jij hebt wat tegen egbert, niet dan wel toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:03 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hij zette zichzelf te kakken toen ie als een zot in dat bed bleef liggen en Tijn hem niet weg kon krijgen.
zou ik ook doen op dat moment om egbert rustig te krijgen morgen als iedereen nuchter is kan je het beter uitleggen/bepratenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:03 schreef Addi het volgende:
Hoor die idiote Mo stom lullen over haar voorzorgsmaatregels.
Ik vind het ook een foute actie van BB. Maar als je zag hoe Sab erbij lag.. ze was NOG minder weerbaar dan anders. Dus het is niet helemaal vergelijkbaar met de andere keren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar ie-de-reen mag t doen (zie vorig feestje met Rik, Marcia en Etiėnne) maar als Egbert t doet is t hier te lang en daar te breed. Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op, BB meet op deze manier met 2 maten.
Dat is zijn probleem, hij is niet volwassen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:04 schreef golfer het volgende:
Als Egbert een echte volwassen vent zou zijn gaat ie vrijwillig het huis uit, i.p.v. zich zo door BB te kakken te laten zetten.
Nee LS.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mike1964 Egbert krijgt ineens de aandacht, de hulpverlener, die alles zou moeten weten, leuk spelletje. Ondertussen gaan "janken" , want zijn janken is net als zijn GEH GEH GEH GHIH GIH pfffffffffff.
Monique heeft het ook wel redelijk door.
Marlies zegt al voor 2e keer vandaag.. "Geloof in je eigen waarheid..."
Zei ze vanmiddag ook al. Zij heeft Egbert wel door....![]()
[afbeelding]
Ja, daar komt het op neer idd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Egbert baalt omdat hij is weggestuurd en mensen denken dat het uit voorzorg was, wat ook zo was volgens de anderen. Egbert heeft niet kunnen bewijzen dat er niets zou zijn gebeurd door zelf uit die kamer te gaan. Hij is er weggestuurd, dus nu blijft volgens Egbert bij de mensen de vraag OF er werkelijk niets zou zijn gebeurd.
wel stukje niet dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:04 schreef scanman01 het volgende:
Monique denkt dat ze gelijk heeft.... maar ze heeft geen gelijk.
Je insinueert dus dat Egbert wel iets van plan was?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:05 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ik vind het ook een foute actie van BB. Maar als je zag hoe Sab erbij lag.. ze was NOG minder weerbaar dan anders. Dus het is niet helemaal vergelijkbaar met de andere keren.
Inderdaad, ze spiegelt haar eigen gevoel op dat van Egbert.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:05 schreef scanman01 het volgende:
Monique denkt, omdat zij zichzelf soms niet in de hand kan houden, dat dat voor iedereen geldt.
Ik begrijp Egbert volkomen. Volgens Monique is het bescherming, maar daardoor heeft Egbert dus niet kunnen laten zien dat er niets zou zijn gebeurd. Monique begrijpt dat niet.
Die man is onrededlijk behandelt in zijn ogen, en bestaan mensen zoals Egbert die niet elk moment proberen een vrouw onzedelijk te betasten zoals daar zijn in het huis, noem ze maar opquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Egbert baalt omdat hij is weggestuurd en mensen denken dat het uit voorzorg was, wat ook zo was volgens de anderen. Egbert heeft niet kunnen bewijzen dat er niets zou zijn gebeurd door zelf uit die kamer te gaan. Hij is er weggestuurd, dus nu blijft volgens Egbert bij de mensen de vraag OF er werkelijk niets zou zijn gebeurd.
juist, en niet 24 uur bedenktijd, gewoon nu die schutting overspringenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:04 schreef golfer het volgende:
Als Egbert een echte volwassen vent zou zijn gaat ie vrijwillig het huis uit, i.p.v. zich zo door BB te kakken te laten zetten.
Flikker op. Egbert deed NIKS. In tegenstelling tot E10 die enkele weken geleden met zijn handen over de borsten en billen van Sabrina ging en dat is dus wel goed?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:05 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ik vind het ook een foute actie van BB. Maar als je zag hoe Sab erbij lag.. ze was NOG minder weerbaar dan anders. Dus het is niet helemaal vergelijkbaar met de andere keren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |