Bij mij niet. Daar staat de stream al een half uur vast op de badkamer met Marlies en Micheline. Terwijl die allang op bed liggen.quote:
Kijk even bij uitzending gemist topic op fokquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Op de Talpa-site, dacht ik. Maar ik geloof dat je je daar moet registreren.
of JEROEN BATTERIJEN WISSELEN, JEROEN BATTERIJEN WISSELENquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:56 schreef WSA het volgende:
en nu BRANDALARM
Moon: jij werkt dus hier dat hele huis afquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:59 schreef Bartoli het volgende:
Sa: "Jeroen wat is je favo triootje?"
Jeroen "toch wel met deze kamer zeker"
Jeroen "dus dit komt wel goed uit"
Held.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Moon: jij werkt dus hier dat hele huis af
Jeroen : Ja zo ben ik
de opdracht begint woensdag, midden van de week zoals op de bb site staatquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:00 schreef Dropkick het volgende:
Morgen zal de weekopdracht wel beginnen met dansen en dan zal er wel bij de opdracht horen dat iedereen erbij moet blijven dus niks aan de hand voor Jeroen en de zusjes.
woensdag om 5 uur pasquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:00 schreef Dropkick het volgende:
Morgen zal de weekopdracht wel beginnen met dansen en dan zal er wel bij de opdracht horen dat iedereen erbij moet blijven dus niks aan de hand voor Jeroen en de zusjes.
Maar hij moet wel eten en drinken hebben en af en toe naar de wc kunnen. Zo makkelijk wordt dat echt niet, hoewel er misschien wel een hoop afleiding is door de weekopdracht.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:00 schreef Dropkick het volgende:
tot morgenvroeg de haan gaat redden ze het sowieso welquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:00 schreef BB6kijker het volgende:
Toch knap, had niet verwacht dat ze middernacht zouden halen. Dus toch.
Ik denk gewoon morgen bij de talpa site op programma gemistquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:56 schreef Suikeroom het volgende:
ik wil dat gedeelte met de zusjes in de dagboekkamer in de live show nog is terug zien... waar kan dat?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:00 schreef n1ek het volgende:
[..]
de opdracht begint woensdag, midden van de week zoals op de bb site staat
Dus Jeroen komt net eindelijk de kamer uit en kan meteen doorgaan met een marathon dansenquote:
nee dat zie je goedquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:01 schreef Tazmaniac het volgende:
Als de geheime missie zou slagen kunnen dus alleen: Rik, E10, Marcia, Micheline, Marlies en Tijn genomineerd worden?? Of zie ik dat verkeerd?
de vrijstelling van de zusjes is pas voor de volgende week, niet deze rondequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:01 schreef Tazmaniac het volgende:
Als de geheime missie zou slagen kunnen dus alleen: Rik, E10, Marcia, Micheline, Marlies en Tijn genomineerd worden?? Of zie ik dat verkeerd?
Mo heeft ze allemaal naar bed gestuurd.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:59 schreef Day het volgende:
Waar is de rest eigenlijk? Allemaal al naar bed?
Dat zie je verkeerd. Jeroen kon dit keer niet genomineerd worden. Als de missie slaagt zijn de meiden volgende week vrij van nominaties, maar Jeroen dus niet meer.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:01 schreef Tazmaniac het volgende:
keej thanksquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:02 schreef n1ek het volgende:
[..]
de vrijstelling van de zusjes is pas voor de volgende week, niet deze ronde
Ja en dan net zolang wachten tot iedereen weer weg is en ze de kamer weer inmogen. Lijkt me niet handig.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:02 schreef T-lex het volgende:
De zusjes moeten morgen gewoon zeggen...Goh, net was op het scherm dat we weer niet de kamer in mochten tot nader bericht.![]()
de zusjes toch ook. alle 3 zo kapot als een hond en dansen maar 48 uurquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus Jeroen komt net eindelijk de kamer uit en kan meteen doorgaan met een marathon dansen
Fijn voor Jeroen dan als ze het halen en hij moet nog mee dansen met zijn stramme botten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:00 schreef n1ek het volgende:
[..]
de opdracht begint woensdag, midden van de week zoals op de bb site staat
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:06 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Hey Jeroen, jij ook nog hier? Ja, ik kon de voordeur niet vinden.
DGK is nog wakkerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:11 schreef arneaux het volgende:
Godver. Nu moet ik naar bed.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:14 schreef berney het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat Semih niet onder het bed ligt. De uitslag was toch duidelijk zat>?
Je bent de enige niet....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:14 schreef berney het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat Semih niet onder het bed ligt. De uitslag was toch duidelijk zat>?
Snapte ik ook niet. Inmiddels heb ik begrepen dat Bridget zich vergiste door 't eerst over Semih te hebben. Die moet sowieso nog twee weken op de bank zitten. Dus werd het Jeroen, want die kan er een vrijstelling mee winnen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:14 schreef berney het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |