Waar?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:44 schreef Capaja het volgende:
Is egbert toevallig hier ?
Nee, die heeft net zijn laatste sjekkie opgestoken en dan gaat hij slapen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:44 schreef Capaja het volgende:
Is egbert toevallig hier ?
Eenschquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Als Egbert hier meeleest op dit moment: Egbert je bent een eikel!! Doe us normaal over Floris!!
dank u
o thanks, ik dacht het wel, maar wist het niet 100%quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:44 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Nee, die heeft net zijn laatste sjekkie opgestoken en dan gaat hij slapen.
Ken je hem persoonlijk?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Als Egbert hier meeleest op dit moment: Egbert je bent een eikel!! Doe us normaal over Floris!!
dank u
jezus wat ben jij een zieltje zegquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:45 schreef Tazmaniac het volgende:
dank u
Wel fijn voor hem dat Marcia hem zo FOKKING mist.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:47 schreef Capaja het volgende:
[..]
o thanks, ik dacht het wel, maar wist het niet 100%
Als eggie meeleest : Je bent een topper hoor : 100% .quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:45 schreef Tazmaniac het volgende:
dank u
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:48 schreef Capaja het volgende:
[..]
Als eggie meeleest : Je bent een topper hoor : 100% .
doen we samen nog een laatste peukie ?
waarom? Omdat ik het achterlijk vind om iemand op NL tv af te zeiken, als ie zichzelf daar niet tegen verdedigen kan..quote:
kom op zeg, wat is dat nou voor TT?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:47 schreef PC eend het volgende:
Heej mensen deze was eerder![]()
[COS 408} Joehoe, Jeroen!?
Te laat én een verkeerd nummer.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:47 schreef PC eend het volgende:
Heej mensen deze was eerder![]()
[COS 408} Joehoe, Jeroen!?
Het heeft hier in dit topic ook niks te zoeken. Stuur maar een brief ofzo.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:49 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
waarom? Omdat ik het achterlijk vind om iemand op NL tv af te zeiken, als ie zichzelf daar niet tegen verdedigen kan..
Ja ze gaan niet voor niks met hun kop op tvquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:49 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
waarom? Omdat ik het achterlijk vind om iemand op NL tv af te zeiken, als ie zichzelf daar niet tegen verdedigen kan..
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:46 schreef Day het volgende:
Mo moet gewoon weer ruzie maken met E10 en hem de toegang tot de prinsessenkamer ontzeggen en Sab moet hem daarin steunen.
Vervolgens moet ze gewoon even 2 dagen afstandelijk doen tegen Tijn, die vergeeft het haar toch wel, de puppy.
Gejat van mijn fotobijschriftquote:
He Tazmaniac domme eikel, als je hier meeleest doe ff normaalquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:49 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:50 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het heeft hier in dit topic ook niks te zoeken. Stuur maar een brief ofzo.
Goeie vraag. Weet iemand datquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:50 schreef Shirley het volgende:
Jeroen zelf heeft wel genomineerd?
Je hebt gelijk ja. Hij is ook helemaal niet vrijwillig dat huis in gestapt. Nee, na al die weken kennen we hem niet een beetje. Nee, je hebt helemaal gelijk hoor.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:49 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
yep vast op Rik of Tijnquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:50 schreef Shirley het volgende:
Doe ff niet.quote:
thanks.. ik ga maar weer ontopic geloof ik..quote:
Da's een goeie vraag ja. Zou wel kunnen toen hij nog zat te wachten.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:50 schreef Shirley het volgende:
Humor heeft hij gelukkig wel.......quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:51 schreef T-lex het volgende:
En die Jeroen die laat zich graag gebruiken...die mag nog bij ze in bed liggen ook.![]()
Hij maakte net al een grapje..."als E10 hier achter komt, gaat tie echt niet leuk vinden"![]()
Merciquote:
Ik zou net zolang doorgaan tot ie dichtging en dat was ie al, dus als jij niet zo een onnodige toevoeging zou doen, was ik al gestoptquote:
ik weet het nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
MerciZal geen verrassing zijn naar wie zijn stem is gegaan
![]()
denk het niet.. morgen worden de nominaties bekend gemaakt en als ze dan gaan tellen.....quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:53 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Da's een goeie vraag ja. Zou wel kunnen toen hij nog zat te wachten.
Ja daar gebeurt na 30 seconden toch niks meerquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:55 schreef Peter6000 het volgende:
De bedbeelden van Semih en Micheline zijn weggedraaid.
ze hebben geen infrarood ogen he, ze moeten wel eerst het licht aan doenquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:54 schreef arneaux het volgende:
Dan kan Jeroen wel in dat bed gaan liggen, maar als er dan iemand binnenkomt ziet die dat meteen.. Ze moeten gewoon meer op zoek gaan naar die sleutel.
jeroen stemt rikquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:55 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik weet het niet
vrijdagnacht waren tijn en jeroen anders best vrienden had ik het idee
Ja, dit is vragen om moeilijkheden. Naast het bed en een hoop kussens eroverheen lijkt me nog de beste optie.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:54 schreef arneaux het volgende:
Dan kan Jeroen wel in dat bed gaan liggen, maar als er dan iemand binnenkomt ziet die dat meteen.. Ze moeten gewoon meer op zoek gaan naar die sleutel.
Jeroen is blond en wat krullerig.. Sabrina ook. Straks gaat Etienne Jeroen betastenquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:54 schreef arneaux het volgende:
Denk het ook niet...want hij moest die bril al opzetten na de uitleg, "klaar voor vertrek" dus.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:53 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Da's een goeie vraag ja. Zou wel kunnen toen hij nog zat te wachten.
Op S4 welquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:56 schreef Shirley het volgende:
Ik heb geen beeld van de prinsessenkamer, alleen geluid.
Maar toen waren ze allebei knetterlam. Nuchter komen die alpha-mannetjesgevoelens weer naar bovenquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:55 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik weet het niet
vrijdagnacht waren tijn en jeroen anders best vrienden had ik het idee
Misschien maken ze ze pas woensdag bekend. Is al wel eens eerder gebeurd.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:55 schreef natronic het volgende:
[..]
denk het niet.. morgen worden de nominaties bekend gemaakt en als ze dan gaan tellen.....
hehehhequote:Op maandag 9 oktober 2006 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jeroen is blond en wat krullerig.. Sabrina ook. Straks gaat Etienne Jeroen betasten
Beetje opmaken, BH van Saar aan met wat sokken erin, moet kunnen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jeroen is blond en wat krullerig.. Sabrina ook. Straks gaat Etienne Jeroen betasten
jeroen stinkt gewoon als het tot woensdag volgehouden wordtquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:57 schreef n1ek het volgende:
Jeroen kan ook niet bij zn koffer ofwel..
Op de Talpa-site, dacht ik. Maar ik geloof dat je je daar moet registreren.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:56 schreef Suikeroom het volgende:
ik wil dat gedeelte met de zusjes in de dagboekkamer in de live show nog is terug zien... waar kan dat?
Hij heeft dus al wel genomineerd. Dat vertelde hij net zelf.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:57 schreef T-lex het volgende:
[..]
Denk het ook niet...want hij moest die bril al opzetten na de uitleg, "klaar voor vertrek" dus.
kan ook eigenlijk niet als ze de nominaties bekend willen maken. Dan komt bijvoorbeeld Rik op de bank omdat hij 2 stemmen zou hebben. En alleen E10 heeft verder op hem gestemd...lijkt me in ieder geval ook niet zo slim van BB.
Morgen op talpa site gemiste progamma'squote:Op maandag 9 oktober 2006 23:56 schreef Suikeroom het volgende:
ik wil dat gedeelte met de zusjes in de dagboekkamer in de live show nog is terug zien... waar kan dat?
Bij mij niet. Daar staat de stream al een half uur vast op de badkamer met Marlies en Micheline. Terwijl die allang op bed liggen.quote:
Kijk even bij uitzending gemist topic op fokquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Op de Talpa-site, dacht ik. Maar ik geloof dat je je daar moet registreren.
of JEROEN BATTERIJEN WISSELEN, JEROEN BATTERIJEN WISSELENquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:56 schreef WSA het volgende:
en nu BRANDALARM
Moon: jij werkt dus hier dat hele huis afquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:59 schreef Bartoli het volgende:
Sa: "Jeroen wat is je favo triootje?"
Jeroen "toch wel met deze kamer zeker"
Jeroen "dus dit komt wel goed uit"
Held.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Moon: jij werkt dus hier dat hele huis af
Jeroen : Ja zo ben ik
de opdracht begint woensdag, midden van de week zoals op de bb site staatquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:00 schreef Dropkick het volgende:
Morgen zal de weekopdracht wel beginnen met dansen en dan zal er wel bij de opdracht horen dat iedereen erbij moet blijven dus niks aan de hand voor Jeroen en de zusjes.
woensdag om 5 uur pasquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:00 schreef Dropkick het volgende:
Morgen zal de weekopdracht wel beginnen met dansen en dan zal er wel bij de opdracht horen dat iedereen erbij moet blijven dus niks aan de hand voor Jeroen en de zusjes.
Maar hij moet wel eten en drinken hebben en af en toe naar de wc kunnen. Zo makkelijk wordt dat echt niet, hoewel er misschien wel een hoop afleiding is door de weekopdracht.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:00 schreef Dropkick het volgende:
tot morgenvroeg de haan gaat redden ze het sowieso welquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:00 schreef BB6kijker het volgende:
Toch knap, had niet verwacht dat ze middernacht zouden halen. Dus toch.
Ik denk gewoon morgen bij de talpa site op programma gemistquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:56 schreef Suikeroom het volgende:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:00 schreef n1ek het volgende:
[..]
de opdracht begint woensdag, midden van de week zoals op de bb site staat
Dus Jeroen komt net eindelijk de kamer uit en kan meteen doorgaan met een marathon dansenquote:
nee dat zie je goedquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:01 schreef Tazmaniac het volgende:
Als de geheime missie zou slagen kunnen dus alleen: Rik, E10, Marcia, Micheline, Marlies en Tijn genomineerd worden?? Of zie ik dat verkeerd?
de vrijstelling van de zusjes is pas voor de volgende week, niet deze rondequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:01 schreef Tazmaniac het volgende:
Als de geheime missie zou slagen kunnen dus alleen: Rik, E10, Marcia, Micheline, Marlies en Tijn genomineerd worden?? Of zie ik dat verkeerd?
Mo heeft ze allemaal naar bed gestuurd.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:59 schreef Day het volgende:
Waar is de rest eigenlijk? Allemaal al naar bed?
Dat zie je verkeerd. Jeroen kon dit keer niet genomineerd worden. Als de missie slaagt zijn de meiden volgende week vrij van nominaties, maar Jeroen dus niet meer.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:01 schreef Tazmaniac het volgende:
keej thanksquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:02 schreef n1ek het volgende:
[..]
de vrijstelling van de zusjes is pas voor de volgende week, niet deze ronde
Ja en dan net zolang wachten tot iedereen weer weg is en ze de kamer weer inmogen. Lijkt me niet handig.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:02 schreef T-lex het volgende:
De zusjes moeten morgen gewoon zeggen...Goh, net was op het scherm dat we weer niet de kamer in mochten tot nader bericht.![]()
de zusjes toch ook. alle 3 zo kapot als een hond en dansen maar 48 uurquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus Jeroen komt net eindelijk de kamer uit en kan meteen doorgaan met een marathon dansen
Fijn voor Jeroen dan als ze het halen en hij moet nog mee dansen met zijn stramme botten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:00 schreef n1ek het volgende:
[..]
de opdracht begint woensdag, midden van de week zoals op de bb site staat
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:06 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Hey Jeroen, jij ook nog hier? Ja, ik kon de voordeur niet vinden.
DGK is nog wakkerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:11 schreef arneaux het volgende:
Godver. Nu moet ik naar bed.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:14 schreef berney het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat Semih niet onder het bed ligt. De uitslag was toch duidelijk zat>?
Je bent de enige niet....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:14 schreef berney het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat Semih niet onder het bed ligt. De uitslag was toch duidelijk zat>?
Snapte ik ook niet. Inmiddels heb ik begrepen dat Bridget zich vergiste door 't eerst over Semih te hebben. Die moet sowieso nog twee weken op de bank zitten. Dus werd het Jeroen, want die kan er een vrijstelling mee winnen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:14 schreef berney het volgende:
Psies Semih kan er niets mee verdienen, maar Jeroen ook niet meer.quote:
Jeroen wordt automatisch vrijgesteld, ongeacht of de opdracht slaagt of niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Snapte ik ook niet. Inmiddels heb ik begrepen dat Bridget zich vergiste door 't eerst over Semih te hebben. Die moet sowieso nog twee weken op de bank zitten. Dus werd het Jeroen, want die kan er een vrijstelling mee winnen.
Trusten Arneaux![]()
Ja psies Jeroen heeft er zelfs belang bij om de opdracht te laten mislukkenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jeroen wordt automatisch vrijgesteld, ongeacht of de opdracht slaagt of niet.
Als het Semih zou zijn geweest, was hij gewoon genomineerd geweest, ongeacht of de opdracht slaagt of niet.
De zusjes hebben wel belang bij de opdracht, die kunnen volgende week een nominatievrijstelling verdienen.
Het enige wat ik zelf niet weet, is of Jeroen daarvan op de hoogte is.
Ik had ook het idee dat Bridget zich vergiste in de uitzending.
Valt nog wat te praten over de streams...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Saaaaaaaaaaie streams
En als het mislukt? Automatisch genomineerd en een week op water en broodquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Jeroen kon dit keer niet genomineerd worden. Als de missie slaagt zijn de meiden volgende week vrij van nominaties, maar Jeroen dus niet meer.
Dat is niet gezegd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En als het mislukt? Automatisch genomineerd en een week op water en brood![]()
Kon het in de streamverslagen niet vinden![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:28 schreef Djep het volgende:
Semih op...
Nee hoor de geheime missie heeft niets te maken met de weekopdracht.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En als het mislukt? Automatisch genomineerd en een week op water en brood![]()
Kon het in de streamverslagen niet vinden![]()
Strikt genomen wel, want dan heeft hij volgende week minder kans om zelf genomineerd te worden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:26 schreef AliceD het volgende:
[..]
Ja psies Jeroen heeft er zelfs belang bij om de opdracht te laten mislukken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Strikt genomen wel, want dan heeft hij volgende week minder kans om zelf genomineerd te worden.
Maar nu ik erover nadenk, geloof ik niet dat hij weet, wat de beloning voor het slagen van de weekgeheime opdracht is.
Dan had hij bijvoorbeeld een kwijtschelding kunnen verdienen, m.a.w. niet meer verplicht op de bank.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als het Semih zou zijn geweest, was hij gewoon genomineerd geweest, ongeacht of de opdracht slaagt of niet.
Dat was wel zo eerlijk geweest vind ik.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:34 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Dan had hij bijvoorbeeld een kwijtschelding kunnen verdienen, m.a.w. niet meer verplicht op de bank.
Dat verwacht ik ook.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:35 schreef paultjuhhh het volgende:
gaat er nog wat gebeurne
Dus behalve het ontlopen van een nominatie (die de zusjes voorlopig toch niet krijgen) staat er weinig op het spelquote:
De zussen zeiden aan het begin dat ie alles onder het best moest tiefen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus behalve het ontlopen van een nominatie (die de zusjes voorlopig toch niet krijgen) staat er weinig op het spel![]()
BB harder dan ooit![]()
ONtopic, Waar is de kleding van Jeroen gebleven? Mag hij zich omkleden![]()
van de koffie, douwe egberts, maar dat mogen ze ivm reclame niet noemenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:49 schreef Ice_rulez het volgende:
Wie is Egbert?
hij krijgt de "hoerenbroek" van Monique (haar woorden) en een muizenshirt uit het washok. Verder gaan ze nog een boxershort jatten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus behalve het ontlopen van een nominatie (die de zusjes voorlopig toch niet krijgen) staat er weinig op het spel![]()
BB harder dan ooit![]()
ONtopic, Waar is de kleding van Jeroen gebleven? Mag hij zich omkleden![]()
En gedroeg nhij zich als ouwe Egbertquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:51 schreef Djep het volgende:
[..]
van de koffie, douwe egberts, maar dat mogen ze ivm reclame niet noemen
wie?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:52 schreef AliceD het volgende:
[..]
En gedroeg nhij zich als ouwe Egbert
Slaap je altijd zonder slipje in hotelkamers?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:42 schreef smikkeltje het volgende:
Gaat de deur naar binnen open?? Anders kan je heel mekkelijk een stuk van je slipje of iets anders onder de deur leggen . Als de deur dan open gaat stroopt het op en gaat de deur niet open. (dat doe ik altijd als ik slaap op hotelkamers :-)
Ik denk niet dat Bridget zich vergiste in het feit dat Jeroen de geheime opdracht moest vervullen. Hij heeft namelijk nominatie vrijstelling hiervoor gekregen, dat kan als beloning gezien worden omdat hij de meeste stemmen had om te mogen blijven.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:24 schreef Peter6000 het volgende:
Ik had ook het idee dat Bridget zich vergiste in de uitzending.
Dan snap ik dat hele nominatie gedoe/ bellen/sms-en niet meer. Het bewijst maar weer eens dat, dat absoluut geen zin heeft. Alleen spekken ze daarmee Talpa. Ze wijzigen op laatste moment nog hun "plannen". terwijl het publiek gepsroken heeft.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Snapte ik ook niet. Inmiddels heb ik begrepen dat Bridget zich vergiste door 't eerst over Semih te hebben. Die moet sowieso nog twee weken op de bank zitten. Dus werd het Jeroen, want die kan er een vrijstelling mee winnen.
Trusten Arneaux![]()
Aan de gezichtsuitdrukking van M. te zien, was ze opgelucht! Schijnbaar ging het goed met de missie!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:14 schreef Spablauw het volgende:
Tijn en Monique wakker op de gang.
Dat valt minder op voor als er iemand toevallig binnenkomtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:13 schreef kukeleku het volgende:
Jeroen ligt naast het bed te slapen onder de dekbedden van de zusjes![]()
[afbeelding]
Hehe en Tijn was er vlot bij om het ook even te checkenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:38 schreef kukeleku het volgende:
Mo checkt of haar kont rood is na een klap van Tijn met handdoek.
[afbeelding]
Die was goed inderdaadquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:51 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb liever dat ik ziek word van chloor dan van bacterieën, dan weet ik zeker dat ik schoon ben van binnen.![]()
De quote van de dag wel, dit.
En die zusjes zijn blij dat ze hem uit de kamer kunnen houdenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:54 schreef T-lex het volgende:
Tijn heeft er helemaal geen probleem mee, die extra aandacht van de zusjes.![]()
Heb hem nog nooit zo vrolijk brood zien maken.![]()
En hij krijgt er voor die uitspraak goed van langsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:06 schreef Capaja het volgende:
tijn tegen mo : volgens mij was jij vroeger heel knap
Haar leeftijd en het ouder worden is bij Mo haar zwakke plek....zij heeft hier volgens mij echt veel moeite mee.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:06 schreef Capaja het volgende:
tijn tegen mo : volgens mij was jij vroeger heel knap
Die drogredenering viel me ook opquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:11 schreef Peter6000 het volgende:
Die is wel heel makkelijk, dat het je eigen referentiekadar is hoe je een opmerking oppakt.
Dan kan je dus onbeperkt beledigen, het ligt toch aan het referentiekader van de ander.
iddquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:21 schreef Peter6000 het volgende:
Het verlangen naar hetgene wat je niet hebt.
Daar komt het idd op neer, Monique.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:15 schreef arneaux het volgende:. Jeroen ligt er dus nog steeds.
Eerlijk gezegd hoop ik dat Jeroen BB wint.
Het is echt een inspannende opdracht die die 2 nepblondines hebbenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:32 schreef arneaux het volgende:
Jezus BB, laat ze wat doen.
hij is leuk want kan op elk moment wel eens mislukken als ze niet oplettend zijnquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het is echt een inspannende opdracht die die 2 nepblondines hebben
Je zal maar een grote boodschap moeten doenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:37 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hij is leuk want kan op elk moment wel eens mislukken als ze niet oplettend zijn. Ze smokkelen ook eten mee naar de kamer dat het nog niemand opgevallen is
![]()
is toch gisteren ook al gelukt met jeroenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:39 schreef Inca het volgende:
[..]
Je zal maar een grote boodschap moeten doen
Nou, je hebt invloed.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:47 schreef Ecila111 het volgende:
Leuke suggestie: een stream op Jeroen.....?
ze zijn slimmer dan ze zich voordoen die 2quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:02 schreef T-lex het volgende:
Wat me nu ook weer opvalt is dat E10 steeds afdruipt zolang de zusjes bij Tijn blijven hangen.![]()
Ideaal voor hun eigenlijk. Als E10 dan weer pleite is kan Mo ff Tijn bezig houden. En ondertussen kan Sa als dat nodig is Jeroen even opzoeken.
Dacht gisteren dat het niks zou worden die opdracht. Maar krijg het idee dat het te doen is.![]()
Wat me vooral opvalt is dat Rik veel naar Etiënne toetrekt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:02 schreef T-lex het volgende:
Wat me nu ook weer opvalt is dat E10 steeds afdruipt zolang de zusjes bij Tijn blijven hangen.![]()
Ideaal voor hun eigenlijk. Als E10 dan weer pleite is kan Mo ff Tijn bezig houden. En ondertussen kan Sa als dat nodig is Jeroen even opzoeken.
Dacht gisteren dat het niks zou worden die opdracht. Maar krijg het idee dat het te doen is.![]()
Ik hou d'r van..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ze zijn slimmer dan ze zich voordoen die 2![]()
semih heeft een tijd lang als grapje iets veranderd in de kamer, de zusjes moesten dat raden wat dat was, hij deed dit stiekem als de zusjes hem niet de kamer in zagen gaan, dus moet Jeroen wel verstopt blijven.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:15 schreef arneaux het volgende:
Jeroen kan nu toch wel in bed gaan liggen? Ik neem aan dat niemand zomaar ongevraagd die princessenkamer oploopt.
Ah okay.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:18 schreef Verida het volgende:
[..]
semih heeft een tijd lang als grapje iets veranderd in de kamer, de zusjes moesten dat raden wat dat was, hij deed dit stiekem als de zusjes hem niet de kamer in zagen gaan, dus moet Jeroen wel verstopt blijven.
zoals ik vraagtekens zet dat jij vind dat Jeroen moet winnenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:19 schreef arneaux het volgende:
De bewoners zetten ook vraagtekens bij het vertrekken van Jeroen.
Jeroen is wel al weken een autoriteit op het gebied van "onzichtbaar aanwezig zijn"quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:19 schreef natronic het volgende:
[..]
zoals ik vraagtekens zet dat jij vind dat Jeroen moet winnen![]()
heeft die onder het bed staanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:07 schreef arneaux het volgende:
Nou Jeroen wordt ook maar aan zijn lot overgelaten, die moet natuurlijk ook eten.
zo onzichtbaar is Jeroen nu ook weer niet. Hij heeft E10 geholpen toen die met een probleem zat nadat opgeklopte coming out verhaal, heeft tijn geholpen bij dat oplossingsdebat tussen tijn en sem, en heeft egbert geholpen toen met dat sa gevalletje. Kortom in mijn ogen is Marcia (buiten dat feestje van 2 weken terug na) meer nietszeggender dan jeroen. En btw wat voegen Micheline en Marlies nu toe? Mich is het schoothondje van Sem en Marlies die lult met iedereen mee wat ze egl niet meentquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:24 schreef demins het volgende:
[..]
Jeroen is wel al weken een autoriteit op het gebied van "onzichtbaar aanwezig zijn"![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:32 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zo onzichtbaar is Jeroen nu ook weer niet. Hij heeft E10 geholpen toen die met een probleem zat nadat opgeklopte coming out verhaal, heeft tijn geholpen bij dat oplossingsdebat tussen tijn en sem, en heeft egbert geholpen toen met dat sa gevalletje. Kortom in mijn ogen is Marcia (buiten dat feestje van 2 weken terug na) meer nietszeggender dan jeroen. En btw wat voegen Micheline en Marlies nu toe? Mich is het schoothondje van Sem en Marlies die lult met iedereen mee wat ze egl niet meent. Kortom Jeroen is nog de normaalste in huis. En daarbij wat zou je je veel mengen in discussies als het 9 van de 10x niet hoeft
![]()
Inderdaad, ik denk dat als het er op aan komt je een gouden jongen aan Jeroen hebt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:32 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zo onzichtbaar is Jeroen nu ook weer niet. Hij heeft E10 geholpen toen die met een probleem zat nadat opgeklopte coming out verhaal, heeft tijn geholpen bij dat oplossingsdebat tussen tijn en sem, en heeft egbert geholpen toen met dat sa gevalletje. Kortom in mijn ogen is Marcia (buiten dat feestje van 2 weken terug na) meer nietszeggender dan jeroen. En btw wat voegen Micheline en Marlies nu toe? Mich is het schoothondje van Sem en Marlies die lult met iedereen mee wat ze egl niet meent. Kortom Jeroen is nog de normaalste in huis. En daarbij wat zou je je veel mengen in discussies als het 9 van de 10x niet hoeft
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:38 schreef demins het volgende:
Ik vind Jeroen ook een lieverd, hoor. Ik bedoelde niet meer te zeggen dan dat hij de juiste eigenschappen bezit om deze geheime missie tot een goed einde te brengen...![]()
Geluk dat Mo gister daar goed heeft geswiffert.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:40 schreef mamapan het volgende:
En zo nog een hele dag doorbrengen, ik heb te doen met Jeroen![]()
[afbeelding]
Nou maar hopen dat-ie niet allergisch is voor Gerbera's!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:42 schreef Ecila111 het volgende:
Vandaar steeds die shot op die Gerberaas!
Sabrina is zorgzaam, lief, mooi, heeft humor: kortom alles wat ik bij Marlies nog niet bespeurt heb.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:55 schreef mamapan het volgende:
Tijn en Marlies hebben een gesprek over Sabrina. Marlies vindt dat je met haar geen serieus gesprek kan voeren.
Tijn praat het goed en zegt dat ze buiten wel anders zal zijn, want hoe zou je anders alleen een kind kunnen opvoeden.
Marlies beaamt dat...... natuurlijk
[afbeelding]
Hoe zou jij Marlies haar stem dan omschrijven?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:06 schreef neferhone het volgende:
de zeikstem heeft micheline
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |