Nou, mijn verhaal..
ik ben verliefd geworden denk ik...Ik heb geweldige ervaringen erbij, en weer dat gevoel..maargoed dat probeer ik te onderdrukken, ik doe mijn verhaal.
Het nieuwe schooljaar was begonnen, 1 maand geleden voor me ongeveer..ik kwam terug van een jaar stage en was de 1e lichting van de opleiding, dus oudste en gelijk laatste jaars. Ik vernam ook dat we in een nieuw gebouw terecht zouden komen, plus een 3 tal nieuwe opleidingen..
Ik volg een studie waarvan 70% vrouw is,
![]()
een creatieve opleiding.. geweldig nieuws voor mij.. leuke klassen.. en de gozers die dan nog in de klas zaten zijn gelijk je maten, heel toevallig, en goed geluk.
Na geweldige jaren komt altijd dat laatste jaar, waarin alles het beste moet zijn.. en na een KUT stage jaar was dat ook mijn bedoeling, een feestjaar van gezelligheid en leuke avonden met de gehele klas.
Maargoed.. het jaar was begonnen, ik merkte al dat het vrouwelijk schoon weer goed vertegenwoordigd werd, en elke 3 minuten werd ik wel verliefd op een andere, nieuwe mooie dame
Maargoed, we hebben een magazijn dat word bemand door 1e en 2e jaars leerlingen, daar werkte een mooi meisje, waarmee ik al snel het erg goed kon vinden, maargoed te druk..turks..maar heel mooi maar gewoon niets voor mij, wel spannend maargoed.. ach, wat maakt het uit.
Elke ochtend als ik een peuk rookte zag ik altijd een meisje binnenkomen, die ik nooit vergat.. haar naam wist ik niet, maar ze had zo'n lief gezichtje..en prachtig lichaam.. en altijd lief lachen, geen arrogante breezer drinkende opgetutte snol, maar echt gewoon een gruwelijk killer wijf dat wist wat ze aantrok en dit deed met verstand om mij helemaal gek te maken..
Ook in school, als ik haar tegenkwam groette ik haar, keek haar aan, lachte lief..en zei, hee schatje.. hoe gaat het? Zelf ben ik 21 en de 1e/2e jaars rond 16.17.18 dus automatisch voelde je jezelf minder kwetsbaar dus geef je ze zulke namen.. ze reargeerde met : Oh, haha ik? Ik jaaa jij je lacht de hele dag, ik moet lachen als ik dat zie, vandaar
![]()
.. ze vond het grappig, en we praatten wat..
Dit ging enkele dagen door totdat ik 's ochtends aankwam in de aula en haar zag zitten in haar eentje.. Ze kwam uit Zuid-Brabant, zoveel jaar oud, had deze hobby's.. , was een leuke ochtend
![]()
, ik werd gebeld, vrienden waren op school en ik wilde buiten een sigaretje roken, ik zei later dame, ik zie je.. en liep weg
Ik bedacht me ondertussen dat ik haar echt wel leuk vond, en haar er echt prachtig uit vond zien , altijd al..dus best kon vragen of ze ooit wat kon gaan drinken, terwijl ik naar buiten liep draaide ik me om en vroeg snel of ze misschien zin had wat te gaan drinken in het weekend, ja dat wilde ze! helemaal goed
![]()
, en eh je nummer? mag ik dat ook...
![]()
Ja tuurlijk, waarop ik meteen : Leuk! riep! en wegliep...
stom dus, aap die ik ben,toen ik besefte dat ik haar nummer nog niet had was ze al pleite.. mja fuck..
maargoed, eindelijk haar nummer die volgende dag.. en met wat op en neer gesms kwamen we tot wat leuke gesprekken, op en buiten school.. op weg naar het station.. ik had haar afgezet met mijn auto en we hadden erg veel lol onderweg en de vonk schoot echt dik over
Op een avond herrinerde ik me dat ik haar wilde verassen.. ik vond haar leuk.. dacht vaak aan haar en kon me ogen niet van haar afhouden.. Ze vertelde me dat ze van Mango's hield.. ja ik ook..Heerlijke vrucht. Dus ik besloot de volgende ochtend een mango te kopen en die met een briefje : Smakenlijk eten, Liefs ****** in haar tasje te stoppen als ze er niet bij was...
Goed, ik wakker.plan doorgezet.. maar eenmaal op school is het allemaal niet zo gemakkelijk meer
![]()
Het was een stuk lastiger, en spannender.. hoe kwam ik ongezien bij haar tasje.. hier kwam dat turkse meisje bij van pas, daar was ik inmiddels wat bevriend mee geraakt.. en die wilde me wel helpen mits ik van plan was te vertellen wat ik ging doen.. Ik legde alles uit en ze vond het geweldig, ze lokte haar naar het magazijn toe waar ze zelf stond en zou ondertussen mij van mijn collegeruimte ophalen zodat ze me naar haar tasje zou brengen.. Ik heb wel 5400 keer dat briefje opnieuw geschreven, cuz of my sloppy wirting
Het smsen ging door, en we raakte alebei op een wat zwoelige toer, ik had mooie ogen, zij mooie benen, lieve lach.. je kent het wel.. Toen ontdekte ze de mango, ik hoorde het gejank erom in de klas.. 4 minuten daarna kwam ze mijn klaslokaal binnen om me te bedanken , ze vond het zo lief, dit had nog nooit iemand gedaan, ikvond het ook origineel van mezelf, maargoed ik word reclameman , moet je ook creatief zijn
![]()
komt goed met me
Enkele dagen ging dit zo door, ik zette haar enkele malen af op het station, en vergezelde haar naar de trein, het klikte en ik vond haar leuker en leuker..ik raakte verliefd
![]()
er was nog niets gebeurd, behalve het mango verhaal..
Op een avond was ik kapot, sprak haar even op msn en daar werd alles besproken , ik vroeg wat ze von me vond.. ik was te scheit om het te vragen voor haar ogen
![]()
, dus op die manier..maargoed zelf vond ze het ook een geweldig medium voor nu
![]()
dus geen probleem, ze vond me leuk en ik vroeg of ze mee wilde naar Amsterdam als ik schoenen ging kopen.. tuurlijk, leuk!
![]()
leek haar heel gezellig.. ze vond me lief, knap dit en dat, en ik gaf ook het compliment.. ik sloot msn af, ging op bed liggen.. en zat een beetje gaar tv te zappen..
opeens sms* Brrrrrrrrt,brrrrrrrrrrrt..
ik kijk.. ah van ***** , wat schrijft ze..
Ze lag al lekker in bed te woelen en vond het erg leuk me te spreken en had zin in adam, ook vroeg ze wati k aanhad in bed altijd,etc..
ik reargeren,
![]()
en ik wist dat er een sms avond uit kwam rollen, maar niet 1 van het niveau wat ik die avond kreeg.. mijn god.. Dit was een fucking gestoord superwijf.. de freakin pleuris
![]()
ik heb in ieder geval 12 smsjes later weer niet geslapen.. hele avond voor pampus gelegen.. out of the blue kwam er opwindender dan opwindender bericht binnen
![]()
..
Oke goed, damn.. ik vond haar al prachtig, ze is het mooiste meisje van de freakin school..serieus een prachtig lief puur meisje, maar geil als de gekken
![]()
, echt zo knap.. dus ik nam me voor heel simpel, de volgende ochtend, na het uitwisselen van die shit.. gewoon erop af te stappen, en haar mee naar een lokaal te nemen dat nog in aanbouw was.. om uit te leggen wat ik van haar vond..
* wakker... ik stond een uur te vroeg op..stond onder de douche, heb me een uur staan insoppen met me duurste armani zeep, na een kleine work uit was dat ook weer nodig zo vroeg
![]()
Hop in de auto.. muziek aan, koffie mee, peuken..kauwgom.. hop.. Ik ging haar zien, ik ging haar zoenen.. ik werd gek, ik maakte mezelf gek in de auto.. ik ging haar vertellen dat ik gek van haar was... vroem daar vloog ik met 210 over de snelweg.. waarom in godsnaam zo hard? Geen idee. adrenaline..
Op school! Peuk.. Fuck te zenuwachtig!!! Waarom? Ik heb nooooit problemen met het aanspreken van dames.. one night stands regel ik bij het leven , maar als ik verliefd ben
![]()
.. oke, jointje gescoord..rustig..goed zo.. erop af!
ze was op school.. in de aula.. Shit..fuck! nee ik viel dicht ik wist het.. nee niet nu.. Ik smste haar.. hee schatje..kom naar boven.. de gang..
sms terug:..welke gang?? er zijn er 300 hier.. Nou ik uitleggen.. *( had ze een uitleg via de telefoon van nodig
![]()
, ( vrouwen en oriëntatie ) ) Ik stond bij een zijmuur, waar ze langs zou lopen, dus ik zou achter haar komen.. ik zag haar inpakken, ze liep met haar tasje naar boven
![]()
!!!! HELLUP!
![]()
[b] point of NO return [b]
Ik erachteraan, eenmaal bij het trappenhuis gekomen, pakte ik haar hand, ze schrok..ze riep PUMATJE
![]()
!?!?! ik , hee schatje.. kom mee.. ik wil je wat laten zien!
eenmaal boven vroeg ze zich af wat ik in godsnaam van plan was.. ik keek haar aan..
![]()
..en probeerde wat uit mijn mond te laten komen, meer dan.. : Ik, eh..ik wil je. ehm.. kwam er niet uit..
Ik dacht na.. oke dit is het moment, klaar..scheit aan.. Schatje ik wil je zoenen...en duwde haar tegen de muur aan.
![]()
.. en zoende haar zo intens mogelijk.. ik pakte haar vast kuste haar nek, wang,lippen..tong.. en vertelde haar dat ik stapelgek op haar was.. ze zei ik ook op jou !