ja idd niet te gelovenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:26 schreef arneaux het volgende:. Hoe kan t zo zijn dat als Egbert door BB uit het bed van Sabrina wordt gehaald Semih uiteindelijk de zondebok is. Nu wordtie mooi.
Fragment moet langer. Dat hij duidelijk zit te schelden tegen BBquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:18 schreef HiDiHo het volgende:
http://bb.roy.servehttp.com/audio/semih.wma
ach in alles wat hij zegt komt de naam semih voor, gevolgd door een paar ophemelende woorden, als je verliefd bent, is daar geloof ik een ander topic voor om dat te uiten.quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:26 schreef ruby het volgende:
[..]
Hij zei het niet echt, maar hij krijste het.
Wat deed Semih dan? Semih zei alleen dat ze moesten gaan slapen, voor de ZOVEELSTE keer, hij schold op BB met hun kutbatteryen en zei dat iedereen gewoon weg moest gaan uit de kamer. Bovendien vatte hij heel erg goed samen dat BB iedereen over de jank hielp, en speciaal Egbert, door die kutuitspraak op het scherm. Etiënne reageerde daarop als een mongool en vervolgens wil Etiënne Semih neersteken. Ik weet niet welke streams jij hebt gezien maar als jij wilt beweren dat Semih hier in de schuld deelt getuigd dat niet van enige intelligentie.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:26 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
GODVERDOMME, kap toch is met je hielen-gelik man. neuk hem in zn reet ofzo.
Ik irriteer me anders mateloos aan jou. Of je doet lekker mee en negeert hem, of je gaat lekker slapen. Goed?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:28 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
ach in alles wat hij zegt komt de naam semih voor, gevolgd door een paar ophemelende woorden, als je verliefd bent, is daar geloof ik een ander topic voor om dat te uiten.
Waarom, zodat iedereen lekker kan gaan slapen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:27 schreef FBtje het volgende:
big brother moet gewoon de situatie uitleggen!! dat gezeik
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat deed Semih dan? Semih zei alleen dat ze moesten gaan slapen, voor de ZOVEELSTE keer, hij schold op BB met hun kutbatteryen en zei dat iedereen gewoon weg moest gaan uit de kamer. Etiënne reageerde daarop als een mongool en vervolgens wil Etiënne Semih neersteken. Ik weet niet welke streams jij hebt gezien maar als jij wilt beweren dat Semih hier in de schuld deelt getuigd dat niet van enige intelligentie.
Ik heb iets niet helemaal duidelijk. Ik kreeg de indruk dat Semih aan het schreeuwen was, Etienne kwam binnen en Semih schreeuwde tegen Etienne dat hij helemaal zijn bek moest houden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Fragment moet langer. Dat hij duidelijk zit te schelden tegen BB
zucht, nog een keer: ik heb het niet over of semih goed of fout zit, NEE: ik heb het over dat jij zo walgelijk slijmt over die semih. bah bah bah. gaan naar het "ik ben verliefd" topic ofzo.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat deed Semih dan? Semih zei alleen dat ze moesten gaan slapen, voor de ZOVEELSTE keer, hij schold op BB met hun kutbatteryen en zei dat iedereen gewoon weg moest gaan uit de kamer. Etiënne reageerde daarop als een mongool en vervolgens wil Etiënne Semih neersteken. Ik weet niet welke streams jij hebt gezien maar als jij wilt beweren dat Semih hier in de schuld deelt getuigd dat niet van enige intelligentie.
Wij wel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:29 schreef scanman01 het volgende:
Marcia mag dit wat mij betreft best heel hoog gaan spelen, maar niemand lijkt te begrijpen waarom Egbert zich beroerd voelt. En ze denken dat Semih tegen Egbert was, maar hij was juist woest op BB. Ik begrijp er niets meer van.
No WAY!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:29 schreef n1ek het volgende:
Marcia snapt er geen drol van...wie legt het haar ff uit
Etiennequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:29 schreef n1ek het volgende:
Marcia snapt er geen drol van...wie legt het haar ff uit
doe eens een beetje normaal a.u.b.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:28 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
ach in alles wat hij zegt komt de naam semih voor, gevolgd door een paar ophemelende woorden, als je verliefd bent, is daar geloof ik een ander topic voor om dat te uiten.
quote:
watch your mouthquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:28 schreef Cracka-ass het volgende:
Monique echt dik in de min bij mij na vanavond. Wat een hypocriete snol, ongelooflijk.
Ik heb het een paar pagina's geleden nog getiktquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:26 schreef arneaux het volgende:. Hoe kan t zo zijn dat als Egbert door BB uit het bed van Sabrina wordt gehaald Semih uiteindelijk de zondebok is. Nu wordtie mooi.
Ben ik ook met je eens!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:29 schreef scanman01 het volgende:
Marcia mag dit wat mij betreft best heel hoog gaan spelen, maar niemand lijkt te begrijpen waarom Egbert zich beroerd voelt. En ze denken dat Semih tegen Egbert was, maar hij was juist woest op BB. Ik begrijp er niets meer van.
Nu word t mooi. Dus omdat Semih iets niet heeft gedaan ben ik verliefd op 'm? Heb je de streams überhaubt wel gezien?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:29 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
zucht, nog een keer: ik heb het niet over of semih goed of fout zit, NEE: ik heb het over dat jij zo walgelijk slijmt over die semih. bah bah bah. gaan naar het "ik ben verliefd" topic ofzo.
Maar ze weet niet dat het een electrische klok is, waar je af en toe de FOKKING BATTERIJEN van moet wisselen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:29 schreef Bartoli het volgende:
Marcia heeft de klok horen luiden maar weet dus niet waar de klepel hangt
Hij heeft 2 keer een scheldkanonade van zich gegeven. De eerste keer tegen Egbert, volgens mij met goede bedoelingen maar het kwam er ongelukkig uit. De tweede keer is dat met Fok BB, maar die heeft Marcia niet gehoord.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:28 schreef paultjuhhh het volgende:
Semih had gelijk , ze bleven maar doormekkeren tegen Egbert hele tijd hetzelfde zeggen ga gewoon slapen en praat daar morgen verder over
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:30 schreef Morwen het volgende:
Semih moet gewoon zijn Bek dicht houden. Bezopen of niet![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar ze weet niet dat het een electrische klok is, waar je af en toe de FOKKING BATTERIJEN van moet wisselen.
Meen je dat nou serieus?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:30 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb het een paar pagina's geleden nog getikt
Het is allemaal Semih's schuld.
COS is beter om op de hoogte te blijven.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:30 schreef Lady-night het volgende:
waarom zijn er geen streams
gaat niet eens over vanavond. gaat niet over semih. gaat over jou en je opmerkingen steeds dat semih zo goed en heilig is en weet ik veel. word ik beetje misselijk van.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nu word t mooi. Dus omdat Semih iets niet heeft gedaan ben ik verliefd op 'm? Heb je de streams überhaubt wel gezien?
Ja tragisch. Ik zei al dat het ongeloofelijk is hoe ze naif zijn over de zogenaamde goede bedoeling van BB! Het is commercieel tv jongens geen EO maatschapelijke relatie programma! Sensatie is de credo!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:26 schreef Stereotomy het volgende:
Marcia heeft niet door dat Semih de ENIGE was die het echt voor Egbert opnam en doorhad waarom Egbert zich zo voelde?
Ik zie ringtonemogelijkheden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
http://bb.roy.servehttp.com/audio/semih.wma
Misschien wat voor als opening van me site
Tuurlijk niet!quote:
Dan lees je er lekker overheen en hou je gewoon je bek dicht. Zit niet zo te mierenneuken zeg...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:32 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
gaat niet eens over vanavond. gaat niet over semih. gaat over jou en je opmerkingen steeds dat semih zo goed en heilig is en weet ik veel. word ik beetje misselijk van.
Leg eens uit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:32 schreef HiDiHo het volgende:
Monique,Tijn en BB echt dik in de min bij mij na vanavond. Wat een hypocriete snol, ongelooflijk.
Zoals hij uit zijn dak ging, was niet normaal. Even buiten hoe ik denk over de situatiequote:
Met Monique en BB in de min ben ik het eens, maar wat heeft Tijn fout gedaan? Hij heeft Sabrina netjes in bed gelegd en Semih onder de douche gezet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:32 schreef HiDiHo het volgende:
Monique,Tijn en BB echt dik in de min bij mij na vanavond. Wat een hypocriete snol, ongelooflijk.
Omdat ik niet als een windvaantje reageer hier in de COS topics, beschouw ik Semih als een heilige. Ik weet niet of je nou kortzichtig, naïef of ronduit dom bent. We hebben t nu over déze kwestie en daarover geef ik mijn mening. Als jij nu gaat lopen roepen dat ik verliefd ben is dat wel heel erg zwak, een heel erg goed argument om mijn stelling onderuit te halen is t niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:32 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
gaat niet eens over vanavond. gaat niet over semih. gaat over jou en je opmerkingen steeds dat semih zo goed en heilig is en weet ik veel. word ik beetje misselijk van.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:34 schreef Fronsertje het volgende:
bb verneukt eggie
eggie is zwaar gekwetst
halve huis probeert bezopen eggie te kalmeren, terwijl semih daar probeert te maffen
semih flipt over het gejank in de kamer en de aanstichter van dit alles het gemanipuleer van bb
notendop modus
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:34 schreef Fronsertje het volgende:
bb verneukt eggie
eggie is zwaar gekwetst
halve huis probeert bezopen eggie te kalmeren, terwijl semih daar probeert te maffen
semih flipt over het gejank in de kamer en de aanstichter van dit alles het gemanipuleer van bb
notendop modus
Hoezo woest in godsnaam? Eerder dankbaar. Gezien hij er meer achter zoekt ook meer dan terecht.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:29 schreef scanman01 het volgende:
als het over het ingrijpen gaat he ALS waarom is er vorige week niet ingegrepen tussen rik en etienne?,dat was toch ook en soortgelijke situatie en dat is een stapje verder gegaanquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:33 schreef Peter6000 het volgende:
En toch heeft Rik ook wel een puntje dat het misschien goed was van BB Egbert tegen zichzelf te beschermen.
Hij lag dronken naast Sabrina in bed, en hij gaf later zelf aan dat ie niet eens meer wist dat ie in de kamer geweest was.
Alleen (zoals eerder door Scan gezegd), Egbert kan met geen mogelijkheid bewijzen dat er niets gebeurd zou zijn, mocht er niet ingegrepen zijn.
Kijk. Dit vindt ik nu wel weer leuk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar ze weet niet dat het een electrische klok is, waar je af en toe de FOKKING BATTERIJEN van moet wisselen.
Idd laat iemand die muts haar mond snoeren, zeikwijf.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:35 schreef natronic het volgende:
Zo praat je niet tegen je vader Marcia
Hadden ze handiger op kunnen lossen. Heeft BB ooit al eens een excuus aangeboden? Heeft hummie weer haar "primeur"...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:33 schreef Peter6000 het volgende:
En toch heeft Rik ook wel een puntje dat het misschien goed was van BB Egbert tegen zichzelf te beschermen.
Ja vreselijk idd. Je zusje ligt voor pampus op bed en ineens komt op het scherm dat ze Eggie met zijn zatte kop uit de kamer moeten halen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:32 schreef HiDiHo het volgende:
Semih was niet alleen tegen BB maar ook tegen de anderen die bij Egbert aan bed zatenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:29 schreef scanman01 het volgende:
ik heb het niet over of semih gelijk heeft! ik heb het niet over je stelling etc. etc. weetje laat maar. je bent volgens mij, ik had namelijk al een beetje het vermoeden, echt een beetje dommig.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Omdat ik niet als een windvaantje reageer hier in de COS topics, beschouw ik Semih als een heilige. Ik weet niet of je nou kortzichtig, naïef of ronduit dom bent. We hebben t nu over déze kwestie en daarover geef ik mijn mening. Als jij nu gaat lopen roepen dat ik verliefd ben is dat wel heel erg zwak, een heel erg goed argument om mijn stelling onderuit te halen is t niet.
Helemaal mee eens !quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:36 schreef Sonique het volgende:
Eggie moet morgen echt naar de DBK gaan en om een publiekelijke excusses vragen.
Daar hou ik je aanquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
IS een goeie! En als BB hier niks van uitzendt, of op een verkeerde manier, dan gaan wij mailen oké?
Klopt....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:25 schreef scanman01 het volgende:
Sem nog het toch juist op voor Egbert en TEGEN BB???
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Idd laat iemand die muts haar mond snoeren, zeikwijf.
Ik begrijp hem wel, ik had ook bijna een gat in mijn monitor geslagen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zoals hij uit zijn dak ging, was niet normaal. Even buiten hoe ik denk over de situatie![]()
Wmb had Tijn nooit geboren geworden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:34 schreef Zeehond het volgende:
maar wat heeft Tijn fout gedaan?
Je bent t niet eens waard om verdere energie in te steken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:36 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
ik heb het niet over of semih gelijk heeft! ik heb het niet over je stelling etc. etc. weetje laat maar. je bent volgens mij, ik had namelijk al een beetje het vermoeden, echt een beetje dommig.
Kan jij nu even ophouden? Iedereen heeft recht op z'n eigen mening.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:36 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
ik heb het niet over of semih gelijk heeft! ik heb het niet over je stelling etc. etc. weetje laat maar. je bent volgens mij, ik had namelijk al een beetje het vermoeden, echt een beetje dommig.
eensgelijksquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je bent t niet eens waard om verdere energie in te steken.
Gaat ie die persoon zeker weer met z'n piemel neerslaan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:36 schreef Gert het volgende:
Etienne, over Semih: als ik in de stad loop, en iemand reaqeert zo tegen mij, dan is ie zwaar de lul!!!
Da's een stuk minder dan werkendamquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:38 schreef HiDiHo het volgende:
abberekr 2000 inwoners
Hij drinkt anders niet meer, dus wordt vanzelf weer nuchterquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:38 schreef Peter6000 het volgende:
Nu is het toch de dronken vader die niet naar bed wil, en de dochter die pappa aandringt naar bed te gaan.
Ik krijg het hier benauwd van.
thank you Dayquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:38 schreef Day het volgende:
[..]
Kan jij nu even ophouden? Iedereen heeft recht op z'n eigen mening.
En als je het er niet mee eens bent, dan lees je er maar over heen.
Jij hebt zeker ook gezopen met je taal gebruikquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Laat die vent een peuk roken man, pleuris wijf.
Denk eerder dat BB zijn excuses moet maken aan Egquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:36 schreef Sonique het volgende:
Eggie moet morgen echt naar de DBK gaan en om een publiekelijke excusses vragen.
Nee, ik was helaas nog net iets te vroeg, want ze pakten elkaar kompleet op de bek....quote:
Micheline reageerde ook echt bang, toen Etiënne en Semih tegen elkaar schreeuwden. Ik denk dat ze vreesde dat Semih E10 iets aan zou doen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:38 schreef Gert het volgende:
Michelines gevoel over Semih is nu ook klote...
ik denk dat BB speciaal de shockerende dingen bewaart voor een tijdstip dat fok snel is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:39 schreef dracula100 het volgende:
Fok is lekker snel
Dankzij iteejer en Breulsquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:39 schreef dracula100 het volgende:
Fok is lekker snel
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:39 schreef henk.jansen het volgende:
Jij hebt zeker ook gezopen met je taal gebruik![]()
![]()
Wat zijn publieke excusses?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:36 schreef Sonique het volgende:
laten we hem koppelen aan marciaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:40 schreef scanman01 het volgende:
Etienne mag nu zijn bek ook wel eens houden
Vanaf dag 1.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:41 schreef riri het volgende:
wat een draaikont die E10
Niet gedacht, dat jij dat ooit zou zeggen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:40 schreef scanman01 het volgende:
Etienne mag nu zijn bek ook wel eens houden
Henk, we zitten niet in de metro hè!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook gezopen met je taal gebruik![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:41 schreef Coos het volgende:
Is Marlies intussen al zewanger van haar kameel??![]()
Vragen niet aanbieden !quote:
Maar hij had wel donders goed door dat BB de aanstichter is van deze enorme klotensituatie.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:36 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Semih was niet alleen tegen BB maar ook tegen de anderen die bij Egbert aan bed zaten
Juist. Nu moet BigBrother ook even vertellen dat Semih op BB liep te schelden en NIET op de rest.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar hij had wel donders goed door dat BB de aanstichter is van deze enorme klotensituatie.
Ik heb toch wel degelijk gehoord dat Semih zei: "EN HOUD NU JE FOKKING BEK MET JE BATTERIJEN WISSELEN, EN LAAT EGBERT MET RUST OM HEM STEEDS FOKKING DWARS TE ZITTEN EN FOK OP MET JULLIE BATTERIJEN WISSELEN!!!!!!!!!!!!!!!!" (zoiets was het)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:41 schreef arneaux het volgende:
Nu krijg je morgen dus dat niemand heeft gehoord dat Semih op BB aan t schelden was en dat dús alles op Semih word gedraaid.
Onzinquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:43 schreef schatje het volgende:
Ik heb nu nog een grotere hekel aan Egbert gekregen.
Het is gewoon een labiel kind.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:43 schreef schatje het volgende:
En ik nu aan jouquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:43 schreef schatje het volgende:
Ja, Etiënne komt ermee weg, en Semih heeft een "hou je bek" probleem.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:43 schreef BuffyJan het volgende:
Ik moet echt kotsen van E10 Bah bah en nog ns bah![]()
En Rik vindt dat Semih te ver is gegaan?
Ik heb t over de mensen in t huis.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb toch wel degelijk gehoord dat Semih zei: "EN HOUD NU JE FOKKING BEK MET JE BATTERIJEN WISSELEN, EN LAAT EGBERT MET RUST OM HEM STEEDS FOKKING DWARS TE ZITTEN EN FOK OP MET JULLIE BATTERIJEN WISSELEN!!!!!!!!!!!!!!!!" (zoiets was het)
En dondersgoed dat alle andere een stel emo-terroristen zijn...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar hij had wel donders goed door dat BB de aanstichter is van deze enorme klotensituatie.
Neem er nog één.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:43 schreef Martijn_fijn het volgende:
Van iedereen in het huis, is Jeroen degene waar Egbert het meest aan heeft gehad nu.
Voor het eerst dat zijn nietszeggende persoonlijkheid van pas komt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:44 schreef ijsbrekertje het volgende:
Jeroen is echt precies wat Egbert nodig heeft nu! (en dat meen ik serieus).
Gewoon een beetje feel-good met Eggie meelullen. Nietszeggende, vrolijke, dronken positieve praatjes..
Eerst wat gezellige afleiding en sigaretten en daarna slapen..![]()
YEP!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
juist!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
Juist. Nu moet BigBrother ook even vertellen dat Semih op BB liep te schelden en NIET op de rest.
Ik kon je file niet openen, dus het heeft geen zin om te streamen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ligt Micheline WEEEEEEEEEEEEEEER te janken
30% slapen
60% janken
10% eten
--------------+
100% het leven van Micheline
En waarom denk jij???quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:43 schreef Day het volgende:
Zit Rik nou E10 gelijk te geven?
je vergeet het manipuleren van bb want dat zei hij ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb toch wel degelijk gehoord dat Semih zei: "EN HOUD NU JE FOKKING BEK MET JE BATTERIJEN WISSELEN, EN LAAT EGBERT MET RUST OM HEM STEEDS FOKKING DWARS TE ZITTEN EN FOK OP MET JULLIE BATTERIJEN WISSELEN!!!!!!!!!!!!!!!!" (zoiets was het)
Doewt ze ook gewoon tegen haar vader. Daar moest ik echt niet mee aankomen thuisquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:37 schreef ruby het volgende:
Ik vind dat Marcia heel irritant praat. Vooral dat "focking" in elke zin vind ik niet echt cool.![]()
Precies. Maar niemand anders heeft dat gehoord.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Drink jij dan nog een fles azijn leeg?quote:
Maandag maar naar huisquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:43 schreef schatje het volgende:
Wat moet het dan zijn?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
@ Day, de COS nummering klopt nog steeds niet hoor
Iedereen loopt Egbert te bemoederen, als betweters.. Jeroen is de enige die hem normaal aanspreekt.quote:
Misschien kan het door een subtiel bericht op het plasmascherm.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:45 schreef Sug4r het volgende:
Stuur aub die Micheline naar bed!
ja maar wat is er mis met wat hij zei?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Precies. Maar niemand anders heeft dat gehoord.
En Micheline, pak een dweil en ga slapen stomme slappe doos.
Ja, maar toen was geluk nog heel gewoon.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doewt ze ook gewoon tegen haar vader. Daar moest ik echt niet mee aankomen thuis
Als ze het zo gaan uitzenden dat Eg Saab wilde neuken en dat BB en de rest Saab hebben gered van een nachtelijke aanranding..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:44 schreef scanman01 het volgende:
Als ze dit wel gaan uitzenden, gaan ze dus de suggestie ook wekken in de uitzending.
Lijkt me geen goed idee.
Haaaaaaiquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:45 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik kon je file niet openen, dus het heeft geen zin om te streamen?
Ik kwam net van een leuk feestje en dacht wat intieme dingen te kunnen zien![]()
Heeft dus geen zin dat ik wat stream![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:46 schreef Stranger het volgende:
[..]
Misschien kan het door een subtiel bericht op het plasmascherm.
Truequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Iedereen loopt Egbert te bemoederen, als betweters.. Jeroen is de enige die hem normaal aanspreekt.
Jeroen de Weldoener.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:44 schreef ijsbrekertje het volgende:
Jeroen is echt precies wat Egbert nodig heeft nu! (en dat meen ik serieus).
Gewoon een beetje feel-good met Eggie meelullen. Nietszeggende, vrolijke, dronken positieve praatjes..
Eerst wat gezellige afleiding en sigaretten en daarna slapen..![]()
Je kan hem beter koppelen aan die kameelquote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Precies. Maar niemand anders heeft dat gehoord.
jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:46 schreef Sonique het volgende:
[..]
Als ze het zo gaan uitzenden dat Eg Saab wilde neuken en dat BB en de rest Saab hebben gered van een nachtelijke aanranding..
Dan mag van mij BB van de buis..
Echt, dan boycot ik BB
Slaap lekker.quote:
Wat is er anders aan zijn cultuur ls de jouwequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:46 schreef VincentAdam het volgende:
die sem is wel oke, maar hij kan weinig hebben. Zit gewoon in cultuur van dat soort mensen, beetje lichtgeraakt en trots.
Ja hoor, wel vaker ook wat mij betreftquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:46 schreef Gert het volgende:
Mag Semih ook een keertje drondekn zijn?
dat zullen ze niet doen, ze weten dat er veel streamers hebben gekeken..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:46 schreef Sonique het volgende:
[..]
Als ze het zo gaan uitzenden dat Eg Saab wilde neuken en dat BB en de rest Saab hebben gered van een nachtelijke aanranding..
Echt, dan boycot ik BB
wat dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:47 schreef Kinga het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik Semih wel iets over en tegen Egbert horen zeggen.
Ik had het nit tegen jou lieverd,bemoei je er ff niet mee. Met jou heb ik meer geduld weet je.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Drink jij dan nog een fles azijn leeg?
Sabrina riep "Ik lig hier nakende Egbert, dit kan echt niet"quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:46 schreef Sonique het volgende:
[..]
Echt, dan boycot ik BB
Ja, vanaf maandagavond om een uur of 21:30 is hij alweer vergeten, als hij exit isquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:46 schreef Myriam1978 het volgende:
LATEN JULLIE EG MET RUST!
Precies.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:46 schreef avonne het volgende:
Kan iedereen Eg nou gewoon even lekker laten zitten?
bek dicht marcia
Neenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:49 schreef Day het volgende:
Was Rik erbij in de slaapkamer?
Zie je eens een dronken Nederlander die normaal is op straat op zaterdagavondquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja hoor, wel vaker ook wat mij betreft
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:49 schreef Cracka-ass het volgende:
Er is iets goed mis in de verstandhouding tussen Marcia en Egbert!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |