Begrijpelijk ook. Het is wel d'r pa die wordt "beschuldigd" wordt gezet daar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:38 schreef Addi het volgende:
Marcia is opgenaaid door BB.
eensquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:39 schreef n1ek het volgende:
Ik vind dit echt sneu voor Egbert, hij lag daar wel als een malloot, maar what the fuck? hoeveel anderen hebben daar al gelegen...
En dan zijn ze ineens wel wakker...en als wij behoorlijke streams willen volgen dan zitten ze te pitten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
Goeie ingreep van BB
zo'n vermoeden had ik ook!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die kamper wil een slaatje slaan uit die ene kus en probeert Marcia te bespelen. Rik grijpt in en E10 reageert meteen agressief, omdat zijn player-plannetje gaat mislukken...
[afbeelding]
Egbert moet helemaal niets. Als Etiënne dat hele dagen ligt te vozen komt er ook geen bericht op het scherm. Dit is gewoon een kutstreek van BB.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat bepaal ik altijd zelf nog wel. Egbert had gewoon naar Tijn moeten luisteren.
huh ? is dat de reden dat hij zo stil is ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:40 schreef Stranger het volgende:
Ik hoop dat Rik nog een keer op zijn smoel wordt gemept.
als dit gebeurd ,dan zeg ikquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:38 schreef Fronsertje het volgende:
Als dit op een suggestieve manier in de uitzending wordt verwerkt, dan zijn het echt ratten...beetje moedwillig iemands leven/carriere kapot maken
Actrices zijn het en aandachtstrekkers. I Love Itquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:40 schreef Day het volgende:
En terwijl iedereen ruzie maakt, is Sabrina alweer aan het feesten in de prinsessenkamer.
Zijn eigen waarheid gefabriceerd aan de hand van BB spelletjesquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:40 schreef Sonique het volgende:
Ben ik nu de enige die ziet hoe de waarheid totaal niet meer speelt en iedereen z'n eigen waarheid fabriceerd?
Ik vind dat Rik ook gelijk heeft. Je kan niet zeggen dat Egg nuchter was.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:41 schreef Addi het volgende:
Rik overdrijft nu stierlijk! Marcia heeft gelijk.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:40 schreef Stranger het volgende:
Ik ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:40 schreef Stranger het volgende:
Rik heeft gelijk en Marcia ook.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:41 schreef Addi het volgende:
Rik overdrijft nu stierlijk! Marcia heeft gelijk.
Subtiel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:40 schreef El_Rolando het volgende:
Wat een kankermongolen.
Dit is waarschijnlijk weer voorpaginanieuws bij de Telegraaf.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:40 schreef Myriam1978 het volgende:
ik vind het wel erg misselijk van BB! Laat die ouwe stakker met rust. Toen Etienne bijna zijn piemel erin had hangen niemand deed wat over...Het is echt niet leuk hoe ze met Eg omgaan! Ik zou ze aanklagen na afloop!
E10 *IS* gewoon een huichelaar. Al dat gejank van sommige users hier hoe hij zich de laatste weken zo goed heeft ontwikkeld, onzin.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:42 schreef VincentAdam het volgende:
sorry hoor, maaar die e-tien is gewoon een huichelaar. Ene seconde wil die Eg voor zijn smoel slaan, en op het moment dat hij zin heeft om marcia te tongen zegt ie doodleuk: als je vader iets zou doen, zou ik het voor hem opnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |