Sorry Jappie, maar dat geloof zelfs ík niet.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kom op nou eendje.....kijk nou eens door die facade heen......ik ben in werkelijkheid de meest lieve en aaibare usert die er hier rondloopt.![]()
![]()
![]()
ik heb gewoon een goeie dagquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:43 schreef Inodder het volgende:
[..]
wat ben je opstandig vandaag![]()
goed hoor bijt van je af![]()
al die zuigers![]()
[douche]
jammer...hihihiquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee hè! Ik ben niet zo goed in etteren.![]()
Whehehehe... .quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bron van al het kwaad, Eendje, bron van al het kwaad!![]()
Shit...die 7 jaar acteerschool heeft te veel resultaat opgeleverd..quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Sorry Jappie, maar dat geloof zelfs ík niet.![]()
Jippiekajee mofo...quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:47 schreef versabommie het volgende:
Jappie voegt me net toe om te blocken![]()
quote:
Dat idee krijg ik wel iddquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:53 schreef versabommie het volgende:
Trouwens Jap, die fuckface euh duckface is behoorlijk onder de duim bij het modgilde he?
Hijs met zijn net gekamde haartjes het netste jongetje van het forum geworden, de schijtbakquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik wel idd...eerst die ban...daarna nog voor laffe eend uitgemaakt worden door flugel...die heeft zijn dikke eendepens wel vol voorlopig..
![]()
lex, je bent de weg kwijtquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:56 schreef T-lex het volgende:
Tijn zat blijkbaar bij het zwembad...Mo is al naar hem toe..![]()
Mochten wel zien dat Mo erheen liep, maar dan zien we niks meer...![]()
rot ff lekker op met dat ontopic gelul.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:56 schreef T-lex het volgende:
verkeerd
Ik zag geen rel, wat denk je zelf?quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:52 schreef Jappie het volgende:
Zeg wanstaltig naar stuk pluimvee...ben je nog in de buurt ?
Heb ik wat gemistquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik wel idd...eerst die ban...daarna nog voor laffe eend uitgemaakt worden door flugel...die heeft zijn dikke eendepens wel vol voorlopig..
![]()
Ik ben aan het hergroeperenquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hijs met zijn net gekamde haartjes het netste jongetje van het forum geworden, de schijtbak![]()
Er waren tijden dat ik zijn lef respecteerde![]()
Misschien moet je haar even roepen in een eigen TTquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist
Ze negeert me volledig
Wacht nog steeds op antwoord
Tja...dan vliegt zo'n vermomde aasgier als jij natuurlijk weer weg...quote:
Neh...laat um dan een "ander" naamtopic openen...quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien moet je haar even roepen in een eigen TT![]()
jij bedoelt lukraak een topic openen met haar naam in de TT?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neh...laat um dan een "ander" naamtopic openen...![]()
![]()
waarom wil iedereen me ineens op msn???quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tja...dan vliegt zo'n vermomde aasgier als jij natuurlijk weer weg...
Heb jij oortjes nu eik ook op msn.... (unblocked versie bedoel ik he )![]()
Hoezo?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tja...dan vliegt zo'n vermomde aasgier als jij natuurlijk weer weg...
Heb jij oortjes nu eik ook op msn.... (unblocked versie bedoel ik he )![]()
ik zeg niets over bassie die fotootjes heeft rondgestuurdquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
waarom wil iedereen me ineens op msn???
Nee eik niet idd...een gemiddelde treinreis van Jannes van der wal was spannender eerlijk gezegd.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoezo?
Is het zo de moeite waard
Zo een ban dan he
ik heb geen foto's dus dat scheeldquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
ik zeg niets over bassie die fotootjes heeft rondgestuurd![]()
Niet ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:11 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik heb geen foto's dus dat scheeld( ik vraag me af van wie die dan waren)
Dat stoken moet bij mij een stuk subtieler hoor, hier trap ik niet inquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
jij bedoelt lukraak een topic openen met haar naam in de TT?![]()
Als die dat durft, vreet ik een jaar geen eend meer!![]()
maar de schijtert durft niet eens meer normaal ontopic te posten![]()
Bommels is zooooo doorzichtig.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat stoken moet bij mij een stuk subtieler hoor, hier trap ik niet in
Ik moest het doen van Jappie, anders zou die me via Yvonne een ban aansmerenquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat stoken moet bij mij een stuk subtieler hoor, hier trap ik niet in
ow lamaa dan, ik laat me liever blocken door exbewoonstersquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet ?![]()
Dat scheeld idd een slok op een borrel...nochthans zag het er sappig genoeg uit om me te laten verleiden tot het downen en installeren van MSN![]()
![]()
Lijkt jeroen wel die zich onder een bed probeert te verstoppenquote:
pfffrrrrtt...wat een lulverhaal...alsof ik enige invloed heb hier.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik moest het doen van Jappie, anders zou die me via Yvonne een ban aansmeren![]()
mail is ff dan ....ben nu wel nieuwsgierig wat voor lekkers hij nu weer met google heeft gevondenquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet ?![]()
Dat scheeld idd een slok op een borrel...nochthans zag het er sappig genoeg uit om me te laten verleiden tot het downen en installeren van MSN![]()
![]()
Jij beinvloed alles en iedereen, stookslet!quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
pfffrrrrtt...wat een lulverhaal...alsof ik enige invloed heb hier.![]()
Ik heb met jou geen goeie mail ervaringen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:18 schreef puntoortje het volgende:
[..]
mail is ff dan ....ben nu wel nieuwsgierig wat voor lekkers hij nu weer met google heeft gevonden
ze heeft mij in haar spamfilter gezet!quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb met jou geen goeie mail ervaringen.![]()
Als ik water was dan kon je me drinken...zo puur en rein ben ik.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij beinvloed alles en iedereen, stookslet!![]()
jij bent ook zo naief he, denkende dat dit echt de enige echte oortjes was...quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet ?![]()
![]()
Als in de gracht zeg maarquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als ik water was dan kon je me drinken...zo puur en rein ben ik.![]()
HEY, heb joe me geblokkeerd op skype?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze heeft mij in haar spamfilter gezet!![]()
opdat vervolgens de cholera kan uitbreken?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als ik water was dan kon je me drinken...zo puur en rein ben ik.![]()
Welkom op het grote blokkade feestquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:22 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
HEY, heb joe me geblokkeerd op skype?![]()
why?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb met jou geen goeie mail ervaringen.![]()
Zo jammer dit...quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
jij bent ook zo naief he, denkende dat dit echt de enige echte oortjes was...
ik weet jij zit nu alweer handkarrend achter je pctje, maar DIT is oortje dus niet
[afbeelding]
google ff op fat bitch![]()
...nee hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze heeft mij in haar spamfilter gezet!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |