elkaar daardoor nog liever en neuken we nog eens.quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:41 schreef SuizzeJonnais het volgende:
Slijmtopic.
Allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gaan posten, in de hoop dat hun smatje meeleest
.
Ik vind snot best intiemquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:46 schreef SuizzeJonnais het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat dit met m'n vorige reply te maken heeft.
Die van mij mag nog niet op fok.nl van haar ouders.quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:41 schreef SuizzeJonnais het volgende:
Slijmtopic.
Allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gaan posten, in de hoop dat hun smatje meeleest
.
Pedoquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:56 schreef Roellio het volgende:
Die van mij mag nog niet op fok.nl van haar ouders.
Nee. En aangezien ik, hoe verliefd ik ook ben, in een enorme kutbui ben en al genoeg geslowchat zie hier een flinke waarschuwing.quote:
In welk topic? Ik weet niet waarover je het hebt.quote:Op maandag 23 oktober 2006 03:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee. En aangezien ik de slowchat van laatst niet vergeten ben is dit een flinke waarschuwing.
Hier. Acht reacties van je, waarvan 1 door kan gaan als ontopic. Je mag m'n toon met een korreltje zout nemen, maar de boodschap is duidelijk.quote:Op maandag 23 oktober 2006 03:34 schreef SuizzeJonnais het volgende:
[..]
In welk topic? Ik weet niet waarover je het hebt.
Man, je wil niet weten hoeveel milder ik ben sinds dat kleurtjequote:Op maandag 23 oktober 2006 03:40 schreef Roellio het volgende:
Ik vond je voordat je mod werd toch liever, clumsy!
Popje toch. Gaat het niet goed in de liefde?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:56 schreef BloodyLotte het volgende:
Dit wordt zoooooo afgezaagd.
Volgens mij bedoelt ze dat ze steeds hetzelfde blijft herhalen...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:02 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Popje toch. Gaat het niet goed in de liefde?
je kreeg een autoongeluk? O_oquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:49 schreef Pumatje het volgende:
oeeh datzelfde meisje heb ik nu een relatietje mee![]()
op school verdergegaan in niet gebruikte lokalen, toen een ritje adam.. heel erg heet geworden op de terugweg ^^ , en toen kregen we een autoongeluk bij haar in de buurt en toen wilde ze mijn dinnetje zijn ..
![]()
flieft
iszoooo.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:29 schreef miekd het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze dat ze steeds hetzelfde blijft herhalen...
Teminste, dat hoop ik
Nog 18 minuten en dan komt er weer een dag bijquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:53 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
iszoooo.
Want het gaat goed. Zo goed. Lalalala.
Dus een pimpautootje tegen een bus aanrammen en dan zegt zij INEENS.. OMG, wil je een relatie met mij?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:35 schreef Pumatje het volgende:
ja ik reed met mijn auto een rotonde op toen ik haar leerde schakelen, heb een lage auto.. dusja die hoge bus zag me niet![]()
Das een verhaal voor de kidsquote:Op donderdag 26 oktober 2006 07:53 schreef Pumatje het volgende:
ja zoiets wel ja![]()
en ik jaaaaaaaaaaaaa tuuurlijk schattebout![]()
![]()
dus nu al 1 week verkering![]()
relatie.. hoe je het noemen wilt..
Het is aaaaaan!![]()
![]()
![]()
Nee ons verhaal is normaal.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:40 schreef miekd het volgende:
[..]
Das een verhaal voor de kids
Verder.. Leuk!
ons verhaal is ook niet de meest gangbarequote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:56 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Nee ons verhaal is normaal.
OT: Ik ben in jubelstemming.
Gevaarlijke uitspraak.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:14 schreef RobinK het volgende:
Ik ben ongelofelijk gek op mijn meisje (waar ik nu inmiddels al 4 maanden mee heb)!
Zou haar nooit meer kwijt willen
Ok.quote:
Hebben je poezen een telefoon of refereerde eerder iets in de trant: aai je poesje eens.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:46 schreef Yoni het volgende:
Hij stuurde me gisteravond een smsje gericht aan mijn poezen met de opdracht me een knuffel te geven. Zooo lief
Neeheeej 't was een grapje natuurlijkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:19 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Hebben je poezen een telefoon of refereerde eerder iets in de trant: aai je poesje eens.
Denk t nog meer.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:04 schreef SilverBullet het volgende:
Denk t.
Dat heb ik nou altijd met mannen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:08 schreef DrMarten het volgende:
Begin weer eens gevoelens te ontwikkelen voor de zoveelste onbereikbare vrouw
goede actie!! heel creatiefquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:46 schreef Yoni het volgende:
Hij stuurde me gisteravond een smsje gericht aan mijn poezen met de opdracht me een knuffel te geven. Zooo lief
Misschien jat ik deze ooit wel eens.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:35 schreef Yoni het volgende:
[..]
Neeheeej 't was een grapje natuurlijkIk kreeg twee smsjes, eentje aan mij met daarin de melding dat ik het volgende smsje niet mocht lezen en de volgende gericht aan mijn katten
Kvonnut wel lief![]()
wees blij dat het niet wederzijds is, maar onmogelijkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:08 schreef DrMarten het volgende:
Clichéquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:51 schreef biggetje het volgende:
*meldt*
En morgen een date met die persoon!Iemand tips?
![]()
Ik ken datquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:08 schreef DrMarten het volgende:
Weet je veel, misschien ook wel..... Ze vindt me iig niet onaardig.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:18 schreef Logician het volgende:
[..]
wees blij dat het niet wederzijds is, maar onmogelijk
Je zegt zelf dat ze onbereikbaar isquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Weet je veel, misschien ook wel..... Ze vindt me iig niet onaardig.
In zoverre.... ze woont 3 maand in Nederland. Is hier naartoe gekomen vanwege haar vriend. Ik ben niet de persoon om daarin te gaan stoken, dus in zoverre onbereikbaar.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat ze onbereikbaar is
Ik vind ook zoveel meisjes aardig, dat hoeft niet veel te zeggen natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Weet je veel, misschien ook wel..... Ze vindt me iig niet onaardig.
Ik nu ook weer, trouwens ook wéér voor dezelfde.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:08 schreef DrMarten het volgende:
puh-lease.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:43 schreef BloodyLotte het volgende:
* BloodyLotte kijkt naar de man naast haar.
Uhuh.
Wat heb je te verliezen?????quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:40 schreef annelies80 het volgende:
Ik vind de CWS jongen leuk die hier 1 keer in de 3 weken langskomt!! We maken elke keer een praatje.... over het voetballen waar we beide vaak naar toe gaan... onwijs leuk, veel lachen, rode wangetjes... kriebels in de buik... ik ... die altijd een grote mond heb... maar neeeee ik durf zijn voornaam niet te vragen... zijn achternaam heb ik al wel, dat scheelt haha
inderdaad, doooeeen! Misschien zit hij zelf ook wel te wachten tot iemand die stap neemt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:48 schreef annelies80 het volgende:
Kan je nagaan, een meid van 26, aan haar bureau.... zelfverzekerd, maar NIET durven vragen aan een doodnormaal iemand... HOE HIJ HEET!! ongelooflijk!
Maar je hebt ook gewoon gelijk... absoluut! :-)
quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:57 schreef annelies80 het volgende:
:-) hahaha ja dat kan ik ook doen.... IK GA HET DE VOLGENDE KEER DOEN!!! wat een schijtluis zeg! hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |