Het zal morgen allemaal toch wel worden afgelast. Maar wanneer hoor je of je hogerop kan?quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik werd gisteren gebeld of ik zaterdmiddag om 14.30u ook nog een wedstrijd wilde fluiten. Drie wedstrijden in een weekeinde leek me iets veel van het goede. Niet dat het doorgaat, maar toch..
Eind van het seizoen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:52 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Het zal morgen allemaal toch wel worden afgelast. Maar wanneer hoor je of je hogerop kan?
Dat bepaal jij als scheidsrechter toch?quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het had niet door mogen gaan.
Och.. het ging wel, maar goed voetbal was niet mogelijk. Het was laag niveau dames, dus voor hen maakte dat niet zo veel uit.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat bepaal jij als scheidsrechter toch?
Ik vond hem aardig consequent anders, mag dat ook al niet meer tegenwoordigquote:Op zondag 10 december 2006 17:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoeveel wedstrijden gaat Braamhaar schorsing krijgen trouwens?
Hoe dat zo ?quote:Op zondag 10 december 2006 17:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoeveel wedstrijden gaat Braamhaar schorsing krijgen trouwens?
Een wedstrijd zodanig beïnvloeden door voor beiden partijen totaal inconsequent te fluiten, te fluiten onder druk van publiek en uiteindelijk echt de uitslag te beïnvloeden.quote:
Dat kan de helft van het korps wel geschorst worden,ze doen allemaal hun werk niet goed.quote:Op zondag 10 december 2006 17:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een wedstrijd zodanig beïnvloeden door voor beiden partijen totaal inconsequent te fluiten, te fluiten onder druk van publiek en uiteindelijk echt de uitslag te beïnvloeden.
Plus de wedstrijd niet staken bij spreekkoren.
Kan me niet voorstellen Stanley dat de KNVB om één wedstrijd blij is.quote:Op zondag 10 december 2006 17:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In Groningen gingen amateurwedstrijden gewoon door.
Ik mocht vanmiddag een duel in de 4e klasse naar een terechte 1-1 leiden. Veld was echt op het randje, maar goed, de KNVB zal blij zijn dat deze wedstrijd weer afgewerkt is.
Anders ga je er ff serieus op in...quote:Op zondag 10 december 2006 17:25 schreef edje34 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen Stanley dat de KNVB om één wedstrijd blij is.
Ik was in het stadion.quote:Op zondag 10 december 2006 17:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Was je in het stadion of heb je de hele wedstrijd gezien?
Ik moet de samenvatting afwachten.
Consequent foutquote:Op zondag 10 december 2006 17:17 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik vond hem aardig consequent anders, mag dat ook al niet meer tegenwoordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |