Juist. Nu moet BigBrother ook even vertellen dat Semih op BB liep te schelden en NIET op de rest.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar hij had wel donders goed door dat BB de aanstichter is van deze enorme klotensituatie.
Ik heb toch wel degelijk gehoord dat Semih zei: "EN HOUD NU JE FOKKING BEK MET JE BATTERIJEN WISSELEN, EN LAAT EGBERT MET RUST OM HEM STEEDS FOKKING DWARS TE ZITTEN EN FOK OP MET JULLIE BATTERIJEN WISSELEN!!!!!!!!!!!!!!!!" (zoiets was het)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:41 schreef arneaux het volgende:
Nu krijg je morgen dus dat niemand heeft gehoord dat Semih op BB aan t schelden was en dat dús alles op Semih word gedraaid.
Onzinquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:43 schreef schatje het volgende:
Ik heb nu nog een grotere hekel aan Egbert gekregen.
Het is gewoon een labiel kind.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:43 schreef schatje het volgende:
En ik nu aan jouquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:43 schreef schatje het volgende:
Ja, Etiënne komt ermee weg, en Semih heeft een "hou je bek" probleem.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:43 schreef BuffyJan het volgende:
Ik moet echt kotsen van E10 Bah bah en nog ns bah![]()
En Rik vindt dat Semih te ver is gegaan?
Ik heb t over de mensen in t huis.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb toch wel degelijk gehoord dat Semih zei: "EN HOUD NU JE FOKKING BEK MET JE BATTERIJEN WISSELEN, EN LAAT EGBERT MET RUST OM HEM STEEDS FOKKING DWARS TE ZITTEN EN FOK OP MET JULLIE BATTERIJEN WISSELEN!!!!!!!!!!!!!!!!" (zoiets was het)
En dondersgoed dat alle andere een stel emo-terroristen zijn...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar hij had wel donders goed door dat BB de aanstichter is van deze enorme klotensituatie.
Neem er nog één.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:43 schreef Martijn_fijn het volgende:
Van iedereen in het huis, is Jeroen degene waar Egbert het meest aan heeft gehad nu.
Voor het eerst dat zijn nietszeggende persoonlijkheid van pas komt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:44 schreef ijsbrekertje het volgende:
Jeroen is echt precies wat Egbert nodig heeft nu! (en dat meen ik serieus).
Gewoon een beetje feel-good met Eggie meelullen. Nietszeggende, vrolijke, dronken positieve praatjes..
Eerst wat gezellige afleiding en sigaretten en daarna slapen..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |