quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar ze weet niet dat het een electrische klok is, waar je af en toe de FOKKING BATTERIJEN van moet wisselen.
Meen je dat nou serieus?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:30 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb het een paar pagina's geleden nog getikt
Het is allemaal Semih's schuld.
COS is beter om op de hoogte te blijven.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:30 schreef Lady-night het volgende:
waarom zijn er geen streams
gaat niet eens over vanavond. gaat niet over semih. gaat over jou en je opmerkingen steeds dat semih zo goed en heilig is en weet ik veel. word ik beetje misselijk van.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nu word t mooi. Dus omdat Semih iets niet heeft gedaan ben ik verliefd op 'm? Heb je de streams überhaubt wel gezien?
Ja tragisch. Ik zei al dat het ongeloofelijk is hoe ze naif zijn over de zogenaamde goede bedoeling van BB! Het is commercieel tv jongens geen EO maatschapelijke relatie programma! Sensatie is de credo!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:26 schreef Stereotomy het volgende:
Marcia heeft niet door dat Semih de ENIGE was die het echt voor Egbert opnam en doorhad waarom Egbert zich zo voelde?
Ik zie ringtonemogelijkheden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
http://bb.roy.servehttp.com/audio/semih.wma
Misschien wat voor als opening van me site
Tuurlijk niet!quote:
Dan lees je er lekker overheen en hou je gewoon je bek dicht. Zit niet zo te mierenneuken zeg...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:32 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
gaat niet eens over vanavond. gaat niet over semih. gaat over jou en je opmerkingen steeds dat semih zo goed en heilig is en weet ik veel. word ik beetje misselijk van.
Leg eens uit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:32 schreef HiDiHo het volgende:
Monique,Tijn en BB echt dik in de min bij mij na vanavond. Wat een hypocriete snol, ongelooflijk.
Zoals hij uit zijn dak ging, was niet normaal. Even buiten hoe ik denk over de situatiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |