Eenschquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Als Egbert hier meeleest op dit moment: Egbert je bent een eikel!! Doe us normaal over Floris!!
dank u
o thanks, ik dacht het wel, maar wist het niet 100%quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:44 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Nee, die heeft net zijn laatste sjekkie opgestoken en dan gaat hij slapen.
Ken je hem persoonlijk?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Als Egbert hier meeleest op dit moment: Egbert je bent een eikel!! Doe us normaal over Floris!!
dank u
jezus wat ben jij een zieltje zegquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:45 schreef Tazmaniac het volgende:
dank u
Wel fijn voor hem dat Marcia hem zo FOKKING mist.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:47 schreef Capaja het volgende:
[..]
o thanks, ik dacht het wel, maar wist het niet 100%
Als eggie meeleest : Je bent een topper hoor : 100% .quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:45 schreef Tazmaniac het volgende:
dank u
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:48 schreef Capaja het volgende:
[..]
Als eggie meeleest : Je bent een topper hoor : 100% .
doen we samen nog een laatste peukie ?
waarom? Omdat ik het achterlijk vind om iemand op NL tv af te zeiken, als ie zichzelf daar niet tegen verdedigen kan..quote:
kom op zeg, wat is dat nou voor TT?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:47 schreef PC eend het volgende:
Heej mensen deze was eerder![]()
[COS 408} Joehoe, Jeroen!?
Te laat én een verkeerd nummer.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:47 schreef PC eend het volgende:
Heej mensen deze was eerder![]()
[COS 408} Joehoe, Jeroen!?
Het heeft hier in dit topic ook niks te zoeken. Stuur maar een brief ofzo.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:49 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
waarom? Omdat ik het achterlijk vind om iemand op NL tv af te zeiken, als ie zichzelf daar niet tegen verdedigen kan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |