abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 november 2006 @ 00:36:02 #201
96705 mirrie1986
all you need is love
pi_43125175
Ik ben verliefd, en hij volgens mij ook!! Veel smsen, bellen en vooral veel praten met elkaar
pi_43125679
goh herkenbaar, gelukkig bij jullie wel wederzijds!

zie vorige deel voor meer uitleg;

na vandaag weer een dag vol negeren, en zeggen ga weg kweek etc.
heb ik besloten maar niet meer met haar om te gaan, tijdens een goed gesprek 2 weken terug, is eruit gekomen dat ze het contact te intenst vond geworden en ik teveel hing( tbh was zij meestal de gene die om mijn aandacht vroeg, en als ik dat niet gaf boos werd maargoed) daar heel erg boos over geworden, en gezegd dat is een shit argument.
waarop zij zei; maakt niet uit, zo voelde het.
het enige wat ik op dit punt nog in stand wil houde is een goeie vriendschap, want het was een hele fijne.

zij zei, jij bent bang mij kwijt te raken, ik heb dat niet, want ik weet dat ik je niet kwijt zal raken, het is heel simpel, ik wil je niet kwijt.
dacht ik, alles is weer goed! we hebben alles eruit gegooid et voila, alles zal wel weer goed zijn.

niet dus.

ik zit in een vriendengroep, en de enige rede dat ik in die groep zit is omdat er 4 goeie vrienden in zitten(waaronder zij) maar 4 mensen waar ik absoluut niks mee heb.

er speelt door dat ik in juli met een meisje heb gezoent uit deze groep, in een weet ik veel bui waar iedereen bij was(zij begon) groep maakt daar nog regelmatig grapjes over( ik negeer het vrij dikke huid qua beledegingen) en laatst reageerde zij erop door te zeggen ik wou dat ik dat nooit had gedaan, als ik iets kon terugdraaien etc. dit heeft ze een aantal keer gezegd.
ik voel niks voor haar, maar om dat te horen doet auw.

bij elkaar opgeteld, twee jongens die twee simpelen ziele zijn waar ik absoluut niks mee heb, een meisje waar ik heel veel omgeef, maar mij nu zoveel pijn doet en een meisje dat gewoon lullig is.
heeft mij de conclusie gegeven dat ik stop met deze mensen en met andere mensen en vrienden ga optrekken.

als ik dit zo typ vind ik mezelf enorm egoistiche, want als ze wat om mij geeft, zal ze weer contact met me zoeken, de ultieme test dus.

gaat moeilijk worden om niet met iedereen op te trekken, maar het proberen waard.

het klinkt allemaal heel stom als ik dit zo typ, maar ik weet ook niet waar ik het allemaal moet laten, dus uit ik mijn frustraties hier maar.

wel heel leuk contact met een ander meisje uit m'n klas nu, heeft helaas een vriend:(

god wat ben ik hopeloos.

toepasselijk is wel : Cause all that's left has gone away And there's nothing there for you to prove van Jet (look what you've done van het album Get Born) zo voelt het, wat heb je nu nog te bewijzen lief meisje.
you might aswell do the white line
  woensdag 1 november 2006 @ 01:16:38 #203
103012 Nies
Die hekse
pi_43126076
. Kasta .
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_43127122
En het gaat nog steeds heerlijk.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_43130261
quote:
Op woensdag 1 november 2006 00:56 schreef kweek89 het volgende:
verhaal
Niet egoistisch. Volwassen. Chapeau, kweek, je doet het goed.
pi_43130687
* Meldt
  woensdag 1 november 2006 @ 11:25:31 #207
6654 Lorn
vergeten door iedereen
pi_43131313
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 02:20 schreef DrMarten het volgende:

[..]

In zoverre.... ze woont 3 maand in Nederland. Is hier naartoe gekomen vanwege haar vriend. Ik ben niet de persoon om daarin te gaan stoken, dus in zoverre onbereikbaar.
Misschien even een hart onder de riem. Vriend van me had een relatie met een meisje uit het buitenland. Ze is hem twee keer komen opzoeken, vreselijk leuke meid. We hebben wat tijd samen doorgebracht en toen ze weer terug naar huis was hebben we vriendschappelijk contact gehouden via internet. Ik ben ergens in die tijd verliefd geworden op d'r en kon dus ook helemaal niks met die gevoelens, wou ook niet stoken. Die relatie is om hele andere redenen uitgegaan en na 4 maanden de moed bij elkaar geraapt en verteld hoe ik voor d'r voel. Groot succes, nu zijn wij een stel Die vriend heeft er geen problemen mee en iedereen is gelukkig met de situatie. Hoop op een vergelijkbare afloop voor jou!
It's not the despair, Laura. I can take the despair. It's the hope.
pi_43138036
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:25 schreef Lorn het volgende:

[..]

Misschien even een hart onder de riem. Vriend van me had een relatie met een meisje uit het buitenland. Ze is hem twee keer komen opzoeken, vreselijk leuke meid. We hebben wat tijd samen doorgebracht en toen ze weer terug naar huis was hebben we vriendschappelijk contact gehouden via internet. Ik ben ergens in die tijd verliefd geworden op d'r en kon dus ook helemaal niks met die gevoelens, wou ook niet stoken. Die relatie is om hele andere redenen uitgegaan en na 4 maanden de moed bij elkaar geraapt en verteld hoe ik voor d'r voel. Groot succes, nu zijn wij een stel Die vriend heeft er geen problemen mee en iedereen is gelukkig met de situatie. Hoop op een vergelijkbare afloop voor jou!
Je vriendje 2x komen opzoeken vind ik niet echt te vergelijken met alles in je eigen land achterlaten om samen te gaan wonen met je vriendje in een vreemd land, maar goed. No offence btw.

Maar goed, ze is nog steeds erg leuk. Zit er nu mee in m'n maag of ik moet laten weten dat ik d;r leuk vind, aangezien we elkaar op het werk weer tegen het lijf zullen lopen
A mind with a heart of it's own
pi_43140862
quote:
Op woensdag 1 november 2006 10:34 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Niet egoistisch. Volwassen. Chapeau, kweek, je doet het goed.
dankje

vandaag iedereen genegeerd, met andere vrienden opgetrokken en dat was fijn, het scheelt echt om niet elke minuut een beledeging ongeveer naar je hoofd te krijgen, en gewoon het gevoel word gegeven dat ze je aandacht enzo waardere enzo...

woensdag 1 november 2006 @ 16:47:39 #210
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_43141788
ik vind het maar een vaag verhaal kweek
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_43143167
probeer het niet te volgen :p
doe ik zelf namelijk ook niet.
  woensdag 1 november 2006 @ 17:33:13 #212
158005 poepje3
Dansende goudbruine krullen
pi_43143382
Mijn verliefdheid is te ingewikkeld voor woorden. Het doet pijn in m'n hart.
Er is teveel gebeurd. Een hele romance. Was halsoverkop verliefd, we hebben veel gebeld. Hij gezegd dat hij me bijzonder vindt en lief vindt, langzaam ook verliefd begint te worden. Ik ben niet meer verliefd. Maar door alles wat er gebeurd is tussen ons, wil ik 'm ook niet UIT mijn leven hebben. Maar met 'm praten kan ik ook niet.... daar ben ik nog niet klaar voor. Eerst moet ik genezen Ik ben nog net geen zestien, en hij is al volwassen. Dus er MAG niks gebeuren tussen ons, en dat ik ook gewoon frustrerend.

En een tijdje wachten.....tjah, dan is alles misschien wel helemaal dood.

Maar 't is wel een schatje, hij's echt ongeloofelijk lief.

't Was allemaal gewoon niet de goede timing
''Wieh wort duh niewuh hallends nekst tap moddel?''
Yfke -briefke- Sturm
  woensdag 1 november 2006 @ 17:44:40 #213
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_43143774
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:26 schreef kweek89 het volgende:
probeer het niet te volgen :p
doe ik zelf namelijk ook niet.
Hoezo 'zit' je ook in een vriendengroep? Volgens mij ga je niet bepaald bij een vriendengroep zoals je bij bv een studentenvereniging gaat, en helemaal niet als je de helft niet mag..
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_43144267
Whiiii!
pi_43145354
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:44 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Hoezo 'zit' je ook in een vriendengroep? Volgens mij ga je niet bepaald bij een vriendengroep zoals je bij bv een studentenvereniging gaat, en helemaal niet als je de helft niet mag..
deze 'groep' doet bijna alles met elkaar, op school, buiten school, uitgaan etc.
dat ik een aantal mensen niet mag, laat ik natuurlijk niet merken, en ik accepteer ze gewoon.
  woensdag 1 november 2006 @ 22:14:51 #216
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_43154842
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:33 schreef poepje3 het volgende:
Mijn verliefdheid is te ingewikkeld voor woorden. Het doet pijn in m'n hart.
Er is teveel gebeurd. Een hele romance. Was halsoverkop verliefd, we hebben veel gebeld. Hij gezegd dat hij me bijzonder vindt en lief vindt, langzaam ook verliefd begint te worden. Ik ben niet meer verliefd. Maar door alles wat er gebeurd is tussen ons, wil ik 'm ook niet UIT mijn leven hebben. Maar met 'm praten kan ik ook niet.... daar ben ik nog niet klaar voor. Eerst moet ik genezen Ik ben nog net geen zestien, en hij is al volwassen. Dus er MAG niks gebeuren tussen ons, en dat ik ook gewoon frustrerend.

En een tijdje wachten.....tjah, dan is alles misschien wel helemaal dood.

herkenbaar
The more debt, the better
pi_43157905
vraagje voor jullie

stel dat: een goede vriendin jou zou vertellen dat ze je leuk vind(en verliefd is)..hoe zou je daar dan mee omgaan
en hoe zou je daarmee omgaan als het niet overgaat...

deze vraag kreeg ik vandaag van het meisje....

geantwoord heb ik nog niet....
pi_43158080
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:38 schreef kweek89 het volgende:
vraagje voor jullie

stel dat: een goede vriendin jou zou vertellen dat ze je leuk vind(en verliefd is)..hoe zou je daar dan mee omgaan
en hoe zou je daarmee omgaan als het niet overgaat...

deze vraag kreeg ik vandaag van het meisje....

geantwoord heb ik nog niet....
Open er een topic in R&P over
Hier hoor je enkel je verliefdheid te melden
  donderdag 2 november 2006 @ 00:24:27 #219
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_43159095
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:33 schreef poepje3 het volgende:
Ik ben nog net geen zestien, en hij is al volwassen. Dus er MAG niks gebeuren tussen ons, en dat ik ook gewoon frustrerend.
he? hoe volwassen dan? 38 ?
quote:

hoezo geen goede timing? verschil in leeftijd?
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  donderdag 2 november 2006 @ 00:42:13 #220
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_43159447
ben ik ook benieuwd naar
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_43162652
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:45 schreef lienelien het volgende:

[..]

Open er een topic in R&P over
Hier hoor je enkel je verliefdheid te melden
Dat dus
pi_43168813
*zucht*
Het kriebelt ook bij hem
*zucht*
Whatever you're about to discover we off that.
pi_43171712
quote:
Op donderdag 2 november 2006 13:25 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
*zucht*
Het kriebelt ook bij hem
*zucht*
oooohhhh spannend
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_43199640
Ze ligt hier weer schattig op bed.

Slaapkopje
pi_43206358
*bounce*
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')