jeroen stemt rikquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:55 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik weet het niet
vrijdagnacht waren tijn en jeroen anders best vrienden had ik het idee
Ja, dit is vragen om moeilijkheden. Naast het bed en een hoop kussens eroverheen lijkt me nog de beste optie.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:54 schreef arneaux het volgende:
Dan kan Jeroen wel in dat bed gaan liggen, maar als er dan iemand binnenkomt ziet die dat meteen.. Ze moeten gewoon meer op zoek gaan naar die sleutel.
Jeroen is blond en wat krullerig.. Sabrina ook. Straks gaat Etienne Jeroen betastenquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:54 schreef arneaux het volgende:
Dan kan Jeroen wel in dat bed gaan liggen, maar als er dan iemand binnenkomt ziet die dat meteen.. Ze moeten gewoon meer op zoek gaan naar die sleutel.
Denk het ook niet...want hij moest die bril al opzetten na de uitleg, "klaar voor vertrek" dus.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:53 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Da's een goeie vraag ja. Zou wel kunnen toen hij nog zat te wachten.
Op S4 welquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:56 schreef Shirley het volgende:
Ik heb geen beeld van de prinsessenkamer, alleen geluid.
Maar toen waren ze allebei knetterlam. Nuchter komen die alpha-mannetjesgevoelens weer naar bovenquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:55 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik weet het niet
vrijdagnacht waren tijn en jeroen anders best vrienden had ik het idee
Misschien maken ze ze pas woensdag bekend. Is al wel eens eerder gebeurd.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:55 schreef natronic het volgende:
[..]
denk het niet.. morgen worden de nominaties bekend gemaakt en als ze dan gaan tellen.....
hehehhequote:Op maandag 9 oktober 2006 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jeroen is blond en wat krullerig.. Sabrina ook. Straks gaat Etienne Jeroen betasten
Beetje opmaken, BH van Saar aan met wat sokken erin, moet kunnen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jeroen is blond en wat krullerig.. Sabrina ook. Straks gaat Etienne Jeroen betasten
jeroen stinkt gewoon als het tot woensdag volgehouden wordtquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:57 schreef n1ek het volgende:
Jeroen kan ook niet bij zn koffer ofwel..
Op de Talpa-site, dacht ik. Maar ik geloof dat je je daar moet registreren.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:56 schreef Suikeroom het volgende:
ik wil dat gedeelte met de zusjes in de dagboekkamer in de live show nog is terug zien... waar kan dat?
Hij heeft dus al wel genomineerd. Dat vertelde hij net zelf.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:57 schreef T-lex het volgende:
[..]
Denk het ook niet...want hij moest die bril al opzetten na de uitleg, "klaar voor vertrek" dus.
kan ook eigenlijk niet als ze de nominaties bekend willen maken. Dan komt bijvoorbeeld Rik op de bank omdat hij 2 stemmen zou hebben. En alleen E10 heeft verder op hem gestemd...lijkt me in ieder geval ook niet zo slim van BB.
Morgen op talpa site gemiste progamma'squote:Op maandag 9 oktober 2006 23:56 schreef Suikeroom het volgende:
ik wil dat gedeelte met de zusjes in de dagboekkamer in de live show nog is terug zien... waar kan dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |