Alleen als jij je SuperBommie pakje ook aan doet!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
trek je wel je supermom pakje aan ?![]()
uiteraard! ff een poitje superrollebollenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:01 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Alleen als jij je SuperBommie pakje ook aan doet!![]()
Is het nu zoveel moeite om iets terug te lezen of een link aan te klikkenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
quote]Op dinsdag 10 oktober 2006 00:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dikke vandalen
Ik loer op flugel omdat ze me straal negeert en mij geen behoorlijke feedback geeft op een paar cruciale vragen, terwijl dit toch in haar takenpakket zit
Dat schijnt bij SM te horenquote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat schijnt bij SM te horenMijn vrouw weet dat zodra ik mijn sokken uitdoe het voorspel al geweest is
![]()
Jij vindt quoten al moeilijkquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is het nu zoveel moeite om iets terug te lezen of een link aan te klikken![]()
Afblijven he, dat is mijn groupiequote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat schijnt bij SM te horenMijn vrouw weet dat zodra ik mijn sokken uitdoe het voorspel al geweest is
![]()
ik zeg alleen dat ze leuk isquote:
Je begrijpt dat ik al mijn teksten straks weer moet weg zien te poetsen, zodra ze dit leestquote:
Wat staan we lekker op springenquote:
Ze kan heel lief zonnegroetjes doenquote:
Niet nodig hoor, er staat een batterij-oplader naast haar bedquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:05 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik krijg trouwens wel steeds meer medelijden met je vrouw![]()
kun je weer in de doos slapen buiten!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik al mijn teksten straks weer moet weg zien te poetsen, zodra ze dit leest![]()
geil!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze kan heel lief zonnegroetjes doen![]()
![]()
quote:
Meuren die stinkpoten zo erg dat je dat al SM noemtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
tis net een yeti!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Meuren die stinkpoten zo erg dat je dat al SM noemt
Oehwquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niet nodig hoor, er staat een batterij-oplader naast haar bed![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:11 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik heb mijn Ritalin nog niet gehad, vandaar![]()
![]()
Ik heb afgelopen zomer heel stiekem wat ruimte gemaakt in de schuurquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
kun je weer in de doos slapen buiten!
Stelletje nitwitsquote:
Ik heb de centrale verwarming doorgesluist zodat de leidingen een kleine omweg dwars door de voortuin mijn schuur in makenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zomer heel stiekem wat ruimte gemaakt in de schuur![]()
Hoop dat het voorlopig nog niet gaat vriezen![]()
Volgens Saar: op de grond geknield een groetje aan de zon van voren en een groetje aan de zon van achteren.quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Meuren die stinkpoten zo erg dat je dat al SM noemt
Maar iets minder behaardquote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:14 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Stelletje nitwits![]()
Is een yoga houding waar je dus de yogales mee begintEggggggggg waar
Oh bijna vergeten:![]()
Ik kan niet tegen Tarzan opquote:
maar met die luchtquote:
Hou vast die gedachte !quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
Volgens Saar: op de grond geknield een groetje aan de zon van voren en een groetje aan de zon van achteren.
![]()
Mijn vrouw heeft er een vrieskist laten plaatsenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb de centrale verwarming doorgesluist zodat de leidingen een kleine omweg dwars door de voortuin mijn schuur in maken
Ik geef de hond altijd de schuldquote:
Socutera legt het op de een of andere manier toch geiler uitquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:14 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Stelletje nitwits![]()
Is een yoga houding waar je dus de yogales mee begintEggggggggg waar
Oh bijna vergeten:![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wil
met
jou
wel
yoga
doen
![]()
worden we lekker relaxed van?
Je vrouw heeft een stukje van de N uitgewist in de hoop dat je je zou vergissenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft er een vrieskist laten plaatsen![]()
En vanavond kreeg ik een pilletje van haar die ik voor het slapen moest innemen maar Drior zegt me niets![]()
Net even in je fotoboekje gekekenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:19 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Enniet
vergeten
je
krijgt
er
ook
spierpijn
van
!
![]()
Is erg intensief hoor![]()
ritanil genomen ?quote:
Of het is toch geen Drion en ze houdt wel van mequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je vrouw heeft een stukje van de N uitgewist in de hoop dat je je zou vergissen![]()
Ik mag niet aan andermans medicijnen komenquote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Net even in je fotoboekje gekekenIk moest de foto even vergroten om zeker te zijn dat ik niet zie wat ik dacht te zien
![]()
de cocofb!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:24 schreef Prospera het volgende:
Eerst een beetje oefenen met eendje
Even streams kijken er wordt weer hevig geademd (door een man) of is dat Cos of CoFB?
Ik denk geen manquote:
Volgens mij zegt de reacktie van Bommie hieronder genoegquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:24 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik mag niet aan andermans medicijnen komen![]()
En wat dacht Kribbet te zien wat hij niet zag maar hoopte te zien??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |