Valt best mee, mits je de juiste man vind die de juiste plekjes weet te beroeren (oh wat netjes gezegdquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik denk geen manEn daarom valt het zo tegen als ze iets zonder batterijen nemen
![]()
Jij had het dus ook? Dacht even... JAAA ik kan de nsb-knop gebruikenquote:
Ze heeft oogkleppen voorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Net even in je fotoboekje gekekenIk moest de foto even vergroten om zeker te zijn dat ik niet zie wat ik dacht te zien
![]()
geil heur!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Volgens mij zegt de reacktie van Bommie hieronder genoeg![]()
Ik was dus niet de enige(maar wij zijn misschien geile mannetjes
)
oortjes boos, supermom geil, kribbet in de schuur slapen, eend relnichtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:27 schreef nomen_nescio het volgende:
Ja hoi
Iemand die me ff bij kan praten? Mis de SV over de SC een beetje
Jij bent echt heel leuk he?quote:
Tegenwoordig moet je het hele alfabet afwerken om alles gehad te hebben, na de F ben ik allang klaar hoor en ga lekker slapenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:28 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Valt best mee, mits je de juiste man vind die de juiste plekjes weet te beroeren (oh wat netjes gezegd)
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je het hele alfabet afwerken om alles gehad te hebben, na de F ben ik allang klaar hoor en ga lekker slapen![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:27 schreef nomen_nescio het volgende:
Ja hoi
Iemand die me ff bij kan praten? Mis de SV over de SC een beetje
supertje is altijd geilquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
oortjes boos, supermom geil, kribbet in de schuur slapen, eend relnicht
quote:
Je mot niet naar hem luisterenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:31 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
supertje is altijd geil![]()
Kribbet in de schuur is ook normaal
en eendje, de relnicht![]()
niks gemist dus
SuperBommie moet opzouten, met z'n superbommie outfit. Ik had eerst een date met je, met catwoman outfitquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Bommie wil in zijn SuperBommie outfit met mij SM-en mits ik mijn Supermom pakje aan doe![]()
Kribbet is gewoon een geil mannetje
euh dat was het.....![]()
oh ja, ik moet eigenlijk slapen want moet werken morgen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanavond slaap ik maar in de autoquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
oortjes boos, supermom geil, kribbet in de schuur slapen, eend relnicht
nopequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:31 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
supertje is altijd geil![]()
Kribbet in de schuur is ook normaal
en eendje, de relnicht![]()
niks gemist dus
Ok, een stokende reltoeris dan. Omdat jij het bentquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je mot niet naar hem luisteren
Ik ben een stokende ramptoerist, geen reller
Nu helemaalquote:
Wa lievquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:33 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ok, een dtokende reltoeris dan. Omdat jij het bent![]()
Oeh echt welquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:33 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
SuperBommie moet opzouten, met z'n superbommie outfit. Ik had eerst een date met je, met catwoman outfit![]()
De meeste geilheid is er eerder op de avond wel uitgeramtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Bommie wil in zijn SuperBommie outfit met mij SM-en mits ik mijn Supermom pakje aan doe![]()
Kribbet is gewoon een geil mannetje
euh dat was het.....![]()
oh ja, ik moet eigenlijk slapen want moet werken morgen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HEY!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:34 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oeh echt wel![]()
Je dacht toch niet dat ik met Bommie ging superrollebollen he?![]()
Dan ist goequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:34 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oeh echt wel![]()
Je dacht toch niet dat ik met Bommie ging superrollebollen he?![]()
Precies, kan wel wat extra aandacht en warmte gebruiken nuquote:
6 hele urenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:33 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
nope![]()
Hou jij die geile mannetje even in bedwang terwijl ik even mijn 6 uur slaap pak? Thanksss en tot morgen![]()
![]()
![]()
Heyquote:
Supertje is van mij! Helemaal van mij, opbokken Bommie!quote:
ben jij de pc nicht, of stiekem een damequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:39 schreef KRIBBET het volgende:
Het lijkt wel of het SC 's avonds laat wordt ingenomen door de dames (en een pc-nicht)
Kan nooit goed gaan![]()
Uhm, klop klop, vechten?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:38 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Supertje is van mij! Helemaal van mij, opbokken Bommie!![]()
ow en enne slaap lekker hoor![]()
nuecken, forrest?quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:39 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
ben jij de pc nicht, of stiekem een dame![]()
Komt helemaal goed hoor of ga jij ook rennen net als de echte nichtenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:39 schreef KRIBBET het volgende:
Het lijkt wel of het SC 's avonds laat wordt ingenomen door de dames (en een pc-nicht)
Kan nooit goed gaan![]()
met mij, jij frisse dauwdruppel op een mooie nieuwe ochtend!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Truste Bommie, met wie moet ik nu rellen?
komop eend, we weten dat jij hier de pc nicht bent...nikky uitdagen is er niet bij bij je!quote:
Kut cookiesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
met mij, jij frisse dauwdruppel op een mooie nieuwe ochtend!
doe maar , ga ik wel achter je zitten, "kijken of je het goed doet!"quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
we moeten eerst nog onze zonnegroetjes oefenen![]()
Ik ben eerder op de avond aluit de kast gekomen door mijn liefde voor Bommie te getuigen maar ben niet de PC nichtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:39 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
ben jij de pc nicht, of stiekem een dame![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |