Go Semih Goquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:12 schreef tonja het volgende:
Egbert gaat dit niet trekken. Die gaat weg voorspel ik.
Nee die man is voor gerechtigheid en die Tijn zit maar te stokenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
hahahahahahaha die Egbert.... Nu gaat ie toneel spelen.... hahahahahahaha
Nee absoluut niet. Ik denk niet dat Egbert echt iets zou doen. Bovendien was Tijn erbij, dus de waarschuwing van BB was niet nodig.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je insinueert dus dat Egbert wel iets van plan was?
lol jah hij brult * trek die schoen nou niet aan*quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:13 schreef Fronsertje het volgende:
Semih...lekker blaten ...lol
Hij had het ook tegen tijn he?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hij werkt met kinderen zegt hij.... Laat hem dan ook zo gedragen...
En daar komt Semih aan met zijn "BEK DICHT..."
ik moest ook wel schrikken toen even daarna sabrina out wasquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:13 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Ik denk niet dat Egbert echt iets zou doen. Bovendien was Tijn erbij, dus de waarschuwing van BB was niet nodig.
Wat ik duidelijk wilde maken is dat Sa wel in een andere toestand was dan de andere keren. De andere keren dat er mensen bij Sa in bed lagen, zou ze in elk geval zelf nee kunnen zeggen. Nu leek ze volledig van de wereld. Ik ben het dus niet eens met jou opmerking, dat het in dit geval precies hetzelfde is als de andere keren.
Hij kan niet tegen al die mensen. Dat snap ik wel, gevuld met alcohol. En die aanpak van Tijn... en dan die aanpak van Mo, bitch in deze maar ok.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:13 schreef Gert het volgende:
Eggie begint eng te doen...
Nee,die was uren bezopen aan het kotsen!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:14 schreef NorthernStar het volgende:
Arme Semih
Die ligt zich al een uur te ergeren
Zijn goed recht, ze hebben veel meer ruimtes om te ouwehoeren van mijn part de pleequote:
Hij riep net ook al wat. En hij heeft ook gelijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:14 schreef schatje het volgende:
Goed zo Semih, zeg er maar wat van.
Jaaaaaaaaaa, Sem gaat door het lint.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:15 schreef T-lex het volgende:
Semih gaat over de zeik!
gelijk heeft die ook net of ze batterijen gaan wisselen of zender gaan checken als ze lam zijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:15 schreef scanman01 het volgende:
Semih wordt opstandig naar BB toe en zegt dat ze moeten opsodemieteren...
FUCK TOCH OP MET JE KUTBATTERIJEN...
Ik ook dit is prachtig!quote:
ff hoor, ikzeg niet dat je gelijk of ongelijk hebt maar, je bent echt een semih-hielenlikker he. ben je verliefd op hem ofzo?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:16 schreef arneaux het volgende:
Semih heerft wel gelijk
Ja, kan E10 even doorgaan, dan zijn we hem morgen al kwijt (takkelul)quote:
Ik dacht echt dat hij E10 een uppercut zou geven, jammer dat Micheline ertussen zat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:17 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja kan E10 meven doorgaan, dan zijn we hem morgen al kwijt (takkelul)![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:16 schreef schatje het volgende:
Semih heeft een wat minder moment.
Daarvoor hoef je geen Semih-hielenlikker te zijn. Ieder weldenkend mens weet dat Semih nu gelijk heeft.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:17 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
ff hoor, ikzeg niet dat je gelijk of ongelijk hebt maar, je bent echt een semih-hielenlikker he. ben je verliefd op hem ofzo?
Echt niet!!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:16 schreef schatje het volgende:
Semih heeft een wat minder moment.
Waaaaahquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:18 schreef HiDiHo het volgende:
http://bb.roy.servehttp.com/audio/semih.wma
zal niet lang duren denkquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:17 schreef Fikkert het volgende:
nog geen gele ogen...... whooooeeeehoeooeeeee
dis juist wel een feestje!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:18 schreef T-lex het volgende:
Dat worden geen feestjes meer benk bang....hahaha
Johooooooooooooooooooquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:18 schreef Sonique het volgende:
Ik zei toch dat na het einde van het feestje de leukste dingen gebeuren!
Ga jij ff lekker zitten stokenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:17 schreef BONG4002 het volgende:
Dit is alarm bij de regie, ieder moment LOCKDOWN
Afterparty.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:18 schreef Sonique het volgende:
Zodra Etienne wat drank opheeft, wordt het inderdaad al snel "die gekke turk" en dergelijke.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, Etiënne is ook op dreef.
Gekke Turk, etc
E10 zo met een mes op hem afquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:20 schreef arneaux het volgende:
Drek komt Semih nog uit bed.
moet je hier komen wonen, woon met 6 gestoorde huisgenoten die elkaar niet kunnen luchten of zien door een voorval die ongeveer ook zo ging, alleen dan andere omstandigheden natuurlijk. semih-hielen-likker.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:19 schreef arneaux het volgende:
Dit heb ik écht nog nooit meegemaakt.
En daarom moeten die feestjes ook op Zaterdag. Ik kan moeilijk tegen de mensen die op de Donald Duck staan te wachten. (Zie je het voor je, klein ventje die op de postbode wacht die de DD bij zich heeft) Die zegt, "postbode je bent laat vandaag.."quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:18 schreef Sonique het volgende:
Mich wil tegen E10 zeggen dat Semih het ook lullig vind voor Egbert.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:20 schreef Addi het volgende:
Voor de zieligheid van Mich heb ik ff geen tijd.
ik zeg gewdongen exit voor e10quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Heerlijk, zo'n understatement.
Etienne: ik steek hem echt neer.
Ik gok dat ie er redelijk onverschillig over is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat zou Jeroen hier nou van vinden
Tjah, met wat drank kan mnr zich niet meer inhoudenquote:
"Hee, waar is Marcel nou?"quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat zou Jeroen hier nou van vinden
Dan valt het masker weer van z'n bolle plofkop af.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Zodra Etienne wat drank opheeft, wordt het inderdaad al snel "die gekke turk" en dergelijke.![]()
Zit aan mijn vijfde sigaret van het afgelopen half uur.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:22 schreef scanman01 het volgende:
Ik moet al een kwartier pissen als een gek, maar wil niets missen
Das een heleboelquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:23 schreef Stranger het volgende:
[..]
Zit aan mijn vijfde sigaret van het afgelopen half uur.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:19 schreef arneaux het volgende:
Dit heb ik écht nog nooit meegemaakt.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:23 schreef ruby het volgende:
[..]
Dan valt het masker weer van z'n bolle plofkop af.
Rode telefoon, Etienne mag ipv Sem de komende weken op de nominatiebankquote:
Dat is echt een bitchquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:24 schreef Addi het volgende:
Nu ga ik Mo zelfs haten door haar uitspraak.
gedwongen exit want je mag elkaar niet telijf gaan dat betekend uitzetting toch??quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:22 schreef Suikeroom het volgende:
wat als Tijn er niet was? dan had E-10 nu dus echt een vrijwillige exit
Gewoon een beetje switsjen weet juh wel? Focking hell.quote:
Ik denk het wel. En anders zorgen wij er wel voor dat het uitgezonden wordt,quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:24 schreef scanman01 het volgende:
Heel heftig dit, maar er wordt als het goed is niets van uitgezonden.
Dat dachten we van vorige week ook niet, maar kwam ook alles redelijk goed in beeld, en wel 2 dagen lang...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:24 schreef scanman01 het volgende:
IS een goeie! En als BB hier niks van uitzendt, of op een verkeerde manier, dan gaan wij mailen oké?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Rode telefoon, Etienne mag ipv Sem de komende weken op de nominatiebank
Hij zei het niet echt, maar hij krijste het.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:24 schreef arneaux het volgende:
Semih ging te ver?????? Helemaal niet. Semih zei gewoon wat er aan de hand was.
GODVERDOMME, kap toch is met je hielen-gelik man. neuk hem in zn reet ofzo.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:24 schreef arneaux het volgende:
Marcia, je snapt er niets van!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:25 schreef FBtje het volgende:
krijgt semih nou de schuld??????? niet te geloven!
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:22 schreef scanman01 het volgende:
Ik moet al een kwartier pissen als een gek, maar wil niets missen
Ik snap wat je bedoelt en zag de uitzendingen en de manipulaties,het gaat nu voor mijn gevoel te ver.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:24 schreef scanman01 het volgende:
biertje ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:26 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
GODVERDOMME, kap toch is met je hielen-gelik man. neuk hem in zn reet ofzo.
En dat moet je het hele huis bij elkaar schreeuwen met Hou je bek?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:24 schreef arneaux het volgende:
BB heeft de kracht om zich met foute momenten bezig te houden he.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:25 schreef Day het volgende:
Nou sorry hoor, maar toen het bericht op het scherm kwam, dachten er een aantal echt dat Eggie iets uitgespookt had waaronder E10 en Mo. En nu hoor je ineens voorzorgmaatregel?
ja maar etienne heeft het net even verdraaid en gezegd dat semih tekeer ging (ging die ook) maar dus ook tegen egbert maar dat is dus niet zoquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:25 schreef scanman01 het volgende:
Sem nog het toch juist op voor Egbert en TEGEN BB???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |