Ik begrijp hem wel, ik had ook bijna een gat in mijn monitor geslagen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zoals hij uit zijn dak ging, was niet normaal. Even buiten hoe ik denk over de situatie![]()
Wmb had Tijn nooit geboren geworden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:34 schreef Zeehond het volgende:
maar wat heeft Tijn fout gedaan?
Je bent t niet eens waard om verdere energie in te steken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:36 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
ik heb het niet over of semih gelijk heeft! ik heb het niet over je stelling etc. etc. weetje laat maar. je bent volgens mij, ik had namelijk al een beetje het vermoeden, echt een beetje dommig.
Kan jij nu even ophouden? Iedereen heeft recht op z'n eigen mening.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:36 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
ik heb het niet over of semih gelijk heeft! ik heb het niet over je stelling etc. etc. weetje laat maar. je bent volgens mij, ik had namelijk al een beetje het vermoeden, echt een beetje dommig.
eensgelijksquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je bent t niet eens waard om verdere energie in te steken.
Gaat ie die persoon zeker weer met z'n piemel neerslaan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:36 schreef Gert het volgende:
Etienne, over Semih: als ik in de stad loop, en iemand reaqeert zo tegen mij, dan is ie zwaar de lul!!!
Da's een stuk minder dan werkendamquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:38 schreef HiDiHo het volgende:
abberekr 2000 inwoners
Hij drinkt anders niet meer, dus wordt vanzelf weer nuchterquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:38 schreef Peter6000 het volgende:
Nu is het toch de dronken vader die niet naar bed wil, en de dochter die pappa aandringt naar bed te gaan.
Ik krijg het hier benauwd van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |