Waar?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:44 schreef Capaja het volgende:
Is egbert toevallig hier ?
Nee, die heeft net zijn laatste sjekkie opgestoken en dan gaat hij slapen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:44 schreef Capaja het volgende:
Is egbert toevallig hier ?
Eenschquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Als Egbert hier meeleest op dit moment: Egbert je bent een eikel!! Doe us normaal over Floris!!
dank u
o thanks, ik dacht het wel, maar wist het niet 100%quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:44 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Nee, die heeft net zijn laatste sjekkie opgestoken en dan gaat hij slapen.
Ken je hem persoonlijk?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Als Egbert hier meeleest op dit moment: Egbert je bent een eikel!! Doe us normaal over Floris!!
dank u
jezus wat ben jij een zieltje zegquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:45 schreef Tazmaniac het volgende:
dank u
Wel fijn voor hem dat Marcia hem zo FOKKING mist.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:47 schreef Capaja het volgende:
[..]
o thanks, ik dacht het wel, maar wist het niet 100%
Als eggie meeleest : Je bent een topper hoor : 100% .quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:45 schreef Tazmaniac het volgende:
dank u
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:48 schreef Capaja het volgende:
[..]
Als eggie meeleest : Je bent een topper hoor : 100% .
doen we samen nog een laatste peukie ?
waarom? Omdat ik het achterlijk vind om iemand op NL tv af te zeiken, als ie zichzelf daar niet tegen verdedigen kan..quote:
kom op zeg, wat is dat nou voor TT?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:47 schreef PC eend het volgende:
Heej mensen deze was eerder![]()
[COS 408} Joehoe, Jeroen!?
Te laat én een verkeerd nummer.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:47 schreef PC eend het volgende:
Heej mensen deze was eerder![]()
[COS 408} Joehoe, Jeroen!?
Het heeft hier in dit topic ook niks te zoeken. Stuur maar een brief ofzo.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:49 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
waarom? Omdat ik het achterlijk vind om iemand op NL tv af te zeiken, als ie zichzelf daar niet tegen verdedigen kan..
Ja ze gaan niet voor niks met hun kop op tvquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:49 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
waarom? Omdat ik het achterlijk vind om iemand op NL tv af te zeiken, als ie zichzelf daar niet tegen verdedigen kan..
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:46 schreef Day het volgende:
Mo moet gewoon weer ruzie maken met E10 en hem de toegang tot de prinsessenkamer ontzeggen en Sab moet hem daarin steunen.
Vervolgens moet ze gewoon even 2 dagen afstandelijk doen tegen Tijn, die vergeeft het haar toch wel, de puppy.
Gejat van mijn fotobijschriftquote:
He Tazmaniac domme eikel, als je hier meeleest doe ff normaalquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:49 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:50 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het heeft hier in dit topic ook niks te zoeken. Stuur maar een brief ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |