IS een goeie! En als BB hier niks van uitzendt, of op een verkeerde manier, dan gaan wij mailen oké?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Rode telefoon, Etienne mag ipv Sem de komende weken op de nominatiebank
Hij zei het niet echt, maar hij krijste het.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:24 schreef arneaux het volgende:
Semih ging te ver?????? Helemaal niet. Semih zei gewoon wat er aan de hand was.
GODVERDOMME, kap toch is met je hielen-gelik man. neuk hem in zn reet ofzo.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:24 schreef arneaux het volgende:
Marcia, je snapt er niets van!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:25 schreef FBtje het volgende:
krijgt semih nou de schuld??????? niet te geloven!
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:22 schreef scanman01 het volgende:
Ik moet al een kwartier pissen als een gek, maar wil niets missen
Ik snap wat je bedoelt en zag de uitzendingen en de manipulaties,het gaat nu voor mijn gevoel te ver.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:24 schreef scanman01 het volgende:
Heel heftig dit, maar er wordt als het goed is niets van uitgezonden.
biertje ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:26 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
GODVERDOMME, kap toch is met je hielen-gelik man. neuk hem in zn reet ofzo.
En dat moet je het hele huis bij elkaar schreeuwen met Hou je bek?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:24 schreef arneaux het volgende:
BB heeft de kracht om zich met foute momenten bezig te houden he.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:25 schreef Day het volgende:
Nou sorry hoor, maar toen het bericht op het scherm kwam, dachten er een aantal echt dat Eggie iets uitgespookt had waaronder E10 en Mo. En nu hoor je ineens voorzorgmaatregel?
ja maar etienne heeft het net even verdraaid en gezegd dat semih tekeer ging (ging die ook) maar dus ook tegen egbert maar dat is dus niet zoquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:25 schreef scanman01 het volgende:
Sem nog het toch juist op voor Egbert en TEGEN BB???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |