je vergeet het manipuleren van bb want dat zei hij ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb toch wel degelijk gehoord dat Semih zei: "EN HOUD NU JE FOKKING BEK MET JE BATTERIJEN WISSELEN, EN LAAT EGBERT MET RUST OM HEM STEEDS FOKKING DWARS TE ZITTEN EN FOK OP MET JULLIE BATTERIJEN WISSELEN!!!!!!!!!!!!!!!!" (zoiets was het)
Doewt ze ook gewoon tegen haar vader. Daar moest ik echt niet mee aankomen thuisquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:37 schreef ruby het volgende:
Ik vind dat Marcia heel irritant praat. Vooral dat "focking" in elke zin vind ik niet echt cool.![]()
Precies. Maar niemand anders heeft dat gehoord.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb toch wel degelijk gehoord dat Semih zei: "EN HOUD NU JE FOKKING BEK MET JE BATTERIJEN WISSELEN, EN LAAT EGBERT MET RUST OM HEM STEEDS FOKKING DWARS TE ZITTEN EN FOK OP MET JULLIE BATTERIJEN WISSELEN!!!!!!!!!!!!!!!!" (zoiets was het)
Drink jij dan nog een fles azijn leeg?quote:
Maandag maar naar huisquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:43 schreef schatje het volgende:
Ik heb nu nog een grotere hekel aan Egbert gekregen.
Wat moet het dan zijn?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
@ Day, de COS nummering klopt nog steeds niet hoor
Iedereen loopt Egbert te bemoederen, als betweters.. Jeroen is de enige die hem normaal aanspreekt.quote:
Misschien kan het door een subtiel bericht op het plasmascherm.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:45 schreef Sug4r het volgende:
Stuur aub die Micheline naar bed!
ja maar wat is er mis met wat hij zei?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Precies. Maar niemand anders heeft dat gehoord.
En Micheline, pak een dweil en ga slapen stomme slappe doos.
Ja, maar toen was geluk nog heel gewoon.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doewt ze ook gewoon tegen haar vader. Daar moest ik echt niet mee aankomen thuis
Als ze het zo gaan uitzenden dat Eg Saab wilde neuken en dat BB en de rest Saab hebben gered van een nachtelijke aanranding..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:44 schreef scanman01 het volgende:
Als ze dit wel gaan uitzenden, gaan ze dus de suggestie ook wekken in de uitzending.
Lijkt me geen goed idee.
Haaaaaaiquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:45 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik kon je file niet openen, dus het heeft geen zin om te streamen?
Ik kwam net van een leuk feestje en dacht wat intieme dingen te kunnen zien![]()
Heeft dus geen zin dat ik wat stream![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |