Ze zeiden beren, maar dan is het nog klein ja.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Er passen echt geen twee enorme ijsberen in die kooi..
Als ze een beetje op hun plaats bljivenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:05 schreef Geqxon het volgende:
Bears, Polarbears, vind ik hetzelfde
ijsberen zijn enorm man, en dan twee in zo'n kleine kooi?
Aangepastquote:
Daar zijn ze nog lang niet aantoe gekomen. Het begon met het allereereste begin...S1EP01quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:27 schreef Crazykill het volgende:
Kut episode.
Fucking grote explose aan het eind van season2, die die others ook opmerkten en nu zijn ze dat weer vergeten?![]()
Inderdaadquote:
Vooral in die van Ben ben ik geïnteresseerdquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:19 schreef Suerte het volgende:
[..]
InderdaadSjeezus, wat haat ik die gast
![]()
Zit te wachten op flashbacks van Locke, Eko en Ben/Henry![]()
Aflevering 3 gaat over Locke en 5 over Eko.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:19 schreef Suerte het volgende:
[..]
InderdaadSjeezus, wat haat ik die gast
![]()
Zit te wachten op flashbacks van Locke, Eko en Ben/Henry![]()
Daar is zequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:59 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
You're not my type my ass!![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Aflevering 3 gaat over Locke en 5 over Eko.
Jin & Sunquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:52 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Over wie gaat aflevering 2 dan?
Geen idee. Overzichtje ging tot episode 5. Ep 4 gaat over Sawyer.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:49 schreef Suerte het volgende:
[..]
![]()
Hopelijk komen we nu eindelijk te weten hoe Locke in die rolstoel terecht kwam!
Komt er ook een Ben flashback, of van een andere Other?
Juist niet, stel je de vraag "Is she happy?" eens voor zonder de flashbacks te hebben gezien.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jack's flashbacks waren idd een beetje overbodig dit keer..
Sawyer flashbacksquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:08 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Geen idee. Overzichtje ging tot episode 5. Ep 4 gaat over Sawyer.
3 geloof ik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:18 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Van Kate hebben we er maar 1 gehad toch?
The Long Conquote:
Zekerquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
The Long Con. Wat een hilarische aflevering was dat. Één van de weinige afleveringen die zeer goed te pruimen was ondanks het gebrek aan vooruitgang in het verhaal
.
Speelt in Prison Break.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:10 schreef sleepflower het volgende:
Wie is Tweener?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:17 schreef Molluck het volgende:
Wat was trouwens dat openingsnummer? Petula Clark - Downtown ofzoiets?
Dat hangt ervanaf wat je verw8t had van de eerste ep. Als je gelijk d8 dat ze alles zouden behandelen c.q. oplossen, was het idd van een koude kermis thuis komenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik vond het maar een matige aflevering.
Wat doe je met je Tweenerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:25 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat hangt ervanaf wat je verw8t had van de eerste ep. Als je gelijk d8 dat ze alles zouden behandelen c.q. oplossen, was het idd van een koude kermis thuis komen![]()
tweener
Vroeger kon ik na een aflevering van Lost niet wachten tot het weer donderdag was. Na deze aflevering heb ik dat totaal niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:25 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat hangt ervanaf wat je verw8t had van de eerste ep. Als je gelijk d8 dat ze alles zouden behandelen c.q. oplossen, was het idd van een koude kermis thuis komen![]()
tweener
Volgens mij zijn ze bezig met ze te hersenspoelen om ze over te halen naar hun kamp iig Jack en Kate. Over Sawyer ben ik minder zeker. Het is net een soort van sekte die een idyllische utopie leeft. En in Jack een goede kandidaat zien door hem te hersenspoelen en een tweede kans in leven te geven.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:52 schreef Zhenar het volgende:
Opening was prima!![]()
Ben erg benieuwd naar wat voor plan de Others hebben met hun gevangenen en naar wat er met de andere eilandbewoners gaat gebeuren![]()
Denk dat de onderzoeken allang zijn afgerond en stopgezet. Ze zijn daar uitgekotst door Dharma.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze bezig met ze te hersenspoelen om ze over te halen naar hun kamp iig Jack en Kate. Over Sawyer ben ik minder zeker. Het is net een soort van sekte die een idyllische utopie leeft. En in Jack een goede kandidaat zien door hem te hersenspoelen en een tweede kans in leven te geven.
Juliet moest niet voor niks Jacks vertrouwen winnen, ze hebben dus iig nog plannen met hem.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:23 schreef Proper_fucked het volgende:
Ze zijn sowieso bezig sawyer en kate te koppelen oid(om sawyer gek te maken), door kate sexy te kleden en te laten douchen enzo.. Jack zijn ze gewoon gek aan het maken.
Ze zeiden dat ze voor heel wat seizoenen materiaal hadden (7 ofzo), maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het zo lang door gaat. Ik verwacht dat seizoen 4 de laatste wordt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:27 schreef Hare het volgende:
Iemand een idee hoe veel seizoenen er nog van gemaakt gaan worden?
Prison Break stopt na dit seizoen volgens de hoofdrolspeler, zijn er over Lost ook al dit soort uitspraken gedaan?
Zolang de kijkcijfers stabiel zijn, gaan ze door..de hoofdrolspelers hebben hier geen invloed in wanneer de serie stopt..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:27 schreef Hare het volgende:
Prison Break stopt na dit seizoen volgens de hoofdrolspeler
Is een samenvatting van seizoen 1 en 2. Wel handing om te kijken, weet je weer een klein beetje waar het over gaat. Uiteraard mis je 1234 plotsquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:15 schreef remlof het volgende:
vanavond/vannacht maar eens kijken!
heb er twee liggen trouwens, 0 en 1...
iemand enig idee wat die episode 0 is
ow tof! heb seizoen 1 en 2 helemaal gezien, maar een refresh is wel handigquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Is een samenvatting van seizoen 1 en 2. Wel handing om te kijken, weet je weer een klein beetje waar het over gaat. Uiteraard mis je 1234 plots
Als Michael Scofield geen zin meer heeft stopt 't denk ik wel hoor. Of anders iig kort daarna, zonder Michael zou PB niet boeiend zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:41 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Zolang de kijkcijfers stabiel zijn, gaan ze door..de hoofdrolspelers hebben hier geen invloed in wanneer de serie stopt..
En aangezien Wentworth een contract voor 2 seizoenen heeft getekend...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als Michael Scofield geen zin meer heeft stopt 't denk ik wel hoor. Of anders iig kort daarna, zonder Michael zou PB niet boeiend zijn.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:28 schreef Jump het volgende:
Er zouden plannen zijn voor vijf of zes seizoenen.
Dat het na 6 seizoenen uitgemolken gaat zijnquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:51 schreef Miguel het volgende:
[..]
En je hebt Conan niet in je TiVo staan?
![]()
tivo?quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:51 schreef Miguel het volgende:
[..]
En je hebt Conan niet in je TiVo staan?
![]()
Dat wilde ik net nog niet zeggenquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:38 schreef Geqxon het volgende:
Zeg Amerikanen [...]
TiVoquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:48 schreef Linc_The_Sink het volgende:
tivo?
Ben is stiekem toch Jigsawquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:17 schreef The.PhantoM het volgende:
hoop niet dat het erop neerkomt dat 'the others' gewoon een leipe amish gemeenschap zijn op dat eiland
De Amish hebben geen electriciteitquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:17 schreef The.PhantoM het volgende:
hoop niet dat het erop neerkomt dat 'the others' gewoon een leipe amish gemeenschap zijn op dat eiland
Die heeft hij niet meer, dan weet Jack gelijk dat hij Jigsaw is en gaat Jack hem ownenquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:20 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
waar is z'n leipe driewieler dan?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
Ik vind Ben 1 van de leukste uit de serie, samen met Locke en Sawyerquote:
Nee joh. Ze gaan die verhaallijn totaal negeren..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:13 schreef dapluiz het volgende:
Hoop wel dat ze donderdag nog even verdergaan met hoe het met de hatch is afgelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:09 schreef Frenkel het volgende:
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toen Kate dat paard zag, zag je de hand van de trainerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:56 schreef SHERMAN het volgende:
Mja in seizoen twee zit ook zo'n film foutje.
Als Michael en co weg varen met hun bootje dan zie je op een gegeven moment een camera boot door het beeld varen.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:12 schreef Slayage het volgende:
wat een schijt ep zeg!![]()
deze al langsgeweest?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=S9NvX-Qu_fA&mode=related&search=
Nog maar 250keerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:12 schreef Slayage het volgende:
Dat was erg irritant. Verklote die hele scene in eenkeerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:07 schreef Symer het volgende:
[..]
En toen Kate dat paard zag, zag je de hand van de trainer![]()
* Erwtensoep pakt de telefoonquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:12 schreef Slayage het volgende:
Normaal zou ik het met je eens zijn, maar ik kan Kate (Evangeline) niet vaak genoeg zien.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:57 schreef edejong het volgende:
wat een gezever over Kate.. ze mag dan wel een onderdeel zijn van LOST mij gaat het vooral om de serie LOST en niet om alle levens van de acteurs van LOST....
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:17 schreef One_conundrum het volgende:
is morgen aflevering 2 te vinden?
Ik snap niet wat ze in hem ziet....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:44 schreef Legally_Brunette het volgende:
Spoiler over volgende week:
[afbeelding]
*Grapje*
daarom snappen ze het ook niet, sherlockquote:
Naja, ik ga nog wat lerenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:19 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
daarom snappen ze het ook niet, sherlock
Bij mij vanavondquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:49 schreef edejong het volgende:
maar nu weer back ontopic: morgen weer een nieuwe! kan niet wachten!!
Daarom legt ie het uit, twat.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:19 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
daarom snappen ze het ook niet, sherlock
quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:44 schreef Legally_Brunette het volgende:
Spoiler over volgende week:
*Grapje*
ik heb echt weinig met Ekoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:01 schreef Bullet-tooth het volgende:
Leuke ep en volgende week Eko.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij zijn dat verder allemaal Yanks. Ik kwam net terug uit de kroegquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:18 schreef funrider het volgende:
Hmm wist ik nie. Typische keuze qua looks sowieso.
Sommige overigens nogal verslaafd om 's nachts voor torrent wakker te blijven... freaksgeen leven?
Ben overigens nog slecht begin S2 aan t kijken vanaf dvd.
[..]
Ik hoop het ook niet, dan verdwijnt het mysterieuze element van Lost een beetje vind ik.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:42 schreef Suerte het volgende:
Denk trouwens niet dat Jack het aanbod aanneemt van Ben![]()
Ja als ze braaf zouden meewerken zou er geen seizoen meer te vullen zijn, of het zou een soort GTST wordenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:46 schreef Mirel het volgende:
Nou dat hele verhaal dat de Others contact met de buitenwereld hadden, wauw, dat zag ik niet aan komen hoor![]()
En als Jack nou even ging handschudden, dan zou die kerel nog wat tegen hem kunnen vertellen, jemig, ze doen ook telkens de dingen die het minst interessant zijn.
Jij wist dus dat ze een tv met kabelaansluiting hebben?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:46 schreef Mirel het volgende:
Nou dat hele verhaal dat de Others contact met de buitenwereld hadden, wauw, dat zag ik niet aan komen hoor![]()
Hoera, hoera. Wat een onthulling.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:54 schreef Suerte het volgende:
[..]
Jij wist dus dat ze een tv met kabelaansluiting hebben?![]()
Ik vroeg het niet aan jouquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoera, hoera. Wat een onthulling.
Dus? Ik vond het een mooie gelegenheid om mijn mening over de vermeende onthulling te verkondigen.quote:
Die kabel ligt niet voor niks over het strand...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:54 schreef Suerte het volgende:
[..]
Jij wist dus dat ze een tv met kabelaansluiting hebben?![]()
Gewoon ff plaatje hosten?quote:
SPOILER: foto spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond het een leuke aflevering. Dat ze op die boot zouden komen ipv in die val van Sayid lopen was wel een beetje 'simpel', maar die actie van Sawyer maakte veel goed![]()
Als Jack de hand geschud zou hebben van de leider van de groep die de mensen van Jack gekidnapt en vermoord heeft zou Jack ineens al zijn principes overboord hebben gegooid en zou hij een verrader zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:46 schreef Mirel het volgende:
En als Jack nou even ging handschudden, dan zou die kerel nog wat tegen hem kunnen vertellen, jemig, ze doen ook telkens de dingen die het minst interessant zijn.
Over Sun/Jin: Het mysterie rond haar zwangerschap is nu dus zo goed als opgelost en ze blijken nog meer geheimen voor elkaar te hebben. Dat vind ik wel leuk om te weten. En als ze echt onbelangrijk waren zouden ze al dood zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:32 schreef Merkie het volgende:
En Lost focust zich (teveel) op de emotionele ontwikkeling van eigenlijk onbelangrijke karakters. Er zijn echt niet zoveel flashbacks om bijv. de moeilijke relatie tussen Sun en Jin bijv. te vertellen.
Ze hebben geen kabel, denk ik. De honkbalwedstrijd was opgenomen. Het lijkt me sterk dat de ontknoping van die wedstrijd net op TV herhaald werd toen Ben met Jack ging praten.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:37 schreef Symer het volgende:
[..]
En het contact hebben met de buitenwereld was idd geen onthulling, de mate waarin wél. Ik dacht dat ze met postduiven of die oude computers werkten, maar ze hebben dus gewoon tv op het eiland.
[..]
Dat is wel zo, maar dat ze zulk soort verhaallijntjes überhaupt introduceren snap ik niet. Het voegt zo weinig toequote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:37 schreef Symer het volgende:
[..]
En het contact hebben met de buitenwereld was idd geen onthulling, de mate waarin wél. Ik dacht dat ze met postduiven of die oude computers werkten, maar ze hebben dus gewoon tv op het eiland.
[..]
Over Sun/Jin: Het mysterie rond haar zwangerschap is nu dus zo goed als opgelost en ze blijken nog meer geheimen voor elkaar te hebben. Dat vind ik wel leuk om te weten. En als ze echt onbelangrijk waren zouden ze al dood zijn.
Tuurlijk. Snap niet dat mensen dat hier dachtenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:49 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ze hebben geen kabel, denk ik. De honkbalwedstrijd was opgenomen. Het lijkt me sterk dat de ontknoping van die wedstrijd net op TV herhaald werd toen Ben met Jack ging praten.
Dus ze hebben ook een videorecorderquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:49 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ze hebben geen kabel, denk ik. De honkbalwedstrijd was opgenomen. Het lijkt me sterk dat de ontknoping van die wedstrijd net op TV herhaald werd toen Ben met Jack ging praten.
Nee hoor, vind 3 seizoenen ook wel genoeg zo.Ben benieuwd of de makers alle antwoorden in dit seizoen kunnen proppenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:03 schreef Dos37 het volgende:
Redelijk aflevering. Niet zo zaai als die van vorige week. Ben ik trouwens de enige die denkt dat dit het laatste seizoen zal zijn.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:37 schreef Suerte het volgende:
[..]
Dus ze hebben ook een videorecorderWordt steeds gekker op dat eiland
![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:05 schreef FCDB het volgende:
Ben ik dan de enige die de vorige ep beter vond dan deze?
Kwa gebeurtenissen op het eiland was het wel boeiend maar niet echt iets wat baanbrekend was...
En dat verhaal van die chinezen... BAH!
WTF, Gin zegt toch (waar hij een beetje Engels verstaat) dat hij weet dat Sun vreemd gegaan is?quote:Over Sun/Jin: Het mysterie rond haar zwangerschap is nu dus zo goed als opgelost en ze blijken nog meer geheimen voor elkaar te hebben. Dat vind ik wel leuk om te weten. En als ze echt onbelangrijk waren zouden ze al dood zijn.
Zo is heel lost al geweest. Als je actie wil ga dan gewoon 24 kijkenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dus? Ik vond het een mooie gelegenheid om mijn mening over de vermeende onthulling te verkondigen.
En Lost focust zich (teveel) op de emotionele ontwikkeling van eigenlijk onbelangrijke karakters. Er zijn echt niet zoveel flashbacks om bijv. de moeilijke relatie tussen Sun en Jin bijv. te vertellen. Daarnaast overschatten ze zichzelf trouwens vind ik. Ze pretenderen een hoogdravende intelligente show te zijn door steeds met moeilijke metaforen e.d. te komen (voornamelijk door de flashbacks) en door elk karakter overdreven diep uit te werken.
Dus, Lost is best GTST'ig ja.
Ik heb ergens eens gelezen dat de schrijvers genoeg materiaal voor 5 seizoenen hadden.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:03 schreef Dos37 het volgende:
Redelijk aflevering. Niet zo zaai als die van vorige week. Ben ik trouwens de enige die denkt dat dit het laatste seizoen zal zijn.
Ging dat niet over het zetten van de val?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:44 schreef Autoreply het volgende:
[..]
WTF, Gin zegt toch (waar hij een beetje Engels verstaat) dat hij weet dat Sun vreemd gegaan is?
Nee hoor, in het begin (seizoen 1) waren de flashbacks alleen een beetje historie. Nu iedereen z'n flashback al 2x heeft gehad is het gewoon niet boeiend meer.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:44 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Zo is heel lost al geweest. Als je actie wil ga dan gewoon 24 kijkenLost is een "diepere" show en ja, emoties zijn dieper als actie... als je dat niet snapt ben je niet zo euh... diepgaand
![]()
22:30 "he knows I betrayed him" Je kan het op meer manieren opvatten, maar volgens mij is de hint vrij duidelijk...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:04 schreef Symer het volgende:
[..]
Ging dat niet over het zetten van de val?
Dat wij die flashback zien betekent niet dat Jin daar ook meteen mee in z'n hoofd worstelt hoor. Het lijkt me vrij duidelijk dat Jin het over de hinderlaag had.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:12 schreef Autoreply het volgende:
[..]
22:30 "he knows I betrayed him" Je kan het op meer manieren opvatten, maar volgens mij is de hint vrij duidelijk...
Inderdaad.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat wij die flashback zien betekent niet dat Jin daar ook meteen mee in z'n hoofd worstelt hoor. Het lijkt me vrij duidelijk dat Jin het over de hinderlaag had.
Als dat echt zo is, is Lost een bizar slechte serie. Gelukkig heb jij ongelijk en is Lost niet zó slecht. Qua drama is er namelijk geen reet aan, ik denk dat er ook niemand is die Lost kijkt omdat ze zo graag willen zien wat voor emoties de karakters doormaken. Het is gewoon een beetje matig. De verhaallijn is wel leuker dan in seizoen 2, het tempo ligt ook *iets* hoger.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:44 schreef Autoreply het volgende:
Zo is heel lost al geweest. Als je actie wil ga dan gewoon 24 kijkenLost is een "diepere" show en ja, emoties zijn dieper als actie... als je dat niet snapt ben je niet zo euh... diepgaand
![]()
Daar ben ik ook benieuwd naar inderdaad.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:30 schreef edejong het volgende:
ik wil ook erg graag weten wat die twee mannen op de noordpool deden...??
Hoe bedoel je verpesten? De "Losties" wilden ook alleen maar van het eiland af. Ze werden pas agressief nadat ze aangevallen werden...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:08 schreef Geqxon het volgende:
Volgens mij willen heel die Others dat eiland niet af, en als ik er heel mijn leven zou wonen zou ik er ook zeker niet vanaf willen
En als andere mensen dat zouden gaan verpesten (jack en zijn crew dus) zou ik die mooi van mijn eiland aftrappen!
Eh, ze hebben ondermeer de voedseldropping gejat. En ze "eten" van de eilandproducten. Dus ja, in hun ogen zijn de losties een bedreiging voor hun lifestylequote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:06 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Hoe bedoel je verpesten? De "Losties" wilden ook alleen maar van het eiland af. Ze werden pas agressief nadat ze aangevallen werden...
De aanvankelijke hostiliteiten begonnen al voordat ze ook maar iets gestolen hadden. En gebrek aan voedsel lijken ze sowieso niet te hebben.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Eh, ze hebben ondermeer de voedseldropping gejat. En ze "eten" van de eilandproducten. Dus ja, in hun ogen zijn de losties een bedreiging voor hun lifestyle
voor de rest goede episode, trouwens was die aparatuur waar ben dat gesprek van kate en swayer mee volgde wel heel oud.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:33 schreef -Mo- het volgende:
Niet meer dan logisch dat ze weten dat premier George Walter Walker Bush re-elected is. You better recognize.
ja maar hoet heet die vrouw ook al weer die jack zijn eten brengt zegt toch ook van so they have a boat sailing in circkels will keep them busy ik denk dat desmond zijn theorie over die snow globe welkan kloppen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:58 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Vraag me af of Michael het wel gehaald heeft. Benjamin doet nu voorkomen dat het wel degelijk kan. Hij biedt Jack ook een kans aan om van het eiland te gaan.
Jij bent onbekend met Borat?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:26 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
voor de rest goede episode, trouwens was die aparatuur waar ben dat gesprek van kate en swayer mee volgde wel heel oud.
Ik zie niet wat borat hier mee te maken heeft.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:46 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Jij bent onbekend met Borat?
Als mijn theorie klopt, dus dat ze juist op het eiland willen blijven omdat ze dat wel lekker vinden, dan is eigenlijk elke extra ongewenste persoon er al 1 te veel.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:14 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
De aanvankelijke hostiliteiten begonnen al voordat ze ook maar iets gestolen hadden. En gebrek aan voedsel lijken ze sowieso niet te hebben.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:48 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Ik zie niet wat borat hier mee te maken heeft.
quote:Secret Service agents turned away British comedian Sacha Baron Cohen, in character as the boorish, anti-Semitic journalist, when he tried to invite "Premier George Walter Bush" to a screening of his upcoming movie, "Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan."
Klopt ook weerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:29 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
ja maar hoet heet die vrouw ook al weer die jack zijn eten brengt zegt toch ook van so they have a boat sailing in circkels will keep them busy ik denk dat desmond zijn theorie over die snow globe welkan kloppen.
Juliet heet ze, en volgens mij heeft ze een relatie of een relatie gehad met Benjamin.De manier waarop hij zei ' you never made soup for me' (of zoiets) gaf mij te denkenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:29 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
ja maar hoet heet die vrouw ook al weer die jack zijn eten brengt zegt toch ook van so they have a boat sailing in circkels will keep them busy ik denk dat desmond zijn theorie over die snow globe welkan kloppen.
Wat denk jezelf?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:21 schreef Suerte het volgende:
Zeker leuke flashbackZou die Jae nou zelf gesprongen zijn, of uit het raam geduwd?
En Jinhij nam die gozer goed te grazen zeg
![]()
Vertel jij het maar, want jij schijnt het allemaal te wetenquote:
Maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had Jae niet een ketting in z'n handen? Misschien heeft Sun dát gedaan wat haar man Jin niet kon... om op die manier haar affaire in de doofpot te stoppen en de eer van de familie te herstellen. Die Other schoot ze ook zonder al te veel te aarzelen neer.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:21 schreef Suerte het volgende:
Zeker leuke flashbackZou die Jae nou zelf gesprongen zijn, of uit het raam geduwd?
Zoiets denk ik ookquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:08 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Had Jae niet een ketting in z'n handen? Misschien heeft Sun dát gedaan wat haar man Jin niet kon... om op die manier haar affaire in de doofpot te stoppen en de eer van de familie te herstellen. Die Other schoot ze ook zonder al te veel te aarzelen neer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder vette EP
[ Bericht 10% gewijzigd door Drifter__ op 13-10-2006 13:57:23 ]
Toen Sayid en Jin bij de val zaten te wachten moest ik meteen terug denken aan toen Jack, Sayid, Locke en Sawyer een val hadden gezet voor Ethan. Toen kwam Ethan er ook zonder problemen onopgemerkt langs.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:09 schreef tass het volgende:
En hoe zijn die gasten bij de boot bij Sun terecht gekomen??? Hadden Said en Yin dat niet kunnen zien??
Waarom zou Mr. Paik dan Jin überhaupt sturen als hij van tevoren al wist dat hij zou falen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:11 schreef Suerte het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ook, of misschien heeft de vader van Sun een mannetje gestuurd, omdat hij weet dat Jin het toch niet zou kunnen (en hij had gelijk, Jin vroeg Jae het land te verlaten en nooit terug te keren), en zijn mannetje het klusje af laten maken.
Vanaf 8 november tot februari is er een pauzequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is het uitzendschema aangepast tov vorig seizoen? Er zat vaak een paar weken tussen, en nu is het iedere week.
hulp halen is zeker niet mogelijk, ze hebben geen idee waar ze zitten, en michael zal dus nooit weten waar ze precies zitten!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:39 schreef liquid-orange het volgende:
Denk niet dat Michael het gehaald heeft. Die is in een boogje weer teruggekomen. Anders kan ie hulp gaan halen.
Ben benieuwd of we straks ook een vergeldingsactie van de others gaan krijgen voor die vrouw die op de zeilboot werdt vermoord.
WTF zó lang!! dat is gewoon moordend lang!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:41 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Vanaf 8 november tot februari is er een pauze![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:42 schreef dapluiz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar Lost is ook redelijk vroeg begonnen dit seizoen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:43 schreef edejong het volgende:
[..]
WTF zó lang!! dat is gewoon moordend lang!!
Boeiend.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:43 schreef edejong het volgende:
[..]
WTF zó lang!! dat is gewoon moordend lang!!
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:26 schreef Xurk het volgende:
Over de promo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar:Hé, ga jij eens terug naar het NL topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:51 schreef wolfrolf het volgende:
Ben zit toch in de hatch die Locke en Eko in de seizoen 2 aflevering "?" hadden ontdekt naar de monitors te turen?
Jaaaquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:55 schreef Suerte het volgende:
Zit Ben niet in de onderwater-hatch?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:34 schreef moomoo het volgende:
ennnnnnnn bedankt drifter. Spoilertags bestaan niet voor niets hoor.
Ik vind hem leukquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:01 schreef Takemenow het volgende:
Goede aflevering! Die Ben is wel een creepy manneke zeg.
Dat lijkt mij ook de meest logische verklaring.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:55 schreef solidslayer het volgende:
Ik denk dat Jae zelfmoord heeft gepleegd omdat Jin hem een bezoekje bracht.. Want was het niet zo dat Jae met Sun naar Amerika wilde vertrekken? Misschien kon hij gewoon niet zonder Sun meer en zag hij uit het raam springen als enige oplossing.
Sun's vader zei op die begrafenis toch zoiets als "ik heb gezegd dat hij van het balkon gevallen is" ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:55 schreef solidslayer het volgende:
Ik denk dat Jae zelfmoord heeft gepleegd omdat Jin hem een bezoekje bracht.. Want was het niet zo dat Jae met Sun naar Amerika wilde vertrekken? Misschien kon hij gewoon niet zonder Sun meer en zag hij uit het raam springen als enige oplossing.
Doe ik na aflevering 6quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Hé, ga jij eens terug naar het NL topic
Ik dacht hij iets zei in de trant van:quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:28 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Sun's vader zei op die begrafenis toch zoiets als "ik heb gezegd dat hij van het balkon gevallen is" ?
Ching chang en chong?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:31 schreef Suerte het volgende:
Dus er zijn 3 potentiële vaders![]()
![]()
Wat een slet die Sun![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:27 schreef Geqxon het volgende:
En vergeet de quality time met Michael niet, tesamen met het boekje dat Sun voor hem had gemaakt.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:28 schreef Geqxon het volgende:
Ik denk dat Sun seks heeft gehad met Sayid, Jack, Hugo, Saywer, Jin, Kate, Locke, Charlie, Claire, Michael, Shannon, Walt, Mr. Eko, Boone, Ana-Lucia, Libby & Ben.
Zei ik daar Walt? Hell yeah!
En ze heeft het met Steve gedaan. Of was dat nou Scott?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:39 schreef Suerte het volgende:
[..]
![]()
Je vergeet Ethan, Desmond en Artz![]()
Aaron![]()
Ze heeft ze allebei gehadquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En ze heeft het met Steve gedaan. Of was dat nou Scott?
Volgens mij is de laatste keer dat die hond gezien is, toen ze wegzeilden op die raft.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:38 schreef Geqxon het volgende:
Die hond zal vast wel weer weggerend zijn
Alex, dochter van Rousseau.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:24 schreef Mip1988 het volgende:
maar wie was dat meisje die met Kate praatte.![]()
[afbeelding]
-
Alleen is ze nu een grote meid gewordenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:43 schreef Geqxon het volgende:
Nu weet ik weer waar ik Alex van ken!
Cynthia van Malcolm in the Middle!
lol, da's het eerste wat ik dacht toen ik haar zagquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:43 schreef Geqxon het volgende:
Hehe, ze is idd mooi opgedroogdquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:35 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Alleen is ze nu een grote meid geworden![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:43 schreef Geqxon het volgende:
Sorry, maar dat ziet er uit als een dame die je in Vegas op het randje van The Strip oppikt om 5 minuten lang een gezellige tijd te hebben...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:10 schreef edejong het volgende:
vind wel meevallen hoe mooi ze is.. geef mij Shannon à la Maggie Grace maar terug..
al vind ik er op deze foto niet verkeerd uitzien
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |