Die is mij eerlijk gezegd te rancuneusquote:
Lees je in kloddertje...geheel in de stijl van japster..die me zat te triggeren om dit te doenquote:
Haar niet noemen geeft met dat jaloerse kreng een ander resultaat denk je?quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die is mij eerlijk gezegd te rancuneus...die blijft pissed, gaat blocken en dan ws een week steken onder water geven heb ik het idee
![]()
Ach je weet hoe ik ben pik, altijd ingetogen, bescheiden en ik ga de confrontaties liever uit de weg.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Haar niet noemen geeft met dat jaloerse kreng een ander resultaat denk je?![]()
![]()
Je bent duidelijk scheel of dyslectisch!quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:57 schreef Inodder het volgende:
[..]
heb alles gezelzen ik noem je n mietjuh (durfal, nee schuddende smily) niet dr naam bewust verkeerd schrijven?
wat is daar de gedachte achter
wie de bal kaatst, kan 'm terug verwachtenquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die is mij eerlijk gezegd te rancuneus...die blijft pissed, gaat blocken en dan ws een week steken onder water geven heb ik het idee
![]()
quote:
Je kunt me toevoegen en gelijk blocken...heb je ook weer een leuk uitje gehad.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:00 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wil jij ook een ban blok... onee heb je niet op msn...
... hij heeft het iig lekker rustigquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Haar niet noemen geeft met dat jaloerse kreng een ander resultaat denk je?![]()
![]()
als jequote:Op maandag 9 oktober 2006 21:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach je weet hoe ik ben pik, altijd ingetogen, bescheiden en ik ga de confrontaties liever uit de weg.![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je kunt me toevoegen en gelijk blocken...heb je ook weer een leuk uitje gehad.![]()
![]()
Ik heb ongeveer hetzelfde gevoel...zo spreek je haar nauwelijks op msn, zo blocked ze je...ik mis ergens het nutquote:
ja, echt wel....quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer hetzelfde gevoel...zo spreek je haar nauwelijks op msn, zo blocked ze je...ik mis ergens het nut![]()
Ik ben wel speciaal, ik ben de enige die ze een permban guntquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:17 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
Als je maar weet dat je niet langer speciaal bent...ik ben nu ook geblocked.![]()
Je stond bij mij al op blocked...! Wegens teveel gewuif!quote:
aan jou de eer "schat"... delete contact.. doe dan, doe dan!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer hetzelfde gevoel...zo spreek je haar nauwelijks op msn, zo blocked ze je...ik mis ergens het nut![]()
... ik weet ff niet meer hoe het moet...quote:
*Chippies pakt*quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
aan jou de eer "schat"... delete contact.. doe dan, doe dan!!
Ben ik dus voor niets aan het knielen?!quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je stond bij mij al op blocked...! Wegens teveel gewuif!![]()
quote:
hij pakt chippies.....quote:
Tis zeker omdat ik niet in de ouderraad zit hè?quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:22 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... ik weet ff niet meer hoe het moet...![]()
![]()
Het was bukken, titia, bukken!quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben ik dus voor niets aan het knielen?!![]()
...je mag wel als reserve met me mee hoor...quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tis zeker omdat ik niet in de ouderraad zit hè?![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
ook msn heeft mocht er nog niet genoeg geblocked zijn![]()
tis maar goed dat er niet vaker wat leuks gebeurd in dat huis. dat zou de server echt niet trekken...![]()
Valt me altijd op dat jij hier altijd komt om te zeggen dat je weg gaatquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:31 schreef Inodder het volgende:
zo fok is me te traag en de kat laat me nie met rust zit in mn been te hakken ben (ff) weg denk![]()
Pas op wat je zegtquote:
Knielen voor Bill en bukken voor Bommie?! Je vraagt wel veel van me.quote:
heb de laatste tijd idd niet veel te melden gehad maar was wel aktief in dat spelletje en om daar de boel niet met sc te vervuilen hier maar hequote:Op maandag 9 oktober 2006 22:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Valt me altijd op dat jij hier altijd komt om te zeggen dat je weg gaat![]()
Kom op nou eendje.....kijk nou eens door die facade heen......ik ben in werkelijkheid de meest lieve en aaibare usert die er hier rondloopt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt
Volgens mij is het codetaal en zit er een verborgen boodschap in die tekst...
Let maar es op, elke keer als jappert zijn chips smiley van stal haalt breekt er wel ergens een armageddon uit, kan bijna geen toeval meer zijn
quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:36 schreef Inodder het volgende:
@oorties: Was je er dan duh k zit al 2 1/2 uur met je te assosieeren
Tis goed met jou!quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...je mag wel als reserve met me mee hoor...![]()
Maar soms doet ie het expres om ramptoeristen te lokken en blij te maken met een dooie musquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt
Volgens mij is het codetaal en zit er een verborgen boodschap in die tekst...
Let maar es op, elke keer als jappert zijn chips smiley van stal haalt breekt er wel ergens een armageddon uit, kan bijna geen toeval meer zijn
... dat mag hoor...moet niet!quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tis goed met jou!![]()
Zal ik je eens een reden geven om me te blokken?![]()
Bron van al het kwaad, Eendje, bron van al het kwaad!quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar soms doet ie het expres om ramptoeristen te lokken en blij te maken met een dooie mus
Klootzak![]()
![]()
Egbert!quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:38 schreef Inodder het volgende:
[..]
heb de laatste tijd idd niet veel te melden gehad maar was wel aktief in dat spelletje en om daar de boel niet met sc te vervuilen hier maar he![]()
wat ben je opstandig vandaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |