Die is mij eerlijk gezegd te rancuneusquote:
Lees je in kloddertje...geheel in de stijl van japster..die me zat te triggeren om dit te doenquote:
Haar niet noemen geeft met dat jaloerse kreng een ander resultaat denk je?quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die is mij eerlijk gezegd te rancuneus...die blijft pissed, gaat blocken en dan ws een week steken onder water geven heb ik het idee
![]()
Ach je weet hoe ik ben pik, altijd ingetogen, bescheiden en ik ga de confrontaties liever uit de weg.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Haar niet noemen geeft met dat jaloerse kreng een ander resultaat denk je?![]()
![]()
Je bent duidelijk scheel of dyslectisch!quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:57 schreef Inodder het volgende:
[..]
heb alles gezelzen ik noem je n mietjuh (durfal, nee schuddende smily) niet dr naam bewust verkeerd schrijven?
wat is daar de gedachte achter
wie de bal kaatst, kan 'm terug verwachtenquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die is mij eerlijk gezegd te rancuneus...die blijft pissed, gaat blocken en dan ws een week steken onder water geven heb ik het idee
![]()
quote:
Je kunt me toevoegen en gelijk blocken...heb je ook weer een leuk uitje gehad.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:00 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wil jij ook een ban blok... onee heb je niet op msn...
... hij heeft het iig lekker rustigquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Haar niet noemen geeft met dat jaloerse kreng een ander resultaat denk je?![]()
![]()
als jequote:Op maandag 9 oktober 2006 21:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach je weet hoe ik ben pik, altijd ingetogen, bescheiden en ik ga de confrontaties liever uit de weg.![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je kunt me toevoegen en gelijk blocken...heb je ook weer een leuk uitje gehad.![]()
![]()
Ik heb ongeveer hetzelfde gevoel...zo spreek je haar nauwelijks op msn, zo blocked ze je...ik mis ergens het nutquote:
ja, echt wel....quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer hetzelfde gevoel...zo spreek je haar nauwelijks op msn, zo blocked ze je...ik mis ergens het nut![]()
Ik ben wel speciaal, ik ben de enige die ze een permban guntquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:17 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
Als je maar weet dat je niet langer speciaal bent...ik ben nu ook geblocked.![]()
Je stond bij mij al op blocked...! Wegens teveel gewuif!quote:
aan jou de eer "schat"... delete contact.. doe dan, doe dan!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer hetzelfde gevoel...zo spreek je haar nauwelijks op msn, zo blocked ze je...ik mis ergens het nut![]()
... ik weet ff niet meer hoe het moet...quote:
*Chippies pakt*quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
aan jou de eer "schat"... delete contact.. doe dan, doe dan!!
Ben ik dus voor niets aan het knielen?!quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je stond bij mij al op blocked...! Wegens teveel gewuif!![]()
quote:
hij pakt chippies.....quote:
Tis zeker omdat ik niet in de ouderraad zit hè?quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:22 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... ik weet ff niet meer hoe het moet...![]()
![]()
Het was bukken, titia, bukken!quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben ik dus voor niets aan het knielen?!![]()
...je mag wel als reserve met me mee hoor...quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tis zeker omdat ik niet in de ouderraad zit hè?![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
ook msn heeft mocht er nog niet genoeg geblocked zijn![]()
tis maar goed dat er niet vaker wat leuks gebeurd in dat huis. dat zou de server echt niet trekken...![]()
Valt me altijd op dat jij hier altijd komt om te zeggen dat je weg gaatquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:31 schreef Inodder het volgende:
zo fok is me te traag en de kat laat me nie met rust zit in mn been te hakken ben (ff) weg denk![]()
Pas op wat je zegtquote:
Knielen voor Bill en bukken voor Bommie?! Je vraagt wel veel van me.quote:
heb de laatste tijd idd niet veel te melden gehad maar was wel aktief in dat spelletje en om daar de boel niet met sc te vervuilen hier maar hequote:Op maandag 9 oktober 2006 22:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Valt me altijd op dat jij hier altijd komt om te zeggen dat je weg gaat![]()
Kom op nou eendje.....kijk nou eens door die facade heen......ik ben in werkelijkheid de meest lieve en aaibare usert die er hier rondloopt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt
Volgens mij is het codetaal en zit er een verborgen boodschap in die tekst...
Let maar es op, elke keer als jappert zijn chips smiley van stal haalt breekt er wel ergens een armageddon uit, kan bijna geen toeval meer zijn
quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:36 schreef Inodder het volgende:
@oorties: Was je er dan duh k zit al 2 1/2 uur met je te assosieeren
Tis goed met jou!quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...je mag wel als reserve met me mee hoor...![]()
Maar soms doet ie het expres om ramptoeristen te lokken en blij te maken met een dooie musquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt
Volgens mij is het codetaal en zit er een verborgen boodschap in die tekst...
Let maar es op, elke keer als jappert zijn chips smiley van stal haalt breekt er wel ergens een armageddon uit, kan bijna geen toeval meer zijn
... dat mag hoor...moet niet!quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tis goed met jou!![]()
Zal ik je eens een reden geven om me te blokken?![]()
Bron van al het kwaad, Eendje, bron van al het kwaad!quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar soms doet ie het expres om ramptoeristen te lokken en blij te maken met een dooie mus
Klootzak![]()
![]()
Egbert!quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:38 schreef Inodder het volgende:
[..]
heb de laatste tijd idd niet veel te melden gehad maar was wel aktief in dat spelletje en om daar de boel niet met sc te vervuilen hier maar he![]()
wat ben je opstandig vandaagquote:
Sorry Jappie, maar dat geloof zelfs ík niet.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kom op nou eendje.....kijk nou eens door die facade heen......ik ben in werkelijkheid de meest lieve en aaibare usert die er hier rondloopt.![]()
![]()
![]()
ik heb gewoon een goeie dagquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:43 schreef Inodder het volgende:
[..]
wat ben je opstandig vandaag![]()
goed hoor bijt van je af![]()
al die zuigers![]()
[douche]
jammer...hihihiquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee hè! Ik ben niet zo goed in etteren.![]()
Whehehehe... .quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bron van al het kwaad, Eendje, bron van al het kwaad!![]()
Shit...die 7 jaar acteerschool heeft te veel resultaat opgeleverd..quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Sorry Jappie, maar dat geloof zelfs ík niet.![]()
Jippiekajee mofo...quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:47 schreef versabommie het volgende:
Jappie voegt me net toe om te blocken![]()
quote:
Dat idee krijg ik wel iddquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:53 schreef versabommie het volgende:
Trouwens Jap, die fuckface euh duckface is behoorlijk onder de duim bij het modgilde he?
Hijs met zijn net gekamde haartjes het netste jongetje van het forum geworden, de schijtbakquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik wel idd...eerst die ban...daarna nog voor laffe eend uitgemaakt worden door flugel...die heeft zijn dikke eendepens wel vol voorlopig..
![]()
lex, je bent de weg kwijtquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:56 schreef T-lex het volgende:
Tijn zat blijkbaar bij het zwembad...Mo is al naar hem toe..![]()
Mochten wel zien dat Mo erheen liep, maar dan zien we niks meer...![]()
rot ff lekker op met dat ontopic gelul.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:56 schreef T-lex het volgende:
verkeerd
Ik zag geen rel, wat denk je zelf?quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:52 schreef Jappie het volgende:
Zeg wanstaltig naar stuk pluimvee...ben je nog in de buurt ?
Heb ik wat gemistquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik wel idd...eerst die ban...daarna nog voor laffe eend uitgemaakt worden door flugel...die heeft zijn dikke eendepens wel vol voorlopig..
![]()
Ik ben aan het hergroeperenquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hijs met zijn net gekamde haartjes het netste jongetje van het forum geworden, de schijtbak![]()
Er waren tijden dat ik zijn lef respecteerde![]()
Misschien moet je haar even roepen in een eigen TTquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist
Ze negeert me volledig
Wacht nog steeds op antwoord
Tja...dan vliegt zo'n vermomde aasgier als jij natuurlijk weer weg...quote:
Neh...laat um dan een "ander" naamtopic openen...quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien moet je haar even roepen in een eigen TT![]()
jij bedoelt lukraak een topic openen met haar naam in de TT?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neh...laat um dan een "ander" naamtopic openen...![]()
![]()
waarom wil iedereen me ineens op msn???quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tja...dan vliegt zo'n vermomde aasgier als jij natuurlijk weer weg...
Heb jij oortjes nu eik ook op msn.... (unblocked versie bedoel ik he )![]()
Hoezo?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
ik zeg niets over bassie die fotootjes heeft rondgestuurdquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
waarom wil iedereen me ineens op msn???
Nee eik niet idd...een gemiddelde treinreis van Jannes van der wal was spannender eerlijk gezegd.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoezo?
Is het zo de moeite waard
Zo een ban dan he
ik heb geen foto's dus dat scheeldquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
ik zeg niets over bassie die fotootjes heeft rondgestuurd![]()
Niet ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:11 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik heb geen foto's dus dat scheeld( ik vraag me af van wie die dan waren)
Dat stoken moet bij mij een stuk subtieler hoor, hier trap ik niet inquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
jij bedoelt lukraak een topic openen met haar naam in de TT?![]()
Als die dat durft, vreet ik een jaar geen eend meer!![]()
maar de schijtert durft niet eens meer normaal ontopic te posten![]()
Bommels is zooooo doorzichtig.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat stoken moet bij mij een stuk subtieler hoor, hier trap ik niet in
Ik moest het doen van Jappie, anders zou die me via Yvonne een ban aansmerenquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat stoken moet bij mij een stuk subtieler hoor, hier trap ik niet in
ow lamaa dan, ik laat me liever blocken door exbewoonstersquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet ?![]()
Dat scheeld idd een slok op een borrel...nochthans zag het er sappig genoeg uit om me te laten verleiden tot het downen en installeren van MSN![]()
![]()
Lijkt jeroen wel die zich onder een bed probeert te verstoppenquote:
pfffrrrrtt...wat een lulverhaal...alsof ik enige invloed heb hier.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik moest het doen van Jappie, anders zou die me via Yvonne een ban aansmeren![]()
mail is ff dan ....ben nu wel nieuwsgierig wat voor lekkers hij nu weer met google heeft gevondenquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet ?![]()
Dat scheeld idd een slok op een borrel...nochthans zag het er sappig genoeg uit om me te laten verleiden tot het downen en installeren van MSN![]()
![]()
Jij beinvloed alles en iedereen, stookslet!quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
pfffrrrrtt...wat een lulverhaal...alsof ik enige invloed heb hier.![]()
Ik heb met jou geen goeie mail ervaringen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:18 schreef puntoortje het volgende:
[..]
mail is ff dan ....ben nu wel nieuwsgierig wat voor lekkers hij nu weer met google heeft gevonden
ze heeft mij in haar spamfilter gezet!quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb met jou geen goeie mail ervaringen.![]()
Als ik water was dan kon je me drinken...zo puur en rein ben ik.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij beinvloed alles en iedereen, stookslet!![]()
jij bent ook zo naief he, denkende dat dit echt de enige echte oortjes was...quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet ?![]()
![]()
Als in de gracht zeg maarquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als ik water was dan kon je me drinken...zo puur en rein ben ik.![]()
HEY, heb joe me geblokkeerd op skype?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze heeft mij in haar spamfilter gezet!![]()
opdat vervolgens de cholera kan uitbreken?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als ik water was dan kon je me drinken...zo puur en rein ben ik.![]()
Welkom op het grote blokkade feestquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:22 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
HEY, heb joe me geblokkeerd op skype?![]()
why?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb met jou geen goeie mail ervaringen.![]()
Zo jammer dit...quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
jij bent ook zo naief he, denkende dat dit echt de enige echte oortjes was...
ik weet jij zit nu alweer handkarrend achter je pctje, maar DIT is oortje dus niet
[afbeelding]
google ff op fat bitch![]()
...nee hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze heeft mij in haar spamfilter gezet!![]()
iquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben gewend dat als ik iemand toelaat tot mijn mailsysteem dat ik dan verwend word met liefdesbrieven van minimaal 6 kantjes.quote:
ik neem de ochtend dienst wel weerquote:
Doe ff lekker een bommetje in de gracht dan....bij wijze van diervriendelijk actievoeren....quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
opdat vervolgens de cholera kan uitbreken?![]()
hallo zeg...ik vond 3 al knapquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben gewend dat als ik iemand toelaat tot mijn mailsysteem dat ik dan verwend word met liefdesbrieven van minimaal 6 kantjes.![]()
jij moet gewoon geen BS over mij hier neerzettenquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zo jammer dit...
Dat ik je naam roep betekent nog niet dat je gelijk als een imbeciel moet komen apporteren.![]()
Nee nitwit, heb net vista geinstalleerd, zal ff skype installen...kan ik je ff bijroddelen over dat ranzige tuig hier!quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:22 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
HEY, heb joe me geblokkeerd op skype?![]()
Kan ik nou wel chips gaan halenquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:28 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
jij moet gewoon geen BS over mij hier neerzetten
Jong Anaal Plaspop Penetrerend Irritant Eikeltje
![]()
![]()
![]()
Ik miste zeg maar de ruw onvervalste passiequote:
Schiet eens op godverdomme!!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee nitwit, heb net vista geinstalleerd, zal ff skype installen...kan ik je ff bijroddelen over dat ranzige tuig hier!
is nie nodig joh, het feest is alweer voorbijquote:
Probeer het nog ff, zeg anders dat Jappie zo puur als water is....quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:30 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
is nie nodig joh, het feest is alweer voorbij![]()
dit maakt mij heel verdrietig....heb er me uiterste best voor zitten doen....verscheur het maar en de vuilnis bak ermee...quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik miste zeg maar de ruw onvervalste passie![]()
.......dit was alsof ik een door Joost geschreven gedicht zat door te worstelen.
![]()
Ik trek alles uit de kastquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat jij het uberhaupt de moeite van het quoten waard vond.![]()
![]()
![]()
Kom kom...niet gelijk zo depressief...quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:33 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dit maakt mij heel verdrietig....heb er me uiterste best voor zitten doen....verscheur het maar en de vuilnis bak ermee...![]()
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kom kom...niet gelijk zo depressief...![]()
Weet je wat ? ...ik vergeet gewoon die hele mail dan mag je het vanavond alsof er niets aan het handje is gewoon nog eens dunnetjes over doen.![]()
![]()
Poesjes in de kastquote:
Ik krijg weer het idee dat ik was misquote:
*Burp*quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben gewend dat als ik iemand toelaat tot mijn mailsysteem dat ik dan verwend word met liefdesbrieven van minimaal 6 kantjes.![]()
Zo herken ik meissie weerquote:
sleepzquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zo herken ik meissie weer....zie je nu wel hoe mooi de wereld is ?
![]()
Anyway....ik gaat vast van je dromen voordat die grote boze bassie weer allemaal gemene dingetjes tegen me gaat zeggen.![]()
Trust iedereen.![]()
Ik noem het ...eend-gate!quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Poesjes in de kast
Die verzuip ik altijd in het zwembad![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:46 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
Ik weet het......................."rub my tooshie Ice!!" is meer jouw stijl.![]()
arme eendquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg weer het idee dat ik was mis
Oke, het heeft weinig zin om hierop te reageren, totaal nutteloos dus doe het toch maar:quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zo herken ik meissie weer....zie je nu wel hoe mooi de wereld is ?
![]()
Anyway....ik gaat vast van je dromen voordat die grote boze bassie weer allemaal gemene dingetjes tegen me gaat zeggen.![]()
Trust iedereen.![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Oke, het heeft weinig zin om hierop te reageren, totaal nutteloos dus doe het toch maar:
Weltruste![]()
Geestelijk gesloopt en nutteloos tegelijkquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk dat Jappie nu echt geestelijk gesloopt is
mwah...ik zet hem met zo veel gevoel bij de gft kliko!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Geestelijk gesloopt en nutteloos tegelijkHeb toch wel te doen met de man
![]()
En de rest van BB zijn spitsige teksten missenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah...ik zet hem met zo veel gevoel bij de gft kliko!
Ik hou wel van een relletje, buiten dat heb ik er weinig mee te makenquote:
mwah, kep wel een shortlistquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En de rest van BB zijn spitsige teksten missenEr zijn erbij die ik vele malen liever zie vertrekken
![]()
wel raar dat jij meestal er altijd bij betrokken bent!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hou wel van een relletje, buiten dat heb ik er weinig mee te maken
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hou wel van een relletje, buiten dat heb ik er weinig mee te maken
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
of JEROEN BATTERIJEN WISSELEN, JEROEN BATTERIJEN WISSELEN
Ik heb een longlist en daar schijnt maar geen eind aan te komenquote:
Ik zeg toch dat ik er niks mee te maken hebquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
wel raar dat jij meestal er altijd bij betrokken bent!![]()
Of de oorzaak isquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
wel raar dat jij meestal er altijd bij betrokken bent!![]()
Waar hebben jullie het toch overquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Of de oorzaak is![]()
Het is nu even rustig in FB maar volgens mij liep hij werkelijk op het randje![]()
Ja dat ook even... wie de fuck is Nicky, Nikky, Nikkie enzquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik er niks mee te maken heb
Dat was de nikky kliek toch
Menneer van Dalen wacht...... en PC eend ookquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het toch over
Ik wacht nog steeds op antwoord![]()
Ik heb er al gezien en zit op haar te loeren, zodra ik haar in FB zie is ze voor mij
Ik zou zeggen, spam dit bericht ff in FB of COS en je komt er vanzelf achterquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ja dat ook even... wie de fuck is Nicky, Nikky, Nikkie enz![]()
Is het een penisverkorting van Nick en zoja, waar kan je die eikel vinden dan![]()
zie het meldtopic, de laatste ban van vandaagquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ja dat ook even... wie de fuck is Nicky, Nikky, Nikkie enz![]()
Is het een penisverkorting van Nick en zoja, waar kan je die eikel vinden dan![]()
Ja Kribbet, doe maar, het kan echt geen kwaad!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, spam dit bericht ff in FB of COS en je komt er vanzelf achter![]()
COS post ik helemaal niets meerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, spam dit bericht ff in FB of COS en je komt er vanzelf achter![]()
Nu weet ik het zeker, glad ijsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja Kribbet, doe maar, het kan echt geen kwaad!![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
zie het meldtopic, de laatste ban van vandaag![]()
komop krabbit, vertrouw me maar !quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker, glad ijs![]()
Ik ga even zoeken![]()
als je haar recht in de ogen aankijkt schijn je volgens geruchten in een zoutpilaar te veranderenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En ja hoor, gevonden
![]()
Wat een verschrikkelijk lieve en vooral hele knappe dame zeg![]()
![]()
![]()
![]()
Zie de gelijkenis met Idi niet gelijk![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
komop krabbit, vertrouw me maar !
Sinds wanneer ben jij hier de forumjankert?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
je vrouw doet dat niet eens en dan zou ik dat wel moeten doen
![]()
Ik ben helemaal op de hoogte en vind het schandalig dat je haar naam hebt misbruikt voor dit topic![]()
Ik geloof in het Lot dus kijk maar niet in haar lieve en sprankelende oogjesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
als je haar recht in de ogen aankijkt schijn je volgens geruchten in een zoutpilaar te veranderen
Vrouwen en kinderen eerst en proberen te redden wat er nog te redden valtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij hier de forumjankert?
Lelijk bankstel gekocht?
het schijnt dat ze met haar adem honderden users tegelijk kan permbannenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik geloof in het Lot dus kijk maar niet in haar lieve en sprankelende oogjes![]()
Mooi dat je weet hoe hoog je op de ladder staat thuis toch ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vrouwen en kinderen eerst en proberen te redden wat er nog te redden valt![]()
En ja, ik heb pas een heel lelijk bankstel gekregen, ik werd er gek van dat de hond vanaf een uur of 23:00 me weg stond te kijken zodat hij zelf op de bank kon liggen![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
het schijnt dat ze met haar adem honderden users tegelijk kan permbannen![]()
wat? heb je op haar fobo gepost?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En ik kwam hier zo graag
Nou mensen, tot volgende week
![]()
Eerst de Alfa-teef (mijn vrouw) dan de hond en na mijn schoonmoeder en de katten....... jahoor daar is Kribbiequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooi dat je weet hoe hoog je op de ladder staat thuis toch ?
Laat eerst je eigen bankstel maar laten zien voordat je commentaar hebt op een anderquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij hier de forumjankert?
Lelijk bankstel gekocht?
Dat wilde je toch zo graagquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
wat? heb je op haar fobo gepost?
Dikke vandalenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Menneer van Dalen wacht...... en PC eend ook![]()
Op wie loer en wacht je dan?
Ik heb afgelopen een poging gedaan om het allemaal te lezen maar![]()
![]()
SSSSTTTT en nu heel stil in het hoekje van je eigen bank gaan zitten en er niet mee bemoeienquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Laat eerst je eigen bankstel maar laten zien voordat je commentaar hebt op een ander![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rekenregelquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dikke vandalen
Ik loer op flugel omdat ze me straal negeert en mij geen behoorlijke feedback geeft op een paar cruciale vragen, terwijl dit toch in haar takenpakket zit
truste oorties!quote:
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Laat eerst je eigen bankstel maar laten zien voordat je commentaar hebt op een ander![]()
Eend is gewoon flink in zijn eendepoepert gebanned door Nikky en wil nu onrechtvaardige rechtvaardigheid!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rekenregel
Flugeltje is liefEn als ze je straal negeerd zal ze ongetwijfeld een hele goede reden hebben
![]()
Maar dat is schijnbaar iets tussen jullie beide dus veel plezier![]()
Stel die vraag ff op haar fobo !quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:50 schreef Ice_rulez het volgende:
Wie is Nicky?
Hoi SM!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:50 schreef SuperMOM het volgende:
Wie zijn jullie en wat doe ik hier?
die zijn al bekend...ze zitten op schuiladressenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:51 schreef KRIBBET het volgende:
Oke, het al verschrikkelijk DAT ze mee mochten doen maar:...
'Pedopartij' doet definitief niet mee aan verkiezingen
LEIDEN - De Partij voor Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit (PNVD), die in de volksmond 'pedofielenpartij' is gaan heten, doet definitief niet mee aan de Tweede Kamerverkiezingen van 22 november. De partij heeft de daarvoor benodigde handtekeningen niet bij elkaar gekregen, maakte de partij maandagavond bekend.
PNVD-secretaris Norbert de Jonge had vorige week al laten weten niet te verwachten mee te doen.
De PNVD bestrijdt onder meer het verbod op seks met minderjarigen en vindt dat kinderporno niet langer strafbaar moet zijn. De oprichting van de partij leidde eerder dit jaar tot veel ophef, zelfs in het buitenland. Hoeveel handtekeningen ze tot dusver precies heeft verzameld, is onduidelijk.
Misschien kunnen ze de namen en adressen van de mensen die meewerkte aan de partij vrijgeven![]()
Ik heb geen idee, er schijnt hier een nsbknop te zijn, maar niets is bevestigd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:50 schreef SuperMOM het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/nikkyquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:50 schreef Ice_rulez het volgende:
Wie is Nicky?
klik er eens op?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, er schijnt hier een nsbknop te zijn, maar niets is bevestigd.
Weet niet wat jij hier doet maar wij waren op jou aan het wachtenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:50 schreef SuperMOM het volgende:
Waar heb jij het in godsnaam overquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rekenregel
Flugeltje is liefEn als ze je straal negeerd zal ze ongetwijfeld een hele goede reden hebben
![]()
Maar dat is schijnbaar iets tussen jullie beide dus veel plezier![]()
Aah jij zit ook weer te rellenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:49 schreef Prospera het volgende:
Hey Eend,
Dit is zo kut hoor ik fluisteren.
[afbeelding]
Moet dat niet met een vraagteken?? Staat iets beter en netterquote:
ze kan het hebbenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Moet dat niet met een vraagteken?? Staat iets beter en netter![]()
Dat is liefquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Weet niet wat jij hier doet maar wij waren op jou aan het wachten![]()
![]()
![]()
Je moet 10x een report verzenden voor ze het in behandeling nemenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, er schijnt hier een nsbknop te zijn, maar niets is bevestigd.
trek je wel je supermom pakje aan ?quote:
quote]Op dinsdag 10 oktober 2006 00:43 schreef PC eend het volgende:quote:
Oke ik snap het (een beetje) Dus: Neucken ? en SM !quote:
Leuk is ze he?quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:58 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig met hem!!!![]()
En ik meen het ook nogquote:
Alleen als jij je SuperBommie pakje ook aan doet!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
trek je wel je supermom pakje aan ?![]()
uiteraard! ff een poitje superrollebollenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:01 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Alleen als jij je SuperBommie pakje ook aan doet!![]()
Is het nu zoveel moeite om iets terug te lezen of een link aan te klikkenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
quote]Op dinsdag 10 oktober 2006 00:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dikke vandalen
Ik loer op flugel omdat ze me straal negeert en mij geen behoorlijke feedback geeft op een paar cruciale vragen, terwijl dit toch in haar takenpakket zit
Dat schijnt bij SM te horenquote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat schijnt bij SM te horenMijn vrouw weet dat zodra ik mijn sokken uitdoe het voorspel al geweest is
![]()
Jij vindt quoten al moeilijkquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is het nu zoveel moeite om iets terug te lezen of een link aan te klikken![]()
Afblijven he, dat is mijn groupiequote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat schijnt bij SM te horenMijn vrouw weet dat zodra ik mijn sokken uitdoe het voorspel al geweest is
![]()
ik zeg alleen dat ze leuk isquote:
Je begrijpt dat ik al mijn teksten straks weer moet weg zien te poetsen, zodra ze dit leestquote:
Wat staan we lekker op springenquote:
Ze kan heel lief zonnegroetjes doenquote:
Niet nodig hoor, er staat een batterij-oplader naast haar bedquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:05 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik krijg trouwens wel steeds meer medelijden met je vrouw![]()
kun je weer in de doos slapen buiten!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik al mijn teksten straks weer moet weg zien te poetsen, zodra ze dit leest![]()
geil!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze kan heel lief zonnegroetjes doen![]()
![]()
quote:
Meuren die stinkpoten zo erg dat je dat al SM noemtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
tis net een yeti!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Meuren die stinkpoten zo erg dat je dat al SM noemt
Oehwquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niet nodig hoor, er staat een batterij-oplader naast haar bed![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:11 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik heb mijn Ritalin nog niet gehad, vandaar![]()
![]()
Ik heb afgelopen zomer heel stiekem wat ruimte gemaakt in de schuurquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
kun je weer in de doos slapen buiten!
Stelletje nitwitsquote:
Ik heb de centrale verwarming doorgesluist zodat de leidingen een kleine omweg dwars door de voortuin mijn schuur in makenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zomer heel stiekem wat ruimte gemaakt in de schuur![]()
Hoop dat het voorlopig nog niet gaat vriezen![]()
Volgens Saar: op de grond geknield een groetje aan de zon van voren en een groetje aan de zon van achteren.quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Meuren die stinkpoten zo erg dat je dat al SM noemt
Maar iets minder behaardquote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:14 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Stelletje nitwits![]()
Is een yoga houding waar je dus de yogales mee begintEggggggggg waar
Oh bijna vergeten:![]()
Ik kan niet tegen Tarzan opquote:
maar met die luchtquote:
Hou vast die gedachte !quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
Volgens Saar: op de grond geknield een groetje aan de zon van voren en een groetje aan de zon van achteren.
![]()
Mijn vrouw heeft er een vrieskist laten plaatsenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb de centrale verwarming doorgesluist zodat de leidingen een kleine omweg dwars door de voortuin mijn schuur in maken
Ik geef de hond altijd de schuldquote:
Socutera legt het op de een of andere manier toch geiler uitquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:14 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Stelletje nitwits![]()
Is een yoga houding waar je dus de yogales mee begintEggggggggg waar
Oh bijna vergeten:![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wil
met
jou
wel
yoga
doen
![]()
worden we lekker relaxed van?
Je vrouw heeft een stukje van de N uitgewist in de hoop dat je je zou vergissenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft er een vrieskist laten plaatsen![]()
En vanavond kreeg ik een pilletje van haar die ik voor het slapen moest innemen maar Drior zegt me niets![]()
Net even in je fotoboekje gekekenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:19 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Enniet
vergeten
je
krijgt
er
ook
spierpijn
van
!
![]()
Is erg intensief hoor![]()
ritanil genomen ?quote:
Of het is toch geen Drion en ze houdt wel van mequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je vrouw heeft een stukje van de N uitgewist in de hoop dat je je zou vergissen![]()
Ik mag niet aan andermans medicijnen komenquote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Net even in je fotoboekje gekekenIk moest de foto even vergroten om zeker te zijn dat ik niet zie wat ik dacht te zien
![]()
de cocofb!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:24 schreef Prospera het volgende:
Eerst een beetje oefenen met eendje
Even streams kijken er wordt weer hevig geademd (door een man) of is dat Cos of CoFB?
Ik denk geen manquote:
Volgens mij zegt de reacktie van Bommie hieronder genoegquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:24 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik mag niet aan andermans medicijnen komen![]()
En wat dacht Kribbet te zien wat hij niet zag maar hoopte te zien??![]()
Valt best mee, mits je de juiste man vind die de juiste plekjes weet te beroeren (oh wat netjes gezegdquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik denk geen manEn daarom valt het zo tegen als ze iets zonder batterijen nemen
![]()
Jij had het dus ook? Dacht even... JAAA ik kan de nsb-knop gebruikenquote:
Ze heeft oogkleppen voorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Net even in je fotoboekje gekekenIk moest de foto even vergroten om zeker te zijn dat ik niet zie wat ik dacht te zien
![]()
geil heur!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Volgens mij zegt de reacktie van Bommie hieronder genoeg![]()
Ik was dus niet de enige(maar wij zijn misschien geile mannetjes
)
oortjes boos, supermom geil, kribbet in de schuur slapen, eend relnichtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:27 schreef nomen_nescio het volgende:
Ja hoi
Iemand die me ff bij kan praten? Mis de SV over de SC een beetje
Jij bent echt heel leuk he?quote:
Tegenwoordig moet je het hele alfabet afwerken om alles gehad te hebben, na de F ben ik allang klaar hoor en ga lekker slapenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:28 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Valt best mee, mits je de juiste man vind die de juiste plekjes weet te beroeren (oh wat netjes gezegd)
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je het hele alfabet afwerken om alles gehad te hebben, na de F ben ik allang klaar hoor en ga lekker slapen![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:27 schreef nomen_nescio het volgende:
Ja hoi
Iemand die me ff bij kan praten? Mis de SV over de SC een beetje
supertje is altijd geilquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
oortjes boos, supermom geil, kribbet in de schuur slapen, eend relnicht
quote:
Je mot niet naar hem luisterenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:31 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
supertje is altijd geil![]()
Kribbet in de schuur is ook normaal
en eendje, de relnicht![]()
niks gemist dus
SuperBommie moet opzouten, met z'n superbommie outfit. Ik had eerst een date met je, met catwoman outfitquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Bommie wil in zijn SuperBommie outfit met mij SM-en mits ik mijn Supermom pakje aan doe![]()
Kribbet is gewoon een geil mannetje
euh dat was het.....![]()
oh ja, ik moet eigenlijk slapen want moet werken morgen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanavond slaap ik maar in de autoquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
oortjes boos, supermom geil, kribbet in de schuur slapen, eend relnicht
nopequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:31 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
supertje is altijd geil![]()
Kribbet in de schuur is ook normaal
en eendje, de relnicht![]()
niks gemist dus
Ok, een stokende reltoeris dan. Omdat jij het bentquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je mot niet naar hem luisteren
Ik ben een stokende ramptoerist, geen reller
Nu helemaalquote:
Wa lievquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:33 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ok, een dtokende reltoeris dan. Omdat jij het bent![]()
Oeh echt welquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:33 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
SuperBommie moet opzouten, met z'n superbommie outfit. Ik had eerst een date met je, met catwoman outfit![]()
De meeste geilheid is er eerder op de avond wel uitgeramtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Bommie wil in zijn SuperBommie outfit met mij SM-en mits ik mijn Supermom pakje aan doe![]()
Kribbet is gewoon een geil mannetje
euh dat was het.....![]()
oh ja, ik moet eigenlijk slapen want moet werken morgen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HEY!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:34 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oeh echt wel![]()
Je dacht toch niet dat ik met Bommie ging superrollebollen he?![]()
Dan ist goequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:34 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oeh echt wel![]()
Je dacht toch niet dat ik met Bommie ging superrollebollen he?![]()
Precies, kan wel wat extra aandacht en warmte gebruiken nuquote:
6 hele urenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:33 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
nope![]()
Hou jij die geile mannetje even in bedwang terwijl ik even mijn 6 uur slaap pak? Thanksss en tot morgen![]()
![]()
![]()
Heyquote:
Supertje is van mij! Helemaal van mij, opbokken Bommie!quote:
ben jij de pc nicht, of stiekem een damequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:39 schreef KRIBBET het volgende:
Het lijkt wel of het SC 's avonds laat wordt ingenomen door de dames (en een pc-nicht)
Kan nooit goed gaan![]()
Uhm, klop klop, vechten?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:38 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Supertje is van mij! Helemaal van mij, opbokken Bommie!![]()
ow en enne slaap lekker hoor![]()
nuecken, forrest?quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:39 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
ben jij de pc nicht, of stiekem een dame![]()
Komt helemaal goed hoor of ga jij ook rennen net als de echte nichtenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:39 schreef KRIBBET het volgende:
Het lijkt wel of het SC 's avonds laat wordt ingenomen door de dames (en een pc-nicht)
Kan nooit goed gaan![]()
met mij, jij frisse dauwdruppel op een mooie nieuwe ochtend!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Truste Bommie, met wie moet ik nu rellen?
komop eend, we weten dat jij hier de pc nicht bent...nikky uitdagen is er niet bij bij je!quote:
Kut cookiesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
met mij, jij frisse dauwdruppel op een mooie nieuwe ochtend!
doe maar , ga ik wel achter je zitten, "kijken of je het goed doet!"quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
we moeten eerst nog onze zonnegroetjes oefenen![]()
Ik ben eerder op de avond aluit de kast gekomen door mijn liefde voor Bommie te getuigen maar ben niet de PC nichtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:39 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
ben jij de pc nicht, of stiekem een dame![]()
Morgen een heerlijke reldagquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
met mij, jij frisse dauwdruppel op een mooie nieuwe ochtend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |