Idd, die 4e klasse wedstrijd moet een vergissing zijnquote:Op zondag 26 november 2006 00:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ben voor zondag 10 december bij twee wedstrijden aangesteld, Appingedam-Alcides in de 1e klasse (!) en een wedstrijd in de 4e klasse. Ik heb al gemaild dat er sprake moet zijn van een vergissing, maar wel mooi om m'n naam achter zo'n wedstrijd te zien staan.
idd sukkel van een scheidsrechter.quote:
Maar sneider wel roodquote:Op zondag 26 november 2006 20:14 schreef edje34 het volgende:
Wat is Bossen een slappe zak zeg,durft niet eens Heitinga rood te geven.
quote:Op zondag 26 november 2006 14:11 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Idd, die 4e klasse wedstrijd moet een vergissing zijn![]()
Nee we zijn net weekendje terug van Centerparcs,komende 2 wedstrijden ook geen tijd.quote:Op zondag 3 december 2006 21:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Niemand gefloten, alles afgelast?
Hoezo wat is daar gebeurd dan?quote:Op maandag 4 december 2006 19:57 schreef edje34 het volgende:
Ze hoeven mij ook voorlopig niet naar Bolnes te sturen een club die zulke klootzakken van spelers heeft daar ga ik echt niet fluiten.
Ja sorry, maar dan voetbal ik gewoon veel beter...quote:Op donderdag 7 december 2006 18:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je vraagt je af waar het naar toe gaat. Vooral op lager niveau is het vreselijk.
Nou, hij had een "agressieprobleem" volgens zijn broer.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:17 schreef edje34 het volgende:
En maar snuiven en slikken voor een wedstr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |