Cool man! Blijf fluiten als jezelf en probeer er niet aan te denken. Lijkt mij een wijze tip.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In het half jaar na de Kerst zal duidelijk worden of ik voor het betaalde voetbal in aanmerking ga komen. Spannend!
Ik zit nu in het Talententraject Amateurvoetbal. Als dat goed gaat, kom ik volgend jaar in het Talententraject Betaald Voetbal. Ik ontwikkel me redelijk snel, dus ik ben zeer benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:39 schreef edje34 het volgende:
Maar hoe kan je nou in één keer van de 4e klasse naar betaaldvoetbal promoveren ?
Wel minimaal één seizoen hoofdklasse fluiten hoor. Dat jij bij ASWH - Kozakken Boys fluit en ons een pingel geeft op mijn teken. Uiteraard in ruil voor een uitermate complimenteuze passage over de scheids in het wedstrijdverslag.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik zit nu in het Talententraject Amateurvoetbal. Als dat goed gaat, kom ik volgend jaar in het Talententraject Betaald Voetbal. Ik ontwikkel me redelijk snel, dus ik ben zeer benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen.
Ik fluit trouwens vaker 3e klasse, zondag toevallig 4e.![]()
Tegenwoordig mogen ze al het betaald voetbal in zonder hoofdklasse-ervaring. Ik weet niet hoe het allemaal gaat lopen, maar als ik ooit ASWH mag fluiten, zal ik zeker aan je denken.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wel minimaal één seizoen hoofdklasse fluiten hoor. Dat jij bij ASWH - Kozakken Boys fluit en ons een pingel geeft op mijn teken. Uiteraard in ruil voor een uitermate complimenteuze passage over de scheids in het wedstrijdverslag.
Ajoh gewoon in de beker.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Tegenwoordig mogen ze al het betaald voetbal in zonder hoofdklasse-ervaring. Ik weet niet hoe het allemaal gaat lopen, maar als ik ooit ASWH mag fluiten, zal ik zeker aan je denken.
Maar dit slaat nergens op wat schiet ik er mee op om alleen maar reserve elftallen te fluiten ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Voor aanvang van dit seizoen is er een nieuwe piramide in werking getreden.
Het 'veranderen om het veranderen' beperkt zich niet alleen tot de politiek.
Is dat veranderd dan? Danny heeft wel een seizoentje of twee hoofdklasse gefloten, weet ik.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Tegenwoordig mogen ze al het betaald voetbal in zonder hoofdklasse-ervaring. Ik weet niet hoe het allemaal gaat lopen, maar als ik ooit ASWH mag fluiten, zal ik zeker aan je denken.
En wat voor één Katwijk 4 - Quikboys 5quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:05 schreef methodmich het volgende:
.
En edje, vandaag de derby voor jou toch?
Op dat moment is het klote ja,maar zodra ik weer in de auto zit ben ik het allang weer vergeten.quote:Op zondag 12 november 2006 18:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Edje, wat vervelend dat je hebt moeten staken. Kan maar zo het dieptepunt uit je scheidsrechtersloopbaan zijn. En dat terwijl je je er zo op verheugde. Echt rot.
Mijn wedstrijd van vandaag werd helaas afgelast. Volgende week zit ik een weekendje in Zandvoort dus laat ik het fluiten even voor wat het is. Die week erna is een inhaalweekeinde, waarin ik geen aanstelling heb.
Nee niks op zich een aardige wedstr die ik kort hield vanaf het eerste fluit signaal,wel geniepige overtredingen waarvan de spelers dachten dat ik ze niet zou zien wat resulteerde ik een gele kaart al in de 1e minuut voor Quikboys.quote:Op zondag 12 november 2006 16:03 schreef methodmich het volgende:
Altijd gezellig! Nog iets gemerkt van de rivaliteit?
Was 'ie bij jou net zo dramatisch als ik hem in verschillende wedstrijden als speler en toeschouwer heb meegemaakt?quote:Op woensdag 1 november 2006 00:14 schreef Tommeke het volgende:
Bij 'mijn' club, LSC 1890, was Maurice de Hond scheidsrechter een paar weken terug, wel leuk morgen om half 9 komt dat op tv volgens mij. Het grappige was dat de trainer van de tegenpartij en enkele spelers deden alsof ze hem kenden. 'Hey Maurice!!!' etc.
Geen strafschopquote:Op zondag 12 november 2006 20:16 schreef Stpan het volgende:
Vraagje voor de scheidsrechters onder ons. De overtreding van Vreven op Bouaouzan was buiten de lijnen, maar op de rand van het strafschop gebied. De commentator vroeg zich af, kun je dan wel een penalty geven?
Lijkt mij van wel, maar wat zeggen de regels?
Strafschop kan alleen als de overtreding binnen de zestien meter is.quote:Op zondag 12 november 2006 20:43 schreef Stpan het volgende:
[..]
Want? Werd toch iemand onregelementair de doortocht ontnomen.
Dus dan mag je spelers die op de achterlijn een speler passeert onbestraft het been onderuit halen dat zich niet in het speelveld begeeft?quote:Op zondag 12 november 2006 20:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Strafschop kan alleen als de overtreding binnen de zestien meter is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |