De bal zal dan vaak ook al uit zijn, waardoor een doeltrap of hoekschop logischer is. Je kunt wel kaarten geven natuurlijk.quote:Op zondag 12 november 2006 20:52 schreef Stpan het volgende:
[..]
Dus dan mag je spelers die op de achterlijn een speler passeert onbestraft het been onderuit halen dat zich niet in het speelveld begeeft?
Of had het een vrije trap moeten zijn op de lijn binnen de 16?
Indirecte vrije trap?quote:Op zondag 12 november 2006 20:52 schreef Stpan het volgende:
[..]
Dus dan mag je spelers die op de achterlijn een speler passeert onbestraft het been onderuit halen dat zich niet in het speelveld begeeft?
Of had het een vrije trap moeten zijn op de lijn binnen de 16?
Ok, de bal is nog in het spel, binnen de 16, Bouaouzan kan 2 spelers uitzoeken die de bal kunnen inpissen, maar hij wordt onderuit gehaald en z'n benen bevinden zich over de achterlijn. Dan is het IETS.quote:Op zondag 12 november 2006 20:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
De bal zal dan vaak ook al uit zijn, waardoor een doeltrap of hoekschop logischer is. Je kunt wel kaarten geven natuurlijk.
Overigens ben ik van mening dat Bouaouzan sowieso nooit een penalty moet krijgen.
Je kan er geen penalty voor geven want het gebeurd niet in de 16, dan maar op de achterlijn een indirecte vrije trap aangezien een directe een penalty zou betekenen? Ik weet het ook niet hoor, dit is maar een hersenspinselquote:
Dan maken we er in de praktijk wel een straschop van denk ik. De overtreder moet dan toch in ieder geval binnen de lijnen staan op het moment dat hij de overtreding begaat of een sliding inzet of zo. Zo zou je het dan kunnen verantwoorden.quote:Op zondag 12 november 2006 21:03 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ok, de bal is nog in het spel, binnen de 16, Bouaouzan kan 2 spelers uitzoeken die de bal kunnen inpissen, maar hij wordt onderuit gehaald en z'n benen bevinden zich over de achterlijn. Dan is het IETS.
Geen hoekschop, geen doeltrap, maar een vrije bal of een pingel. Daar staat vast iets over in de regelementen.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:02 schreef methodmich het volgende:
Ah, dat is vlakbij edje. Ridderkerk tegen Barendrecht, ook een soort van derby hoor.
Ik heb afgelopen zaterdag een speler rood gegeven,en op strafform code 21+22 gezet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:18 schreef methodmich het volgende:
Geen idee, zulke spelers ken ik niet persoonlijk.
Te licht, kan rekenen op 6 tot 10 wedstrijden als ook de oorzaak van de staking daadwerkelijk aan hem opgelegd wordt....quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bedreigen en beledigen?
Wedstrijdje of 4? Als er iemand van zijn club in de tuchtcommissie zit, wordt hij vrijgesproken.
hangt af van omstandigheden, rapporten enzovoorts. Bij een tuchtcommissie weet je het maar nooit. Voor een richtlijn kun je kijken in het bewaarnummer, staat ook in in welke categorie zo'n overtreding valt en wat de richtlijn voor de straf is.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:22 schreef methodmich het volgende:
Dat is toch redelijk kort lijkt me zo??
Hij was ook de reden dat ik de wedstr moest staken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:17 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Te licht, kan rekenen op 6 tot 10 wedstrijden als ook de oorzaak van de staking daadwerkelijk aan hem opgelegd wordt....
Dat meen je niet vrijspraak voor het gene wat hij allemaal riep ??quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bedreigen en beledigen?
Wedstrijdje of 4? Als er iemand van zijn club in de tuchtcommissie zit, wordt hij vrijgesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |