Dat valt minder op voor als er iemand toevallig binnenkomtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:13 schreef kukeleku het volgende:
Jeroen ligt naast het bed te slapen onder de dekbedden van de zusjes![]()
[afbeelding]
Hehe en Tijn was er vlot bij om het ook even te checkenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:38 schreef kukeleku het volgende:
Mo checkt of haar kont rood is na een klap van Tijn met handdoek.
[afbeelding]
Die was goed inderdaadquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:51 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb liever dat ik ziek word van chloor dan van bacterieën, dan weet ik zeker dat ik schoon ben van binnen.![]()
De quote van de dag wel, dit.
En die zusjes zijn blij dat ze hem uit de kamer kunnen houdenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:54 schreef T-lex het volgende:
Tijn heeft er helemaal geen probleem mee, die extra aandacht van de zusjes.![]()
Heb hem nog nooit zo vrolijk brood zien maken.![]()
En hij krijgt er voor die uitspraak goed van langsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:06 schreef Capaja het volgende:
tijn tegen mo : volgens mij was jij vroeger heel knap
Haar leeftijd en het ouder worden is bij Mo haar zwakke plek....zij heeft hier volgens mij echt veel moeite mee.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:06 schreef Capaja het volgende:
tijn tegen mo : volgens mij was jij vroeger heel knap
Die drogredenering viel me ook opquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:11 schreef Peter6000 het volgende:
Die is wel heel makkelijk, dat het je eigen referentiekadar is hoe je een opmerking oppakt.
Dan kan je dus onbeperkt beledigen, het ligt toch aan het referentiekader van de ander.
iddquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:21 schreef Peter6000 het volgende:
Het verlangen naar hetgene wat je niet hebt.
Daar komt het idd op neer, Monique.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:15 schreef arneaux het volgende:. Jeroen ligt er dus nog steeds.
Eerlijk gezegd hoop ik dat Jeroen BB wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |