Dat hangt ervanaf wat je verw8t had van de eerste ep. Als je gelijk d8 dat ze alles zouden behandelen c.q. oplossen, was het idd van een koude kermis thuis komenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik vond het maar een matige aflevering.
Wat doe je met je Tweenerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:25 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat hangt ervanaf wat je verw8t had van de eerste ep. Als je gelijk d8 dat ze alles zouden behandelen c.q. oplossen, was het idd van een koude kermis thuis komen![]()
tweener
Vroeger kon ik na een aflevering van Lost niet wachten tot het weer donderdag was. Na deze aflevering heb ik dat totaal niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:25 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat hangt ervanaf wat je verw8t had van de eerste ep. Als je gelijk d8 dat ze alles zouden behandelen c.q. oplossen, was het idd van een koude kermis thuis komen![]()
tweener
Volgens mij zijn ze bezig met ze te hersenspoelen om ze over te halen naar hun kamp iig Jack en Kate. Over Sawyer ben ik minder zeker. Het is net een soort van sekte die een idyllische utopie leeft. En in Jack een goede kandidaat zien door hem te hersenspoelen en een tweede kans in leven te geven.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:52 schreef Zhenar het volgende:
Opening was prima!![]()
Ben erg benieuwd naar wat voor plan de Others hebben met hun gevangenen en naar wat er met de andere eilandbewoners gaat gebeuren![]()
Denk dat de onderzoeken allang zijn afgerond en stopgezet. Ze zijn daar uitgekotst door Dharma.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze bezig met ze te hersenspoelen om ze over te halen naar hun kamp iig Jack en Kate. Over Sawyer ben ik minder zeker. Het is net een soort van sekte die een idyllische utopie leeft. En in Jack een goede kandidaat zien door hem te hersenspoelen en een tweede kans in leven te geven.
Juliet moest niet voor niks Jacks vertrouwen winnen, ze hebben dus iig nog plannen met hem.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:23 schreef Proper_fucked het volgende:
Ze zijn sowieso bezig sawyer en kate te koppelen oid(om sawyer gek te maken), door kate sexy te kleden en te laten douchen enzo.. Jack zijn ze gewoon gek aan het maken.
Ze zeiden dat ze voor heel wat seizoenen materiaal hadden (7 ofzo), maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het zo lang door gaat. Ik verwacht dat seizoen 4 de laatste wordt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:27 schreef Hare het volgende:
Iemand een idee hoe veel seizoenen er nog van gemaakt gaan worden?
Prison Break stopt na dit seizoen volgens de hoofdrolspeler, zijn er over Lost ook al dit soort uitspraken gedaan?
Zolang de kijkcijfers stabiel zijn, gaan ze door..de hoofdrolspelers hebben hier geen invloed in wanneer de serie stopt..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:27 schreef Hare het volgende:
Prison Break stopt na dit seizoen volgens de hoofdrolspeler
Is een samenvatting van seizoen 1 en 2. Wel handing om te kijken, weet je weer een klein beetje waar het over gaat. Uiteraard mis je 1234 plotsquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:15 schreef remlof het volgende:
vanavond/vannacht maar eens kijken!
heb er twee liggen trouwens, 0 en 1...
iemand enig idee wat die episode 0 is
ow tof! heb seizoen 1 en 2 helemaal gezien, maar een refresh is wel handigquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Is een samenvatting van seizoen 1 en 2. Wel handing om te kijken, weet je weer een klein beetje waar het over gaat. Uiteraard mis je 1234 plots
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |