Anders blijf je even bezigquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:46 schreef edje34 het volgende:
[..]
Gaat er niet om dat ik bezig blijf Stanley maar waarom mag een scheidsrechter volgens jou niet gestraft worden door de KNVB,en spelers wel ?
Daar heb je ook gelijk in.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Scheidsrechter moet door de bond in bescherming worden genomen. Je had Huntelaar rood kunnen geven ja, maar de fout zit 'm in dat gedraai na afloop. Die scheidsrechters voor de camera vind ik sowieso een beetje jammer. Er komt vrijwel nooit iets bevredigends uit.
Is goed,ik ga nu richting Spangen Sparta-Nac kan leuke wedstr worden.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik vraag me af wat Braamhaar er zelf van vindt. Ik zal het hem eens vragen als ik hem weer zie.
Zijn autoriteit wordt door dit soort dingen aangetast.
Niet bij Sparta hoor.quote:
Nee, omdat ie een rode kaart voor Vitesse over het hoofd zag zekerquote:Op zondag 17 december 2006 00:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Vandaag bij Roda JC - Vitesse heb ik geen aanmerkingen op hem gehad![]()
Het gevalletje van Sansoni VS. Ramzi is mij vanaf het uitvak niet opgevallen ( ik zag Ramzi wel zijn veters strikkenquote:Op zondag 17 december 2006 01:18 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nee, omdat ie een rode kaart voor Vitesse over het hoofd zag zeker![]()
En wel meer. Maar hij was niet de oorzaak van de nederlaag.quote:Op zondag 17 december 2006 01:18 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nee, omdat ie een rode kaart voor Vitesse over het hoofd zag zeker![]()
Misschien venomsnake..quote:Op zondag 17 december 2006 13:32 schreef DarkShine het volgende:
Iemand trouwens een gifje van dat incident met Ramzi?
Staat al in het Roda topicquote:
't is diep rood!quote:Op zondag 17 december 2006 14:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ok cool... had ik niet gezien.
Ben niet meer gegaan, want het regende om 13.30u heel hard toen ik op het punt stond te vertrekken.quote:Op zondag 17 december 2006 11:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vanmiddag ga ik in een wedstrijd in de eerste klasse eens zien hoe de scheidsrechter het doet.. ik moest van m'n begeleider al lang eens bij een wedstrijd gaan kijken en de scheidsrechter observeren. Nu heb ik eindelijk een keer tijd.
Vind ik ook drie keer niks. Destijds ook met geel voor Koné toen die een goal opdroeg aan Kah.quote:Op zondag 17 december 2006 13:30 schreef DarkShine het volgende:
Kuipers, van welk amateurveld hebben ze hem afgeplukt?
Oh vast wel, dat inlopen wordt niet getolereerd. Maar het gaat er natuurlijk om dat het tweede geel volgt uit het handelen van Nijhuis en niet andersom. En wellicht is ook de eerste gele van Zijm daarop terug te voeren, maar goed uit een Talpa-verslaggeving is dat niet te herleiden.quote:Op zondag 17 december 2006 19:34 schreef keeper het volgende:
Volgens mij wilde hij die kaart al geven voordat al die spelers om hem heen stonden hoor.
En uit een NOS verslagegeving wel?quote:Op zondag 17 december 2006 19:39 schreef okee6 het volgende:
En wellicht is ook de eerste gele van Zijm daarop terug te voeren, maar goed uit een Talpa-verslaggeving is dat niet te herleiden.
Goede scheids ben jijquote:Op zondag 17 december 2006 19:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zijm moet al geel krijgen voor zijn gelaatsuitdrukking.. ongelooflijk, wat een domme aap is dat..
En deze opmerking is nu precies waarom Talpa slechte programma's maakt. Goede programma's maak je door aan te voelen.quote:Op zondag 17 december 2006 20:13 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Overigens kwam dat tweede geel toch echt door die speler. En niet door de scheids....
Whaha, ja ik ben alleen scheidsrechter en verder geen mens, supporter, koning van Groningen, toptrainer en filosoof inderdaad..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |