Je insinueert dus dat Egbert wel iets van plan was?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:05 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ik vind het ook een foute actie van BB. Maar als je zag hoe Sab erbij lag.. ze was NOG minder weerbaar dan anders. Dus het is niet helemaal vergelijkbaar met de andere keren.
Inderdaad, ze spiegelt haar eigen gevoel op dat van Egbert.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:05 schreef scanman01 het volgende:
Monique denkt, omdat zij zichzelf soms niet in de hand kan houden, dat dat voor iedereen geldt.
Ik begrijp Egbert volkomen. Volgens Monique is het bescherming, maar daardoor heeft Egbert dus niet kunnen laten zien dat er niets zou zijn gebeurd. Monique begrijpt dat niet.
Die man is onrededlijk behandelt in zijn ogen, en bestaan mensen zoals Egbert die niet elk moment proberen een vrouw onzedelijk te betasten zoals daar zijn in het huis, noem ze maar opquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Egbert baalt omdat hij is weggestuurd en mensen denken dat het uit voorzorg was, wat ook zo was volgens de anderen. Egbert heeft niet kunnen bewijzen dat er niets zou zijn gebeurd door zelf uit die kamer te gaan. Hij is er weggestuurd, dus nu blijft volgens Egbert bij de mensen de vraag OF er werkelijk niets zou zijn gebeurd.
juist, en niet 24 uur bedenktijd, gewoon nu die schutting overspringenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:04 schreef golfer het volgende:
Als Egbert een echte volwassen vent zou zijn gaat ie vrijwillig het huis uit, i.p.v. zich zo door BB te kakken te laten zetten.
Flikker op. Egbert deed NIKS. In tegenstelling tot E10 die enkele weken geleden met zijn handen over de borsten en billen van Sabrina ging en dat is dus wel goed?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:05 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ik vind het ook een foute actie van BB. Maar als je zag hoe Sab erbij lag.. ze was NOG minder weerbaar dan anders. Dus het is niet helemaal vergelijkbaar met de andere keren.
och mischien kan ze er zelf nog iets van leren...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:05 schreef Day het volgende:
Ik vind Monique echt de laatste die dit gesprek met Eggei moet voeren.
Logisch, Eg weet hel goed dat door en uitzending met *vieze Eg bleef bij arme Sabrina liggen terwijl Sabje het niet wilde* heel NL zich tegen hem zal gaan keren, TV kijkers hebben niet gezien dat er niets aan de hand was,, hij is terecht *bang*quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:03 schreef scanman01 het volgende:
nu blijft volgens Egbert bij de mensen de vraag OF er werkelijk niets zou zijn gebeurd.
Hij had de intentie, maar hij zou het niet doen imo.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je insinueert dus dat Egbert wel iets van plan was?
Ja, maar Etienne zal nooit een 'voorbeeldfunctie' krijgen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Flikker op. Egbert deed NIKS. In tegenstelling tot E10 die enkele weken geleden met zijn handen over de borsten en billen van Sabrina ging en dat is dus wel goed?
Precies! En toen werd er niet ingegrepen!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Flikker op. Egbert deed NIKS. In tegenstelling tot E10 die enkele weken geleden met zijn handen over de borsten en billen van Sabrina ging en dat is dus wel goed?
Tijn dus elke dag een blauw oog net als E10quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:07 schreef Addi het volgende:
Voortaan mag Egbert dus iedere keer als iemand de zusjes benadert, ze uit de slaapkamer meppen!
Flikker op zeg. Alles wat E10 zegt heeft deze strekking en niemand die daar ingrijpt op Monique na als ze te weinig aandacht heeft.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:06 schreef Sonique het volgende:
en toch...
'Saar ik hou van je, ik zou je nooit misbruiken'
Als iemand dat zegt uit het niets, dan zegt dat veel wat er op dat moment in het hoofd gaat van die persoon. Voor mij zegt het dat deze persoon een overweging aan het maken was, en besloten had om het niet te doen.
Maar de intentie was er wel.
En dat was voor BB het moment om in te grijpen.
Iedereen kan lullen tot ze een ons wegen, maar Eggie weet donders goed wat hij gedaan heeft en is niet voor niets zo overstuur.
was dat niet naar aanleiding van het feit dat sabrina naakt in bed lag en ze dat zei iets in de trent van maar egg ik lig nakende in bed waar op hj zei 'Saar ik hou van je, ik zou je nooit misbruiken'quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:06 schreef Sonique het volgende:
en toch...
Als iemand dat zegt uit het niets, dan zegt dat veel wat er op dat moment in het hoofd gaat van die persoon. Voor mij zegt het dat deze persoon een overweging aan het maken was, en besloten had om het niet te doen.
Iedereen kan lullen tot ze een ons wegen, maar Eggie weet donders goed wat hij gedaan heeft en is niet voor niets zo overstuur.
Nou, E10 greep wel naar iets hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:08 schreef Day het volgende:
[..]
Precies! En toen werd er niet ingegrepen!
Foute redenatie, ff omdraaienquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:06 schreef Sonique het volgende:
en toch...
Dat heb ik ook Mor, echt, die tweestrijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |