De bal zal dan vaak ook al uit zijn, waardoor een doeltrap of hoekschop logischer is. Je kunt wel kaarten geven natuurlijk.quote:Op zondag 12 november 2006 20:52 schreef Stpan het volgende:
[..]
Dus dan mag je spelers die op de achterlijn een speler passeert onbestraft het been onderuit halen dat zich niet in het speelveld begeeft?
Of had het een vrije trap moeten zijn op de lijn binnen de 16?
Indirecte vrije trap?quote:Op zondag 12 november 2006 20:52 schreef Stpan het volgende:
[..]
Dus dan mag je spelers die op de achterlijn een speler passeert onbestraft het been onderuit halen dat zich niet in het speelveld begeeft?
Of had het een vrije trap moeten zijn op de lijn binnen de 16?
Ok, de bal is nog in het spel, binnen de 16, Bouaouzan kan 2 spelers uitzoeken die de bal kunnen inpissen, maar hij wordt onderuit gehaald en z'n benen bevinden zich over de achterlijn. Dan is het IETS.quote:Op zondag 12 november 2006 20:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
De bal zal dan vaak ook al uit zijn, waardoor een doeltrap of hoekschop logischer is. Je kunt wel kaarten geven natuurlijk.
Overigens ben ik van mening dat Bouaouzan sowieso nooit een penalty moet krijgen.
Je kan er geen penalty voor geven want het gebeurd niet in de 16, dan maar op de achterlijn een indirecte vrije trap aangezien een directe een penalty zou betekenen? Ik weet het ook niet hoor, dit is maar een hersenspinselquote:
Dan maken we er in de praktijk wel een straschop van denk ik. De overtreder moet dan toch in ieder geval binnen de lijnen staan op het moment dat hij de overtreding begaat of een sliding inzet of zo. Zo zou je het dan kunnen verantwoorden.quote:Op zondag 12 november 2006 21:03 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ok, de bal is nog in het spel, binnen de 16, Bouaouzan kan 2 spelers uitzoeken die de bal kunnen inpissen, maar hij wordt onderuit gehaald en z'n benen bevinden zich over de achterlijn. Dan is het IETS.
Geen hoekschop, geen doeltrap, maar een vrije bal of een pingel. Daar staat vast iets over in de regelementen.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:02 schreef methodmich het volgende:
Ah, dat is vlakbij edje. Ridderkerk tegen Barendrecht, ook een soort van derby hoor.
Ik heb afgelopen zaterdag een speler rood gegeven,en op strafform code 21+22 gezet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:18 schreef methodmich het volgende:
Geen idee, zulke spelers ken ik niet persoonlijk.
Te licht, kan rekenen op 6 tot 10 wedstrijden als ook de oorzaak van de staking daadwerkelijk aan hem opgelegd wordt....quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bedreigen en beledigen?
Wedstrijdje of 4? Als er iemand van zijn club in de tuchtcommissie zit, wordt hij vrijgesproken.
hangt af van omstandigheden, rapporten enzovoorts. Bij een tuchtcommissie weet je het maar nooit. Voor een richtlijn kun je kijken in het bewaarnummer, staat ook in in welke categorie zo'n overtreding valt en wat de richtlijn voor de straf is.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:22 schreef methodmich het volgende:
Dat is toch redelijk kort lijkt me zo??
Hij was ook de reden dat ik de wedstr moest staken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:17 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Te licht, kan rekenen op 6 tot 10 wedstrijden als ook de oorzaak van de staking daadwerkelijk aan hem opgelegd wordt....
Dat meen je niet vrijspraak voor het gene wat hij allemaal riep ??quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bedreigen en beledigen?
Wedstrijdje of 4? Als er iemand van zijn club in de tuchtcommissie zit, wordt hij vrijgesproken.
ja dat weet ik maar,ik heb op strafform 2 code`s genoteerd omdat allebei de code`s van toepassing waren.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:50 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
hangt af van omstandigheden, rapporten enzovoorts. Bij een tuchtcommissie weet je het maar nooit. Voor een richtlijn kun je kijken in het bewaarnummer, staat ook in in welke categorie zo'n overtreding valt en wat de richtlijn voor de straf is.
Ik ben benieuwd wat er uit komt. Succes zaterdag weer!quote:Op woensdag 15 november 2006 23:57 schreef edje34 het volgende:
[..]
Dat meen je niet vrijspraak voor het gene wat hij allemaal riep ??
Lekker dan dan er woorden als k..ker mag worden geroepen op de voetbalvelden.
thnxs kerel wanneer kom je een keer kijken naar me ?quote:Op donderdag 16 november 2006 17:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ben benieuwd wat er uit komt. Succes zaterdag weer!
Zometeen ga je mij nog inhalen.quote:Op zondag 19 november 2006 13:48 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Die van mij ging wel door en het was weer raak: 7x geel en 1x direct rood
Ligt een beetje uit de route, vrees ik, maar ik sta overal voor open.quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:28 schreef edje34 het volgende:
[..]
thnxs kerel wanneer kom je een keer kijken naar me ?
Toch niet normaal is het inhaal krijg je zo`n wedstrijd toegewezen. Zal wel weer afgelast worden.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als je als scheidsrechter dan een balletje doodlegt, kijken ze je helemaal verbaasd aan..
Yepquote:Op woensdag 22 november 2006 23:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vorige week moest ik met E1 een wedstrijd op een of ander hobbelveld (op stenen!!) spelen, terwijl de E4 en E5 van de club waar we speelden op het hypermoderne kunstgras mochten. Onbegrijpelijk.
Vind ik niet. Ze betalen allemaal evenveel contributie en hebben dus allemaal recht om te spelen. Dat moeten ze gewoon eerlijk verdelen, doen de meeste clubs ook. Alleen 1, 2, A1, B1 en C1 hebben hier voorrang bijvoorbeeld. Verder is het gewoon kijken dat iedereen redelijk gelijk verdeeld wordt met afgelastingen.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:31 schreef edje34 het volgende:
[..]
Toch niet normaal is het inhaal krijg je zo`n wedstrijd toegewezen. Zal wel weer afgelast worden.
Ik snap de KNVB toch al niet,afgelopen week werd mijn wedstr afgelast zie paar posten hier boven,gaan de aller laagste elftallen wel door.Volgens mij moet de club als er één veld eruit ligt de laagste elftallen eruit gooien.
Elftal wat ik moest fluiten was res 2e klasse de rest veel lager laten ze het 4e,5e en het 8e wel doorgaan.![]()
Ik ben het met je eens, alleen ging het hier om de staat van het veld. Als de consul een veld afkeurt (hoofdveld meestal) dan denk ik niet dat de staat van de overige velden (waar de lagere elftallen op spelen) beter is. Het is dan raar om die wedstrijden dan wel door te laten gaan...quote:Op donderdag 23 november 2006 17:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ze betalen allemaal evenveel contributie en hebben dus allemaal recht om te spelen. Dat moeten ze gewoon eerlijk verdelen, doen de meeste clubs ook. Alleen 1, 2, A1, B1 en C1 hebben hier voorrang bijvoorbeeld. Verder is het gewoon kijken dat iedereen redelijk gelijk verdeeld wordt met afgelastingen.
Het 1e ging die dag wel door speelde gewoon op het hoofdveld.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:18 schreef methodmich het volgende:
Vind ik niet. Ze betalen allemaal evenveel contributie en hebben dus allemaal recht om te spelen. Dat moeten ze gewoon eerlijk verdelen, doen de meeste clubs ook. Alleen 1, 2, A1, B1 en C1 hebben hier voorrang bijvoorbeeld. Verder is het gewoon kijken dat iedereen redelijk gelijk verdeeld wordt met afgelastingen.
Hier is het hoofdveld minder dan veld 2, dus dat is ook altijd afwachten.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:44 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, alleen ging het hier om de staat van het veld. Als de consul een veld afkeurt (hoofdveld meestal) dan denk ik niet dat de staat van de overige velden (waar de lagere elftallen op spelen) beter is. Het is dan raar om die wedstrijden dan wel door te laten gaan...
Idd, die 4e klasse wedstrijd moet een vergissing zijnquote:Op zondag 26 november 2006 00:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ben voor zondag 10 december bij twee wedstrijden aangesteld, Appingedam-Alcides in de 1e klasse (!) en een wedstrijd in de 4e klasse. Ik heb al gemaild dat er sprake moet zijn van een vergissing, maar wel mooi om m'n naam achter zo'n wedstrijd te zien staan.
idd sukkel van een scheidsrechter.quote:
Maar sneider wel roodquote:Op zondag 26 november 2006 20:14 schreef edje34 het volgende:
Wat is Bossen een slappe zak zeg,durft niet eens Heitinga rood te geven.
quote:Op zondag 26 november 2006 14:11 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Idd, die 4e klasse wedstrijd moet een vergissing zijn![]()
Nee we zijn net weekendje terug van Centerparcs,komende 2 wedstrijden ook geen tijd.quote:Op zondag 3 december 2006 21:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Niemand gefloten, alles afgelast?
Hoezo wat is daar gebeurd dan?quote:Op maandag 4 december 2006 19:57 schreef edje34 het volgende:
Ze hoeven mij ook voorlopig niet naar Bolnes te sturen een club die zulke klootzakken van spelers heeft daar ga ik echt niet fluiten.
Ja sorry, maar dan voetbal ik gewoon veel beter...quote:Op donderdag 7 december 2006 18:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je vraagt je af waar het naar toe gaat. Vooral op lager niveau is het vreselijk.
Nou, hij had een "agressieprobleem" volgens zijn broer.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:17 schreef edje34 het volgende:
En maar snuiven en slikken voor een wedstr.
Het zal morgen allemaal toch wel worden afgelast. Maar wanneer hoor je of je hogerop kan?quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik werd gisteren gebeld of ik zaterdmiddag om 14.30u ook nog een wedstrijd wilde fluiten. Drie wedstrijden in een weekeinde leek me iets veel van het goede. Niet dat het doorgaat, maar toch..
Eind van het seizoen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:52 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Het zal morgen allemaal toch wel worden afgelast. Maar wanneer hoor je of je hogerop kan?
Dat bepaal jij als scheidsrechter toch?quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het had niet door mogen gaan.
Och.. het ging wel, maar goed voetbal was niet mogelijk. Het was laag niveau dames, dus voor hen maakte dat niet zo veel uit.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat bepaal jij als scheidsrechter toch?
Ik vond hem aardig consequent anders, mag dat ook al niet meer tegenwoordigquote:Op zondag 10 december 2006 17:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoeveel wedstrijden gaat Braamhaar schorsing krijgen trouwens?
Hoe dat zo ?quote:Op zondag 10 december 2006 17:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoeveel wedstrijden gaat Braamhaar schorsing krijgen trouwens?
Een wedstrijd zodanig beïnvloeden door voor beiden partijen totaal inconsequent te fluiten, te fluiten onder druk van publiek en uiteindelijk echt de uitslag te beïnvloeden.quote:
Dat kan de helft van het korps wel geschorst worden,ze doen allemaal hun werk niet goed.quote:Op zondag 10 december 2006 17:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een wedstrijd zodanig beïnvloeden door voor beiden partijen totaal inconsequent te fluiten, te fluiten onder druk van publiek en uiteindelijk echt de uitslag te beïnvloeden.
Plus de wedstrijd niet staken bij spreekkoren.
Kan me niet voorstellen Stanley dat de KNVB om één wedstrijd blij is.quote:Op zondag 10 december 2006 17:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In Groningen gingen amateurwedstrijden gewoon door.
Ik mocht vanmiddag een duel in de 4e klasse naar een terechte 1-1 leiden. Veld was echt op het randje, maar goed, de KNVB zal blij zijn dat deze wedstrijd weer afgewerkt is.
Anders ga je er ff serieus op in...quote:Op zondag 10 december 2006 17:25 schreef edje34 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen Stanley dat de KNVB om één wedstrijd blij is.
Ik was in het stadion.quote:Op zondag 10 december 2006 17:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Was je in het stadion of heb je de hele wedstrijd gezien?
Ik moet de samenvatting afwachten.
Consequent foutquote:Op zondag 10 december 2006 17:17 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik vond hem aardig consequent anders, mag dat ook al niet meer tegenwoordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |