Minst slechte scheidsrechter klinkt dan beter.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
Noemen jullie mij is de beste nederlandse scheidsrechter van het moment want ik kan hem niet bedenken.
Ricky vd Berg ook.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:22 schreef okee6 het volgende:
Lazovic stak z'n middelvinger op, dat is niet te tolereren, klaar
Inderdaad zelfs zo`n wedstr zou ik nog wel aankunnen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:47 schreef Backdoorman het volgende:
die bestaat niet, ik zie een temmink die er elke week een potje van maakt en zo inconsequent is als maar zijn kan wbt spreekkoren...ik zie Jol die tijdens feyenoord - twente zo'n 3 strafschoppen weigert te geven en vandaag weer die maaghond van een egmond....een rode kaart voor lazovich die niks doet, wat een drol van een scheidsrechter ben je dan....niet te geloven en die kankerkneus van een uilenberg maar volhouden dat het niveau erg hoog is en zichzelf omhoog pijpen bij de uefa.....gadverdamme wat een stelletje hypocrieten!!!!
Danny Makkelie!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
Noemen jullie mij is de beste nederlandse scheidsrechter van het moment want ik kan hem niet bedenken.
Over 2 weken heb ik Katwijk 4- Quikboys5 word ook een mooie pot.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:59 schreef methodmich het volgende:
Maasdijk - LYRA, oftewel een leuke Westland derby. Arme edje, het is een verdraaid lastig district.
Lyra.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:34 schreef edje34 het volgende:
Vandaag was het weer eens zover hoor,wedstr Maasdijk 2-Lyria3
uitslag 3-3 wedstr tijdelijk gestaakt 3 rode kaarten voor speler van Maasdijk na 2e gele kaart,speler
Maasdijk direct rood na div keren beledigende opmerkingen en rood voor leider van Maasdijk.
Daarnaast waren er in deze wedstr 3 strafschoppen waarvan er 2 binnen 2 minuten en de 3e in de 93e minuut. Het staken is nav een doelpunt dat Lyria maakten dit was de 3-3 volgens héél Maasdijk was het buitenspel,wat het overigens niet was omdat ik bij alle aanvallen van Lyria op één lijn stond met de verdediging van Maasdijk. Ik moest dit wel doen omdat de ass.s van Maasdijk meerde malen onterecht zijn vlag omhoog stak voor buitenspel.
De gemoederen liepen zo hoog op dat er 2 spelers van Maasdijk konden vertrekken en ik tijdelijk de wedstr heb gestaakt.
Het trieste van alles is dat na mijn laatste fluitsignaal niemand sportief was om een hand te geven,één speler van Lyria nam de moeite nog wel.
Gisteren was het in ieder geval geen makkie.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:29 schreef keijz het volgende:
[..]
Lyra.
Maar Maasdijk - Lyra is denk nog iets makkelijker fluiten dan de echte Westlandse derby: Lyra - 's Gravenzande SV
ja mischien wel , laten we maar omruilen met belgie ofzo. niemand vindt het ook meer raar dat ze geen WK of EK meer mogen fluiten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:41 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Minst slechte scheidsrechter klinkt dan beter.
dan zou ik als ik jou was nog maar eens goed kijken , het was een tikje wat nooit rood is , dan kan je voor meer situaties die kaart trekken.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:22 schreef okee6 het volgende:
Lazovic stak z'n middelvinger op, dat is niet te tolereren, klaar
zegt me eigenlijk niks die naam laat hem maar eens een wedstrijd van Vitesse fluiten danquote:
Dat zeker. Derby, vol haat en nijd!quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:24 schreef edje34 het volgende:
[..]
Over 2 weken heb ik Katwijk 4- Quikboys5 word ook een mooie pot.
De kaart was niet voor het tikje. Van Egmond zei waarschijnlijk "niet aanstellen" of "sta op" en Lazovic zijn reactie was de middelvinger. Geloof niet alles wat Talpa je laat zien, of laat je niet afleiden in het stadion. Scheidsrechter beledigen is in zo'n geval rood.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
dan zou ik als ik jou was nog maar eens goed kijken , het was een tikje wat nooit rood is , dan kan je voor meer situaties die kaart trekken.
Is het zo erg,ondanks de lagere elftallen ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat zeker. Derby, vol haat en nijd!
ben je erbij geweest dan?quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:37 schreef Plato1980 het volgende:
Ik vond Haverkort gisteren ook erg zwak fluiten bij Roda-Feyenoord. Niet dat hij het resultaat beïnvloed heeft maar het was overduidelijk dat hij dit niveau niet aankan.
Nou, als ik je vertel dat er Katwijk-fans zijn die niet juichen als Quick Boy Dirk Kuijt scoort voor Oranje.....quote:Op maandag 30 oktober 2006 07:08 schreef edje34 het volgende:
[..]
Is het zo erg,ondanks de lagere elftallen ?
Dus ik kan me borst nat maken voor Katwijk 4 Quikboys 5 ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, als ik je vertel dat er Katwijk-fans zijn die niet juichen als Quick Boy Dirk Kuijt scoort voor Oranje.....
Veel publiek zal er wel niet zitten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:49 schreef methodmich het volgende:
Zou ik maar doen. Maar evengoed wordt het geweldig leuk hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |