iquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tja...dan vliegt zo'n vermomde aasgier als jij natuurlijk weer weg...
Heb jij oortjes nu eik ook op msn.... (unblocked versie bedoel ik he )![]()
Ik ben gewend dat als ik iemand toelaat tot mijn mailsysteem dat ik dan verwend word met liefdesbrieven van minimaal 6 kantjes.quote:
ik neem de ochtend dienst wel weerquote:
Doe ff lekker een bommetje in de gracht dan....bij wijze van diervriendelijk actievoeren....quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
opdat vervolgens de cholera kan uitbreken?![]()
hallo zeg...ik vond 3 al knapquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben gewend dat als ik iemand toelaat tot mijn mailsysteem dat ik dan verwend word met liefdesbrieven van minimaal 6 kantjes.![]()
jij moet gewoon geen BS over mij hier neerzettenquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zo jammer dit...
Dat ik je naam roep betekent nog niet dat je gelijk als een imbeciel moet komen apporteren.![]()
Nee nitwit, heb net vista geinstalleerd, zal ff skype installen...kan ik je ff bijroddelen over dat ranzige tuig hier!quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:22 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
HEY, heb joe me geblokkeerd op skype?![]()
Kan ik nou wel chips gaan halenquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:28 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
jij moet gewoon geen BS over mij hier neerzetten
Jong Anaal Plaspop Penetrerend Irritant Eikeltje
![]()
![]()
![]()
Ik miste zeg maar de ruw onvervalste passiequote:
Schiet eens op godverdomme!!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee nitwit, heb net vista geinstalleerd, zal ff skype installen...kan ik je ff bijroddelen over dat ranzige tuig hier!
is nie nodig joh, het feest is alweer voorbijquote:
Probeer het nog ff, zeg anders dat Jappie zo puur als water is....quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:30 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
is nie nodig joh, het feest is alweer voorbij![]()
dit maakt mij heel verdrietig....heb er me uiterste best voor zitten doen....verscheur het maar en de vuilnis bak ermee...quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik miste zeg maar de ruw onvervalste passie![]()
.......dit was alsof ik een door Joost geschreven gedicht zat door te worstelen.
![]()
Ik trek alles uit de kastquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat jij het uberhaupt de moeite van het quoten waard vond.![]()
![]()
![]()
Kom kom...niet gelijk zo depressief...quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:33 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dit maakt mij heel verdrietig....heb er me uiterste best voor zitten doen....verscheur het maar en de vuilnis bak ermee...![]()
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kom kom...niet gelijk zo depressief...![]()
Weet je wat ? ...ik vergeet gewoon die hele mail dan mag je het vanavond alsof er niets aan het handje is gewoon nog eens dunnetjes over doen.![]()
![]()
Poesjes in de kastquote:
Ik krijg weer het idee dat ik was misquote:
*Burp*quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben gewend dat als ik iemand toelaat tot mijn mailsysteem dat ik dan verwend word met liefdesbrieven van minimaal 6 kantjes.![]()
Zo herken ik meissie weerquote:
sleepzquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zo herken ik meissie weer....zie je nu wel hoe mooi de wereld is ?
![]()
Anyway....ik gaat vast van je dromen voordat die grote boze bassie weer allemaal gemene dingetjes tegen me gaat zeggen.![]()
Trust iedereen.![]()
Ik noem het ...eend-gate!quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Poesjes in de kast
Die verzuip ik altijd in het zwembad![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:46 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
Ik weet het......................."rub my tooshie Ice!!" is meer jouw stijl.![]()
arme eendquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg weer het idee dat ik was mis
Oke, het heeft weinig zin om hierop te reageren, totaal nutteloos dus doe het toch maar:quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zo herken ik meissie weer....zie je nu wel hoe mooi de wereld is ?
![]()
Anyway....ik gaat vast van je dromen voordat die grote boze bassie weer allemaal gemene dingetjes tegen me gaat zeggen.![]()
Trust iedereen.![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Oke, het heeft weinig zin om hierop te reageren, totaal nutteloos dus doe het toch maar:
Weltruste![]()
Geestelijk gesloopt en nutteloos tegelijkquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk dat Jappie nu echt geestelijk gesloopt is
mwah...ik zet hem met zo veel gevoel bij de gft kliko!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Geestelijk gesloopt en nutteloos tegelijkHeb toch wel te doen met de man
![]()
En de rest van BB zijn spitsige teksten missenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah...ik zet hem met zo veel gevoel bij de gft kliko!
Ik hou wel van een relletje, buiten dat heb ik er weinig mee te makenquote:
mwah, kep wel een shortlistquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En de rest van BB zijn spitsige teksten missenEr zijn erbij die ik vele malen liever zie vertrekken
![]()
wel raar dat jij meestal er altijd bij betrokken bent!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hou wel van een relletje, buiten dat heb ik er weinig mee te maken
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hou wel van een relletje, buiten dat heb ik er weinig mee te maken
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
of JEROEN BATTERIJEN WISSELEN, JEROEN BATTERIJEN WISSELEN
Ik heb een longlist en daar schijnt maar geen eind aan te komenquote:
Ik zeg toch dat ik er niks mee te maken hebquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
wel raar dat jij meestal er altijd bij betrokken bent!![]()
Of de oorzaak isquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
wel raar dat jij meestal er altijd bij betrokken bent!![]()
Waar hebben jullie het toch overquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Of de oorzaak is![]()
Het is nu even rustig in FB maar volgens mij liep hij werkelijk op het randje![]()
Ja dat ook even... wie de fuck is Nicky, Nikky, Nikkie enzquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik er niks mee te maken heb
Dat was de nikky kliek toch
Menneer van Dalen wacht...... en PC eend ookquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het toch over
Ik wacht nog steeds op antwoord![]()
Ik heb er al gezien en zit op haar te loeren, zodra ik haar in FB zie is ze voor mij
Ik zou zeggen, spam dit bericht ff in FB of COS en je komt er vanzelf achterquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ja dat ook even... wie de fuck is Nicky, Nikky, Nikkie enz![]()
Is het een penisverkorting van Nick en zoja, waar kan je die eikel vinden dan![]()
zie het meldtopic, de laatste ban van vandaagquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ja dat ook even... wie de fuck is Nicky, Nikky, Nikkie enz![]()
Is het een penisverkorting van Nick en zoja, waar kan je die eikel vinden dan![]()
Ja Kribbet, doe maar, het kan echt geen kwaad!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, spam dit bericht ff in FB of COS en je komt er vanzelf achter![]()
COS post ik helemaal niets meerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, spam dit bericht ff in FB of COS en je komt er vanzelf achter![]()
Nu weet ik het zeker, glad ijsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja Kribbet, doe maar, het kan echt geen kwaad!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |