Alleen als jij je SuperBommie pakje ook aan doet!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
trek je wel je supermom pakje aan ?![]()
uiteraard! ff een poitje superrollebollenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:01 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Alleen als jij je SuperBommie pakje ook aan doet!![]()
Is het nu zoveel moeite om iets terug te lezen of een link aan te klikkenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
quote]Op dinsdag 10 oktober 2006 00:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dikke vandalen
Ik loer op flugel omdat ze me straal negeert en mij geen behoorlijke feedback geeft op een paar cruciale vragen, terwijl dit toch in haar takenpakket zit
Dat schijnt bij SM te horenquote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat schijnt bij SM te horenMijn vrouw weet dat zodra ik mijn sokken uitdoe het voorspel al geweest is
![]()
Jij vindt quoten al moeilijkquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is het nu zoveel moeite om iets terug te lezen of een link aan te klikken![]()
Afblijven he, dat is mijn groupiequote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat schijnt bij SM te horenMijn vrouw weet dat zodra ik mijn sokken uitdoe het voorspel al geweest is
![]()
ik zeg alleen dat ze leuk isquote:
Je begrijpt dat ik al mijn teksten straks weer moet weg zien te poetsen, zodra ze dit leestquote:
Wat staan we lekker op springenquote:
Ze kan heel lief zonnegroetjes doenquote:
Niet nodig hoor, er staat een batterij-oplader naast haar bedquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:05 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik krijg trouwens wel steeds meer medelijden met je vrouw![]()
kun je weer in de doos slapen buiten!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik al mijn teksten straks weer moet weg zien te poetsen, zodra ze dit leest![]()
geil!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze kan heel lief zonnegroetjes doen![]()
![]()
quote:
Meuren die stinkpoten zo erg dat je dat al SM noemtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
tis net een yeti!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Meuren die stinkpoten zo erg dat je dat al SM noemt
Oehwquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niet nodig hoor, er staat een batterij-oplader naast haar bed![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:11 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik heb mijn Ritalin nog niet gehad, vandaar![]()
![]()
Ik heb afgelopen zomer heel stiekem wat ruimte gemaakt in de schuurquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
kun je weer in de doos slapen buiten!
Stelletje nitwitsquote:
Ik heb de centrale verwarming doorgesluist zodat de leidingen een kleine omweg dwars door de voortuin mijn schuur in makenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zomer heel stiekem wat ruimte gemaakt in de schuur![]()
Hoop dat het voorlopig nog niet gaat vriezen![]()
Volgens Saar: op de grond geknield een groetje aan de zon van voren en een groetje aan de zon van achteren.quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Meuren die stinkpoten zo erg dat je dat al SM noemt
Maar iets minder behaardquote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:14 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Stelletje nitwits![]()
Is een yoga houding waar je dus de yogales mee begintEggggggggg waar
Oh bijna vergeten:![]()
Ik kan niet tegen Tarzan opquote:
maar met die luchtquote:
Hou vast die gedachte !quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
Volgens Saar: op de grond geknield een groetje aan de zon van voren en een groetje aan de zon van achteren.
![]()
Mijn vrouw heeft er een vrieskist laten plaatsenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb de centrale verwarming doorgesluist zodat de leidingen een kleine omweg dwars door de voortuin mijn schuur in maken
Ik geef de hond altijd de schuldquote:
Socutera legt het op de een of andere manier toch geiler uitquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:14 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Stelletje nitwits![]()
Is een yoga houding waar je dus de yogales mee begintEggggggggg waar
Oh bijna vergeten:![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wil
met
jou
wel
yoga
doen
![]()
worden we lekker relaxed van?
Je vrouw heeft een stukje van de N uitgewist in de hoop dat je je zou vergissenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft er een vrieskist laten plaatsen![]()
En vanavond kreeg ik een pilletje van haar die ik voor het slapen moest innemen maar Drior zegt me niets![]()
Net even in je fotoboekje gekekenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:19 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Enniet
vergeten
je
krijgt
er
ook
spierpijn
van
!
![]()
Is erg intensief hoor![]()
ritanil genomen ?quote:
Of het is toch geen Drion en ze houdt wel van mequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je vrouw heeft een stukje van de N uitgewist in de hoop dat je je zou vergissen![]()
Ik mag niet aan andermans medicijnen komenquote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Net even in je fotoboekje gekekenIk moest de foto even vergroten om zeker te zijn dat ik niet zie wat ik dacht te zien
![]()
de cocofb!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:24 schreef Prospera het volgende:
Eerst een beetje oefenen met eendje
Even streams kijken er wordt weer hevig geademd (door een man) of is dat Cos of CoFB?
Ik denk geen manquote:
Volgens mij zegt de reacktie van Bommie hieronder genoegquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:24 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik mag niet aan andermans medicijnen komen![]()
En wat dacht Kribbet te zien wat hij niet zag maar hoopte te zien??![]()
Valt best mee, mits je de juiste man vind die de juiste plekjes weet te beroeren (oh wat netjes gezegdquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik denk geen manEn daarom valt het zo tegen als ze iets zonder batterijen nemen
![]()
Jij had het dus ook? Dacht even... JAAA ik kan de nsb-knop gebruikenquote:
Ze heeft oogkleppen voorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Net even in je fotoboekje gekekenIk moest de foto even vergroten om zeker te zijn dat ik niet zie wat ik dacht te zien
![]()
geil heur!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Volgens mij zegt de reacktie van Bommie hieronder genoeg![]()
Ik was dus niet de enige(maar wij zijn misschien geile mannetjes
)
oortjes boos, supermom geil, kribbet in de schuur slapen, eend relnichtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:27 schreef nomen_nescio het volgende:
Ja hoi
Iemand die me ff bij kan praten? Mis de SV over de SC een beetje
Jij bent echt heel leuk he?quote:
Tegenwoordig moet je het hele alfabet afwerken om alles gehad te hebben, na de F ben ik allang klaar hoor en ga lekker slapenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:28 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Valt best mee, mits je de juiste man vind die de juiste plekjes weet te beroeren (oh wat netjes gezegd)
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je het hele alfabet afwerken om alles gehad te hebben, na de F ben ik allang klaar hoor en ga lekker slapen![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:27 schreef nomen_nescio het volgende:
Ja hoi
Iemand die me ff bij kan praten? Mis de SV over de SC een beetje
supertje is altijd geilquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
oortjes boos, supermom geil, kribbet in de schuur slapen, eend relnicht
quote:
Je mot niet naar hem luisterenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:31 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
supertje is altijd geil![]()
Kribbet in de schuur is ook normaal
en eendje, de relnicht![]()
niks gemist dus
SuperBommie moet opzouten, met z'n superbommie outfit. Ik had eerst een date met je, met catwoman outfitquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Bommie wil in zijn SuperBommie outfit met mij SM-en mits ik mijn Supermom pakje aan doe![]()
Kribbet is gewoon een geil mannetje
euh dat was het.....![]()
oh ja, ik moet eigenlijk slapen want moet werken morgen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanavond slaap ik maar in de autoquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
oortjes boos, supermom geil, kribbet in de schuur slapen, eend relnicht
nopequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:31 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
supertje is altijd geil![]()
Kribbet in de schuur is ook normaal
en eendje, de relnicht![]()
niks gemist dus
Ok, een stokende reltoeris dan. Omdat jij het bentquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je mot niet naar hem luisteren
Ik ben een stokende ramptoerist, geen reller
Nu helemaalquote:
Wa lievquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:33 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ok, een dtokende reltoeris dan. Omdat jij het bent![]()
Oeh echt welquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:33 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
SuperBommie moet opzouten, met z'n superbommie outfit. Ik had eerst een date met je, met catwoman outfit![]()
De meeste geilheid is er eerder op de avond wel uitgeramtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Bommie wil in zijn SuperBommie outfit met mij SM-en mits ik mijn Supermom pakje aan doe![]()
Kribbet is gewoon een geil mannetje
euh dat was het.....![]()
oh ja, ik moet eigenlijk slapen want moet werken morgen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HEY!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:34 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oeh echt wel![]()
Je dacht toch niet dat ik met Bommie ging superrollebollen he?![]()
Dan ist goequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:34 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oeh echt wel![]()
Je dacht toch niet dat ik met Bommie ging superrollebollen he?![]()
Precies, kan wel wat extra aandacht en warmte gebruiken nuquote:
6 hele urenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:33 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
nope![]()
Hou jij die geile mannetje even in bedwang terwijl ik even mijn 6 uur slaap pak? Thanksss en tot morgen![]()
![]()
![]()
Heyquote:
Supertje is van mij! Helemaal van mij, opbokken Bommie!quote:
ben jij de pc nicht, of stiekem een damequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:39 schreef KRIBBET het volgende:
Het lijkt wel of het SC 's avonds laat wordt ingenomen door de dames (en een pc-nicht)
Kan nooit goed gaan![]()
Uhm, klop klop, vechten?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:38 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Supertje is van mij! Helemaal van mij, opbokken Bommie!![]()
ow en enne slaap lekker hoor![]()
nuecken, forrest?quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:39 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
ben jij de pc nicht, of stiekem een dame![]()
Komt helemaal goed hoor of ga jij ook rennen net als de echte nichtenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:39 schreef KRIBBET het volgende:
Het lijkt wel of het SC 's avonds laat wordt ingenomen door de dames (en een pc-nicht)
Kan nooit goed gaan![]()
met mij, jij frisse dauwdruppel op een mooie nieuwe ochtend!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Truste Bommie, met wie moet ik nu rellen?
komop eend, we weten dat jij hier de pc nicht bent...nikky uitdagen is er niet bij bij je!quote:
Kut cookiesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
met mij, jij frisse dauwdruppel op een mooie nieuwe ochtend!
doe maar , ga ik wel achter je zitten, "kijken of je het goed doet!"quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
we moeten eerst nog onze zonnegroetjes oefenen![]()
Ik ben eerder op de avond aluit de kast gekomen door mijn liefde voor Bommie te getuigen maar ben niet de PC nichtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:39 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
ben jij de pc nicht, of stiekem een dame![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |