quote:
Ok.
![]()
Ik leerde hem kennen via flickr en LJ, maar ik kende 'm a een beetjel via zijn toenmalige vriendinnetje die hier op fok en lj ook rondzwerft. Omdat hij ook met fotografie bezig was zijn we toen na lange msnsessies samen naar een concertje van Gem geweest hier in de buurt om te fotograferen. Dat was echt heel erg leuk, het klikte meteen en we zijn daarna nog de pub ingedoken. Meer dan vrienden werd het niet, want ik had een vriend waar ik al 3 jaar mee samen was. Maar ik vond 'm wel erg leuk. Maar ik ben lief, dus nee.
Toen nog complete nachten door de regio hier gecrosst, tot half 4 's nachts bij mij voor de voordeur in zijn auto gelegen, muziek luisteren en lomp ouwehoeren. Gewoon leuk.
Toen maakte mijn toenmalige vriend het uit, en wie was daar voor steun, jawelll. Inmiddels werden mijn kriebels heftiger, maar ik speelde het wel nog klaar om bij hem op een bankje langs de Maas hysterisch te huilen op zijn schouder om mijn verbroken relatie.
![]()
Een paar dagen later kwam hij bij me thuis. Op de bank, beetje kletsen, soms een aanraking. Ik gilde het van binnen uit, maar 't was zo snel dus ik deed niks. Een paar dagen later (na 3043759035 hints) kwam hij weer. En na lang aarzelen en suf doen zoenend op de bank beland.
En nu zijn we bijna 1,5 maand ofzo verder en ik ben nog nooit zo verliefd geweest.
![]()
Dit is 't heel beknopt, er komt nog meer bij kijken, maar ik heb geen zin om te typen. Dus.