Zodra Etienne wat drank opheeft, wordt het inderdaad al snel "die gekke turk" en dergelijke.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, Etiënne is ook op dreef.
Gekke Turk, etc
E10 zo met een mes op hem afquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:20 schreef arneaux het volgende:
Drek komt Semih nog uit bed.
moet je hier komen wonen, woon met 6 gestoorde huisgenoten die elkaar niet kunnen luchten of zien door een voorval die ongeveer ook zo ging, alleen dan andere omstandigheden natuurlijk. semih-hielen-likker.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:19 schreef arneaux het volgende:
Dit heb ik écht nog nooit meegemaakt.
En daarom moeten die feestjes ook op Zaterdag. Ik kan moeilijk tegen de mensen die op de Donald Duck staan te wachten. (Zie je het voor je, klein ventje die op de postbode wacht die de DD bij zich heeft) Die zegt, "postbode je bent laat vandaag.."quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:18 schreef Sonique het volgende:
Ik zei toch dat na het einde van het feestje de leukste dingen gebeuren!
Mich wil tegen E10 zeggen dat Semih het ook lullig vind voor Egbert.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:20 schreef Addi het volgende:
Voor de zieligheid van Mich heb ik ff geen tijd.
ik zeg gewdongen exit voor e10quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Heerlijk, zo'n understatement.
Etienne: ik steek hem echt neer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |