Juist. Nu moet BigBrother ook even vertellen dat Semih op BB liep te schelden en NIET op de rest.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar hij had wel donders goed door dat BB de aanstichter is van deze enorme klotensituatie.
Ik heb toch wel degelijk gehoord dat Semih zei: "EN HOUD NU JE FOKKING BEK MET JE BATTERIJEN WISSELEN, EN LAAT EGBERT MET RUST OM HEM STEEDS FOKKING DWARS TE ZITTEN EN FOK OP MET JULLIE BATTERIJEN WISSELEN!!!!!!!!!!!!!!!!" (zoiets was het)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:41 schreef arneaux het volgende:
Nu krijg je morgen dus dat niemand heeft gehoord dat Semih op BB aan t schelden was en dat dús alles op Semih word gedraaid.
Onzinquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:43 schreef schatje het volgende:
Ik heb nu nog een grotere hekel aan Egbert gekregen.
Het is gewoon een labiel kind.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:43 schreef schatje het volgende:
En ik nu aan jouquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:43 schreef schatje het volgende:
Ja, Etiënne komt ermee weg, en Semih heeft een "hou je bek" probleem.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:43 schreef BuffyJan het volgende:
Ik moet echt kotsen van E10 Bah bah en nog ns bah![]()
En Rik vindt dat Semih te ver is gegaan?
Ik heb t over de mensen in t huis.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb toch wel degelijk gehoord dat Semih zei: "EN HOUD NU JE FOKKING BEK MET JE BATTERIJEN WISSELEN, EN LAAT EGBERT MET RUST OM HEM STEEDS FOKKING DWARS TE ZITTEN EN FOK OP MET JULLIE BATTERIJEN WISSELEN!!!!!!!!!!!!!!!!" (zoiets was het)
En dondersgoed dat alle andere een stel emo-terroristen zijn...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar hij had wel donders goed door dat BB de aanstichter is van deze enorme klotensituatie.
Neem er nog één.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:43 schreef Martijn_fijn het volgende:
Van iedereen in het huis, is Jeroen degene waar Egbert het meest aan heeft gehad nu.
Voor het eerst dat zijn nietszeggende persoonlijkheid van pas komt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:44 schreef ijsbrekertje het volgende:
Jeroen is echt precies wat Egbert nodig heeft nu! (en dat meen ik serieus).
Gewoon een beetje feel-good met Eggie meelullen. Nietszeggende, vrolijke, dronken positieve praatjes..
Eerst wat gezellige afleiding en sigaretten en daarna slapen..![]()
YEP!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
juist!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
Juist. Nu moet BigBrother ook even vertellen dat Semih op BB liep te schelden en NIET op de rest.
Ik kon je file niet openen, dus het heeft geen zin om te streamen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ligt Micheline WEEEEEEEEEEEEEEER te janken
30% slapen
60% janken
10% eten
--------------+
100% het leven van Micheline
En waarom denk jij???quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:43 schreef Day het volgende:
Zit Rik nou E10 gelijk te geven?
je vergeet het manipuleren van bb want dat zei hij ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb toch wel degelijk gehoord dat Semih zei: "EN HOUD NU JE FOKKING BEK MET JE BATTERIJEN WISSELEN, EN LAAT EGBERT MET RUST OM HEM STEEDS FOKKING DWARS TE ZITTEN EN FOK OP MET JULLIE BATTERIJEN WISSELEN!!!!!!!!!!!!!!!!" (zoiets was het)
Doewt ze ook gewoon tegen haar vader. Daar moest ik echt niet mee aankomen thuisquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:37 schreef ruby het volgende:
Ik vind dat Marcia heel irritant praat. Vooral dat "focking" in elke zin vind ik niet echt cool.![]()
Precies. Maar niemand anders heeft dat gehoord.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Drink jij dan nog een fles azijn leeg?quote:
Maandag maar naar huisquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:43 schreef schatje het volgende:
Wat moet het dan zijn?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
@ Day, de COS nummering klopt nog steeds niet hoor
Iedereen loopt Egbert te bemoederen, als betweters.. Jeroen is de enige die hem normaal aanspreekt.quote:
Misschien kan het door een subtiel bericht op het plasmascherm.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:45 schreef Sug4r het volgende:
Stuur aub die Micheline naar bed!
ja maar wat is er mis met wat hij zei?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Precies. Maar niemand anders heeft dat gehoord.
En Micheline, pak een dweil en ga slapen stomme slappe doos.
Ja, maar toen was geluk nog heel gewoon.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doewt ze ook gewoon tegen haar vader. Daar moest ik echt niet mee aankomen thuis
Als ze het zo gaan uitzenden dat Eg Saab wilde neuken en dat BB en de rest Saab hebben gered van een nachtelijke aanranding..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:44 schreef scanman01 het volgende:
Als ze dit wel gaan uitzenden, gaan ze dus de suggestie ook wekken in de uitzending.
Lijkt me geen goed idee.
Haaaaaaiquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:45 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik kon je file niet openen, dus het heeft geen zin om te streamen?
Ik kwam net van een leuk feestje en dacht wat intieme dingen te kunnen zien![]()
Heeft dus geen zin dat ik wat stream![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:46 schreef Stranger het volgende:
[..]
Misschien kan het door een subtiel bericht op het plasmascherm.
Truequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Iedereen loopt Egbert te bemoederen, als betweters.. Jeroen is de enige die hem normaal aanspreekt.
Jeroen de Weldoener.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:44 schreef ijsbrekertje het volgende:
Jeroen is echt precies wat Egbert nodig heeft nu! (en dat meen ik serieus).
Gewoon een beetje feel-good met Eggie meelullen. Nietszeggende, vrolijke, dronken positieve praatjes..
Eerst wat gezellige afleiding en sigaretten en daarna slapen..![]()
Je kan hem beter koppelen aan die kameelquote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Precies. Maar niemand anders heeft dat gehoord.
jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:46 schreef Sonique het volgende:
[..]
Als ze het zo gaan uitzenden dat Eg Saab wilde neuken en dat BB en de rest Saab hebben gered van een nachtelijke aanranding..
Dan mag van mij BB van de buis..
Echt, dan boycot ik BB
Slaap lekker.quote:
Wat is er anders aan zijn cultuur ls de jouwequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:46 schreef VincentAdam het volgende:
die sem is wel oke, maar hij kan weinig hebben. Zit gewoon in cultuur van dat soort mensen, beetje lichtgeraakt en trots.
Ja hoor, wel vaker ook wat mij betreftquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:46 schreef Gert het volgende:
Mag Semih ook een keertje drondekn zijn?
dat zullen ze niet doen, ze weten dat er veel streamers hebben gekeken..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:46 schreef Sonique het volgende:
[..]
Als ze het zo gaan uitzenden dat Eg Saab wilde neuken en dat BB en de rest Saab hebben gered van een nachtelijke aanranding..
Echt, dan boycot ik BB
wat dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:47 schreef Kinga het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik Semih wel iets over en tegen Egbert horen zeggen.
Ik had het nit tegen jou lieverd,bemoei je er ff niet mee. Met jou heb ik meer geduld weet je.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Drink jij dan nog een fles azijn leeg?
Sabrina riep "Ik lig hier nakende Egbert, dit kan echt niet"quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:46 schreef Sonique het volgende:
[..]
Echt, dan boycot ik BB
Ja, vanaf maandagavond om een uur of 21:30 is hij alweer vergeten, als hij exit isquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:46 schreef Myriam1978 het volgende:
LATEN JULLIE EG MET RUST!
Precies.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:46 schreef avonne het volgende:
Kan iedereen Eg nou gewoon even lekker laten zitten?
bek dicht marcia
Neenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:49 schreef Day het volgende:
Was Rik erbij in de slaapkamer?
Zie je eens een dronken Nederlander die normaal is op straat op zaterdagavondquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja hoor, wel vaker ook wat mij betreft
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:49 schreef Cracka-ass het volgende:
Er is iets goed mis in de verstandhouding tussen Marcia en Egbert!
Tijn welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |