Ha ha ha ha, nee het was op veld 3 moesten een bruggetje over.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:15 schreef methodmich het volgende:
Was het op het hoofdveld van NSVV trouwens? Daar kwam vorig jaar gewoon een auto het terrein oprijden en die parkeerde daar, zodat de "belangrijke" inzittende niet in de kou langs de lijn hoefde te staan.
Mijn eerste direct rood van dit seizoen is ook weer gegevenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:12 schreef edje34 het volgende:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:05 schreef edje34 het volgende:
[..]
Nee je vergist je niet methodmich ik word alleen maar sterker door zulke wedstrijden,ik laat vanaf het eerste fluitsignaal zien dat er met mij niet te sollen valt. Dit laat ik merken in woord en gebaar.
Wat is het plezier dan voor jezelf?
Is moeilijk uit te leggen Stan,ik ga nog elke week met plezier de deur uit,kijk van te voren ook de stand en vorige uitslagen in die competitie zodat ik ongeveer een beetje een indruk krijg wat voor wedstr ik kan verwachten. Plezier in het fluiten zal ik voorlopig wel blijven houden,ook na de laatse 2 wedstr waarin ik nu 6x rood heb moeten trekken.
Ik zit nu al op het aantal van wat ik vorig jaar in één seizoen heb gegeven.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:47 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Mijn eerste direct rood van dit seizoen is ook weer gegeven
Dat nog niet, maar ik denk dat ik gemiddeld wel 3x keer geel (of meer) per wedstrijd geef.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:07 schreef edje34 het volgende:
[..]
Ik zit nu al op het aantal van wat ik vorig jaar in één seizoen heb gegeven.
Nee zal hem ff bij m`n fav zetten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:19 schreef methodmich het volgende:
Dat valt te overzien. Sportief potje dus? Lees morgen je verslag wel.
Ken je trouwens www.amateurscheidsrechter.nl ??
Het is zwaarder, het spel is veel sneller dan vroeger en overal staan camera's. Het menselijk oog kan niet zo snel waarnemen als 10 camera's die de situatie vanuit elk standpunt nog eens bekijken: het blijft mensenwerk eyquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:28 schreef okee6 het volgende:
Het wordt er niet makkelijker op. Wegereef vergat van het weekend geel voor Hersi te noteren. Floot vanavond op het hoogste niveau CL.
Koné spotte zondag bij de tweede PSV-treffer met actief buitenspel staan, 't gaf niks, want bij de derde stond ie nog meer buitenspel. Bossen vond het prachtig. Okee de vorige keer dat ie deze wedstrijd floot werd het ook 4-1, maar dan nog.
Zou het aan de camera's liggen, of is arbitrage gewoon veel interessanter vandaag de dag? En zwaarder natuurlijk.
Veroorzaakt te veel spreekkorenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:55 schreef ebeaydojraes het volgende:
kunnen ze deze niet in de eredivisie laten fluiten?
http://fototouchup.com/dooglla/ida-ref/ida_mb3.jpg
Dat is een lullige rode kaart ja.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:32 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Vandaag leuk potje in Almelo gefloten in de derde divisie, voetbal was redelijk (niet goed) maar wel twee sportieve teams gezien. Drie keer geel, 1x geel-rood voor een domme actie in de laatste minuut (bal wegtikken).
jammer jaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:34 schreef edje34 het volgende:
Vandaag was het weer eens zover hoor,wedstr Maasdijk 2-Lyria3
uitslag 3-3 wedstr tijdelijk gestaakt 3 rode kaarten voor speler van Maasdijk na 2e gele kaart,speler
Maasdijk direct rood na div keren beledigende opmerkingen en rood voor leider van Maasdijk.
Daarnaast waren er in deze wedstr 3 strafschoppen waarvan er 2 binnen 2 minuten en de 3e in de 93e minuut. Het staken is nav een doelpunt dat Lyria maakten dit was de 3-3 volgens héél Maasdijk was het buitenspel,wat het overigens niet was omdat ik bij alle aanvallen van Lyria op één lijn stond met de verdediging van Maasdijk. Ik moest dit wel doen omdat de ass.s van Maasdijk meerde malen onterecht zijn vlag omhoog stak voor buitenspel.
De gemoederen liepen zo hoog op dat er 2 spelers van Maasdijk konden vertrekken en ik tijdelijk de wedstr heb gestaakt.
Het trieste van alles is dat na mijn laatste fluitsignaal niemand sportief was om een hand te geven,één speler van Lyria nam de moeite nog wel.
Minst slechte scheidsrechter klinkt dan beter.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
Noemen jullie mij is de beste nederlandse scheidsrechter van het moment want ik kan hem niet bedenken.
Ricky vd Berg ook.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:22 schreef okee6 het volgende:
Lazovic stak z'n middelvinger op, dat is niet te tolereren, klaar
Inderdaad zelfs zo`n wedstr zou ik nog wel aankunnen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:47 schreef Backdoorman het volgende:
die bestaat niet, ik zie een temmink die er elke week een potje van maakt en zo inconsequent is als maar zijn kan wbt spreekkoren...ik zie Jol die tijdens feyenoord - twente zo'n 3 strafschoppen weigert te geven en vandaag weer die maaghond van een egmond....een rode kaart voor lazovich die niks doet, wat een drol van een scheidsrechter ben je dan....niet te geloven en die kankerkneus van een uilenberg maar volhouden dat het niveau erg hoog is en zichzelf omhoog pijpen bij de uefa.....gadverdamme wat een stelletje hypocrieten!!!!
Danny Makkelie!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
Noemen jullie mij is de beste nederlandse scheidsrechter van het moment want ik kan hem niet bedenken.
Over 2 weken heb ik Katwijk 4- Quikboys5 word ook een mooie pot.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:59 schreef methodmich het volgende:
Maasdijk - LYRA, oftewel een leuke Westland derby. Arme edje, het is een verdraaid lastig district.
Lyra.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:34 schreef edje34 het volgende:
Vandaag was het weer eens zover hoor,wedstr Maasdijk 2-Lyria3
uitslag 3-3 wedstr tijdelijk gestaakt 3 rode kaarten voor speler van Maasdijk na 2e gele kaart,speler
Maasdijk direct rood na div keren beledigende opmerkingen en rood voor leider van Maasdijk.
Daarnaast waren er in deze wedstr 3 strafschoppen waarvan er 2 binnen 2 minuten en de 3e in de 93e minuut. Het staken is nav een doelpunt dat Lyria maakten dit was de 3-3 volgens héél Maasdijk was het buitenspel,wat het overigens niet was omdat ik bij alle aanvallen van Lyria op één lijn stond met de verdediging van Maasdijk. Ik moest dit wel doen omdat de ass.s van Maasdijk meerde malen onterecht zijn vlag omhoog stak voor buitenspel.
De gemoederen liepen zo hoog op dat er 2 spelers van Maasdijk konden vertrekken en ik tijdelijk de wedstr heb gestaakt.
Het trieste van alles is dat na mijn laatste fluitsignaal niemand sportief was om een hand te geven,één speler van Lyria nam de moeite nog wel.
Gisteren was het in ieder geval geen makkie.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:29 schreef keijz het volgende:
[..]
Lyra.
Maar Maasdijk - Lyra is denk nog iets makkelijker fluiten dan de echte Westlandse derby: Lyra - 's Gravenzande SV
ja mischien wel , laten we maar omruilen met belgie ofzo. niemand vindt het ook meer raar dat ze geen WK of EK meer mogen fluiten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:41 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Minst slechte scheidsrechter klinkt dan beter.
dan zou ik als ik jou was nog maar eens goed kijken , het was een tikje wat nooit rood is , dan kan je voor meer situaties die kaart trekken.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:22 schreef okee6 het volgende:
Lazovic stak z'n middelvinger op, dat is niet te tolereren, klaar
zegt me eigenlijk niks die naam laat hem maar eens een wedstrijd van Vitesse fluiten danquote:
Dat zeker. Derby, vol haat en nijd!quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:24 schreef edje34 het volgende:
[..]
Over 2 weken heb ik Katwijk 4- Quikboys5 word ook een mooie pot.
De kaart was niet voor het tikje. Van Egmond zei waarschijnlijk "niet aanstellen" of "sta op" en Lazovic zijn reactie was de middelvinger. Geloof niet alles wat Talpa je laat zien, of laat je niet afleiden in het stadion. Scheidsrechter beledigen is in zo'n geval rood.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
dan zou ik als ik jou was nog maar eens goed kijken , het was een tikje wat nooit rood is , dan kan je voor meer situaties die kaart trekken.
Is het zo erg,ondanks de lagere elftallen ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat zeker. Derby, vol haat en nijd!
ben je erbij geweest dan?quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:37 schreef Plato1980 het volgende:
Ik vond Haverkort gisteren ook erg zwak fluiten bij Roda-Feyenoord. Niet dat hij het resultaat beïnvloed heeft maar het was overduidelijk dat hij dit niveau niet aankan.
Nou, als ik je vertel dat er Katwijk-fans zijn die niet juichen als Quick Boy Dirk Kuijt scoort voor Oranje.....quote:Op maandag 30 oktober 2006 07:08 schreef edje34 het volgende:
[..]
Is het zo erg,ondanks de lagere elftallen ?
Dus ik kan me borst nat maken voor Katwijk 4 Quikboys 5 ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, als ik je vertel dat er Katwijk-fans zijn die niet juichen als Quick Boy Dirk Kuijt scoort voor Oranje.....
Veel publiek zal er wel niet zitten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:49 schreef methodmich het volgende:
Zou ik maar doen. Maar evengoed wordt het geweldig leuk hoor!
Vrouwen, vriendinnen, zussen, broers, vaders, moeders, kinderen, grootouders, neven en nichten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:50 schreef edje34 het volgende:
[..]
Veel publiek zal er wel niet zitten.
Bij een 4e elftal?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vrouwen, vriendinnen, zussen, broers, vaders, moeders, kinderen, grootouders, neven en nichten.
Wij hadden vorig jaar een dag van de KNVB met alle scheidsrechters uit district west 2,daar kwam maurice de Hond ook spreken. Leuke vent daar kwamen ook mooie verhalen naar boven over zijn optreden als scheidsrechter.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:14 schreef Tommeke het volgende:
Bij 'mijn' club, LSC 1890, was Maurice de Hond scheidsrechter een paar weken terug, wel leuk morgen om half 9 komt dat op tv volgens mij. Het grappige was dat de trainer van de tegenpartij en enkele spelers deden alsof ze hem kenden. 'Hey Maurice!!!' etc.
Ze vinden elkaar niet echt heel leuk nee.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:47 schreef edje34 het volgende:
Kan leuk worden dan,Maar is het echt haat en nijd onderling,of valt het mee ?
Ik heb altijd een goede voorbereiding en ik zal ook gelijk vanaf het eerste fluitsignaal er kort opzitten.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ze vinden elkaar niet echt heel leuk nee.
quote:Sensationele overwinning
Eelde. Had scheidsrechter ***
in de rust misschien
iets door de thee gekregen?
Voor rust leidde de leidsman
souverein, na de hervatting
was hij de weg helemaal
kwijt. Rode en gele kaarten
trok hij met regelmaat uit
zijn borstzak.
quote:Op maandag 6 november 2006 18:09 schreef Gollemrulez het volgende:
Mooi stuk van Stanley_C in het Dagblad van het Noorden
[..]
quote:Verslag Actief- De Vogels 5/11/2006 1-4 (0-1)
Actief speelt 2 klassen beter als tegen Gruno, maar staat op het eind wel met lege handen na een tumulteus en grimmig verlopen 2e helft, waarin Actief zich liet afbluffen door een veel geraffineerder De Vogels. De wedstrijd die voor Actief de definitieve kentering moest gaan inluiden en die de slechte seizoensstart moest doen vergeten, werd er een van een bittere teleurstelling met een nare nasmaak.
Met Marc Wielenga en Rutger Bierling weer in de gelederen waren de verwachtingen hoog gespannen, ook al stond er tegenover dat Jesper Bouwman, Frank van Driel, Robbert Borgemeester en Bart Ensing vanwege blessures niet in de basis inzetbaar waren en was er om tactische reden voor gekozen om Gerard Biemolt aan de kant te houden.
Actief begon, het wordt bijna een cliché, voortvarend en vanaf de eerste aanval waren er mogelijkheden, maar zo als zo vaak was de eindpass niet goed, of werd de geboden kans gewoon slecht benut. Arjan Grootjans was er nog het dichtste bij, zijn vrije trap belandde via de keeper tegen de lat. Het is dan ook een voetbalwet en al weer een cliché dat als jij ze niet maakt de tegenstander het wel doet, het is dan ook heel zuur dat wij de fouten in de defensie van de tegenstander niet afstraffen terwijl dat bij ons wel steeds heel effectief gebeurt. Nu was opnieuw balverlies op het middenveld van de laatste man in de lijn en de slechte aansluiting van de verdediging uiteindelijk desastreus en luidde de uiteindelijk nederlaag in. Na dit bal verlies kwam een De Vogels speler op de rand van de zestien in balbezit aarzelde niet en schoot bekwaam in de 34e minuut 0-1. Ook hierna bleef Actief aandringen. In de rust werd de geblesseerde Gert Boerma vervangen door Frank van Driel. Ook na de rust een aanvallend Actief waarbij Michiel Wiering een bij een kansrijke positie zijn schot in het midden van het doel gemakkelijk door de keeper zag gestopt. In de 59e minuut was nadat Actief de druk nog meer had opgevoerd en De Vogels steeds scherper in de duels ging er een rode kaart voor natrappen op Andries Spijkerman en moest De Vogels met 10 man verder. Even later mocht een andere speler van De Vogels blij zijn dat hij er met geel vanaf kwam na weer een harde charge. Actief werd nog sterker en Marc Wielenga had de 1-1 op de schoen na een prachtige 1-2 met Frank van Driel maar ook hij strandde alleen voor de keeper op diezelfde keeper. In de 65e minuut werd Danny Veenstra gewisseld voor Jesper Bouwman en werd Andries Spijkerman doorgeschoven naar de punt van de aanval. Bij een aanvallende actie van De Vogels had Marc Wielenga al geel gekregen en even later stond hij het dichtst bij een speler van De Vogels die helemaal vrijstond in het strafschopgebied en de bal kreeg aangespeeld, zijn ultieme poging de situatie te redden werd door de scheidsrechter beoordeeld als zijn de een overtreding waarvoor hij een penalty gaf en Marc van geluk mocht spreken dat hij niet opnieuw geel kreeg. De toegekende stafschop werd benut en het was in de 71e minuut 0-2.
Het leek de beslissing maar nauwelijks 1 minuut later was het alweer 1-2 door Gert Pieter Wijker die met een mooie volley de keeper deze keer wel wist te verschalken. Actief rook bloed en gooide er nog mee tempo in een geweldige scrimmage voor het doel van De Vogels leek de gelijkmaker in te luiden maar tot 3 keer toe werd de bal op laatste moment geblokt.
In de 79e minuut is het dan toch gebeurd na al weer een dubieuze beslissing van de scheidsrechter krijgt ook Marc Wielenga na commentaar op de scheidsrechter indirect rood door een tweede gele kaart. De partij werd met de minuut onvriendelijker mede door het feit dat de scheidsrechter de weg totaal kwijt was en te pas en te floot voor een overtreding. In de slotfase wist De vogels de score nog uit te breiden naar 1-4. Na eerst een harde schuiver van even buiten het strafschopgebied en vervolgens uit een tweede penalty na een vermeende overtreding door Jesper Bouwman in het strafschopgebied bij een duidelijk duel om de bal.
Deze overtreding leverde ook nog eens geel op.
Actief speelde in de volgende opstelling: doel Tjerkinus Wijkstra, achter: Arjan Grootjans, Eric Bont, Andries Spijkerman, Mark Büchele, midden: G. Boerma/45e Frank van Driel, Gert Pieter Wijker, Marc Wielenga, voor Michiel Wiering, Rutger Bierling, Danny Veenstra/65e Jesper Bouwman
Gedeeltelijk mee eens. Ik vind Temmink daarentegen nog altijd een zeer sterke persoonlijkheid hebben, ook al is het een beerquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:53 schreef Stpan het volgende:
Jol heeft tegenwoordig de tactiek 'Als ik maar nooit een penalty geef, geef ik hem ook nooit onterecht' zag ik bij de Jupiler League afgelopen week. Jol is al een jaar of 2/3 niet meer de Jol die hoog aangeschreven stond.
Een arrogante vent die ter plekke zijn eigen regels verzint, dat is het.
Dank je Stanley heb jij nog een leuke wedstr ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Succes bij die wedstrijd, meneer edje.
Ja, ik mag in de 4e klasse een wedstrijd leiden. Vorig jaar ben ik ook al eens bij die club geweest, toen nog in de 5e klasse. Het is wel grappig dat clubs met je 'mee-promoveren'.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:25 schreef edje34 het volgende:
[..]
Dank je Stanley heb jij nog een leuke wedstr ?
Ik hoop het voor je.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In het half jaar na de Kerst zal duidelijk worden of ik voor het betaalde voetbal in aanmerking ga komen. Spannend!
Cool man! Blijf fluiten als jezelf en probeer er niet aan te denken. Lijkt mij een wijze tip.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In het half jaar na de Kerst zal duidelijk worden of ik voor het betaalde voetbal in aanmerking ga komen. Spannend!
Ik zit nu in het Talententraject Amateurvoetbal. Als dat goed gaat, kom ik volgend jaar in het Talententraject Betaald Voetbal. Ik ontwikkel me redelijk snel, dus ik ben zeer benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:39 schreef edje34 het volgende:
Maar hoe kan je nou in één keer van de 4e klasse naar betaaldvoetbal promoveren ?
Wel minimaal één seizoen hoofdklasse fluiten hoor. Dat jij bij ASWH - Kozakken Boys fluit en ons een pingel geeft op mijn teken. Uiteraard in ruil voor een uitermate complimenteuze passage over de scheids in het wedstrijdverslag.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik zit nu in het Talententraject Amateurvoetbal. Als dat goed gaat, kom ik volgend jaar in het Talententraject Betaald Voetbal. Ik ontwikkel me redelijk snel, dus ik ben zeer benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen.
Ik fluit trouwens vaker 3e klasse, zondag toevallig 4e.![]()
Tegenwoordig mogen ze al het betaald voetbal in zonder hoofdklasse-ervaring. Ik weet niet hoe het allemaal gaat lopen, maar als ik ooit ASWH mag fluiten, zal ik zeker aan je denken.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wel minimaal één seizoen hoofdklasse fluiten hoor. Dat jij bij ASWH - Kozakken Boys fluit en ons een pingel geeft op mijn teken. Uiteraard in ruil voor een uitermate complimenteuze passage over de scheids in het wedstrijdverslag.
Ajoh gewoon in de beker.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Tegenwoordig mogen ze al het betaald voetbal in zonder hoofdklasse-ervaring. Ik weet niet hoe het allemaal gaat lopen, maar als ik ooit ASWH mag fluiten, zal ik zeker aan je denken.
Maar dit slaat nergens op wat schiet ik er mee op om alleen maar reserve elftallen te fluiten ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Voor aanvang van dit seizoen is er een nieuwe piramide in werking getreden.
Het 'veranderen om het veranderen' beperkt zich niet alleen tot de politiek.
Is dat veranderd dan? Danny heeft wel een seizoentje of twee hoofdklasse gefloten, weet ik.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Tegenwoordig mogen ze al het betaald voetbal in zonder hoofdklasse-ervaring. Ik weet niet hoe het allemaal gaat lopen, maar als ik ooit ASWH mag fluiten, zal ik zeker aan je denken.
En wat voor één Katwijk 4 - Quikboys 5quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:05 schreef methodmich het volgende:
.
En edje, vandaag de derby voor jou toch?
Op dat moment is het klote ja,maar zodra ik weer in de auto zit ben ik het allang weer vergeten.quote:Op zondag 12 november 2006 18:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Edje, wat vervelend dat je hebt moeten staken. Kan maar zo het dieptepunt uit je scheidsrechtersloopbaan zijn. En dat terwijl je je er zo op verheugde. Echt rot.
Mijn wedstrijd van vandaag werd helaas afgelast. Volgende week zit ik een weekendje in Zandvoort dus laat ik het fluiten even voor wat het is. Die week erna is een inhaalweekeinde, waarin ik geen aanstelling heb.
Nee niks op zich een aardige wedstr die ik kort hield vanaf het eerste fluit signaal,wel geniepige overtredingen waarvan de spelers dachten dat ik ze niet zou zien wat resulteerde ik een gele kaart al in de 1e minuut voor Quikboys.quote:Op zondag 12 november 2006 16:03 schreef methodmich het volgende:
Altijd gezellig! Nog iets gemerkt van de rivaliteit?
Was 'ie bij jou net zo dramatisch als ik hem in verschillende wedstrijden als speler en toeschouwer heb meegemaakt?quote:Op woensdag 1 november 2006 00:14 schreef Tommeke het volgende:
Bij 'mijn' club, LSC 1890, was Maurice de Hond scheidsrechter een paar weken terug, wel leuk morgen om half 9 komt dat op tv volgens mij. Het grappige was dat de trainer van de tegenpartij en enkele spelers deden alsof ze hem kenden. 'Hey Maurice!!!' etc.
Geen strafschopquote:Op zondag 12 november 2006 20:16 schreef Stpan het volgende:
Vraagje voor de scheidsrechters onder ons. De overtreding van Vreven op Bouaouzan was buiten de lijnen, maar op de rand van het strafschop gebied. De commentator vroeg zich af, kun je dan wel een penalty geven?
Lijkt mij van wel, maar wat zeggen de regels?
Strafschop kan alleen als de overtreding binnen de zestien meter is.quote:Op zondag 12 november 2006 20:43 schreef Stpan het volgende:
[..]
Want? Werd toch iemand onregelementair de doortocht ontnomen.
Dus dan mag je spelers die op de achterlijn een speler passeert onbestraft het been onderuit halen dat zich niet in het speelveld begeeft?quote:Op zondag 12 november 2006 20:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Strafschop kan alleen als de overtreding binnen de zestien meter is.
De bal zal dan vaak ook al uit zijn, waardoor een doeltrap of hoekschop logischer is. Je kunt wel kaarten geven natuurlijk.quote:Op zondag 12 november 2006 20:52 schreef Stpan het volgende:
[..]
Dus dan mag je spelers die op de achterlijn een speler passeert onbestraft het been onderuit halen dat zich niet in het speelveld begeeft?
Of had het een vrije trap moeten zijn op de lijn binnen de 16?
Indirecte vrije trap?quote:Op zondag 12 november 2006 20:52 schreef Stpan het volgende:
[..]
Dus dan mag je spelers die op de achterlijn een speler passeert onbestraft het been onderuit halen dat zich niet in het speelveld begeeft?
Of had het een vrije trap moeten zijn op de lijn binnen de 16?
Ok, de bal is nog in het spel, binnen de 16, Bouaouzan kan 2 spelers uitzoeken die de bal kunnen inpissen, maar hij wordt onderuit gehaald en z'n benen bevinden zich over de achterlijn. Dan is het IETS.quote:Op zondag 12 november 2006 20:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
De bal zal dan vaak ook al uit zijn, waardoor een doeltrap of hoekschop logischer is. Je kunt wel kaarten geven natuurlijk.
Overigens ben ik van mening dat Bouaouzan sowieso nooit een penalty moet krijgen.
Je kan er geen penalty voor geven want het gebeurd niet in de 16, dan maar op de achterlijn een indirecte vrije trap aangezien een directe een penalty zou betekenen? Ik weet het ook niet hoor, dit is maar een hersenspinselquote:
Dan maken we er in de praktijk wel een straschop van denk ik. De overtreder moet dan toch in ieder geval binnen de lijnen staan op het moment dat hij de overtreding begaat of een sliding inzet of zo. Zo zou je het dan kunnen verantwoorden.quote:Op zondag 12 november 2006 21:03 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ok, de bal is nog in het spel, binnen de 16, Bouaouzan kan 2 spelers uitzoeken die de bal kunnen inpissen, maar hij wordt onderuit gehaald en z'n benen bevinden zich over de achterlijn. Dan is het IETS.
Geen hoekschop, geen doeltrap, maar een vrije bal of een pingel. Daar staat vast iets over in de regelementen.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:02 schreef methodmich het volgende:
Ah, dat is vlakbij edje. Ridderkerk tegen Barendrecht, ook een soort van derby hoor.
Ik heb afgelopen zaterdag een speler rood gegeven,en op strafform code 21+22 gezet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:18 schreef methodmich het volgende:
Geen idee, zulke spelers ken ik niet persoonlijk.
Te licht, kan rekenen op 6 tot 10 wedstrijden als ook de oorzaak van de staking daadwerkelijk aan hem opgelegd wordt....quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bedreigen en beledigen?
Wedstrijdje of 4? Als er iemand van zijn club in de tuchtcommissie zit, wordt hij vrijgesproken.
hangt af van omstandigheden, rapporten enzovoorts. Bij een tuchtcommissie weet je het maar nooit. Voor een richtlijn kun je kijken in het bewaarnummer, staat ook in in welke categorie zo'n overtreding valt en wat de richtlijn voor de straf is.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:22 schreef methodmich het volgende:
Dat is toch redelijk kort lijkt me zo??
Hij was ook de reden dat ik de wedstr moest staken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:17 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Te licht, kan rekenen op 6 tot 10 wedstrijden als ook de oorzaak van de staking daadwerkelijk aan hem opgelegd wordt....
Dat meen je niet vrijspraak voor het gene wat hij allemaal riep ??quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bedreigen en beledigen?
Wedstrijdje of 4? Als er iemand van zijn club in de tuchtcommissie zit, wordt hij vrijgesproken.
ja dat weet ik maar,ik heb op strafform 2 code`s genoteerd omdat allebei de code`s van toepassing waren.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:50 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
hangt af van omstandigheden, rapporten enzovoorts. Bij een tuchtcommissie weet je het maar nooit. Voor een richtlijn kun je kijken in het bewaarnummer, staat ook in in welke categorie zo'n overtreding valt en wat de richtlijn voor de straf is.
Ik ben benieuwd wat er uit komt. Succes zaterdag weer!quote:Op woensdag 15 november 2006 23:57 schreef edje34 het volgende:
[..]
Dat meen je niet vrijspraak voor het gene wat hij allemaal riep ??
Lekker dan dan er woorden als k..ker mag worden geroepen op de voetbalvelden.
thnxs kerel wanneer kom je een keer kijken naar me ?quote:Op donderdag 16 november 2006 17:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ben benieuwd wat er uit komt. Succes zaterdag weer!
Zometeen ga je mij nog inhalen.quote:Op zondag 19 november 2006 13:48 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Die van mij ging wel door en het was weer raak: 7x geel en 1x direct rood
Ligt een beetje uit de route, vrees ik, maar ik sta overal voor open.quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:28 schreef edje34 het volgende:
[..]
thnxs kerel wanneer kom je een keer kijken naar me ?
Toch niet normaal is het inhaal krijg je zo`n wedstrijd toegewezen. Zal wel weer afgelast worden.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als je als scheidsrechter dan een balletje doodlegt, kijken ze je helemaal verbaasd aan..
Yepquote:Op woensdag 22 november 2006 23:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vorige week moest ik met E1 een wedstrijd op een of ander hobbelveld (op stenen!!) spelen, terwijl de E4 en E5 van de club waar we speelden op het hypermoderne kunstgras mochten. Onbegrijpelijk.
Vind ik niet. Ze betalen allemaal evenveel contributie en hebben dus allemaal recht om te spelen. Dat moeten ze gewoon eerlijk verdelen, doen de meeste clubs ook. Alleen 1, 2, A1, B1 en C1 hebben hier voorrang bijvoorbeeld. Verder is het gewoon kijken dat iedereen redelijk gelijk verdeeld wordt met afgelastingen.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:31 schreef edje34 het volgende:
[..]
Toch niet normaal is het inhaal krijg je zo`n wedstrijd toegewezen. Zal wel weer afgelast worden.
Ik snap de KNVB toch al niet,afgelopen week werd mijn wedstr afgelast zie paar posten hier boven,gaan de aller laagste elftallen wel door.Volgens mij moet de club als er één veld eruit ligt de laagste elftallen eruit gooien.
Elftal wat ik moest fluiten was res 2e klasse de rest veel lager laten ze het 4e,5e en het 8e wel doorgaan.![]()
Ik ben het met je eens, alleen ging het hier om de staat van het veld. Als de consul een veld afkeurt (hoofdveld meestal) dan denk ik niet dat de staat van de overige velden (waar de lagere elftallen op spelen) beter is. Het is dan raar om die wedstrijden dan wel door te laten gaan...quote:Op donderdag 23 november 2006 17:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ze betalen allemaal evenveel contributie en hebben dus allemaal recht om te spelen. Dat moeten ze gewoon eerlijk verdelen, doen de meeste clubs ook. Alleen 1, 2, A1, B1 en C1 hebben hier voorrang bijvoorbeeld. Verder is het gewoon kijken dat iedereen redelijk gelijk verdeeld wordt met afgelastingen.
Het 1e ging die dag wel door speelde gewoon op het hoofdveld.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:18 schreef methodmich het volgende:
Vind ik niet. Ze betalen allemaal evenveel contributie en hebben dus allemaal recht om te spelen. Dat moeten ze gewoon eerlijk verdelen, doen de meeste clubs ook. Alleen 1, 2, A1, B1 en C1 hebben hier voorrang bijvoorbeeld. Verder is het gewoon kijken dat iedereen redelijk gelijk verdeeld wordt met afgelastingen.
Hier is het hoofdveld minder dan veld 2, dus dat is ook altijd afwachten.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:44 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, alleen ging het hier om de staat van het veld. Als de consul een veld afkeurt (hoofdveld meestal) dan denk ik niet dat de staat van de overige velden (waar de lagere elftallen op spelen) beter is. Het is dan raar om die wedstrijden dan wel door te laten gaan...
Idd, die 4e klasse wedstrijd moet een vergissing zijnquote:Op zondag 26 november 2006 00:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ben voor zondag 10 december bij twee wedstrijden aangesteld, Appingedam-Alcides in de 1e klasse (!) en een wedstrijd in de 4e klasse. Ik heb al gemaild dat er sprake moet zijn van een vergissing, maar wel mooi om m'n naam achter zo'n wedstrijd te zien staan.
idd sukkel van een scheidsrechter.quote:
Maar sneider wel roodquote:Op zondag 26 november 2006 20:14 schreef edje34 het volgende:
Wat is Bossen een slappe zak zeg,durft niet eens Heitinga rood te geven.
quote:Op zondag 26 november 2006 14:11 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Idd, die 4e klasse wedstrijd moet een vergissing zijn![]()
Nee we zijn net weekendje terug van Centerparcs,komende 2 wedstrijden ook geen tijd.quote:Op zondag 3 december 2006 21:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Niemand gefloten, alles afgelast?
Hoezo wat is daar gebeurd dan?quote:Op maandag 4 december 2006 19:57 schreef edje34 het volgende:
Ze hoeven mij ook voorlopig niet naar Bolnes te sturen een club die zulke klootzakken van spelers heeft daar ga ik echt niet fluiten.
Ja sorry, maar dan voetbal ik gewoon veel beter...quote:Op donderdag 7 december 2006 18:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je vraagt je af waar het naar toe gaat. Vooral op lager niveau is het vreselijk.
Nou, hij had een "agressieprobleem" volgens zijn broer.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:17 schreef edje34 het volgende:
En maar snuiven en slikken voor een wedstr.
Het zal morgen allemaal toch wel worden afgelast. Maar wanneer hoor je of je hogerop kan?quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik werd gisteren gebeld of ik zaterdmiddag om 14.30u ook nog een wedstrijd wilde fluiten. Drie wedstrijden in een weekeinde leek me iets veel van het goede. Niet dat het doorgaat, maar toch..
Eind van het seizoen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:52 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Het zal morgen allemaal toch wel worden afgelast. Maar wanneer hoor je of je hogerop kan?
Dat bepaal jij als scheidsrechter toch?quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het had niet door mogen gaan.
Och.. het ging wel, maar goed voetbal was niet mogelijk. Het was laag niveau dames, dus voor hen maakte dat niet zo veel uit.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat bepaal jij als scheidsrechter toch?
Ik vond hem aardig consequent anders, mag dat ook al niet meer tegenwoordigquote:Op zondag 10 december 2006 17:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoeveel wedstrijden gaat Braamhaar schorsing krijgen trouwens?
Hoe dat zo ?quote:Op zondag 10 december 2006 17:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoeveel wedstrijden gaat Braamhaar schorsing krijgen trouwens?
Een wedstrijd zodanig beïnvloeden door voor beiden partijen totaal inconsequent te fluiten, te fluiten onder druk van publiek en uiteindelijk echt de uitslag te beïnvloeden.quote:
Dat kan de helft van het korps wel geschorst worden,ze doen allemaal hun werk niet goed.quote:Op zondag 10 december 2006 17:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een wedstrijd zodanig beïnvloeden door voor beiden partijen totaal inconsequent te fluiten, te fluiten onder druk van publiek en uiteindelijk echt de uitslag te beïnvloeden.
Plus de wedstrijd niet staken bij spreekkoren.
Kan me niet voorstellen Stanley dat de KNVB om één wedstrijd blij is.quote:Op zondag 10 december 2006 17:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In Groningen gingen amateurwedstrijden gewoon door.
Ik mocht vanmiddag een duel in de 4e klasse naar een terechte 1-1 leiden. Veld was echt op het randje, maar goed, de KNVB zal blij zijn dat deze wedstrijd weer afgewerkt is.
Anders ga je er ff serieus op in...quote:Op zondag 10 december 2006 17:25 schreef edje34 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen Stanley dat de KNVB om één wedstrijd blij is.
Ik was in het stadion.quote:Op zondag 10 december 2006 17:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Was je in het stadion of heb je de hele wedstrijd gezien?
Ik moet de samenvatting afwachten.
Consequent foutquote:Op zondag 10 december 2006 17:17 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik vond hem aardig consequent anders, mag dat ook al niet meer tegenwoordig
Hoorde het ook op de radio, en hun zijn toch al ajax gericht daar, dus als hun dat zeggenquote:Op zondag 10 december 2006 18:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Huntelaar had weer rood moeten krijgen hoorde ik?? Benieuwd of Talpa het laat zien???
Waarom zou Talpa dat niet laten zienquote:Op zondag 10 december 2006 18:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Huntelaar had weer rood moeten krijgen hoorde ik?? Benieuwd of Talpa het laat zien???
De Cler was er, schandalige overtreding in de eerste helft op Urby, ook uitgeknipt. Over Urby gesproken. Den Ouden vond het een overtreding. Punt.quote:Op zondag 10 december 2006 20:41 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waarom zou Talpa dat niet laten zien
Talpa heeft het dus uitgebreid laten zien en een duidelijke mening daarover gegeven inclusief scheids vragen.
Twee benen, van achteren, zonder intentie om de bal te spelen.quote:Op zondag 10 december 2006 20:55 schreef calvobbes het volgende:
Ik hoorde al van anderen dat Huntelaar rood had moeten krijgen, niks gehoord over de Cler. Dus blijkbaar zijn er niet zoveel mensen die de overtreding van de Cler net zo erg vonden als Huntelaar
Dus wat wil je nou zeggen?quote:Op zondag 10 december 2006 21:14 schreef okee6 het volgende:
Lul niet calvobbes. Als ze de aanslag van De Cler erin gemonteerd hadden, was het niet evenwichtig geweest. Dan zou men Talpa van heksenjacht kunnen beschuldigen. En laten we wel wezen, een overtreding van Huntelaar op het middenveld is normalerwijs ook heel knipbaar.
Selectief reageren is ook een kunst.quote:Op zondag 10 december 2006 21:12 schreef kevin6188 het volgende:
Overtreding was trouwens op De Mul
Met wat je daar zei was ik het wel eens, daarom.quote:Op zondag 10 december 2006 21:17 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Selectief reageren is ook een kunst.
Niet veel. Hij heeft geel gehad en de scheidsrechter heeft het gezien. Klaar.quote:Op zondag 10 december 2006 21:36 schreef calvobbes het volgende:
Nou we zullen wel zien wat de KNVB ervan denkt wat betreft de Cler.
Dat ben ik met je eens, maar nu lijkt het net alsof alleen Ajax weer te ver gaat. Was niet zo. Want de nadruk wordt gelegd op Huntelaar en niet op verschillende acties van PSV. Maar in meer dan de basis zijn we het met elkaar eens hoor.quote:Ow en zoals ik net al zei, dergelijke keuzes worden gemaakt omdat ze een samenvatting moeten uitzenden, niet de complete wedstrijd....
Strafschop was inderdaad gemakkelijk gegeven. Verdediger kreeg de bal binnen 'de zestien' tegen de uitgestoken elleboog. Opzet, voordeel, arm naar de bal.. zegt u het maar. Het blijft discutabel, maar je kunt alleen proberen consequent te zijn.quote:Lewenborg FC - Noordpool UFC 1 - 1
Datum: 10-12-2006
Lewenborg behaalt punt in slechte wedstrijd
In een slechte wedstrijd tussen Lewenborg en Noordpool konden beide ploegen niet vaker dan eenmaal scoren. Het moet al genoeg zeggen dat de beide ploegen hier een dood spelmoment voor nodig hadden.
Noordpool kwam via een corner op 0-1, waarna 10 minuten voor rust een vrij gemakkelijk gegeven strafschop door de thuisploeg werd benut. Lewenborg speelde een moeilijke wedstrijd en teveel mensen hadden niet de vorm die ze normaal wel hadden. Veel passes kwamen niet aan en zo strandde elke aanval weer vroegtijdig. Noorpool was niet veel beter en kon ook moeilijk tot aanvallen komen.
Na de gelijkopgaande eerste helft leek het voor Lewenborg even mis te gaan. Noorpool kwam vaak voor de goal maar verder dan een bal die van de lijn gehaald werd en wat reddingen van de keeper kwam de ploeg niet. In de laatste 10 minuten leek Lewenborg het lek te boven en had het nog een klein slotoffensief in de maak. Vooral Mark van Kammen had het geluk niet aan zijn zijde, helemaal toen die zijn inzet in de derde minuut van de blessuretijd onderkant lat er uit zag gaan.
Volgende week de Groningse derby in 4D waar Lewenborg de buren van sportpark Kardinge, Oosterparkers ontvangt.
En dan Leo met z`n brilletjes gebaar.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dan fluit je als scheidsrechter en dan komen Perez, Leonardo en Sneijder met z'n drietjes verhaal halen.. Ze zullen wel iets moeten compenseren of zo.
Beter een brilletje dan iemand een ziekte toewensen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:11 schreef Gollemrulez het volgende:
Ja een brilletje is natuurlijk wel de ultieme vernedering...
Het probleem is dat dit gebaar zo theatraal gemaakt werd dat zelfs een duif die overvloog het nog had kunnen zien. Als het wat subtieler was gedaan, oke, dan kun je het met persoonlijkheid oplossen. Nu kon je niet anders dan geel geven...quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:13 schreef edje34 het volgende:
Was overigens belachelijk om Leo voor de eerste overtreding al gelijk geel te geven Wegereef had hem ook kunnen waarschuwen van tot hier en niet verder.
Daar heb je ook gelijk in.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:27 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Het probleem is dat dit gebaar zo theatraal gemaakt werd dat zelfs een duif die overvloog het nog had kunnen zien. Als het wat subtieler was gedaan, oke, dan kun je het met persoonlijkheid oplossen. Nu kon je niet anders dan geel geven...
Brilletjes zijn suf, maar Leo deed het wel erg geestigquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:11 schreef Gollemrulez het volgende:
Ja een brilletje is natuurlijk wel de ultieme vernedering...
Wegereef had em gewoon een rechtse directe moeten geven, dat had ik wel kunnen waarderen.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, de humor moet terug in het voetbal.. zijn opgefokte reactie na het niet waarderen van zijn grap had weinig meer met humor te maken helaas...
Ja, dan moet je dat van tevoren zeggen en niet achterafquote:Op woensdag 13 december 2006 01:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Minstens.
Zondag had ik weer een wedstrijd in de stad trouwens.. heb je niet gezien
Jawel man. Een beetje leedvermaak kan ik wel waarderen.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nou, zo leuk is het niet hoor, dus ik bespaar je dat..
Nee zaterdag vrij( na de winterstop) weerquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heb je aanstaande zaterdag een wedstrijd, edje?
Kan je toch ook voor kerst vragen,doe ik ook.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ook, tijdens de winterstop even nieuwe schoenen en sokken kopen.
quote:KNVB zet Braamhaar niet in
De KNVB lijkt besloten te hebben arbiter Braamhaar te straffen voor zijn matige optreden tijdens Ajax-AZ, afgelopen weekend. De scheidsrechter werd na afloop van de wedstrijd door beide zijden bejegend. Onder andere bestrafte Braamhaar niet de vermeende overtreding van Huntelaar op Cziommer en onthield hij Ajax een penalty voor een handsbal in de zestien. Braamhaar wordt dit weekend nu niet ingezet door de voetbalbond.
Niet als er ``Top scheidsrechters`` zijn die gewoon er een potje van maken,zeker als de tv beelden het bewijzen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De bond moet de arbiters steunen, vind ik. Zo werk je geouwehoer in de hand.
Gaat er niet om dat ik bezig blijf Stanley maar waarom mag een scheidsrechter volgens jou niet gestraft worden door de KNVB,en spelers wel ?quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mja.. maar nu blijf je bezig. Iedere keer dat een scheidsrechter een fout of een vermeende fout maakt, gaan trainers en spelers zeuren dat hij 'maar even een weekje langs de kant moet blijven'. Nee, ik vind het niet slim.
Anders blijf je even bezigquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:46 schreef edje34 het volgende:
[..]
Gaat er niet om dat ik bezig blijf Stanley maar waarom mag een scheidsrechter volgens jou niet gestraft worden door de KNVB,en spelers wel ?
Daar heb je ook gelijk in.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Scheidsrechter moet door de bond in bescherming worden genomen. Je had Huntelaar rood kunnen geven ja, maar de fout zit 'm in dat gedraai na afloop. Die scheidsrechters voor de camera vind ik sowieso een beetje jammer. Er komt vrijwel nooit iets bevredigends uit.
Is goed,ik ga nu richting Spangen Sparta-Nac kan leuke wedstr worden.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik vraag me af wat Braamhaar er zelf van vindt. Ik zal het hem eens vragen als ik hem weer zie.
Zijn autoriteit wordt door dit soort dingen aangetast.
Niet bij Sparta hoor.quote:
Nee, omdat ie een rode kaart voor Vitesse over het hoofd zag zekerquote:Op zondag 17 december 2006 00:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Vandaag bij Roda JC - Vitesse heb ik geen aanmerkingen op hem gehad![]()
Het gevalletje van Sansoni VS. Ramzi is mij vanaf het uitvak niet opgevallen ( ik zag Ramzi wel zijn veters strikkenquote:Op zondag 17 december 2006 01:18 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nee, omdat ie een rode kaart voor Vitesse over het hoofd zag zeker![]()
En wel meer. Maar hij was niet de oorzaak van de nederlaag.quote:Op zondag 17 december 2006 01:18 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nee, omdat ie een rode kaart voor Vitesse over het hoofd zag zeker![]()
Misschien venomsnake..quote:Op zondag 17 december 2006 13:32 schreef DarkShine het volgende:
Iemand trouwens een gifje van dat incident met Ramzi?
Staat al in het Roda topicquote:
't is diep rood!quote:Op zondag 17 december 2006 14:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ok cool... had ik niet gezien.
Ben niet meer gegaan, want het regende om 13.30u heel hard toen ik op het punt stond te vertrekken.quote:Op zondag 17 december 2006 11:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vanmiddag ga ik in een wedstrijd in de eerste klasse eens zien hoe de scheidsrechter het doet.. ik moest van m'n begeleider al lang eens bij een wedstrijd gaan kijken en de scheidsrechter observeren. Nu heb ik eindelijk een keer tijd.
Vind ik ook drie keer niks. Destijds ook met geel voor Koné toen die een goal opdroeg aan Kah.quote:Op zondag 17 december 2006 13:30 schreef DarkShine het volgende:
Kuipers, van welk amateurveld hebben ze hem afgeplukt?
Oh vast wel, dat inlopen wordt niet getolereerd. Maar het gaat er natuurlijk om dat het tweede geel volgt uit het handelen van Nijhuis en niet andersom. En wellicht is ook de eerste gele van Zijm daarop terug te voeren, maar goed uit een Talpa-verslaggeving is dat niet te herleiden.quote:Op zondag 17 december 2006 19:34 schreef keeper het volgende:
Volgens mij wilde hij die kaart al geven voordat al die spelers om hem heen stonden hoor.
En uit een NOS verslagegeving wel?quote:Op zondag 17 december 2006 19:39 schreef okee6 het volgende:
En wellicht is ook de eerste gele van Zijm daarop terug te voeren, maar goed uit een Talpa-verslaggeving is dat niet te herleiden.
Goede scheids ben jijquote:Op zondag 17 december 2006 19:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zijm moet al geel krijgen voor zijn gelaatsuitdrukking.. ongelooflijk, wat een domme aap is dat..
En deze opmerking is nu precies waarom Talpa slechte programma's maakt. Goede programma's maak je door aan te voelen.quote:Op zondag 17 december 2006 20:13 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Overigens kwam dat tweede geel toch echt door die speler. En niet door de scheids....
Whaha, ja ik ben alleen scheidsrechter en verder geen mens, supporter, koning van Groningen, toptrainer en filosoof inderdaad..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |