Het is echt een inspannende opdracht die die 2 nepblondines hebbenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:32 schreef arneaux het volgende:
Jezus BB, laat ze wat doen.
hij is leuk want kan op elk moment wel eens mislukken als ze niet oplettend zijnquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het is echt een inspannende opdracht die die 2 nepblondines hebben
Je zal maar een grote boodschap moeten doenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:37 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hij is leuk want kan op elk moment wel eens mislukken als ze niet oplettend zijn. Ze smokkelen ook eten mee naar de kamer dat het nog niemand opgevallen is
![]()
is toch gisteren ook al gelukt met jeroenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:39 schreef Inca het volgende:
[..]
Je zal maar een grote boodschap moeten doen
Nou, je hebt invloed.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:47 schreef Ecila111 het volgende:
Leuke suggestie: een stream op Jeroen.....?
ze zijn slimmer dan ze zich voordoen die 2quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:02 schreef T-lex het volgende:
Wat me nu ook weer opvalt is dat E10 steeds afdruipt zolang de zusjes bij Tijn blijven hangen.![]()
Ideaal voor hun eigenlijk. Als E10 dan weer pleite is kan Mo ff Tijn bezig houden. En ondertussen kan Sa als dat nodig is Jeroen even opzoeken.
Dacht gisteren dat het niks zou worden die opdracht. Maar krijg het idee dat het te doen is.![]()
Wat me vooral opvalt is dat Rik veel naar Etiënne toetrekt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:02 schreef T-lex het volgende:
Wat me nu ook weer opvalt is dat E10 steeds afdruipt zolang de zusjes bij Tijn blijven hangen.![]()
Ideaal voor hun eigenlijk. Als E10 dan weer pleite is kan Mo ff Tijn bezig houden. En ondertussen kan Sa als dat nodig is Jeroen even opzoeken.
Dacht gisteren dat het niks zou worden die opdracht. Maar krijg het idee dat het te doen is.![]()
Ik hou d'r van..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ze zijn slimmer dan ze zich voordoen die 2![]()
semih heeft een tijd lang als grapje iets veranderd in de kamer, de zusjes moesten dat raden wat dat was, hij deed dit stiekem als de zusjes hem niet de kamer in zagen gaan, dus moet Jeroen wel verstopt blijven.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:15 schreef arneaux het volgende:
Jeroen kan nu toch wel in bed gaan liggen? Ik neem aan dat niemand zomaar ongevraagd die princessenkamer oploopt.
Ah okay.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:18 schreef Verida het volgende:
[..]
semih heeft een tijd lang als grapje iets veranderd in de kamer, de zusjes moesten dat raden wat dat was, hij deed dit stiekem als de zusjes hem niet de kamer in zagen gaan, dus moet Jeroen wel verstopt blijven.
zoals ik vraagtekens zet dat jij vind dat Jeroen moet winnenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:19 schreef arneaux het volgende:
De bewoners zetten ook vraagtekens bij het vertrekken van Jeroen.
Jeroen is wel al weken een autoriteit op het gebied van "onzichtbaar aanwezig zijn"quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:19 schreef natronic het volgende:
[..]
zoals ik vraagtekens zet dat jij vind dat Jeroen moet winnen![]()
heeft die onder het bed staanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:07 schreef arneaux het volgende:
Nou Jeroen wordt ook maar aan zijn lot overgelaten, die moet natuurlijk ook eten.
zo onzichtbaar is Jeroen nu ook weer niet. Hij heeft E10 geholpen toen die met een probleem zat nadat opgeklopte coming out verhaal, heeft tijn geholpen bij dat oplossingsdebat tussen tijn en sem, en heeft egbert geholpen toen met dat sa gevalletje. Kortom in mijn ogen is Marcia (buiten dat feestje van 2 weken terug na) meer nietszeggender dan jeroen. En btw wat voegen Micheline en Marlies nu toe? Mich is het schoothondje van Sem en Marlies die lult met iedereen mee wat ze egl niet meentquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:24 schreef demins het volgende:
[..]
Jeroen is wel al weken een autoriteit op het gebied van "onzichtbaar aanwezig zijn"![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:32 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zo onzichtbaar is Jeroen nu ook weer niet. Hij heeft E10 geholpen toen die met een probleem zat nadat opgeklopte coming out verhaal, heeft tijn geholpen bij dat oplossingsdebat tussen tijn en sem, en heeft egbert geholpen toen met dat sa gevalletje. Kortom in mijn ogen is Marcia (buiten dat feestje van 2 weken terug na) meer nietszeggender dan jeroen. En btw wat voegen Micheline en Marlies nu toe? Mich is het schoothondje van Sem en Marlies die lult met iedereen mee wat ze egl niet meent. Kortom Jeroen is nog de normaalste in huis. En daarbij wat zou je je veel mengen in discussies als het 9 van de 10x niet hoeft
![]()
Inderdaad, ik denk dat als het er op aan komt je een gouden jongen aan Jeroen hebt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:32 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zo onzichtbaar is Jeroen nu ook weer niet. Hij heeft E10 geholpen toen die met een probleem zat nadat opgeklopte coming out verhaal, heeft tijn geholpen bij dat oplossingsdebat tussen tijn en sem, en heeft egbert geholpen toen met dat sa gevalletje. Kortom in mijn ogen is Marcia (buiten dat feestje van 2 weken terug na) meer nietszeggender dan jeroen. En btw wat voegen Micheline en Marlies nu toe? Mich is het schoothondje van Sem en Marlies die lult met iedereen mee wat ze egl niet meent. Kortom Jeroen is nog de normaalste in huis. En daarbij wat zou je je veel mengen in discussies als het 9 van de 10x niet hoeft
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:38 schreef demins het volgende:
Ik vind Jeroen ook een lieverd, hoor. Ik bedoelde niet meer te zeggen dan dat hij de juiste eigenschappen bezit om deze geheime missie tot een goed einde te brengen...![]()
Geluk dat Mo gister daar goed heeft geswiffert.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:40 schreef mamapan het volgende:
En zo nog een hele dag doorbrengen, ik heb te doen met Jeroen![]()
[afbeelding]
Nou maar hopen dat-ie niet allergisch is voor Gerbera's!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:42 schreef Ecila111 het volgende:
Vandaar steeds die shot op die Gerberaas!
Sabrina is zorgzaam, lief, mooi, heeft humor: kortom alles wat ik bij Marlies nog niet bespeurt heb.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:55 schreef mamapan het volgende:
Tijn en Marlies hebben een gesprek over Sabrina. Marlies vindt dat je met haar geen serieus gesprek kan voeren.
Tijn praat het goed en zegt dat ze buiten wel anders zal zijn, want hoe zou je anders alleen een kind kunnen opvoeden.
Marlies beaamt dat...... natuurlijk
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |